handdator

Visa fullständig version : Nöjd med nyår?


MaW
2005-12-31, 23:20
Godafton..


Alla som sitter där hemma och säger att ni inte ska ut och dricka och festa och sånt... är ni nöjda med det??
Själv sitter jag hemma.. har druckit lite och ska inte träffa en massa människor och sånt... och jag är inte alls nöjd med detta...


Men det är som de säger... man får inte roligare än man gör sig tyvärr..

Ungtuppen
2005-12-31, 23:41
Nope, icke nöjd. Världens tråkigaste nyårsafton!

Griip
2005-12-31, 23:45
Tog taxi in till stan för 40 minuter sen, tog taxi hem för 10 minuter sedan. FÖRHOPPNINGSVIS mellanlandar jag bara här, men eftersom nyårsafton är besvikelsens afton så förväntar jag mig inga mirakel.

mangemani
2005-12-31, 23:51
ja,varför skulle jag inte vara nöjd med det=/?
sitter hellre hemma och har mysigt än att sitta på nån fest,omgiven av klängade fulla mäniskor samt kanske vara full själv som dagen efter utdelar sitt straff.

nä tack,bra film samt titta ut på fyrverkerierna genom fönstret och ta det lugnt,det är så det ska vara tycker jag :thumbup:

Venice
2006-01-01, 00:06
Helt rätt tat lungt kommer en nästa dag Ha det gott alla :)

Jishuku
2006-01-01, 00:09
Ja, jag är rätt nöjd ändå.. ätit gott å sett film. *popcorn*
Å nu är fyrverkeriet igång utanför. Lugn å skön kväll. Visst hade jag gärna haft större sällskap, men eftersom alla ska envisas med att supa å bolma cigaretter så låter jag hellre bli.

andeN.
2006-01-01, 00:38
Jag är nöjd, trevligt att ta det lungt hemma med föräldrarna. :D

Fultjack
2006-01-01, 00:41
*grr* inte alls nöjd, ruskigt besviken på mig själv..

Diana
2006-01-01, 00:51
Japp hann få ut alla katter ur garedroberna innan TOLV så väsk kollektionen förblir icke nerskitad :thumbup: :D

Slartibartfast
2006-01-01, 00:54
Jag är lika tråkig som alltid. Det är skönt.

Axon
2006-01-01, 00:55
själv så har jag firat med familjen och flickvännen, är inte nöjd. Ville åka till sthlm eller fjällen och fira ordentligt. Men men kanske nästa år *grr27*

edit: inte fan hade man råd med raketer heller, stod på balkongen och kollade på en stund. En galen granne sköt från balkongen hahhaa :D

Karl_alfred
2006-01-01, 00:55
Nöjd o nöjd hade inte så mkt annat att välja på....

Venice
2006-01-01, 00:59
Jag nöjd med kvällen blev lungt....Då mår man ok imorrn hehe :cool:

Johan O
2006-01-01, 00:59
I love it!
Kollat på "Million dollar baby", lekt med katten ute i snön (hon tyckte fyrverkerierna var mer intressanta än skrämmande), ätit god middag, möblerat om i lägenheten rätt rejält. :thumbup:
Strax läggdax.

internethjälten
2006-01-01, 00:59
Godafton..


Alla som sitter där hemma och säger att ni inte ska ut och dricka och festa och sånt... är ni nöjda med det??
Själv sitter jag hemma.. har druckit lite och ska inte träffa en massa människor och sånt... och jag är inte alls nöjd med detta...


Men det är som de säger... man får inte roligare än man gör sig tyvärr..

Finns ett talesätt : Det blir inte bättre än man gör det =)

Vi käkade tacos, såg på film, skålade in året, sköt lite raketer.

Vi är nöjda !

Diana
2006-01-01, 01:03
Nöjd o nöjd hade inte så mkt annat att välja på....
ähhh ät upp chipsen och va tyst :D
*kissass*

bluelight
2006-01-01, 01:19
Riktigt kävla skit nyår :/ Mosade i mig massaj ordnötter och chips hos en kompis..

aliquis
2006-01-01, 01:21
Godafton..


Alla som sitter där hemma och säger att ni inte ska ut och dricka och festa och sånt... är ni nöjda med det??
Själv sitter jag hemma.. har druckit lite och ska inte träffa en massa människor och sånt... och jag är inte alls nöjd med detta...


Men det är som de säger... man får inte roligare än man gör sig tyvärr..Vad skall man göra sig då? Jag är inte så mycket för att våldshångla folk på stan, och ingen vill ju bjuda mig på fest. Drack inget men hamnade på någon dynga som ändå inte gav något så jag drog hem. Inte alls nöjd med skiten men man har väl blivit för gammal, och när jag var tillräckligt ung hade jag inte börjat ;/

Suger att börja sent. Börja sup o gå ut vid 16-17 (nej, inte 15, ni är barn, hellre 17), efterblivet att låta bli vid 18 iaf ;)

Tomten
2006-01-01, 01:36
Middagen var god. Sällskapet hade jag däremot inget gemensamt med. Alkoholen var meningslöst, jag ska sluta dricka. Det ger mig inget. Besvikelsernas afton, yepp. Helt klart.

mini_Arnold
2006-01-01, 01:40
Godafton..


Alla som sitter där hemma och säger att ni inte ska ut och dricka och festa och sånt... är ni nöjda med det??
*screwy*

Jag är mer än nöjd. Var med familjen och familjens närmaste vänner.

Griip
2006-01-01, 01:44
Besvikelsens afton, måste jag säga nu när det verkar vara färdigtjoat för min del. Blev iaf å träffa lite folk, fulla drägg, men ändå. Men är ändå rätt glad, för det var första nyår på länge som inte sög alldeles totalt, det var bara allmänt tråkigt.

Weird
2006-01-01, 01:45
Åt med familjen sen sov jag mellen kl 8 till 11 då ringde några kompisar så då gick jag ut och träffade dom. Va ganska tråkigt. Sen skulle jag på någon fest men personen va inte hemma så då gick jag hem så nu sittre mna här med feber och ont i halsen. Lyckat nej

Dalle
2006-01-01, 02:05
Icke nöjd, köpt en låda me "smållare" för 800, den va HELT värdelös kändes rätt ille efter de, helt jävla onödigt

Kwon
2006-01-01, 02:08
Vad är det som skall hända på Nyår egentligen? :D

Nöjd med nyår? Lika nöjd me nyår som vilken dag som helst! :thumbup:

Stoltz
2006-01-01, 02:15
Hade jättetrevligt hemma hos en kompis, på hans pre-12 fest, men när man kom ner till kön till efter 12 feststället skedde istället följande:

Armbåge i: Magen, sidan av magen, ryggen, hakan, kinden och pannan. De flesta rätt välriktade, men vad ska man förvänta sig bland 200 fulla pers...

Det gjorde bara en så trött och besviken dock, att det skulle hände när man först var på glatt humär och pratade med den bredvid sig i kön, och helt plötsligt blir påhoppas bakifrån. Ja usch, hoppas andra hade det roligare :)

Kwon
2006-01-01, 02:17
Armbåge i: Magen, sidan av magen, ryggen, hakan, kinden och pannan. De flesta rätt välriktade, men vad ska man förvänta sig bland 200 fulla pers...


Menar du att du fick 6 klockrena armbågar?!?!? Var det Kaoklai som var packad elle? :confused:

Vem var busen?

Alexlindgren
2006-01-01, 02:24
aa förfan, jag e rätt så nöjd :P va ute me polarna o tog de lungt

Stoltz
2006-01-01, 02:47
Menar du att du fick 6 klockrena armbågar?!?!? Var det Kaoklai som var packad elle? :confused:

Vem var busen?

Sex klockrena...Nja, klockrena är ju sådana som verkligen känns ;)
Nä, men utan att låta stöddig, så här var det.
Jag stod i en kö med min syrra bredvid mig, väntade på att komma in och fira. Hade trevligt även där, snackade med paret bredvid oss när helst plötsligt knuffandet börjar. Jag och snubben i det andra paret gör vad vi kan för att hålla emot, utan att knuffa vidare, när någon ger mig en hårt vässad armbåde i ländryggen, sen tränger sig emellan och ger mig de andra armbågarna, och det var nog inte ett misstag, de var faktiskt rätt välplacerade för att vara i sånt kaos.

Dock, jag sket totalt i att se efter vem det var, det enda jag tänkte på var att få ut min syrra därifrån och hamna emellan henne och vem nu det var som slog mot mig.

Det gör lite ont nu i efterhand, men det känns samtidigt bra att man undvek att syrran fick något av det, och att det inte gör lika ont som ett par riktigt välplacerade och måttade hade gjort. (Fast den i pannnan och på hakan kommer nog vara snygga imorgon.)

Natti!

Kwon
2006-01-01, 02:50
Ok, trodde någon överfall dig.

6 Klockrena armbågar, tålig kille den där Stoltz tänkte jag!

Ingen glaskäke precis! :laugh:

Callister
2006-01-01, 10:58
Bästa någonsin, lugn fest med 10 pers i början, sen drog man och träffade på cirka 20 andra kompisar. Sen tillbaka till festen igen.

Pingu
2006-01-01, 11:05
Klart man är nöjd *popcorn*

_Larre_
2006-01-01, 11:07
Nyåret blev lugnt och mysigt. Var inte så sugen på att träffa massa folk. Och fyrverkerierna man köpt var lite tråkiga, blir värre nästa år.. Men är klart nöjd med kvällen=).

bushwakko
2006-01-01, 12:11
Så jeavla nöjd!

Va inne i stan o stampade.. så kan ju säga det blev ett fint konditionspass på ca 5 timmar :D :bow:

Longshot
2006-01-01, 12:17
Vad skall man göra sig då? Jag är inte så mycket för att våldshångla folk på stan, och ingen vill ju bjuda mig på fest. Drack inget men hamnade på någon dynga som ändå inte gav något så jag drog hem. Inte alls nöjd med skiten men man har väl blivit för gammal, och när jag var tillräckligt ung hade jag inte börjat ;/

Suger att börja sent. Börja sup o gå ut vid 16-17 (nej, inte 15, ni är barn, hellre 17), efterblivet att låta bli vid 18 iaf ;)

Vad får dig att tro att det är antingen eller? :)

Stoltz
2006-01-01, 12:26
Ok, trodde någon överfall dig.

6 Klockrena armbågar, tålig kille den där Stoltz tänkte jag!

Ingen glaskäke precis! :laugh:

:D

Snorkfröken
2006-01-01, 12:44
Superbt kul! Vi var 13 pers inklämda i en liten vindsvåning... Åt gott, drack gott, sköt raketer, åt igen, drack igen... Vårt gäng är helt crazy, så det går typ aldrig att ha trist med dem :hbang: Kom i säng vid halv sju-tiden i morse, och nu är man utvilad att sätta igång med ett helt nytt år - igen en gång.

Johan86
2006-01-01, 12:46
mår rätt bra idag fastän det gled ner lite öl,cider kroggar och sånt tjafs igår.medicinen heter alvedon och en hink vatten innan läggdags.gott nytt år allesammans

manko
2006-01-01, 13:12
bland dom sämsta nyårs afton på jävligt länge. Men nyårsafton är ju inte känd för att göra en glad eller att man har roligt.

Tigerkotten
2006-01-01, 14:40
Hade nog roligaste nyåret ever, var sjukt o pinsamt men roligt.

Skrev ju någon post hära i natt som blev raderad :(

Kanske var lika bra :)

Fatalist
2006-01-01, 14:41
Jag är skiitnöjd, fast iofs var jag ute till kl 6 nåt :thefinger