handdator

Visa fullständig version : Svinigt full


*Flash*
2005-12-29, 09:03
Här kommer en liten trevlig poll om när ni senast blev så svinigt full att någon var tvungen att hjälpa er.
Eller att ni var så full att ni borde haft hjälp även om ni inte fick det.


Jag sitter nämligen fortfarande och är full sedan igårkväll och då drack jag inge mer sprit efter halv elva iaf.
Jag fick för övrigt hjälp hem av min storebror bland annat men av någon anledning så lämnar dumhuvudet mig åt mitt öde att försöka öppna dörrjäveln själv.

Kan ju bara säga att jag haft extrema problem med att få upp dörren i nyktert tillstånd den senaste veckan då den bara krånglat och att försöka sig på det efter en jävla massa rom och en p2a var ingen höjdare.
Jag försökte slå sönder glaset på dörren med min armbåge för övrigt :D och min nyinflyttade granne bredvid hade jag ett missat samtal ifrån vid halv ett vilket jag upptäckte när jag vaknat :em:

Jay-Z
2005-12-29, 09:10
Ringde du Jarod också?

På en inflyttningsfest för en dryg månad sedan var jag brutalt hamrad. Kombinationen att sitta ner hela kvällen och gratis sprit är farlig. :D

Mental
2005-12-29, 09:15
Juldan 2002, min sista fylla, vaknade på ett badrumsgolv (ganska bekväm matta faktist) och bestämde mig för att det fick vara nog.

Cilia
2005-12-29, 09:30
Jag har aldrig varit riktigt dräggigt full.

Men om ni frågar mina vänner har dom nog ett minne av en kräftskiva för ngt år sedan där jag konstant blåste i en rulltuta. Problemet var att jag inte orkade prata för det var så jobbigt att säga orden men jag ville ändå vara social och ha uppmärksamhet. Jag blir ännu jobbigare när jag är full så brukar bespara min omgivning den upplevelsen. Snackar ännu mer gör jag också tills jag som nu inte kan bestämma vilka ord som jag ska säga. Då är rulltuta alltid ett bra alternativ. *eg*

Nina L
2005-12-29, 09:32
Men om ni frågar mina vänner har dom nog ett minne av en kräftskiva för ngt år sedan där jag konstant blåste i en rulltuta. Problemet var att jag inte orkade prata för det var så jobbigt att säga orden men jag ville ändå vara social och ha uppmärksamhet. Jag blir ännu jobbigare när jag är full så brukar bespara min omgivning den upplevelsen. Snackar ännu mer gör jag också tills jag som nu inte kan bestämma vilka ord som jag ska säga. Då är rulltuta alltid ett bra alternativ. *eg*Hahahaha. Jag ser det framför mig. Du har en klar poäng! :D

Jorgen
2005-12-29, 09:32
Aldrig varit.

Metal_boy_
2005-12-29, 09:32
var nog 4år sen eller nått

Karl_alfred
2005-12-29, 09:35
Beror väll på vad man menar med svinig full....

Minnesluckor o sånt? Ja då skrev jag fel alternativ, har hänt 1 gång o de var för ganska precis snart 1 år sedan.

Räknas rejält full så vare några månader sedan...

Rocco
2005-12-29, 09:39
Brukar aldrig bli så full att jag behöver hjälp. Senast jag var riktigt plakat var väl på midsommarafton för 3-4 år sedan. Stora minnesluckor, men jag klarade mig på egen hand...

Haha... En packad Cilia är nog ingen man skulle vilja diskutera livets djupa frågor med ;)

wreka
2005-12-29, 09:41
sitter inte < & > felvända?

i vilket fall så skulle jag gissa på c:a 6-8 år sedan, men troligen 10

Pingu
2005-12-29, 09:45
Jag försökte slå sönder glaset på dörren med min armbåge för övrigt :D och min nyinflyttade granne bredvid hade jag ett missat samtal ifrån vid halv ett vilket jag upptäckte när jag vaknat :em:

Han kanske ville efterfesta med du :naughty:


Clemensnäs hockeys ledarfest 2002 var senast jag var riktigt radiostyrd, skulle ju bli pappa så alla ville bjuda på et par glas . Jag, Jimmy Ögren och Fredrik " frallan" Lundkvist sjöng karaoke inför alla, eller skrek kanske jag ska säga. Det var enda gången jag har känt att det var kul att sjunga :thumbup:

B-jay
2005-12-29, 09:58
Jag har haft en del rejäla bläckor, men aldrig varit så packad att någon fått hjälpa mig.
Senast var på juldagen då jag söp bort mina nycklar!
Lite svårt att komma in i lägenheten utan dom!

Klarar mig alltid hem på egen hand!

Baha
2005-12-29, 10:01
var nog en 15 år sen jag var så full sist att jag behövde hjälp, då skjutsade mina snälla kompisar hem mig. låg på rygg och spydde rakt upp så farsan fick va in o vända på mig.(sa han iaf, minns absolut ingenting).

Senn dess har jag aldrig kunnat dricka marinella ,ett tag mådde jag illa bara jag kände lukten av ngt som påminner om det, typ vinigummin.

Mighty
2005-12-29, 10:04
Lite felaktigt alternativ i pollen.

<1 år

Det borde ju vara >1 år för att indikera mer än ett år sedan det hände, annars täcks det ju upp av alla fall innan och då närmast alternativet 6 månader-1 år.

mini
2005-12-29, 10:09
Det var väl en 10 år sedan. Har hänt två gånger tror jag. En midsommar då jag har min enda minneslucka, och en vanlig tisdagskväll på en biljardhall med lite för generöst sällskap.

skaparn
2005-12-29, 10:14
Analretentiv som jag är kan jag inte klicka i <1, då pilen är, som många påpekat, felvänd. Jag tror bestämt att nyårsafton 1999 var en kväll där jag hade lite motoriska problem som inte övervanns utan hjälp.

Slartibartfast
2005-12-29, 10:15
Aldrig varit. Kan alltid uppföra mig klandersfritt.

King Grub
2005-12-29, 10:21
Jag har aldrig druckit alkohol och har därför aldrig varit berusad.

Börje H
2005-12-29, 10:22
Juldagen 2001.
Ragglar drängfull in på toaletten på en krog som heter xxxxxxx i Luleå. Minns att jag lyckades kalva i toan iaf. Smäller sedan upp dörren på en vakt som följdaktligen slänger ut mig. Ståendes mitt på storgatan i snöstorm sviker minnet mig och det jag har ingen riktig koll på hur jag tar mig hem. Dåvarande sambon berättade i efterhand att taxichaffisen ringt och undrat om jag hörde hemma där eftersom det enda jag fick ur mig var ett tfn nr, ingen adress. Hon fick springa ner och betala den ädla, kvinnliga, taxichaffisen eftesom jag hade kvar plånboken i min jacka på krogen... När jag vaknar på morgonen tänker jag för migsjälv -hmmm gick ju riktigt bra dethär, ingen större baksmälla..
Allt verkar lugt tills jag upptäcker att sambon ligger i soffan och sover eftersom hela min säng är dränkt i spya..... Hyffsad skam i kroppen när jag framåt eftermiddagen, med sänkt huvud, måste in på krogen och hämta min jacka som hänger kvar i garderoben.

Ta lärdom ungdomar :D

Efter denna fest var jag helt utan alkohol i 3 år, men har sedan syndat vid 3-4 tillfällen. Mkt måttligt dock, max 4-5 öl i glada vänners lag efter någon skotertripp.

Destra
2005-12-29, 10:25
En månad sen ganska precist.
Vaknade upp med världens fetaste bula och ett stort skrapsår på näsan, utan att ha en aning om vad jag gjort. Inte kul, speciellt eftersom hela kvällen var helt värdelös och jag brände massor med pengar. *cry*

Nina L
2005-12-29, 10:31
Analretentiv som jag är kan jag inte klicka i <1, då pilen är, som många påpekat, felvänd. Jag tror bestämt att nyårsafton 1999 var en kväll där jag hade lite motoriska problem som inte övervanns utan hjälp.Jag har samma problem. Kanske någon snäll moderator kan vända tecknen rätt?

hangatyr
2005-12-29, 10:32
bröllop i somras. jösses vad galet full jag blev. började blanda ihop folk och så. hade varit rejält pinsamt om jag varit i stånd att känna den typen av känslor, men som tur var så var promillehalten för hög för sånt finlir.

dagen därpå var måttligt skojig. *spy*

Herkulez
2005-12-29, 10:40
Jag har aldrig varit riktigt dräggigt full.

Men om ni frågar mina vänner har dom nog ett minne av en kräftskiva för ngt år sedan där jag konstant blåste i en rulltuta. Problemet var att jag inte orkade prata för det var så jobbigt att säga orden men jag ville ändå vara social och ha uppmärksamhet. Jag blir ännu jobbigare när jag är full så brukar bespara min omgivning den upplevelsen. Snackar ännu mer gör jag också tills jag som nu inte kan bestämma vilka ord som jag ska säga. Då är rulltuta alltid ett bra alternativ. *eg*
:laugh:

oj sist jag var sådär full var nog när jag var 16 och somnade i en lekpark

mela
2005-12-29, 10:41
Förra sommarn. I Karlskrona :thumbup:

Blev buren från Vallgatan till Dragsö Camping
eftersom jag inte kunde stå på benen.
Sedan spydde jag ner min väns lägenhet
och hans lillasyster fick torka upp min
spya :em: Hon har inte så glad på mig.

Fulvodka och smirnoff ice *spy*

Snake
2005-12-29, 10:42
Har gjort så mycket korkade saker och varit radiostyrd massvis med gånger. Det mest komiska jag "minns" var på en midsommarafton ute på en ö, då vaknade jag upp i en myrstack. Som tur var var jag fortfarande ganska så full så jag fick inte panik, borstade bara bort myrorna och gick å la mig någon annanstans.
http://smiley.onegreatguy.net/drunk.gif

Jense
2005-12-29, 11:16
jag va riktigt full för en månad se. så går det när man dricker en 70a timetravel på förfesten o sen fortsätter ute.

andeN.
2005-12-29, 11:16
Aldrig druckit så jag har blivit full bara lite skönt berusad.

Metal_boy_
2005-12-29, 11:18
Analretentiv som jag är kan jag inte klicka i <1, då pilen är, som många påpekat, felvänd. Jag tror bestämt att nyårsafton 1999 var en kväll där jag hade lite motoriska problem som inte övervanns utan hjälp.


Haha hade samma problem, men nu känns det bättre :P

Yip_man
2005-12-29, 11:20
Hör nu å detta..

Glömde bort att jag har minneslucka från en gång. Detta var en valborg för ca 5-6år sedan. Vi festade frisk som man gjorde på den tiden när man var 18år. Jag minns att vi var nere och tittade på bålet. osv. Jag sov över hos samma kompis som jag brukade den kvällen. Tillsammans med ett par andra. När jag vaknar dagen därpå är mina händer bokstavligen nerdränkta med blod. det såg ut ungefär som om det runnit från armbågen ungefär. Båda händerna dessutom. Detta kom faktiskt som en chock för mig då jag inte kunde minnas vad som hänt. Och detta är ett mysterie än idag. Kanske var jag i slagsmål men jag hade inte en skråma själv. Kanske var jag med en flicka som blödde lite. det jag hoppas är att jag inte prylade någon så jävligt så jag hade blod över halva armarna iaf.

Sniggel
2005-12-29, 11:22
Klickade fel, läste inte definitionen på svinigt full innan jag klickade.
Så full har jag aldrig varit så jag behövt hjälp

Frippe_L
2005-12-29, 11:22
Tja, full som i minneslucka var i torsdags då "grabbarna grus" satt hos mig och spelade musik och drack sprit, lite sån skön "nu är det julledigt-fest" Men full som i att nån får ta hand om mig är säkert 5-6år sen.

Spooni
2005-12-29, 11:35
Min födelsedag. Polarna tyckte att det räckte inte med att grattulera mig med tårta och pressenter utan de skulle supa ner mig...Jag vart så full att jag nästan glömde bort hela dagen. :) då beslutade jag mig för att sluta helt och hållet :)

Shadow Warrior
2005-12-29, 12:23
Sissta gången var nog nångång under sommaren då vi festade på min balkong, vi hade skitkul, vet inte hur mycket jag drack men kombinerat med 150mg effedrin så... ja hehe... kl 23.30 nångting började jag spy och gick in i "mörkret" och slutade inte spy föränn 15.00 dagen efter.... Fullare än så har jag nog aldrig vart... trodde jag skulle dö.

Men nu såhär långt efter det så kan man skratta åt det, snart är det ju nyårsafton!!! :D *rolleyes*

Jense
2005-12-29, 12:26
senast jag va så full att nån fick ta hand om mig va när jag va 18 och polisen fick eskortera mig till ett av deras finare rum.

innan det va jag 14 och mit tpå malmöfestivalen, polisen tog mig till deras station och ringde efter farsan som fick komma o hämta mig. kul det med.

cosmo
2005-12-29, 12:53
Aldrig varit.

tp_88
2005-12-29, 12:59
Nevah evah

LexSinner
2005-12-29, 13:18
Var i sommras när jag var på besök hos några polare som pluggar i Linköping... Däckade inne på toan och skallade handfatet i fallet..

Blod och spyor överallt på badrummet, dock är jag ju en trevlig kille så jag städade det spotless dagen efter med en stor dos ångest / bakfylla... :(

Twister
2005-12-29, 13:20
Senast var nog på Sweden Rock, total blackout. Fick fyllecell. *grr27*

nim
2005-12-29, 13:20
Har varit svinigtfull minst 4 ggr i höst och det är tack vare alla pokerturneringar man deltagit i. En av gångerna kom jag hemma och skulle fyllespela på nätet men jag somnade på vägen mot on-knappen och sov gott under datorn hela natten. :D

MilkmaN
2005-12-29, 13:31
Hmm.. 3 gånger nåt sånt när man var 15. Första gången var när jag var ute på krogen, då gick det inte så bra. Klarade mig nog hem iaf. Senare samma år på smällde jag i mig en sjuttis och låg hängd genom fönstret hela kvällen, fick hjälp hem. Sen samma sommar, 8 öl och lite gammeldansk genom en tratt på 25 minuter. Gick inte så bra. Nästa sommar, en 70is igen, började prata engelska och kunde inte stå på benen. Vaknade på morgonen och undrade vrt min mobil, nycklar och plånbok var. Inget minne efter kl 10 dagen innan då jag kollade på klockan kl 10 och tänkte: "Det är ju lungt"

*Flash*
2005-12-29, 13:56
Här sitter ni och klagar på felvända pilar när jag var så glad över att jag lyckades gå hela vägen till datorn utan att ramla in i nåt eller snubbla på sakerna på mitt golv :booty:

Cilia
2005-12-29, 14:12
Här sitter ni och klagar på felvända pilar när jag var så glad över att jag lyckades gå hela vägen till datorn utan att ramla in i nåt eller snubbla på sakerna på mitt golv :booty:
observera att jag lät bli att klaga på tecknen även om det gjorde mig lite konfunderad när jag skulle välja alternativ *s*
Cilia kan vara en snäll flicka när hon vill.



Jag vill tillägga att jag aldrig har haft minnesluckor pga alkohol och aldrig kräkts heller.
Eller en gång kräktes jag dan efter men då var jag i stort sett redan nykter.
Jag hade blandat för mycket, det gör jag aldrig om. Men två killkompisar hetsade mig att dricka för mycket. Kul hade jag iaf men dagen efter kan jag vara utan.

*Flash*
2005-12-29, 14:14
observera att jag lät bli att klaga på tecknen även om det gjorde mig lite konfunderad när jag skulle välja alternativ *s*
Cilia kan vara en snäll flicka när hon vill.



Jag vill tillägga att jag aldrig har haft minnesluckor pga alkohol och aldrig kräkts heller.
Eller en gång kräktes jag dan efter men då var jag i stort sett redan nykter.
Jag hade blandat för mycket, det gör jag aldrig om. Men två killkompisar hetsade mig att dricka för mycket. Kul hade jag iaf men dagen efter kan jag vara utan.
Ahh så snällt av dig.

Alltså man kanske inte hade behövt hjälp men ändå varit så full så man haft stora svårigheter att klara saker själv.
Är ju för övrigt inte alla som spyr eller får minnesluckor öht även om dom blir väldigt fulla.

mangemani
2005-12-29, 14:18
när man var yngre så söp man sej jäkligt full tyvär.
som på en midsommar tex,slutade med att man slocknade ute på gräsmattan uppe i våran stuga med en cigarr i ena handen och en grogg i dena andra.

nu i dagsläget när man tänker tillbaka på den tiden så tänker man "varför?"=/

Kwon
2005-12-29, 14:28
Japp, för många år sen drack jag en hel del och ofta. Nuförtiden dricker jag ingenting alls!

Svinigt full många gånger!

Några exempel.

Festade i Skåne en gång, sista minnet var att jag var på något värdshus utanför Lund, vaknade upp på sjukhus!

Festade nere i Grekland, svaga minnen innan blackout att ha pratat med någon norska, somnade bredvid bilarna på Lilla bargatan!

Festade på Ålandsbåtarna, gjorde några kullerbuttor nerför någon trappa någonstans (kan ha varit nere vid bildäck). Vaknade upp med någon dam jag inte mindes alls.

En annan från en Ålandsbåt, då somnade jag in i hytten innan vi hade hunnit bege oss till varken dansbandsstället, karaoken eller discot! :D (You snooze, you lose)

(Påminner om en polares födelsedag, han hade druckit så mycket att han somnade hemma i soffan, precis innan vi skulle ut på stan och fira honom!)

Det mesta av dessa galenskaper hände väl mellan åldern 17-24.

Kunde vara svinigt full både på hemmafester, ute på nattklubb, ålandsbåt, utomlands etc

En annan kväll minns jag att jag besökte minst 3-4 olika ställen (minns små skillnader), men jag minns tex inte hur jag gick dit, vilka ställen det var, vilka man umgicks med etc osv

Jag var dock ej värst bland de jag umgicks med då! :D

En polare (ingen ungdom direkt, tror han var 27+ på den tiden) brukade alltid bli enormt obnoxious när han blev full, muckade med alla och brukade vandalisera toaletterna inne på Stureplanshaken! Vi fick alltid dra ut han från olika ställen.

Det brukade också bli kaos på Ålandsfärjorna när han följde med, då han skulle ge sig på allt och alla (lumpargäng på dansgolvet, hyttgrannar etc) så vi var alltid tvungna att övermanna honom och dra honom därifrån!

Blev för mycket förfest många gånger helt enkelt!

Efter 25+ lärde jag mig en läxa och körde bara tills jag blev salongs för att undvika apstadiet! :thumbup:

Jag var dock inte värst på fyllan på den tiden, men inte heller den som var mest rumsren! :D

Nu har jag inte druckit mycket på flera år. 2005 tex drack jag inget alkohol alls! :) (Ok 2005 är inte över men ändå)

tinus
2005-12-29, 14:42
Hm..tror att det är dött lopp mellan tillfället vi hade ett Tequila race modell större när jag bodde i Spanien & när jag vaknade upp i badkaret på Cypern av att en av mina lagkamrater bankar kraftigt på badrumsdörren...hon hade hållit på ett tag..
Vi var där med hela fotbollslaget efter avslutad säsong,och ni vet väl alla hur sådant brukar sluta :MrT:
Hade tydligen haft mycket skoj för mig den kvällen,som jag tyvärr bara minns vissa delar av,bungyjump hoppet tex är som bortblåst (finns dock bildbevis)kommer inte ihåg att jag la mig i badkaret heller,men vattnet var kallt när jag vaknade,så jag hade nog legat ett tag..
Båda dessa incidenter var för rätt många år sedan!

Usch!Det är nästan så man skäms för sin vilda ungdom,nu är jag bara gammal och tråkig :laugh:

Kwon
2005-12-29, 14:45
Usch!Det är nästan så man skäms för sin vilda ungdom,nu är jag bara gammal och tråkig :laugh:

Jag tror att alla de galna saker man gjorde i sin vilda ungdom var på ett sätt bra, för att kunna bidra till skapandet av den person man är idag! :)

tinus
2005-12-29, 14:45
Cilia: Jag hade definitivt velat se dig den gången :laugh:

tinus
2005-12-29, 14:46
Jag tror att alla de galna saker man gjorde i sin vilda ungdom var på ett sätt bra, för att kunna bidra till skapandet av den person man är idag! :)

Jösses vad djup du blev :D
Tja,man får väl vara glad att man klarade sig utan bestående men *screwy* :laugh:

Kwon
2005-12-29, 14:51
Jösses vad djup du blev :D
Tja,man får väl vara glad att man klarade sig utan bestående men *screwy* :laugh:

Men du har ju erfarenheter i bagaget och "lärt dig din läxa" så att säga?

Man måste nog säga, tack vare alla galna och vilda saker man gjort i ungdomen så känner man ju nu vad man behöver och ej behöver längre i livet? :)

Jag kom till insikt att salongsberusad alltid gav bättre resultat etc..

Cilia
2005-12-29, 14:52
Cilia: Jag hade definitivt velat se dig den gången :laugh:
du har en stående inbjudan brudden!! *L*


and I want your full version including directors cut *L*

tinus
2005-12-29, 14:52
Men du har ju erfarenheter i bagaget och "lärt dig din läxa" så att säga?

Man måste nog säga, tack vare alla galna och vilda saker man gjort i ungdomen så känner man ju nu vad man behöver och ej behöver längre i livet?

Jag kom till insikt att salongsberusad alltid gav bättre resultat etc..

Ja och jösses vad roligt det var att lära sig :D

Resultat?? :laugh: Vet inte om jag vill veta mer nu...

Kwon
2005-12-29, 14:57
Ja och jösses vad roligt det var att lära sig :D

Resultat?? :laugh: Vet inte om jag vill veta mer nu...

Trots den höga halten av alkohol så tror jag man lärde sig känna sig själv bättre, då många av spärrarna släppte.

Alltid bra att lära känna sig själv bättre och hur man kan reagera i vissa situationer.

Då har man mer lärdom nästa gång.

Fatalist
2005-12-29, 15:05
Ungefär en månad sen, det var inte alls kul. Men inte lärde jag mig något för det förutom att vänner är bra att ha och att tjejer tydligen kan vara snälla också.

Fast att tjejer är snälla beror nog bara på att jag är en så enormt häftig snubbe, tyvärr.

Kwon
2005-12-29, 15:07
Ungefär en månad sen, det var inte alls kul. Men inte lärde jag mig något för det förutom att vänner är bra att ha och att tjejer tydligen kan vara snälla också.

Fast att tjejer är snälla beror nog bara på att jag är en så enormt häftig snubbe, tyvärr.

Du kom iaf till insikt att vänner är bra att ha (i vissa lägen) OCH att tjejer tydligen kan vara snälla! :)

Det var ju bra lärdomar!

skaparn
2005-12-29, 15:13
Festade på Ålandsbåtarna, gjorde några kullerbuttor nerför någon trappa någonstans (kan ha varit nere vid bildäck). Vaknade upp med någon dam jag inte mindes alls.

En annan från en Ålandsbåt, då somnade jag in i hytten innan vi hade hunnit bege oss till varken dansbandsstället, karaoken eller discot! :D (You snooze, you lose)

Ahh, ålandsfärjorna, det är ena riktiga fylleslag. När jag åkte så stod jag bakom två till synes helt vanliga 45-åriga män varpå den ena säger till den andra hållandes i ett helrör Explorer: "Kom igen nu Hasse, nu går vi ner till hytten och super skallen i småbitar".

Nu har jag inte druckit mycket på flera år. 2005 tex drack jag inget alkohol alls! :) (Ok 2005 är inte över men ändå)

Du har bara att hålla ut tre kvällar, kan gå. Beroende på nyårsplanerna då förstås.

Kwon
2005-12-29, 15:16
Ahh, ålandsfärjorna, det är ena riktiga fylleslag. När jag åkte så stod jag bakom två till synes helt vanliga 45-åriga män varpå den ena säger till den andra hållandes i ett helrör Explorer: "Kom igen nu Hasse, nu går vi ner till hytten och super skallen i småbitar".

Hehe Ålandsfärjorna är icke nådiga, speciellt för yngre, men även 40+ har rediga fylleslag på dessa festivitetsfärjor! :)

Många 50+ som blir barn på nytt!

Ja vi får se om man lyckas hålla sig alkofri hela 2005! :thumbup:

bluelight
2005-12-29, 16:36
Tog fel, riktigt full var jag Halloween, men riktigt svinigt full med minnesluckor/vakna upp på fel ställe var nog nyårsafton förra året! Nytt försök detta år! :laugh:

Angel
2005-12-29, 17:54
Jag va så full att ja pissade i hålet på ett biljardbord en gång.

Och en nyår fick ja alkoholförgiftning.....usha!!!!

Kwon
2005-12-29, 17:56
Jag va så full att ja pissade i hålet på ett biljardbord en gång.

Och en nyår fick ja alkoholförgiftning.....usha!!!!

LOL! Jag minns en tjej som var så packad att hon klättrade upp på en bro mitt i vinternatten å skulle pissa (samtidigt balansera). Helt sjukt! :D

Biljardbordshål är ju också en hit! :thumbup:

Vi var på fest hemma hos , och en polare började pissa....PÅ BALKONGEN!

Det fanns ju toalett....?!?!?

aliquis
2005-12-29, 17:57
Beror väll på vad man menar med svinig full....

Minnesluckor o sånt? Ja då skrev jag fel alternativ, har hänt 1 gång o de var för ganska precis snart 1 år sedan.

Räknas rejält full så vare några månader sedan...Nu förstår jag inte, är det inte tvärtom? minnesluckor får man ju jämt, rejält full är ju dock när det e värre än så ;)

aliquis
2005-12-29, 17:57
sitter inte < & > felvända?

i vilket fall så skulle jag gissa på c:a 6-8 år sedan, men troligen 10Nej.

<1 vecka = mindre än
>1år = större än ;/

aliquis
2005-12-29, 17:58
Lite felaktigt alternativ i pollen.

<1 år

Det borde ju vara >1 år för att indikera mer än ett år sedan det hände, annars täcks det ju upp av alla fall innan och då närmast alternativet 6 månader-1 år.fast kanske berodde på att någon har fixat nu? :D

Kwon
2005-12-29, 17:59
Till alla unga drickare...

Drick ej så mycket så ni får blackouts...

Satsa på Salongs om möjligt!

Det går med lite kontroll! Och är MKT roligare!

Fartman
2005-12-29, 18:05
hmm, röstade lite fel.. nu senaste på juldagen var jag riktigt apfull men ändå så att jag kunde bete mig någorlunda, spydde inget eller så... men det är ju ändå mer eller mindre en enda dimma

riktigt sådär äckelfull så att jag inte kan ta hand om mig själv blev jag bara mellan 13-18år typ, jävligt skönt att göra bort det innan man blev gammal nog för att gå på krogen. numera kan jag vara riktigt riktigt apdyng men ändå på något sätt klara mig själv.

Kwon: Hur gammal är du egentligen? 27?

hum
2005-12-29, 18:17
Har aldrig blivit omhändertagen men ofta varit riktigt full, vaknat på konstiga platser och haft massvis av minnesluckor.. Nuförtiden mår jag bara dåligt av alkohol, blir illamående av några öl och lika bra är väl det. Är (typ) nykterist.

Nejv
2005-12-29, 18:37
En gång, för ett par månader sedan

Cypern ;D

*Flash*
2005-12-29, 18:48
Till alla unga drickare...

Drick ej så mycket så ni får blackouts...

Satsa på Salongs om möjligt!

Det går med lite kontroll! Och är MKT roligare!
Äsch jag har då alltid roligast när jag är spinykter.

Longshot
2005-12-29, 19:26
Nyår 2004! Fast det var riktigt-full-under-kontrollerade-former ;)

Fatalist
2005-12-29, 19:56
Till alla unga drickare...

Drick ej så mycket så ni får blackouts...

Satsa på Salongs om möjligt!

Det går med lite kontroll! Och är MKT roligare!

Ska man ha sex är detta att föredra, tror man att chanserna dit man ska är små för det är det en bättre satsning att se till att man inte minns något alls.

Bronkitkorv
2005-12-29, 20:08
Full som ett as för två veckor sen på firmans julbord då jag tydligen trodde att jag lärt mej hantera spriten men icke. Efter 4 snapsar och tre starköl så minns jag inget mer. För 10 år sedan så var jag så full varje helg, nu kanske jag blir sådan 2 gånger om året när jag inte planerar fyllan bra. Salongs är bäst såklart...

mini_Arnold
2005-12-29, 20:08
Här kommer en liten trevlig poll om när ni senast blev så svinigt full att någon var tvungen att hjälpa er.
Eller att ni var så full att ni borde haft hjälp även om ni inte fick det.


Jag sitter nämligen fortfarande och är full sedan igårkväll och då drack jag inge mer sprit efter halv elva iaf.
Jag fick för övrigt hjälp hem av min storebror bland annat men av någon anledning så lämnar dumhuvudet mig åt mitt öde att försöka öppna dörrjäveln själv.

Kan ju bara säga att jag haft extrema problem med att få upp dörren i nyktert tillstånd den senaste veckan då den bara krånglat och att försöka sig på det efter en jävla massa rom och en p2a var ingen höjdare.
Jag försökte slå sönder glaset på dörren med min armbåge för övrigt :D och min nyinflyttade granne bredvid hade jag ett missat samtal ifrån vid halv ett vilket jag upptäckte när jag vaknat :em:
Fan va grymt! Jag vill också bli full :thumbup:

Karl_alfred
2005-12-29, 20:11
Nu förstår jag inte, är det inte tvärtom? minnesluckor får man ju jämt, rejält full är ju dock när det e värre än så ;)
Hahaha fan! Då har jag aldrig gått hela vägen :(

Mattiasbiff
2005-12-29, 20:13
Senast man var så riktigt äckelfull var nog på chalmers julfest för nån vecka sedan... resultatet av några öl för mycket och en heeel del redbull jäger blir att jag inte komemr ihåg hur jag kom dit, jag kommer inte ihåg nått från festen och jag kommer inte ihåg hur jag kom hem... *flex*

*Flash*
2005-12-29, 20:39
Fan va grymt! Jag vill också bli full :thumbup:
*rolleyes*
Lätt ordnat för övrigt, däremot tror jag inte du kommer bli lika stor som Arnold om du ska bli så full ofta iaf ;)

mini_Arnold
2005-12-29, 20:54
*rolleyes*
Lätt ordnat för övrigt, däremot tror jag inte du kommer bli lika stor som Arnold om du ska bli så full ofta iaf ;)
Aha, är det DET som avgör om jag kan bli lika stor som arnold eller inte :D
Uppmuntrande ord hehe