handdator

Visa fullständig version : klädbutiker i Malmö (nära centrum)


Achryl
2005-12-27, 22:03
Ska in till denna Sveriges metropol om några dagar och tänkte passa på att handla en del. Dels söker jag en butik som säljer skjortor och kavajer billigt, och snyggt. Behöver alltså absolut inte vara märkeskläder. Letar också efter en butik med billiga och snygga jeans. Sen när jag ändå är igång undrar jag var man kan köpa cheap monday i Malmö.
Helst i och runt centrum som sagt

Jense
2005-12-27, 22:15
hej och välkommen till min stad.

Gallerian på gustav adolfs torg, hansa companiet

mellan och runt om där finner du det du letar efter.

blir det festligheter eller träning också?

Masugn
2005-12-27, 23:05
Kolla på Triangeln också

Bönne
2005-12-27, 23:08
Eller varför inte gå från Hansa via gågatan till Triangeln, passerar många bra butiker på vägen.

Nejv
2005-12-28, 00:10
Men han ska ju gå från Apoteket vid Stortorget eller vad fan det heter, hela gågatan upp, gallerian, hansa, fortsätta på gågatan, upp i triangeln.

Världens bästa klädrutt för en skåning :D

Masugn
2005-12-28, 00:22
Men han ska ju gå från Apoteket vid Stortorget eller vad fan det heter, hela gågatan upp, gallerian, hansa, fortsätta på gågatan, upp i triangeln.

Världens bästa klädrutt för en skåning :D

Samma rutt som man tar när det är Malmöfestival

Nejv
2005-12-28, 00:46
Samma rutt som man tar när det är Malmöfestival

Correctamundo,

men han är nog inte så erfaren av malmöfestivalen misstänker jag?

Masugn
2005-12-28, 01:11
Correctamundo,

men han är nog inte så erfaren av malmöfestivalen misstänker jag?

Nej, men jag tänkte skriva något annat men ångrade mig sen *innocent*

egge
2005-12-28, 12:30
Var i malmö och handlade på mellandagsrean och HELVETE!! vad folk det var. Gick runt på stan i cirka 7 timmar och hittade bara ett par skor (kungen av shopping :hbang: ).

Bönne
2005-12-28, 13:18
Var i malmö och handlade på mellandagsrean och HELVETE!! vad folk det var. Gick runt på stan i cirka 7 timmar och hittade bara ett par skor (kungen av shopping :hbang: ).Ska in och gå den rundan idag igen, tänkte köpa en t-shirt i alla fall, igår var vi inne hur länge som helst, hittade dock ett par schyssta skor @ Top12, dock ingen rea eller något sådant att dra nytta av på de skorna.

Hatar när andra köper så jäkla mycket, så hittar man själv nästan inget.

egge
2005-12-28, 14:03
Hatar när andra köper så jäkla mycket, så hittar man själv nästan inget.

Precis, var ute efter ett par jeans men fan omöjligt o hitta, folk slängde klädrna i högar i affärerna typ. Köpte dock ett par Diesel-skor för halva priset så jag åkte inte hem tomhänt.

Bönne
2005-12-28, 14:13
Precis, var ute efter ett par jeans men fan omöjligt o hitta, folk slängde klädrna i högar i affärerna typ. Köpte dock ett par Diesel-skor för halva priset så jag åkte inte hem tomhänt.Hatar ännu mer när folk är så jävla sega och handlingsförlamade att man vill strypa dem :insane:

Malmö_tjej
2005-12-28, 14:15
Hatar ännu mer när folk är så jävla sega och handlingsförlamade att man vill strypa dem :insane:

hansagallerian helt klart och gågatan *flex* ...

hoppas du hittar det du söker..välkommen till malmö :cool: