handdator

Visa fullständig version : KCG, Kre-Alkalyn & vanligt Kreatin samtidigt


Dijay
2006-01-04, 17:58
Vad tror ni skulle hända? Skulle det ge bra effekt att ta allt samtidigt?

Fairing
2006-01-04, 19:33
Har redan provat och det fungerar fruktansvärt bra.Kre Alkalyn och KCG innan passet och monohydrat i efter träningsdrinken.

Kre Alkalyn har ökat min styrka helt sjukt mycket samt pumpen man får är grym. 4kapslar Kre alkalyn och 3tsk KCG körde jag på *flex*

zoltan_hellhound
2006-01-04, 20:35
Vet inte så mycket om kreatin men 3 olika sorter låter mycket?. Varför monohydrat ?

userfriendly
2006-01-04, 20:44
jag som inte svarar så bra på vanligt kreatin (kanske ltie för lite erfarenhet för att säga nåt egentligen) tycker kre-alkalyn funkar OK. Jag kör två innan träning och inget annat. Pumpen sitter längre o träningen blir lite stabilare... det jag märker är en ngt höjd uthållighet men inget drastiskt. Har bara kört en-två veckor så jag ska fortsätta o se vad som händer.. funderar på att köra med KCG också så det vore kul att höra om fler har bra erfarenheter av det :)

Pdaddy
2006-01-04, 21:07
Jag fick som Lasse mkt bättre pump å styrka, tyckte att ja orka mer reps än vanligt med. Dock får ni vänta på mer resultat från mig eftersom ja måste komam igång ordsentligt me träningen igen.

M

Dijay
2006-01-05, 12:45
låter bra! Har kört KCG innan och Kre Alkalyn innan åxå men inte samtidigt och dom har fungerat bra! Ska testa dom samtidigt nu, hoppas på bra resultat!

userfriendly
2006-01-05, 13:13
Jag fick som Lasse mkt bättre pump å styrka, tyckte att ja orka mer reps än vanligt med. Dock får ni vänta på mer resultat från mig eftersom ja måste komam igång ordsentligt me träningen igen.

M

JAAA KOM IGEN NU!! ! :D