handdator

Visa fullständig version : Tack Herkan


Kwon
2005-12-25, 17:12
För att du är en så varm person som bryr sig om alla, även här på forumet som grannskapet.

PS. Ta det lugnt med Tore.

//Varma hälsningar från Långkalsongen.

Herkulez
2005-12-25, 17:15
tack kwon, värmer och höra.

vill även tacka cilia för visat förstående.

Kaboffastar
2005-12-25, 17:20
Jag skulle även vilja tacka min familj och vänner, alla ni som gjort detta möjligt, TACK.

EDIT: och PUBLIKEN ! tack.... tack.

Kwon
2005-12-25, 17:20
Tittar just nu på ET på Tv3 och märkte just att Erika Eleniak gick i Eliots klass! *uppdate*

Diana
2005-12-25, 17:29
ja trodde tore va singel :confused: han sa ju.. :(

vill oxå passa på att tacka alla underbara jävlar på forumet med en blöt kyss på valfritt ställe *kissass*

[insert valfri schmörsång i rosa text :D ]

Kwon
2005-12-25, 17:30
ja trodde tore va singel :confused: han sa ju.. :(

vill oxå passa på att tacka alla underbara jävlar på forumet med en blöt kyss på valfritt ställe *kissass*


Valfritt ställe? Promise? :naughty: :D

Löjtnant Blank
2005-12-25, 17:32
Herk is great. Ibland när jag är bakis brukar jag leta upp hans inlägg och bara mysa. Feel good times.

Piranha
2005-12-25, 18:14
Tänka sig att bakom den hårda vattniga fasaden döljer sig en kille av guld ..


:thumbup:

Herkulez
2005-12-25, 19:17
naaw va gulliga ni är allihop


ang grannfejden: kom hem efter passet nyss och fick en stående ovation av två andra grannar (dom bor hus i hus med mupparna) som var och hälsade på hos mina föräldrar för att jag hotat idioten. dom två är i 50års åldern och har bråkat med han i 15års tid och var väldigt nöjda över mitt beteende.

fat_joe
2005-12-25, 19:38
naaw va gulliga ni är allihop


ang grannfejden: kom hem efter passet nyss och fick en stående ovation av två andra grannar (dom bor hus i hus med mupparna) som var och hälsade på hos mina föräldrar för att jag hotat idioten. dom två är i 50års åldern och har bråkat med han i 15års tid och var väldigt nöjda över mitt beteende.

Vad är det jag har missat ? Hela storyn nu! *popcorn*

XroW
2005-12-25, 19:40
Vad är det jag har missat ? Hela storyn nu! *popcorn*

Låter som det vanliga en surjävla pansionär som ställer till med problem :D

Piranha
2005-12-25, 19:42
Låter som det vanliga en surjävla pansionär som ställer till med problem :D

Låter som en Boden klassiker, grannsämja, lappkast, våldtäckt på boskap och tunga knäböj.

Hnke
2005-12-25, 19:43
Låter som en Boden klassiker, grannsämja, lappkast, våldtäckt på boskap och tunga knäböj.
Låter som ett fall för P 4 L!!!

Piranha
2005-12-25, 19:44
Låter som ett fall för ***!!!

Du sa det förbjudna ordet ... fyyyyyyyyyyyyyyy på dig !

XroW
2005-12-25, 19:46
Låter som en Boden klassiker, grannsämja, lappkast, våldtäckt på boskap och tunga knäböj.


haha , varit och hälsat på? :D

Diana
2005-12-25, 19:48
Valfritt ställe? Promise? :naughty: :D
har ja NÅNSINN brutit ett löfte?? :D tat lungt me fåret nu :nono:
naaw va gulliga ni är allihop


ang grannfejden: kom hem efter passet nyss och fick en stående ovation av två andra grannar (dom bor hus i hus med mupparna) som var och hälsade på hos mina föräldrar för att jag hotat idioten. dom två är i 50års åldern och har bråkat med han i 15års tid och var väldigt nöjda över mitt beteende.
mmmm ghettofejder *popcorn*

Herkulez
2005-12-25, 19:59
Vad är det jag har missat ? Hela storyn nu! *popcorn*
haha orkar inte ta hela storyn, men det är en sur jävla idiot som gnäller på allt (kan tom hitta på saker om det inte finns annat att gnälla över). Tex gick till morsan (han är feg, törs bara gå till tjejer och gnälla) om att pappa startade motorcykeln så tidigt på morgonen, och då åker han till jobbet kl 7. faller hans grannars träds löv på hans gård blir han förbannad och går dit och skriker att dom ska plocka upp dom etc. ja nu trampade han på fel fot och fick höra ett och annat iaf.

Kwon
2005-12-25, 20:10
Det jag är intresserad över är, vems fot (som var fel) han trampade på och vad du sa till honom ordagrant.

Herkulez
2005-12-25, 20:11
Det jag är intresserad över är, vems fot (som var fel) han trampade på och vad du sa till honom ordagrant.
Passa dig jävligt noga din feta jävla gris, sånt här kommer alltid tillbaka.


typ så, inte ofta jag tappar humöret och går över till sånna låga personangrepp, men just då (och nu) kändes det som det rätta att gå ner på hans nivå.

Kwon
2005-12-25, 20:13
Passa dig jävligt noga din feta jävla gris, sånt här kommer alltid tillbaka.


typ så, inte ofta jag tappar humöret och går över till sånna låga personangrepp, men just då (och nu) kändes det som det rätta att gå ner på hans nivå.

Märkte du någon respons? Nickade han? Såg han chockad ut? Sa han någonting?

Märkte du alltså att han förstod vad som gällde nu?

Herkulez
2005-12-25, 20:15
Märkte du någon respons? Nickade han? Såg han chockad ut? Sa han någonting?

Märkte du alltså att han förstod vad som gällde nu?
nä nu pratar vi om nå annat, som toxic avenger.

Kwon
2005-12-25, 20:16
nä nu pratar vi om nå annat, som toxic avenger.

Ok, tråkigt ämne egentligen. Hoppas det löser sig bland grannarna iaf.

J.Saarela
2005-12-25, 20:17
Den gubben är sjuk i skallen,hotade mig när jag va 17 typ.Men jag e så glad å trevlig alltid då jag träffar han.Ler å säger hej fetto:)

Herkulez
2005-12-25, 20:18
Ok, tråkigt ämne egentligen. Hoppas det löser sig bland grannarna iaf.
nja ganska kul faktiskt =)

Kwon
2005-12-25, 20:19
nja ganska kul faktiskt =)

Bara det löser sig så är det ju kul.

Men trappas det upp och blir värre kan det ju bli (inte coolt).

Diana
2005-12-25, 20:27
jobbit me sånna som verkar leva för att bråka me folk :MrT: verkar som varje grannskap har en.. våran klagar på lika fjantiga saker, en vår vart han helt jävvla tokig på små fåglarna kvittrade i träden utanför hans sovrum att han gick lös me nån sorts gevär(hagel/pellets?) på träden *screwy* :D

Cilia
2005-12-26, 13:56
vad hände med min tacka herkan tråd?
försvann den?
Kwon vad gjorde du, jag varnade dig ju? *gggrrr*

Kwon
2005-12-26, 14:02
vad hände med min tacka herkan tråd?
försvann den?
Kwon vad gjorde du, jag varnade dig ju? *gggrrr*

Du får tacka honom här! *nickar* *eg* *L* *s*