handdator

Visa fullständig version : Programmet om kungafamiljen just nu (kl 20.00-21.00)


_Robbie_
2006-01-01, 20:46
Hahaha!!! :laugh:
Så jävla bra de spelar den riktiga kungafamiljen. Silvia, Viktoria och Tarras är favoriter :D

Vad tycker ni?

Pez
2006-01-01, 22:03
Hahaha!!! :laugh:
Så jävla bra de spelar den riktiga kungafamiljen. Silvia, Viktoria och Tarras är favoriter :D

Vad tycker ni?
Att det är den slutgiltiga dödsstöten för imitationskomedi.

Pudzianovski
2006-01-01, 22:08
Att det är den slutgiltiga dödsstöten för imitationskomedi.

Håller med. Riktigt kass är programmet.

De imiterade Stefan Sauk en gång. Det var kul. Men det är det enda roliga jag sett med det gänget.

Lägg ner skiten.

Dumleman
2006-01-01, 22:14
De är väl roliga men just den här gången så var det lite _väl_ mycket tv4 propaganda för min smak *spy*. Tjejen i trion tycker jag är bäst, det enda som hon hade gjort innan var ju att sitta som färglös programledare i barnprogram typ så hennes karriär har nog fått sig ett skjut.

hasse36
2006-01-01, 22:16
Programmet är pinsamt dåligt.

Lyssna på Public Service (http://www.sr.se/cgi-bin/P1/program/artikel.asp?ProgramID=438&artikel=156225).

Göran Gabrielsson är den bäste imitatören någonsin. Mörnbäck kan några "gubbar" men når inte Gabrielsson till fotknölarna när det gäller bredd.

Man and Machine
2006-01-01, 22:18
Jag skrattade nog inte en enda gång.

Destra
2006-01-01, 22:20
Jag tycker programmet är lit småkul, jag är iof ganska lättroad.
Favoriten är Vktoria.

Allan
2006-01-01, 22:21
Det måste var svårt att parodiera sånt som är så löjligt från början....


allan

fonzie
2006-01-01, 22:21
Det är så jävla kasst och enfaldigt. Totalkassa imitationer, de spelar ju bara allan ju, kungenimitationen är sämst. De imiterade och drev med en 8-årig tjej vid nåt tillfälle tom. Att de fortsätter sända skiten tyder på den gemene svenskens totalt undermåliga sinne för humor.

P.A.O.K.
2006-01-01, 22:26
Det måste var svårt att parodiera sånt som är så löjligt från början....


allan
:thumbup:

vattenbuffel
2006-01-01, 22:35
Hela det där programmet var bara en ursäkt för att få göra reklam för tv 4:s program.

Jesper
2006-01-02, 00:07
Jag tyckte iaf att det var skitkul.

Diana
2006-01-02, 00:14
mmmmmmm löve itt :laugh:

_Robbie_
2006-01-02, 00:25
mmmmmmm löve itt :laugh:

:thumbup: ... tarras e för rolig... :D

High1ander
2006-01-02, 00:25
Lite väl utdraget, men de hade ett par riktigt fina saker:
Kungen med BÅT-TÅB

Intervjuaren: Berätta om 'olyckan'
Kungaparet: "Daniel...?"

Parodierna på TV-profilerna var kul.

kneger
2006-01-02, 01:22
Lite väl utdraget, men de hade ett par riktigt fina saker:
Kungen med BÅT-TÅB

Intervjuaren: Berätta om 'olyckan'
Kungaparet: "Daniel...?"

Parodierna på TV-profilerna var kul.


hhah den bästa !!!

- Så ska vi prata lite om "Olyckan"
- Vi har väll redan pratat om Daniel?
:laugh:

Jag kollade och tyckte en hel del va väldigt roligt!!!

Finns iofs bättre program men Hey Baberiba är inte tråkigt iaf.!

Tomten
2006-01-02, 01:28
såg inte det här programmet, men om det är samma dynga som de kört med tidigare så är det ju humor som mest faller kidsen i smaken...

Metal_boy_
2006-01-02, 02:58
Skitkul. Det är ju inte den typen av imitation som ska vara så lik i rösten som möjligt som dom gör. Dom driver ju bara med kändisarna och härmar dom så att dom framstår som en bunt idioter som vissa av dom faktiskt redan är :D Dom vet väl själva för fans skull att dom inte låter som de riktiga personerna röstmässigt och det är inte det som deras huvudsyfte ligger på heller.

Hnke
2006-01-02, 03:02
Jag gillade det, speciellt Kungen och Viktoria, dock ej Tarras.

Markus H
2006-01-02, 07:06
Att det är den slutgiltiga dödsstöten för imitationskomedi.

Håller med. Riktigt kass är programmet.

De imiterade Stefan Sauk en gång. Det var kul. Men det är det enda roliga jag sett med det gänget.

Lägg ner skiten.

Programmet är pinsamt dåligt.

Lyssna på Public Service (http://www.sr.se/cgi-bin/P1/program/artikel.asp?ProgramID=438&artikel=156225).

Göran Gabrielsson är den bäste imitatören någonsin. Mörnbäck kan några "gubbar" men når inte Gabrielsson till fotknölarna när det gäller bredd.

Jag skrattade nog inte en enda gång.

Det måste var svårt att parodiera sånt som är så löjligt från början....


allan

Det är så jävla kasst och enfaldigt. Totalkassa imitationer, de spelar ju bara allan ju, kungenimitationen är sämst. De imiterade och drev med en 8-årig tjej vid nåt tillfälle tom. Att de fortsätter sända skiten tyder på den gemene svenskens totalt undermåliga sinne för humor.

såg inte det här programmet, men om det är samma dynga som de kört med tidigare så är det ju humor som mest faller kidsen i smaken...


Har nog aldrig hållit med er så mycket någonsin tidigare!!
Jag är så jävla spy-leds på deras trynen att jag måste byta kanal när de visas *spy* .

Fy fan att de fick förstöra StadsKampen 2005. :furious:

Dipshit
2006-01-02, 07:12
har de gjort nåt som är bra?

och jag jämför dem direkt med fredrik&filip.. (inte för att de är lika på nåt sätt, mest för att de är två killar som har mkt TV-tid), och de kommer ju inte i närheten..
fredrik&filip är skitroliga, medan dessa två (namn? nån heter peter?) bara är pinsamma..

Markus H
2006-01-02, 07:35
har de gjort nåt som är bra?

och jag jämför dem direkt med fredrik&filip.. (inte för att de är lika på nåt sätt, mest för att de är två killar som har mkt TV-tid), och de kommer ju inte i närheten..
fredrik&filip är skitroliga, medan dessa två (namn? nån heter peter?) bara är pinsamma..


Och de kör med samma min hela tiden, de verkar tro att det är någon sorts "universal-min" som liknar alla de ska imitera....

Ps. håller mid om Fredrik och Philip, de är roligare. men imitationsmässigt håller jag hårdast på Robert G!!

Dipshit
2006-01-02, 08:04
Och de kör med samma min hela tiden, de verkar tro att det är någon sorts "universal-min" som liknar alla de ska imitera....

Ps. håller mid om Fredrik och Philip, de är roligare. men imitationsmässigt håller jag hårdast på Robert G!!
haha, just det ja.. fish-meets-magnum-looken.. värdelöst..

_Robbie_
2006-01-02, 12:44
har de gjort nåt som är bra?

och jag jämför dem direkt med fredrik&filip.. (inte för att de är lika på nåt sätt, mest för att de är två killar som har mkt TV-tid), och de kommer ju inte i närheten..
fredrik&filip är skitroliga, medan dessa två (namn? nån heter peter?) bara är pinsamma..

Fredrik&filip e hur trista som helst... *spy*