handdator

Visa fullständig version : Epilator


Rocco
2005-12-22, 09:05
Mycket julklappstrådar nu... Tänkte köpa en epilator till sambon och nu vill jag helt enkelt veta vilken som är bäst? I hennes fall är bäst liktydligt med vilken som åsamkar minst smärta. Det är givetvis en fördel om ett och annat hårstrå följer med upp också. Tjejer, vilken modell ska jag köpa?

Ja, även ni killar som har bra koll på vad era flickvänner använder är hjärtligt välkomna att dela med er av era åsikter... Så får vi se om tråden blir skonad från förslag angående diverse brasilianska vaxningar...

Juliette
2005-12-22, 09:50
Kan nog ärligt säga att jag provat alla märken som finns, och den som är klart bäst (gör minst ont) är Satin Ice av märket Philips.
Försökte länka men det blev så lång länk, trots att det var philips sida jag var inne på, googla istället.

Rocco
2005-12-22, 12:08
Tack för tipset... Har hört att Babyliss ska ha någon som har fått bra recensioner. Någon som provat?

Yooo
2005-12-22, 12:53
Jag trodde du menade en såndär återupplivningsapparat med elchocker först.

Rocco
2005-12-22, 13:31
Jag trodde du menade en såndär återupplivningsapparat med elchocker först.

Hehe... Nog för att det skulle behövas för att väcka min sambo vissa morgnar, men det kanske är lite drastiskt ;)

JJ
2005-12-22, 13:33
Hehe... Nog för att det skulle behövas för att väcka min sambo vissa morgnar, men det kanske är lite drastiskt ;)

Epilatorn lär nog väcka henne också om du testar. ;)

Mental
2005-12-22, 13:36
Jag trodde du menade en såndär återupplivningsapparat med elchocker först.

defibrillator menar du...

Och köpa epilator till tösen är som att säga, älsklig, vad hårig du är, på julafton, inte så genomtänkt. (om hon nu inte önskat sig den givetvis)

Du är en modig man :bow:

tinus
2005-12-22, 13:38
Har bara testat en sådan en gång,och jag tycker att det var hemskt! Gör mycket ondare än att vaxa bort håret!Vilket jag istället rekomenderar!! :)

Juliette
2005-12-22, 14:27
Tack för tipset... Har hört att Babyliss ska ha någon som har fått bra recensioner. Någon som provat?
japp! Den är bra, (båda tar bort håren lika effektivt) men philips satin ice känns mindre.

Rocco
2005-12-22, 14:36
Och köpa epilator till tösen är som att säga, älsklig, vad hårig du är, på julafton, inte så genomtänkt. (om hon nu inte önskat sig den givetvis)

Du är en modig man :bow:

Det är lugnt, jag vet att hon vill ha en så det blir ingen dålig stämning. Har dock inte bestämt mig ännu och jag har en 4-5 olika förslag att välja mellan.