handdator

Visa fullständig version : Hitta något man har laddat ner?


Helena B
2005-12-25, 21:04
Jag har laddat ner en fil någonstans, men jag vet inte var. Kommer inte ihåg vad den heter så jag kan ej söka. Finns det någon särskild plats som filer hamnar som man laddar ner från nätet om man inte väljer plats? Har kollat i mina mottagna filer men där finns den ej. Vad gör man då?

Piranha
2005-12-25, 21:06
mina dokument nånstans.

Jense
2005-12-25, 21:06
start - sök/search - typ av fil-val och sedan filnamnet i sökrutan. np

Ninjamicke
2005-12-25, 21:07
du kan även leta efter nerladdningskatalog filerna hamnar i i inställningarna till programmet du använde för att ladda ner filen.

Kwon
2005-12-25, 21:08
Jag har laddat ner en fil någonstans, men jag vet inte var. Kommer inte ihåg vad den heter så jag kan ej söka. Finns det någon särskild plats som filer hamnar som man laddar ner från nätet om man inte väljer plats? Har kollat i mina mottagna filer men där finns den ej. Vad gör man då?

Tagit ner via Firefox eller MSN?

Kolla Den här datorn / Documents and Settings / Helena / Lokala inställningar / Temp

Kör du Firefox kan du klicka Filhämtaren i verktyg.

Helena B
2005-12-25, 21:10
start - sök/search - typ av fil-val och sedan filnamnet i sökrutan. np

Jag har inte namnet på filen.

Kwon
2005-12-25, 21:10
Jag har inte namnet på filen.

Kolla Den här datorn / Documents and Settings / Helena / Lokala inställningar / Temp

Kör du Firefox kan du klicka Filhämtaren i verktyg.

Är det via MSN kör du Den här datorn / Documents and Settings / Helena / Mina Dokument / Mina mottagna...

Jay-Z
2005-12-25, 21:12
Jag har inte namnet på filen.

Vet du vilken typ av fil?

Går att ställa in sökningen på alla filtyper av ett slag enligt: *.pdf, *.doc osv.

Det går även att begränsa sökningen tidsmässigt.

Bönne
2005-12-25, 21:12
start - sök/search - typ av fil-val och sedan filnamnet i sökrutan. npHur nödvändigt är det att posta när du ändå inte ägnar dig tid åt att lästa första posten, jävla kräk...


Såhär kan du göra:
http://bearny.no-ip.org/sok.JPG

Helena B
2005-12-25, 21:13
Tagit ner via Firefox eller MSN?

Kolla Den här datorn / Documents and Settings / Helena / Lokala inställningar / Temp

Kör du Firefox kan du klicka Filhämtaren i verktyg.

Nä inget där.

Helena B
2005-12-25, 21:15
Hur nödvändigt är det att posta när du ändå inte ägnar dig tid åt att lästa första posten, jävla kräk...


Såhär kan du göra:
http://bearny.no-ip.org/sok.JPG

Kanon, tack! :thumbup:

Jense
2005-12-25, 21:16
Jag har inte namnet på filen.


jo, det har du.

Helena B
2005-12-25, 21:34
jo, det har du.

Mä nä!