handdator

Visa fullständig version : Vad gör du om tio år?


Jorgen
2005-12-27, 12:05
Ja, hur ser ditt liv ut om tio år tror du?

Kebab-Arne
2005-12-27, 12:06
Jag är nog en arbetslös akademiker.

Nitrometan
2005-12-27, 12:07
1000 kg sammanlagt i 110:an?

Griip
2005-12-27, 12:12
Död, eller vädligt levande.

hampaN
2005-12-27, 12:13
http://www.aftonbladet.se/debatt/0508/11/11s28-porr-547.jpg

strong-man
2005-12-27, 12:15
År förmodligen en av världens starkaste män

Yxel
2005-12-27, 12:15
Förhoppningsvis jobbar jag som polis någonstanns i Sverige...

jesse
2005-12-27, 12:16
Just nu känns de väldigt öppet, förhoppningsvis är man i alla fall levande och vid god hälsa.


Edit: Vad gör du da Jörgen?

High1ander
2005-12-27, 12:18
Jag väntar med spänning på om jag kommer bli nomierad till 4 eller 5 oscars för min senaste film... Självklart har jag sålt min själ till djävulen för att komma dit, så jag är ett vrak.

Piranha
2005-12-27, 12:21
Drömmen vore att ha ett eget hus, säg franska rivieran eller norra italien och
sitta på verandan och kika på när mina undersåtar sköter om trädgården och vinoldlingarna. Givetvis ekonomiskt oberoende.

Sanningen ligger nog en bit ifrån.
Lgh i stan ,fru, 2 snoriga ungar och 2 mille i skuld.

internethjälten
2005-12-27, 12:23
Samma som idag - äter, tränar, sover, jobbar, körd ford.

mini_Arnold
2005-12-27, 12:23
Kör regionbuss.
Äger hus + stor gård ute i ingenstans (MED bredband!)
Njuter av min fru och om vi inte redan har ett barn så är det(eller dom) på väg.

Officer
2005-12-27, 12:24
Rockar loss på Rio!

Jorgen
2005-12-27, 12:28
Edit: Vad gör du da Jörgen?
Det är en förbaskat bra fråga.

Villa, fru, barn, jobb, träning, domare/huvuddomare, dömmer lite internationellt också kanske.

hallar
2005-12-27, 12:31
Jag är tämligen säker på att jag kommer jobba häcken av mig som blivande ST läkare. Kommer nog vara en blandning utav jour, träning, äta och havererade förhållanden ;)

n1tro
2005-12-27, 12:35
hoppas jag har ett jobb...lärarjobb eller nåt som jag klarar mig på + lägenhet duger fint för mig

Hobbes
2005-12-27, 12:52
Disputerat i Psykologi, flyttat till Kanada, bor med underbar fru i ett litet hus i de Sydvästa delarna av Calgary.

På fina kvällar åker vi ut till bergen och klättrar med mina vänner.

Jobbar med något jag älskar, lever med någon som jag älskar och älskar mig för den jag är - lever det livet som jag drömmer om!

Ungefär så...

HellCat
2005-12-27, 13:04
oj vad svårt.

LEver med pojken jag har nu, 1-2 knodds (fortfarande en hemsk tanke, men jag jobbar på att lära mig tycka om barn), Jobbar förhoppningsvis med samma som nu, massageterapeut, Har hälsan o mår bra i övrigt.

Löjtnant Blank
2005-12-27, 13:24
Jag bor i Sydney, är gift utan barn, jobbar som elektriker eller sjukgymnast, innehar två WPT-titlar och har just skrapat ihop min tredje miljon på kortspel. På min övriga fritid dyker jag och pysslar i min studio. Varje jul kommer min familj och bor i min enplansvilla vid Manly Beach.

Jense
2005-12-27, 13:26
startat min hojverkstad och mår gott. tränar fortfarande grepp med martin har fru, men inga barn.

wreka
2005-12-27, 13:31
Jag hoppas jag fått en tjänst utomlands, där det är varmt året runt. Var jäkligt nära en i södra USA i våras. Men å andra sidan, det var nog lite väl mycket bibelbälte för att jag skulle funka där.

emmphiil
2005-12-27, 13:37
Jag är nog en arbetslös akademiker.

Samma här antar jag ...

Mighty
2005-12-27, 13:39
Halvårssvensk där jag vintertid bor på Franska Rivieran alt. Spanska Solkusten. Sommaren tillbringar jag här i Sverige där jag endast jobbar sporadiskt.

zanzi
2005-12-27, 13:44
Drömmen vore att ha ett eget hus, säg franska rivieran eller norra italien och
sitta på verandan och kika på när mina undersåtar sköter om trädgården och vinoldlingarna. Givetvis ekonomiskt oberoende.

Sanningen ligger nog en bit ifrån.
Lgh i stan ,fru, 2 snoriga ungar och 2 mille i skuld.

Leva granne med Piranha i ett slott (snyggare/större än hans) i, säg Franska Rivieran eller norra Italien och sitta på verandan och kika på när mina undersåtar (som är fler än Pirres) sköter om trädgården och vinodlingen (som är mer fruktsam än Pirres). Givetvis kommer jag vara ekonomiskt oberoende (och lite rikare än Pirre).

Sanningen? En etta i någon mörk betongförort, singel utan barn och en skuld på 4 mille efter flertal dåliga investeringar. På helgerna kommer jag sitta och hata Piranha i min ensamhet, då han hans fru kommer vara (minst) 10 ggr snygga än förra tjejen jag sist var med (för 3 år sen), att hans barn åker omkring i bilar som är (minst) 10 ggr dyra än min VW Golf -83:a och att min skuld kommer ta (minst) 10 ggr längre tid att betala tillbaks.
Jag hatar nästan Pirre lite nu! Hade du inte varit så stor hade jag kommit förbi och repat din bil(tm)! :)

Nejv
2005-12-27, 13:46
Arkitekt/Industridesigner/Psykolog

Välbetald

Sportbil

Gift (?) :P

HenrY
2005-12-27, 13:47
Jobbar utomlands i något varmt land, drömmer är att starta ett hotell eller ett dykcenter utomlands! :thumbup:

reinholdsson
2005-12-27, 13:48
Kanske jobbar som plåtslagare, eller ännu hellre polis, om jag kommer in på polishögskolan. Bor antagligen i hus, ett ruttet sådant :/

Piranha
2005-12-27, 13:50
Leva granne med Piranha i ett slott (snyggare/större än hans) i, säg Franska Rivieran eller norra Italien och sitta på verandan och kika på när mina undersåtar (som är fler än Pirres) sköter om trädgården och vinodlingen (som är mer fruktsam än Pirres). Givetvis kommer jag vara ekonomiskt oberoende (och lite rikare än Pirre).

Sanningen? En etta i någon mörk betongförort, singel utan barn och en skuld på 4 mille efter flertal dåliga investeringar. På helgerna kommer jag sitta och hata Piranha i min ensamhet, då han hans fru kommer vara (minst) 10 ggr snygga än förra tjejen jag sist var med (för 3 år sen), att hans barn åker omkring i bilar som är (minst) 10 ggr dyra än min VW Golf -83:a och att min skuld kommer ta (minst) 10 ggr längre tid att betala tillbaks.
Jag hatar nästan Pirre lite nu! Hade du inte varit så stor hade jag kommit förbi och repat din bil(tm)! :)


Ha ha ha , sicken jävla tur att jag inte har bil :thumbup: ( eller pengar ) , men snygg tjej har ja iaf.

mangemani
2005-12-27, 13:52
jobba hos HSB och sköta om gym delen...träna på som vanligt...fru/barn.

Arnesson
2005-12-27, 13:55
Antagligen fru och barn. Kommer nog ha startat eget företag.

Jobbar alldeles för mycket och tränar för lite.

Piranha
2005-12-27, 14:00
startat min hojverkstad och mår gott. tränar fortfarande grepp med martin har fru, men inga barn.


Skall du sälja riktiga "Motorcycklar" i den.

Eller slira på i samma tema med västar , chaps , fransar , styrknoppar och bromspår på burk och genuina kassettband med egeninspelade moppeljud ?

Metal_boy_
2005-12-27, 14:09
Funderar på en egen tåglinje vid namn Panic Express.

Jense
2005-12-27, 14:12
Skall du sälja riktiga "Motorcycklar" i den.

Eller slira på i samma tema med västar , chaps , fransar , styrknoppar och bromspår på burk och genuina kassettband med egeninspelade moppeljud ?


nej det är en avfallskvarn som jag ska kasta ner dig i. sen ska jag äta dig som dallasburgare

skaparn
2005-12-27, 14:31
Hmm, jag sitter och funderar om jag kommer ha barn om 10 år. Har jag inte skaffat det då känns det nästan för sent, eller kanske inte. Är det någon som planerat för att inte skaffa barn? Alltså... måste man?

Ok, jag har säkert barn, villa, gärna ett arbete med lön så jag kan köpa ett par ordentliga cyklar.

Löjtnant Blank
2005-12-27, 14:33
gärna ett arbete med lön
Vissa siktar mot stjärnorna märker jag...

m0gh
2005-12-27, 14:40
Börjat min karriär, kör flotta bilar, pimpar, semestrar etc etc :D

Ne men man vet aldrig ;}

EDIT: Kanske pimplar oxå ;) Fishin' is good

Löjtnant Blank
2005-12-27, 14:51
Kanske pimplar oxå ;) Fishin' is good
We doin' big pimplin', we spendin' cheese
Check 'em out now
Big pimplin' on B.L.A.D.s

skaparn
2005-12-27, 14:56
Vissa siktar mot stjärnorna märker jag...

Jadå! Och än mer om jag tillåts göra tillägget "har förhoppnigsvis inte tappat håret". Fast egentligen kanske det borde vara "förhoppningsvis har jag haft vett att klippa mig kort när jag började tappa håret".

Wennerberg
2005-12-27, 14:58
Jag har dött för mitt hjärta inte pallade med min groteska fetma. Eller så är jag hyffsat stark.

ugglan
2005-12-27, 15:52
jobbar på ett oetiskt läkemedelsföretag eller så är jag arbetslös akademiker

GymTT
2005-12-27, 15:54
Tävlar inom AF, jobbar som Polis samt har en stor villa ute på landet med fru och fina barn.

hangatyr
2005-12-27, 16:00
jag komemr nog ha ett barn, förhoppningsvis leva med den underbara tjej jag är förlovad med nu. med lite tur har jag så bra pröjs att jag itne behöver jobba mer än tre dagar i veckan. elelr i alla fall fyra. det vore skönt att gå ner lite mer i arbetstid.

Krampus
2005-12-27, 16:00
Jag hoppas jag lever. :)

Jorgen
2005-12-27, 16:04
Jag hoppas jag lever. :)
Är inte du, typ, odödlig?

Krampus
2005-12-27, 16:05
Är inte du, typ, odödlig?

Nej, det var Chuck Norris.

Cilia
2005-12-27, 16:05
med lite tur har jag så bra pröjs att jag itne behöver jobba mer än tre dagar i veckan. elelr i alla fall fyra. det vore skönt att gå ner lite mer i arbetstid.
det är roligt att det är så många som har den här drömmen och så få som inser paradoxen i det hela. Men jag önskar er alla lycka till och att åtminstånde någon av er får den uppfylld.

hangatyr
2005-12-27, 16:08
det är roligt att det är så många som har den här drömmen och så få som inser paradoxen i det hela. Men jag önskar er alla lycka till och att åtminstånde någon av er får den uppfylld.

förklara?

Lallle
2005-12-27, 16:09
Drömmen: Håller på med nån film (regisserar), är singel och träffar mycket kvinnor, tävlar i AF, på nåt sätt är jag rik också.

Det troliga: Jobbar på ett fryhsus (bär varor), är singel och träffar aldrig någon, har en skitful fysik, tjänar inte så mycket på fryshuset.

Jorgen
2005-12-27, 16:09
Nej, det var Chuck Norris.
Men, men, men- Är inte Ni Chuck?

mela
2005-12-27, 16:10
Jobbar på kustbevakningen, gravid med första bebisen
och är miljonär :D

Krampus
2005-12-27, 16:11
Men, men, men- Är inte Ni Chuck?

Yes. I am.
*ROUNDKICK I HUVUDET* :hbang:

Mighty
2005-12-27, 16:11
Skall du sälja riktiga "Motorcycklar" i den.

Eller slira på i samma tema med västar , chaps , fransar , styrknoppar och bromspår på burk och genuina kassettband med egeninspelade moppeljud ?
Hahahahaha

:D :D

Diana
2005-12-27, 16:12
jobbar som psykolog/kassörska(??) :D har en underbar familj :love: och ett hus utanför stan/på landet *popcorn* med en extra utbyggd källare där mina föräldrar kan ruttna bort, matas med barnmat och färdigtuggad sockerkaka mm

nånform av hobby oxå? men vetefan vad.. skrämma barn me tyska svordomar kanske :D

Krampus
2005-12-27, 16:12
Jobbar på kustbevakningen, gravid med första bebisen
och är miljonär :D

Gravid med bebisen? :MrT:

Cilia
2005-12-27, 16:12
förklara?
nu är ju det lite OT men de flesta jobb som innebär en hög lön medför också att man måste lägga ner ganska mycket arbetstid i de flesta fall mer än 40 heltid. Det är inte många sådana jobb som går att förena med 3 dagarsveckor. Inte ens om du har eget företag då det oftast kräver en ordentlig arbetsinsats. Säger inte att det är omöjligt bara att verkligheten oftast inte ser ut så.

HenrY
2005-12-27, 16:13
Gravid med bebisen? :MrT:

hahahah, Ja det kan bli svårt!!:D:D

Så Mela satsar på inavel! :laugh:

mela
2005-12-27, 16:14
hahahah, Ja det kan bli svårt!!:D:D

Så Mela satsar på inavel! :laugh:


ne nu är ni dumma *cry*

Dipshit
2005-12-27, 16:15
Är väl 50/50 om jag blir ett helt low-life eller får hela kittet.. kärlek, lycka, pengar ni vet:)
inget mittemellan..

hangatyr
2005-12-27, 16:17
nu är ju det lite OT men de flesta jobb som innebär en hög lön medför också att man måste lägga ner ganska mycket arbetstid i de flesta fall mer än 40 heltid. Det är inte många sådana jobb som går att förena med 3 dagarsveckor. Inte ens om du har eget företag då det oftast kräver en ordentlig arbetsinsats. Säger inte att det är omöjligt bara att verkligheten oftast inte ser ut så.

mm, jag förstår. saken är ju även den att man, om man inte har extremt höga krav på materiell standard kan sänka sin arbetstid redan som normalinkomsttagare. jag är själv ett exempel på det. jag tjänar visserligen lite över medel, kan jag tänka, men arbetar bara 85% för att få mer ledig tid. det innebär att jag inte äger en 42tums plasmateve eller en fet BMW, men å andra sidan ahr jag tid att göra roliga saker, i stälelt för att arbeta hela dagarna.

eget företag innbär ju för övrigt knappast MINDRE arbetstid för det mesta?

Jay-Z
2005-12-27, 16:19
Har en 15-årig dotter och ett välanvänt baseballträ.

Cilia
2005-12-27, 16:21
mm, jag förstår. saken är ju även den att man, om man inte har extremt höga krav på materiell standard kan sänka sin arbetstid redan som normalinkomsttagare. jag är själv ett exempel på det. jag tjänar visserligen lite över medel, kan jag tänka, men arbetar bara 85% för att få mer ledig tid. det innebär att jag inte äger en 42tums plasmateve eller en fet BMW, men å andra sidan ahr jag tid att göra roliga saker, i stälelt för att arbeta hela dagarna.
självklart. Trodde att du menade standard med.
men sen är det tyvärr så att när lönen stiger blir det svårare att jobba deltid med. Oftast kräver dom arbetena att man är på plats eller iaf är ofta kraven på omgivningen att man är på plats och jobbar ganska mycket. Reglerad arbetstid är ett okänt begrepp men igen beror det på vad man har för referens till hyfsat betalt.


eget företag innbär ju för övrigt knappast MINDRE arbetstid för det mesta?
det var just det jag skrev.
dom flesta verkar nämligen tro att om man har eget företag så kan man komma och gå som man vill och behöver inte jobba utan kan bara casha in.
tror bara det är min syster som kan det. vette tusan hur hon får ihop sitt liv men det är henens problem *S*

hangatyr
2005-12-27, 16:28
ja, givetvis är det så man på vissa positioner i yrkeslivet inte kan skriv aupp övertid etc. självklart får man, om man itne är intresserad av att arbeta ihjäl sig, se till att inte ta sådana jobb. på min nuvarande arbersplats är det inga problem med att gå ner i arbetstid som tjänsteman om man vill , medan chefspersoner "förhandlat bort" övertid.
om målet är att jobba MINDRE är det förstås rejält korkat att skaffa sig en position där man msåte jobba mer.

jag har över lag oerhört svårt att se vitsen med att arbeta så mycket att man knappt hinenr med att vara ledig. visst: man kan köra till jobbet med en fet bil och så, men vad ska man med alla pengar till om man aldrig är ledig? det finns, tycker jag, en sjuk jakt på pengar som bara slutar med magsår och påsar under ögonen. om fler förstod att man arbetar för att kunna leva och itne tvärt om, skulle vi ha ett mycket mysigare samhälle.

Sve
2005-12-27, 16:31
jag jobbade 75% innan, hade mkt fritid och ändå en "schysst" lön, ca 23k. Men sedan blev jag tvungen att jobba heltid för skiten ska läggas ned.
(hade bara fått stämpla 75% av maxbeloppet=inte mycket alls)

Diana
2005-12-27, 16:32
Har en 15-årig dotter och ett välanvänt baseballträ.
hahaha :D mkt pra fader :bow:

mela
2005-12-27, 16:33
hahaha :D mkt pra fader :bow:


fin farsa kör med luftgevär :D

OggeP
2005-12-27, 16:33
Har en 15-årig dotter och ett välanvänt baseballträ.

Jag har en 15-årig flickvän och en bula i pannan.

Jay-Z
2005-12-27, 16:35
Jag har en 15-årig flickvän och en bula i pannan.

Tänk om tänk rätt. Har du sett filmen De Omutbara? ;)

hangatyr
2005-12-27, 16:37
Har en 15-årig dotter och ett välanvänt baseballträ.

för att du vill ha henne för dig själv?? *spy*

Diana
2005-12-27, 16:40
fin farsa kör med luftgevär :D
sant :D min pappa använde tyskaordboken :confused:

Jag har en 15-årig flickvän och en bula i pannan.
:laugh:

PowPow
2005-12-27, 17:00
Arbetssökande akademiker. Alternativt postakademiker (akademiker som jobbar på posten eller liknande).

Eller så sitter jag på en balkong i Barcelona och dricker billig skumpa och menar på att det inte är lönt att börja jobba - csn tar ju alla mina pengar ändå :D

zanzi
2005-12-27, 19:19
jag har över lag oerhört svårt att se vitsen med att arbeta så mycket att man knappt hinenr med att vara ledig. visst: man kan köra till jobbet med en fet bil och så, men vad ska man med alla pengar till om man aldrig är ledig? det finns, tycker jag, en sjuk jakt på pengar som bara slutar med magsår och påsar under ögonen. om fler förstod att man arbetar för att kunna leva och itne tvärt om, skulle vi ha ett mycket mysigare samhälle.

Man gillar sitt jobb i kombination med att man är bra på det man gör. Lider man samtidigt av att vara perfektionism(/arbetsnarkoman) så är receptet fullbordat. Sen är ägandet av t.ex. en "fet bil" inte någon egentlig drivkraft. Bilen är mer en del i omgivningen som återspeglar äns persona.
Bilen/båten/villan/etc fyller inte någon "funktion" alls vill jag nästan påpeka. Det kommer inte vara så att man blir mer nöjd efter att man äger den röda kolfiber-bilen som tagit en italienare några 100 timmar att sätta ihop för hand. Har man möjligheten kommer man köpa en dyrare inom en snar framtid (alternativt köpa samma bil i en annan färg om det inte finns någon dyrare för tillfället).

bladhet
2005-12-27, 19:29
Har en vacker fru och två barn och vi har ett relativt nytt hus,bil,skoter,båt och en massa lycka och givetvis en stadig ekonomi och ca 10v semester varje år..


Vad jag jobbar som då har jag ingen aning om. Förmodligen chef på posten :P

Baha
2005-12-27, 19:36
Om sanningen skall fram jobbar manväl kbvar på samma sketna jobb, på kvällarna och helgerna ligger man i soffan framför datorn o glor.

Ungarna och tanten har säkert tröttnat på en tills dess och stuckit.

Lillgrabben
2005-12-27, 19:50
Alternativt postakademiker (akademiker som jobbar på posten eller liknande).




Ahh, äntligen någon som drömmer om att bli brevbärare! :thumbup:



Det verkar lovande - då kan vi andra stackare fortsätta få posten i tid!!!!! :D

Metal_boy_
2005-12-27, 19:57
Jobbar på kustbevakningen, gravid med första bebisen
och är miljonär :D

Jasså miljonär på det? Antingen ska du ha en rik snubbe, eller så ska du ha harpun på jobbet och jaga Val??

rQx
2005-12-27, 20:03
Ligger på en års lång turne med bandet i USA ;)

Loke
2005-12-27, 20:06
Antagligen bor jag ute i nån vildmark efter att ha dödat kungen, eller nåt sånt.

aliquis
2005-12-27, 20:07
ingen aning

Vid 36 skall man väl ha familj eller vara död.

mini
2005-12-27, 20:08
Jag skriver, gärna som journalist. Jag reser ibland. Jag har upprätthållit mitt intresse för träning och har en fysik därefter. Jag bor tillfredsställande, antingen själv eller med en trevlig sambo.

Cilia
2005-12-27, 20:09
ingen aning

Vid 36 skall man väl ha familj eller vara död.
det där var nog bland det mest korkade jag någonsin har läst

Jense
2005-12-27, 20:09
ingen aning

Vid 36 skall man väl ha familj eller vara död.


du kommer om några år bli hög chef på SCAN, skaffa familj och flytta till villa.

du kommer gästposera o jakt och slakttidningar..





fan vilket öde

Jense
2005-12-27, 20:10
eller med en trevlig sambo.


:naughty: grr

mini
2005-12-27, 20:13
:naughty: grr
Var det ett erbjudande?

Jense
2005-12-27, 20:15
Var det ett erbjudande?
Ja, flytta in med mig :D

Trance
2005-12-27, 20:15
Sitter ensam i en mörk lägenhet. Kosttillskott täcker de mesta ytorna och dekaler från kolozzeum sitter på väggarna. Efter år av kämpande och spenderande av stora pengar har jag äntligen fått tillräckligt med makt på kolo. Så denna dagen loggar jag in som moderator.


Nej men seriöst så hoppas jag att jag har ett rätt stimulerande jobb, gärna konsult av något slag. Jag är frisk och har vett att inte jobba ijhäl mig. Har nog precis gift mig och andra ungen är påväg. Typ, det vore trevligt.

mini
2005-12-27, 20:16
Ja, flytta in med mig :D
Å, vi skulle ha så mysigt. Du och jag Jense. Och Cilia. Och så kan vi adoptera lilla Ali.

Trance
2005-12-27, 20:17
Å, vi skulle ha så mysigt. Du och jag Jense. Och Cilia. Och så kan vi adoptera lilla Ali.

Sälj idén till Kanal5 och bli rik.

Jense
2005-12-27, 20:18
Å, vi skulle ha så mysigt. Du och jag Jense. Och Cilia. Och så kan vi adoptera lilla Ali.


mysa med våra hemmastickade koftor framför vedbrasan.


SÅ mysigt, du och jag mini, du och jag

skaparn
2005-12-27, 20:26
Å, vi skulle ha så mysigt. Du och jag Jense. Och Cilia. Och så kan vi adoptera lilla Ali.

Jag anar hur det slutar

http://www.schoolsucks.de/picpool/biker001.jpg

Shadow Warrior
2005-12-27, 20:30
Sitter o kollar på anime och läser pervers manga och spelar japanska rollspel.... om det inte kommer någon tjej och sätter stopp för allt *rolleyes*

Annars så har jag flyttat till asien bosatt mej på nått otillgängligt bergsområde område och blivit tao munk.

mini
2005-12-27, 20:30
Jag anar hur det slutar

http://www.schoolsucks.de/picpool/biker001.jpg
Ja, och så ligger stackars Jense där i vägrenen...

skaparn
2005-12-27, 20:32
Ja, och så ligger stackars Jense där i vägrenen...

Du förstod direkt!

Jense
2005-12-27, 21:07
haha kul bild

mela
2005-12-27, 21:15
Jasså miljonär på det? Antingen ska du ha en rik snubbe, eller så ska du ha harpun på jobbet och jaga Val??

blir miljonär på att se bra ut :naughty:

Piranha
2005-12-27, 21:23
Jag tar på mig ansvaret att svara för Mela då hon verkar fastnat i nån våt dröm om pengar.



Bor i Perstorp i radhus med överviktig make som stämplar och har 4 barn.

Tränar fortfarande sporadiskt men då mest pilates och lätta arobicspass eftersom hon är på smällen igen.

På kvällarna när maken är på pokerkväll på den lokala puben så knäpper hon på datorn och loggar in på kollo ibland men mestadels på spraydate där hon kallar sig vixen66 och är fortfarande 21, ibland lyckas hon få en dejt och då brukar de på hemmaplan kallas en tjejkväll på stan.

Jobbar som hårfrisörska och hyr stol på salongen , kundkretsen är mest dito vabbande mammor och pensionärer som gillar den där lila looken hon får på allt hon försöker färga.

Kör en fiat regatta årsmodell 87 som är inne på sista rycket och kommer i år antagligen inte gå igenom besiktningen eftersom makens kusin fått kicken ifrån fordonsbesiktningen.

Barnen Allan , Jarod , Jörgen och Cecilia är välskapta men ganska ouppforstrade.

Pingu
2005-12-27, 22:58
Om 10 år har jag förhoppningsvis fått mig upp på byggarscenen, åtminstonde en gång.

Jag kastar ut alla killar som ska träffa min dotter :devil:

Diana
2005-12-28, 01:19
har ändrat mej , ja ska ha husbåt

Löjtnant Blank
2005-12-28, 01:23
Jag kastar ut alla killar som ska träffa min dotter :devil:
JustinCredible? Han som är så snäll?

Cerberus
2005-12-28, 01:26
Om 10 år har jag hittat mitt kall i livet och fortsätter med det, funderar på att plugga till personlig tränare. Vill ngn gång stå uppe på en byggarscen för skoj skull.

Sen kanske jag är spelutvecklare(kontrasten hahaha), får se var ödet leder mig. Just nu är det träningen som jag brinner för mest.

Avesta
2005-12-28, 01:30
Tror jag hamnar i fängelset på ett eller annat sätt.

bluelight
2005-12-28, 02:07
Sitter i min 1:a i något tattarområde och har preppat mig så jag ligger intill döden :( :thumbup:

Närå, förhoppningsvis bor jag i en fet lägenhet och har fått jobb som CNC-operatör :hbang:

Mr. Moose
2005-12-28, 02:21
Kommer antagligen all fortfarande lära ut dykning. Har gjort det i 10 år redan och varför skulle man byta när man har det prfekta jobbet?

Claes

morte
2005-12-28, 02:49
Om tio år har fejkat mig till en sjukpension, och spenderar dagarna med att filosofera, äta grillkorv och spela playstation2- La dolce vita, baby!

polaren
2005-12-28, 02:54
Om 10 år har jag lyckats göra mig själv ekonomiskt oberoende, high class male hoe med 8743 stycken överklass-fruar på min meritlista!

Fartman
2005-12-28, 03:49
Inte en jävla aning? Förhoppningsvis kan jag försörja mig själv och mår bra. Är grövre, förhoppningsvis mycket grövre.

no1fitness
2005-12-28, 05:03
Oj, ingen idé att spekulera för livet blir inte som man tänkt sig ändå. :)
Bara jag är frisk så har jag det bra.

mangs
2005-12-28, 09:51
Sådanna här trådar är intressanta, hoppas att någon bumpar tråden om 10 år, tar du på dig det ansvaret Jörgen?


Intressant angående vilka som har höga mål och vilka som inte har någon framtidstro. Om jag för 10 år sedan sagt att jag skulle ha det som jag har idag så hade jag nog inte trott det även om jag har jobbat hårt för att nå dit. Om tio år hoppas jag att vi har två friska barn samt att allt går som det skall. Man kan alltid önska sig saker för framtiden men jag är rätt nöjd som det är idag och hoppas att det är lika bra då. Bästa att leva i nuet för man vet inte vad som händer imorgon.

mela
2005-12-28, 10:35
Jag kastar ut alla killar som ska träffa min dotter :devil:


det funkar inte i längden:D då får du en riktig fjortisdotter som har sex på parkbänkar :P

manko
2005-12-28, 10:39
är en bum :(

Fatcan
2005-12-28, 11:40
Vad gär du om tio år?

Jag kan lika gärna sitta i ett kontor som bakom centralstationen med en flaska i en papperspåse. Går liksom inte att säga.

fonzie
2005-12-28, 11:46
Bänkar 150 kg! :cheers:

Pingu
2005-12-28, 12:23
JustinCredible? Han som är så snäll?

Han glömde jag att öppna dörren för när han kastades ut :whipped:

Pingu
2005-12-28, 12:24
det funkar inte i längden:D då får du en riktig fjortisdotter som har sex på parkbänkar :P

Du funkar visst, har jag sagt att hon inte ska ha sex så har hon inte det heller *grr27*

snelhest
2005-12-28, 12:43
Tycker synd om alla ungar ni ska skaffa för att ni själva ska må bra.

Själv ser jag bara 4 alternativ rangordnade efter trolighetsgrad:
1) bor i en liten 1, jobbar som ST-läkare, spenderar pengarna på prostituerade och heroin men sover den mesta av min fritid. Träning finns inte på kartan
2) pallar inte med jobba öht så jag ligger på plattan
3) dött av överdos
4) självmord

Wooch
2005-12-28, 13:28
Kommer antagligen leva ett liv med fullsmockat schema där jag försöker få mitt jobb som läkare, att gå ihop med familj och träning.

Bönne
2005-12-28, 13:36
Påväg att börja arbetar som mäklare utanför Europa och börja missbruka kokain efter att jag fått en kronisk skada i axeln efter allt för slitsam träning och för mycket tävlingar.

Justice
2005-12-28, 14:54
Stor som ett hus.
Tävlar eller jobbar som dörrvakt.
Inga barn.
Hälsoproblem.
Hund.
Tjej/sambo.

adeleine
2005-12-28, 15:35
om 10 år vill jag..

ha min gymnasielärar-examen med inriktning historia,filosofi,psykologi etc.
tagit mitt svarta bälte i judo en gång för alla :slap:
tagit mig långt inom BJJ
vara vansinnigt kär i mannen vid min sida :love:
ha startat upp ett eget litet antikvariat/fik i gamla stan :)
fortfarande känna att jag har hela livet framför mig..

hangatyr
2005-12-28, 15:49
om 10 år vill jag..

ha min gymnasielärar-examen med inriktning historia,filosofi,psykologi etc.
tagit mitt svarta bälte i judo en gång för alla :slap:
tagit mig långt inom BJJ
vara vansinnigt kär i mannen vid min sida :love:
ha startat upp ett eget litet antikvariat/fik i gamla stan :)
fortfarande känna att jag har hela livet framför mig..

ska du vara både lärare och fikägare? koolt.
ska du träna i kväll? ratinho håller i ett pass kl 17...