handdator

Visa fullständig version : Horboots?


Bobo
2005-12-21, 22:28
:-|

Jag behöver smakråd. Träffade detta underbara par sommaren 2005 i Barcelona första gången och det sa klick mellan oss med på en gång. Vi passade liksom perfekt ihop och de var båda två som gjorda för mig när jag satte på dem :love:

Nu är den seriösa frågan, är de för lösaktiga?
Ser de horaktiga ut?? :eek: :( *cry*

http://www.newrockstore.com/zona3/catalog/images/6002_NOM_NEG_IT_NEG_FOR_NE_ACE.jpg

Herkulez
2005-12-21, 22:28
skit i va andra tycker och köp dom om du gillar dom :thumbup:

Bobo
2005-12-21, 22:30
skit i va andra tycker och köp dom om du gillar dom :thumbup:
Jaa jag brukar göra det, men de är inte helt gratis och :-/ hmmm om det är "horboots" så vetefan, min period med horboots borde gå över snart :(

Helena B
2005-12-21, 22:30
Du är rolig, kan nästan räkna ut vilka svar du kommer få från de respektive könen. Men om du trivs med dom så ska du självklart använda dom.

Jorgen
2005-12-21, 22:32
Horboots? Nej.

Bobo
2005-12-21, 22:32
Du är rolig, kan nästan räkna ut vilka svar du kommer få från de respektive könen. Men om du trivs med dom så ska du självklart använda dom.
Nope :) faktiskt inte (räkna ut alltså) av manliga könet har jag fått veta att det nog ÄR horboots (om än snygga såna *rolleyes* )

Juliette
2005-12-21, 22:32
Nej, de är för coola för att vara horboots. Köp dem! :thumbup:

Herkulez
2005-12-21, 22:32
Jaa jag brukar göra det, men de är inte helt gratis och :-/ hmmm om det är "horboots" så vetefan, min period med horboots borde gå över snart :(
ok dåså. horboots eller inte horboots

beror på va du bär till

Yip_man
2005-12-21, 22:32
klart det är horboots men vad fan gör det. Horor klär sig ju för att Optimalt attrahera män

Bobo
2005-12-21, 22:33
justifan *cry* skulle gjort en poll

Men jörgen och juliette ni tycker seriöst att de är coola alltså :)?
Jag älskar dem. Vilket såklart borde vara skäl nog.

Juliette
2005-12-21, 22:34
Japp!!

Jorgen
2005-12-21, 22:35
Men jörgen och juliette ni tycker seriöst att de är coola alltså :)?
Jag älskar dem. Vilket såklart borde vara skäl nog.
Om du gillar dom så är valet lätt.

Vad andra tycker spelar ingen roll.

Köp dom! :thumbup:

Helena B
2005-12-21, 22:37
Vad får du betala för dom?

Bobo
2005-12-21, 22:38
ok dåså. horboots eller inte horboots

beror på va du bär till
Jaa det är sant, de passar nog förstås allt för bra till kortkjol för att jag ska klara att stå över *cry*
Men det blir troligtvis mest jeans till 99%

klart det är horboots men vad fan gör det. Horor klär sig ju för att Optimalt attrahera män
okey jag låter mig inte nedslås :D

Slartibartfast
2005-12-21, 22:38
Jag väntar på Stahlbergs kommentar. :D

Jag tycker personligen inte de är särskilt snygga, men du ska absolut köpa dem om du gillar dem.

Horiga är de inte. Snarare "blek-goth-brud-boots"

mini
2005-12-21, 22:38
Om du gillar - köp. Jag tycker de är ganska fula, men det är inget jag skulle stämpla som horboots. Horor ser oftast inte ut som Julia i Pretty Woman om en säger. Jag tycker mer det är 70-tals psykadelisk rock-boots. Men som sagt, varför ska du bry dig om vad vi här tycker egentligen?

Bobo
2005-12-21, 22:39
Vad får du betala för dom?
I natura en hel del, annars kan jag lösa dem för 160€

Bobo
2005-12-21, 22:41
slarti och mini, jaa men det är nog vad jag associerar till också, blir för mig en bra brytning tror jag. Men jag styrs ju inte av vad ni säger ;), är bara nyfiken på hur de uppfattas :)

Nitrometan
2005-12-21, 22:42
Tillsammans med jeans - inte horboots.
Med kort kjol - kanske...

Men de var snygga! Har du bara ben som passar till dem så kör hårt. Köp dem!

polaren
2005-12-21, 22:43
Tycker dom är snygga. Skorna i sig är inte horiga, men kombinerar man dom med lösaktiga kläder så blir det ju som kronan på verket.

Med rätt kläder kommer dom inte alls se horiga ut! ;)

clash
2005-12-21, 22:46
:-|

Jag behöver smakråd. Träffade detta underbara par sommaren 2005 i Barcelona första gången och det sa klick mellan oss med på en gång. Vi passade liksom perfekt ihop och de var båda två som gjorda för mig när jag satte på dem :love:

Nu är den seriösa frågan, är de för lösaktiga?
Ser de horaktiga ut?? :eek: :( *cry*

http://www.newrockstore.com/zona3/catalog/images/6002_NOM_NEG_IT_NEG_FOR_NE_ACE.jpg

När det kommer till boots så är inte frågan om dom är lösaktiga den du skall ställa utan frågan är: "Är dom lösaktiga NOG?"

O dom där var bra!

muzzelman
2005-12-21, 22:47
Sen är vell frågan om hur resten av kvinnan ser ut.

Helena B
2005-12-21, 22:49
Om man köper sådana stövlar så är de till för att visas upp och inte gömmas under jeans, passar inte.

Slartibartfast
2005-12-21, 22:57
Finns ju horigare modeller av samma typ om du är intresserad. (även om inte heller denhär är speciellt horig)

http://www.sweetboots.com/newrock/malicia/th9674.jpg

Bobo
2005-12-21, 23:03
Nitrometan och polaren tack, vad bra :-D
Benen bör visas btw.
Får jag bara ner mitt BMI till under 35 så är de i full show condition:)

Som sagt nån gång då och då kommer jag nog att ha kjol till, måste ju inte vara muskort och i läder då :) utan kan anpassa lite efter bootsen?


När det kommer till boots så är inte frågan om dom är lösaktiga den du skall ställa utan frågan är: "Är dom lösaktiga NOG?"

O dom där var bra!
hmmm de var alltså tillräckligt lösaktiga?? Jag ska inte sprätta bort nån liten attiralj och blotta mer hud liksom?

Sen är vell frågan om hur resten av kvinnan ser ut. Jaa det kan man verkligen fråga sig :naughty:

Bobo
2005-12-21, 23:04
Om man köper sådana stövlar så är de till för att visas upp och inte gömmas under jeans, passar inte.
Du är också sugen :D?
Men du tycker att de passar bäst till kjol?
Shorts då :D
En varm sommardag?

clash
2005-12-21, 23:05
Ja alltså att göra sig horigare är aldrig fel, men du klarar dig utan att börja sprätta i dojjorna så länge du backar dom med godkänd klädsel!

mini_Arnold
2005-12-21, 23:05
Nu är den seriösa frågan, är de för lösaktiga?
Ser de horaktiga ut?? :eek: :( *cry*

http://www.newrockstore.com/zona3/catalog/images/6002_NOM_NEG_IT_NEG_FOR_NE_ACE.jpg

Är du lösaktig?
Ser du horaktig ut?
Om du svarade nej på båda frågor så är det fritt fram. :)

Baha
2005-12-21, 23:06
DEt där är inte horboots, det där är MadMax boots

en coolhets faktor på tusen

Jense
2005-12-21, 23:08
bah, det är inte horboots, det är biker chick-boots :D

keffat_liv
2005-12-21, 23:09
DEt där är inte horboots, det där är MadMax boots

en coolhets faktor på tusen

De var inte coola nånstans, inte snygga heller för dend elen.

bluelight
2005-12-21, 23:09
Jäkligt shyssta, köp!

Baha
2005-12-21, 23:11
Förslagvis skall man ha en sån här outfit till dom

Bobo
2005-12-21, 23:11
Finns ju horigare modeller av samma typ om du är intresserad. (även om inte heller denhär är speciellt horig)

http://www.sweetboots.com/newrock/malicia/th9674.jpg

I know :mallan:
Men faktum är att inga andra skor i det märket tilltalar mig :confused:
Har redan tittat ut ett par jag ska köpa; tighta högklackade, spetsiga i svart mocka som går till knäna på Scorett, men dessa blir ett fantastiskt komplement:love: tror jag?

keffat_liv
2005-12-21, 23:12
I know :mallan:
Men faktum är att inga andra skor i det märket tilltalar mig :confused:
Har redan tittat ut ett par jag ska köpa; tighta högklackade, spetsiga i svart mocka som går till knäna på Scorett, men dessa blir ett fantastiskt komplement:love: tror jag?

vad kostar dom?

ugglan
2005-12-21, 23:17
vad kostar dom?

160€


för övrigt var dom helt klart schyssta, står ut lite från mängden - vilket är bra :thumbup:

Bobo
2005-12-21, 23:19
Ja alltså att göra sig horigare är aldrig fel, men du klarar dig utan att börja sprätta i dojjorna så länge du backar dom med godkänd klädsel!
Lägger ut bilder senare då för ditt godkännande!

Är du lösaktig?
Ser du horaktig ut?
Om du svarade nej på båda frågor så är det fritt fram. :)
I passed the test = Go :D
DEt där är inte horboots, det där är MadMax boots

Förslagvis skall man ha en sån här outfit till dom
Hmmm och det är just här jag börjar tvivla :laugh:
bah, det är inte horboots, det är biker chick-boots :D Wanna ride my pony? *popcorn*

Jäkligt shyssta, köp!
:-D

Keffat:
De ligger på 160€ + frakt

aliquis
2005-12-21, 23:20
Säkert läder i dem, du får ta ett par sådana här istället:
http://www.treessesport.it/scarpe/converse%20all%20star/2005/CO25-Allstar-hi-pink-G.jpg

Jense
2005-12-21, 23:22
Wanna ride my pony? *popcorn*




ja :D

keffat_liv
2005-12-21, 23:22
Säkert läder i dem, du får ta ett par sådana här istället:
http://www.treessesport.it/scarpe/converse%20all%20star/2005/CO25-Allstar-hi-pink-G.jpg

*spy* @ converse, fast rosa är ju hett å andra sidan.

Nitrometan
2005-12-21, 23:23
Säkert läder i dem, du får ta ett par sådana här istället:
http://www.treessesport.it/scarpe/converse%20all%20star/2005/CO25-Allstar-hi-pink-G.jpg
Nej, nej, nej. Det där är träningsskor. De ska man inte ha utanför gymmet.

sunkan
2005-12-21, 23:25
Nej, nej, nej. Det där är träningsskor. De ska man inte ha utanför gymmet.

nitrometan goes westside dumbell ;)

Mart|n
2005-12-21, 23:26
Tja, dom hade passat jävligt bra in i nästa Matrixfilm (även om det inte skulle komma någon).

Masugn
2005-12-21, 23:29
tycker dom ser rätt fräsiga ut

Tolkia
2005-12-21, 23:30
Om du gillar dina stövlar är de rätt på dig - oavsett om det är horboots (ínte för att jag egentligen tror att horor är en särskilt homogen grupp, men ... ;) ), biker-chick-boots, gothboots eller värsta farmarstövlarna. Det är väl typ så man skaffar sig en stil - genom att sätta ihop en massa saker som man gillar, inte genom att lära sig gilla saker som andra har satt ihop ...

Köp skorna om du bara har råd, du kommer garanterat att se grym ut i dem!

Bite
2005-12-21, 23:35
Det är ju inte stövlarna som gör horan, slå till tycker jag :thumbup:

Bobo
2005-12-22, 00:39
Säkert läder i dem, du får ta ett par sådana här istället
Jaa snygga som satanes iaf, de rosa conversen, i motsvarande stil också som mina horboots :-/

Tja, dom hade passat jävligt bra in i nästa Matrixfilm (även om det inte skulle komma någon).
EXAKT så känner jag, det ÄR Matrix boots!

Jag bara vet att någon kommer att erbjuda mig some funny pills när jag väl står i dem också :D

Tolkia: Näe det finns väl inget som horboots och det där med att plocka ihop en egen stil är skitkul :) ska rannsaka min plånbok och nog slå till :D

Bobo
2005-12-22, 00:40
Det är ju inte stövlarna som gör horan, slå till tycker jag :thumbup:

hehehe Good point :D

Även en oskuld som jag kan faktiskt gå med horboots :)

aliquis
2005-12-22, 00:43
*spy* @ converse, fast rosa är ju hett å andra sidan.Nej, nej, nej. Det där är träningsskor. De ska man inte ha utanför gymmet.Jag äger faktiskt inga, inte ens som träningsskor, fast det skulle vara djurfria sådana. Men är de verkligen "stabila"? Det är ju bara tyg i sidorna? Visst att sulan är platt men sen då?

tossefar
2005-12-22, 00:44
hehehe Good point :D

Även en oskuld som jag kan faktiskt gå med horboots :)

Hora eller ej, stövlarna var ju faktiskt rätt gräsliga. Utstrålar en hel del "Jag är 16 år, är arg, lyssnar på broder daniel och älskar ögonskugga". Passar stövlarna verkligen dig? De verkar lite svåra att kombinera med annat.

Men mer ontopic då: Nej, ett par stövlar gör inte en hora.

aliquis
2005-12-22, 00:48
Hora eller ej, stövlarna var ju faktiskt rätt gräsliga. Utstrålar en hel del "Jag är 16 år, är arg, lyssnar på broder daniel och älskar ögonskugga". Passar stövlarna verkligen dig? De verkar lite svåra att kombinera med annat.

Men mer ontopic då: Nej, ett par stövlar gör inte en hora.tittade du på hennes eller mina skor nu? :D

Bobo
2005-12-22, 00:49
Hora eller ej, stövlarna var ju faktiskt rätt gräsliga. Utstrålar en hel del "Jag är 16 år, är arg, lyssnar på broder daniel och älskar ögonskugga". Passar stövlarna verkligen dig? De verkar lite svåra att kombinera med annat.

Men mer ontopic då: Nej, ett par stövlar gör inte en hora.

Men jag är ju det, arg, ung fast jag lyssnar hellre på Britney Spears *popcorn*

Näe seriöst så är jag varken eller *cry* just därför passar de så bra:)
För vad är det för udda med någon som är arg, 16 och lyssnar på broder daniel i såna boots?

Faktiskt så tror jag att de skulle smälta bra in med min övriga klädstil(?) jag gillar nåt som bryter?

tossefar
2005-12-22, 00:52
För vad är det för udda med någon som är arg, 16 och lyssnar på broder daniel i såna boots?


Det är problemet, det ÄR inte udda. Alldeles för många tonårstjejer som klär sig hemskt och känner sig alternativa. Alla växer ju ur det, men vill du verkligen se tillbaka och skämmas?

Men jag har ju ingen aning om hur du är eller ser ut, jag säger bara vad jag tycker.

tossefar
2005-12-22, 00:53
tittade du på hennes eller mina skor nu? :D

pffft converse ÄR svincoolt, rosa eller ej :)

Bobo
2005-12-22, 01:09
Det är problemet, det ÄR inte udda. Alldeles för många tonårstjejer som klär sig hemskt och känner sig alternativa. Alla växer ju ur det, men vill du verkligen se tillbaka och skämmas?

Men jag har ju ingen aning om hur du är eller ser ut, jag säger bara vad jag tycker.

Din åsikt noteras :D

Men om man har passerat det hemska tonårsstadiet då (iof väldigt nyss *rolleyes*) och den övriga klädstilen inte det minsta påminner om.... hmmmm resten av stilen på bootsen? Kan det inte bli en cool brytning då liksom? Menar bara att det inte finns något gothlikt, bike-chick-aktigt osv i min övriga klädstil....!

tossefar
2005-12-22, 01:35
Din åsikt noteras :D

Men om man har passerat det hemska tonårsstadiet då (iof väldigt nyss *rolleyes*) och den övriga klädstilen inte det minsta påminner om.... hmmmm resten av stilen på bootsen? Kan det inte bli en cool brytning då liksom? Menar bara att det inte finns något gothlikt, bike-chick-aktigt osv i min övriga klädstil....!


Visst kan det gå, vi andra kan ju egentligen bara gissa :)

Lägg upp en bild på dig själv med kläder du kan tänka dig ha tillsammans med bootsen så får du nog mycket bättre svar.

Kwon
2005-12-22, 01:53
Bobo

Dom där var inte speciellt horiga, finns boots som är mkt horigare.

Dom var ganska tuffa, så slå till!

Sedan hoppas jag att resten av munderingen passar till dylika boots.

PowPow
2005-12-22, 02:20
Säkert läder i dem, du får ta ett par sådana här istället:
http://www.treessesport.it/scarpe/converse%20all%20star/2005/CO25-Allstar-hi-pink-G.jpg

Ska man ha ett par conversish dojor så ska man satsa på Pony! Finns utan läder också. Som ett par vanliga cons, fast mer pimpierish! :D Jag har ett par, och jag är ju, som bekant, het som fan.

http://www.caliroots.se/data/product/files/p2914-20058112175528491108.jpg

Pressarn
2005-12-22, 02:23
Det beror på hur du ser ut annars, både utseende och utstrålning/personlighet.

Nitrometan
2005-12-22, 08:56
Jag äger faktiskt inga, inte ens som träningsskor, fast det skulle vara djurfria sådana. Men är de verkligen "stabila"? Det är ju bara tyg i sidorna? Visst att sulan är platt men sen då?
Bara att snöra dem hårt. Jag vet folk som böjer mycket och står brett som har haft mindre problem med att skon rullar utåt sidorna, men det är marginellt. Själv böjer jag inte över 300 än. Men när jag gör det (snart, snart, snart, snart, snart) ska jag köpa ett par såna här istället.

http://www.wahlanders.se/bilder/knabojskor.jpg

Good shit. Jag har testat dem och pratat med skomakaren som gör dem (Yngve Wahlander). Imponerande skor. Jag har satt upp dem som en belöning för mig själv. Om jag inte orkar vänta kanske jag flyttar böjkravet till 280 istället. ;)

Cilia
2005-12-22, 09:02
Jag tycker dom ser lite för städade ut
tycker du kan göra bättre än så!
upp till bevis!
nu har du alltför länge propagerat för din lösaktiga sida.

Nitrometan
2005-12-22, 09:05
Ja! Underbar idé Cilia!

Bildbevis!!

Visa kläderna, stilen, så vi får se och kan bedöma den. Tycker det är mycket snack och litet verkstad...

Metal_boy_
2005-12-22, 09:19
Ursäkta vad kostar damen?

Nä seriöst, jag tyckte dom var ashäftiga. Inget horigt över dom där, absolut inte.

Bobo
2005-12-22, 09:32
Lägg upp en bild på dig själv
:em: :nono:
Bobo

Dom där var inte speciellt horiga, finns boots som är mkt horigare.

Dom var ganska tuffa, så slå till!

Sedan hoppas jag att resten av munderingen passar till dylika boots.
:D Tack! Japp, jag tror munderingen behöver en krona på verket likosm?
Det beror på hur du ser ut annars, både utseende och utstrålning/personlighet. Svårt att beskriva alltså, blont långt rufsigt hår och rätt små bröst?

Bobo
2005-12-22, 09:38
lösaktig
http://smiley.onegreatguy.net/ohboy.gif
*cry*
Nu har damen missuppfattat
Lite porrig var det, inte lösaktig *cry*



:naughty:


Bildbevis!!

http://smiley.onegreatguy.net/bolt.gif








Jajaja fan jag kanske slänger upp en bild, men det gör jag ikväll ISÅFALL när något annat som vanligt har tagit över mitt omdöme *muttrar*

clash
2005-12-22, 09:40
bra där ;)

Nitrometan
2005-12-22, 09:52
Jajaja fan jag kanske slänger upp en bild, men det gör jag ikväll ISÅFALL när något annat som vanligt har tagit över mitt omdöme *muttrar*
OK. Väntar... :sleep:

hangatyr
2005-12-22, 10:00
bah, det är inte horboots, det är biker chick-boots :D

you say potato, I say tomato... :D

Nitrometan
2005-12-22, 10:18
bah, det är inte horboots, det är biker chick-boots
Asch. Det säger du bara för att du är en tuff biker.

Kwon
2005-12-22, 11:05
:D Tack! Japp, jag tror munderingen behöver en krona på verket likosm?


Bootsen och string låter som pra mundering? :thumbup:

Eller vad hade du tänkt dig? Liten röd skinnjacka a la 80-tal? :laugh:

AFanatic
2005-12-22, 11:16
Håller med Mart|n ...helt klart Matrix - en uphottad version dock. Köp dom om du gillar dom tillräckligt mkt.

Nitrometan
2005-12-22, 11:24
Jooo... Matrix VI är det nog.

Nina L
2005-12-22, 11:29
Så grova boots kan inte göra att man ser lättfotad ut. Det säger sig själv.

MilkmaN
2005-12-22, 12:46
Jag väntar på Stahlbergs kommentar. :D

Jag tycker personligen inte de är särskilt snygga, men du ska absolut köpa dem om du gillar dem.

Horiga är de inte. Snarare "blek-goth-brud-boots"

Så sant som det är sagt.

Bobo
2005-12-22, 18:58
OK. Väntar... :sleep:
http://smiley.onegreatguy.net/analprobestare.gif



********************************

Jag insåg idag att jag var tvungen att matcha min nya avatartext :-/ så det fick tillsvidare bli ett par knähöga stövlar i svart mocka :naughty: :naughty:
:mallan: Men matrixbootsen är inte glömda, skulle tro att jag köper dem såsmåningom....


Enda nackdelen med mockastövlar är väl friktionen mot Johan O´s tunga???



Höll mitt "löfte" med bild också:

Jense
2005-12-22, 19:02
Asch. Det säger du bara för att du är en tuff biker.


ja HEHE RHR ROLEGT HERH R HE

charlie
2005-12-22, 19:10
[QUOTE=tossefar]Hora eller ej, stövlarna var ju faktiskt rätt gräsliga. Utstrålar en hel del "Jag är 16 år, är arg, lyssnar på broder daniel och älskar ögonskugga".
:laugh:

Jorgen
2005-12-22, 19:39
Höll mitt "löfte" med bild också:
Riktigt snygga. :thumbup:

Jay-Z
2005-12-22, 19:41
De stövlarna var ett betydligt bättre val. Riktigt snygga. Lose the clothes keep the boots, liksom. :D

Johan O
2005-12-22, 22:14
Enda nackdelen med mockastövlar är väl friktionen mot Johan O´s tunga???



Höll mitt "löfte" med bild också:

Booiing!!! :hbang:

Min tunga är väldigt vältränad och anpassar sig lätt till många olika underlag. *flex*

Diana
2005-12-22, 22:35
:laugh: bobo
wiiiieeee de fick sej en egen tråd tillochmed :hbang: :D ja tycker definitivt de sista du postade va snyggast/sexigast och bäst att försvara sej i med i mörka gränder, med tanke på klacken där :D hehehe

Pudzianovski
2005-12-22, 22:40
Påminner lite om de på bilden. Passar bra om du klär dig så oxå.

occt
2005-12-22, 22:55
Påminner lite om de på bilden. Passar bra om du klär dig så oxå.

nästan :laugh:

tossefar
2005-12-23, 00:21
Höll mitt "löfte" med bild också:

MYCKET snyggare :thumbup:

Bobo
2005-12-23, 00:27
Riktigt snygga. ::
De stövlarna var ett betydligt bättre val. Riktigt snygga. Lose the clothes keep the boots, liksom.
Tack pojkar :naughty: jag är supernöjd men nästan ruinerad *cry*
Yepp, bootsen är det enda som behövs, har faktiskt gått in dem hemma en timme i endast bh och calvin klein string, godkänd outfit?

Bilder finns som vanligt på www.bobo.cum *popcorn*

Hihihi jag skulle ge vad som helst (VAD SOM HELST) för att få veta hur många som faktiskt klickar på länken :-D

Booiing!!! ::

Min tunga är väldigt vältränad och anpassar sig lätt till många olika underlag. **
OMG igen!! Heaven is a plejs on Johan O´s tounge?? :naughty:

:: bobo
wiiiieeee de fick sej en egen tråd tillochmed :: ja tycker definitivt de sista du postade va snyggast/sexigast och bäst att försvara sej i med i mörka gränder, med tanke på klacken där hehehe

Hahaha :-D fan vilken tur att det tillslut blev de spetsiga djävarna då, annars skulle vi inte ha det lika kul i webcammen, erkänn :D ?

aliquis
2005-12-23, 00:28
Bara att snöra dem hårt. Jag vet folk som böjer mycket och står brett som har haft mindre problem med att skon rullar utåt sidorna, men det är marginellt. Själv böjer jag inte över 300 än. Men när jag gör det (snart, snart, snart, snart, snart) ska jag köpa ett par såna här istället.

http://www.wahlanders.se/bilder/knabojskor.jpg

Good shit. Jag har testat dem och pratat med skomakaren som gör dem (Yngve Wahlander). Imponerande skor. Jag har satt upp dem som en belöning för mig själv. Om jag inte orkar vänta kanske jag flyttar böjkravet till 280 istället. ;)Mjo, vi har ett par lyftare som har sådana, de ser ju snygga och funktionella ut.

Bobo
2005-12-23, 00:31
Påminner lite om de på bilden. Passar bra om du klär dig så oxå.

*Hmmmrrrppphhhhggggfff*

:nono:
Stå över ett blåsjobb och gå genast till post 75 i tråden :nono:


MYCKET snyggare :thumbup:
*kissass*

Pudzianovski
2005-12-23, 00:36
*Hmmmrrrppphhhhggggfff*
:nono:
Stå över ett blåsjobb och gå genast till post 75 i tråden :nono:


Missade det. Nu har du alltså precis samma boots som resten av Sveriges 15 åringar.

Bobo
2005-12-23, 00:43
Missade det. Nu har du alltså precis samma boots som resten av Sveriges 15 åringar.

Tror inte en 15 åring har så lätt att lösa dem faktiskt :D

Inte bära dem heller, high heals kräver medfödd talang eller år av träning träning och åter träning.
Vadpressen släng dig i väggen.

Diana
2005-12-23, 01:50
Påminner lite om de på bilden. Passar bra om du klär dig så oxå.
:laugh: ingen jäävel kommer våga sno smithen mellan dina set nu :D
Bilder finns som vanligt på www.bobo.cum

Hihihi jag skulle ge vad som helst (VAD SOM HELST) för att få veta hur många som faktiskt klickar på länken :-D
Hahaha :-D fan vilken tur att det tillslut blev de spetsiga djävarna då, annars skulle vi inte ha det lika kul i webcammen, erkänn ?
skulle gissa på ett oanständigt hög popularitet på den länken :laugh:
hahahahha sant :D de finns faktiskt poser som endast den sortens stövlar behärskar *popcorn*

z_bumbi
2005-12-23, 08:15
Inte bära dem heller, high heals kräver medfödd talang eller år av träning träning och åter träning.

Många har sådana skor utan att kunna gå "snyggt" i dem. sen har jag inte sett någon som klarar av att gå i trappor utan att se ut som de är 75+ när de har den klacklängden.

Folk på vinterunderlag med sådana skor är också kul. :D

Piranha
2005-12-23, 08:18
Horboots ?


Heter det inte Bitchstövlar eller är de nån skillnad ?

Ironbabe
2005-12-23, 09:32
Är det bara jag som blir lite smått schizofren här?? *rolleyes*

Piranha
2005-12-23, 09:41
Är det bara jag som blir lite smått schizofren här?? *rolleyes*


Nej jag också.

Piranha
2005-12-23, 09:41
Är det bara jag som blir lite smått schizofren här?? *rolleyes*


och jag. *screwy*

tinus
2005-12-23, 09:52
och jag. *screwy*

Vi också.. *screwy* :D

Cilia
2005-12-23, 12:27
Är det bara jag som blir lite smått schizofren här?? *rolleyes*
I and me too *nods*


en liten dikt på det
roses are red
violets are blue
Im schizophrenic
and me too

Bärs
2005-12-23, 12:44
:-|
http://www.newrockstore.com/zona3/catalog/images/6002_NOM_NEG_IT_NEG_FOR_NE_ACE.jpg


Jag tycker de ser mycket horiga ut.

Sheogorath
2005-12-23, 13:24
roses are red
violets are blue
Im schizophrenic
and me too



:bow:

stoney_king
2005-12-23, 14:03
jag tyckte att de va snygga... ett par riktigt sexiga spiror i dem så.... :bow:

*Flash*
2005-12-23, 14:07
Dom där var som sagt inte horiga.

Jag har däremot ett par horstövlar (enligt mina föräldrar iaf) *rolleyes*

Sheogorath
2005-12-23, 14:18
Jag tycker de ser ut som stövlarna som 60-åriga skrynkliga solarietanter som spenderar sommaren på camping har när de vill piffa till det lite extra och leka att de fortfarande är lika häftiga som när de satt bak på Bosses motorcykel och var 19 år.

Gabriel_
2005-12-23, 14:19
dom var riktigt fula dock : /

mistermr
2005-12-23, 14:26
Så länge du trivs med att ha på dig dem, så vad spelar det för roll vad andra tycker?

Man kan ändå inte tillfredsställa alla individers åsikter om saker och ting. Det är dig själv och din egna åsikter som du skall följa och tillfredsställa!

God Jul!

clash
2005-12-23, 14:35
ah dom nya bootsen var snygga, de gamla var vildare dock, hade ja varit brud (gud förbjude) hade jag torskat dit på´matrix-bootsen ... fast dom e antagligen som snyggast med en utmanande attityd och ett grovkalibrigt, matchande eldhandvapen

LexSinner
2005-12-23, 14:45
Riktigt snygga boots :thumbup:

Bobo
2005-12-23, 23:59
Många har sådana skor utan att kunna gå "snyggt" i dem. sen har jag inte sett någon som klarar av att gå i trappor utan att se ut som de är 75+ när de har den klacklängden.

Folk på vinterunderlag med sådana skor är också kul. :D

Hehehe :D jag håller med, många vinglar som fyllon eller som jag när jag gör utfall! Jag har aldrig haft några problem att vare sig gå eller springa i riktigt höga klackar, trappor likaså.
Vinterväglag är en annan sak dock, men kanske finns det snygga broddar att matcha med?? :D

Bobo
2005-12-24, 00:00
Är det bara jag som blir lite smått schizofren här?? *rolleyes*

Welcome to our world :D

/bobo och obob

Bobo
2005-12-24, 00:07
Tack alla för era bra åsikter!

Nu tänkte jag döda tråden :D (är det möjligt på Kolo???) då andra lösaktiga stövlar är inköpta (se bild i inlägg 75)...

Men så småningom när jag närmar mig de 60 och som solarieskrynklig bikebitch ska ta mig en åktur på farbror Bosse (TACK Sheogorath för den levande beskrivningen av mig som 60åring :love: ) kommer jag nog att ha införskaffat ett par matrixboots :)



God Jul på er alles, nu är det julafton tamejfan

Cilia
2005-12-24, 00:10
God Jul bobo och jag tycker det sista paret var snygga

Jay-Z
2005-12-24, 00:11
Blir det inga fler bilder???????? *grr27*







:D

Bobo
2005-12-24, 00:20
God Jul bobo och jag tycker det sista paret var snygga
Tack vad kul!!


Blir det inga fler bilder???????? *grr27*

:D

:confused: www.bobo.cum :confused:


:D

fat_joe
2005-12-24, 02:36
Tycker dom är skifula och ser ut som horboots alt äcklig svartrockar boots:(

Sheogorath
2005-12-24, 02:42
Tack alla för era bra åsikter!

Nu tänkte jag döda tråden :D (är det möjligt på Kolo???) då andra lösaktiga stövlar är inköpta (se bild i inlägg 75)...

Men så småningom när jag närmar mig de 60 och som solarieskrynklig bikebitch ska ta mig en åktur på farbror Bosse (TACK Sheogorath för den levande beskrivningen av mig som 60åring :love: ) kommer jag nog att ha införskaffat ett par matrixboots :)



God Jul på er alles, nu är det julafton tamejfan

*en full och glad Sheo rumlar in*

GOD JUL BOBO! Fan jag vill DANSA nu! Jävla ställe att först annonsera att de stängen TRE och sen stänga TVÅ! GAHHHHHHH! Dans-djävulen drar fortfarande i mina ben! Och nu slutade min playlist på Black Eyed Peas just. Kan det bli mer frustrerande?!

*slänger på lite Eminem*

GOD JUL TILL ER ANDRA OCKSÅ FÖR FAN! Kom ner till Lund någon gång så ska jag ge ett seriöst utlåtande om dina nya dojor. Rock on!

Yankeee
2005-12-24, 10:47
Jag tror att dessa skulle passa dig bättre.

http://www.bootedup.com/acatalog/Suzie_Small.jpg

Diana
2005-12-24, 11:01
Jag tycker de ser ut som stövlarna som 60-åriga skrynkliga solarietanter som spenderar sommaren på camping har när de vill piffa till det lite extra och leka att de fortfarande är lika häftiga som när de satt bak på Bosses motorcykel och var 19 år.
ahahahaa :hbang: :D de va tider det.. :(
Hehehe jag håller med, många vinglar som fyllon eller som jag när jag gör utfall! Jag har aldrig haft några problem att vare sig gå eller springa i riktigt höga klackar, trappor likaså.
Vinterväglag är en annan sak dock, men kanske finns det snygga broddar att matcha med??
visste att utfallen skulle ge utdelning gumman :D

ja har bobos extrabilder som INTE finns på bobo.cum ännu, skickas till högstbjudande :naughty:

AFanatic
2005-12-24, 11:45
ah dom nya bootsen var snygga, de gamla var vildare dock, hade ja varit brud (gud förbjude) hade jag torskat dit på´matrix-bootsen ... fast dom e antagligen som snyggast med en utmanande attityd och ett grovkalibrigt, matchande eldhandvapen

Håller fullständigt med. Trist bara att man inte kan ha alla accessoarer man skulle vilja ha.

Bobo
2005-12-25, 01:03
Jag tror att dessa skulle passa dig bättre.

http://www.bootedup.com/acatalog/Suzie_Small.jpg
GAH! Det är något visst med högklackade skor med metallklack och/eller genomskinlig plast http://smiley.onegreatguy.net/kinky.gif älskar det, metallklacken gör mig tokig!!!!! och det vill vi ju inte

Bobo
2005-12-25, 01:03
Sheogirath har du slutat dansa än? Bytte du lap dancen mot dans runt granen?



ja har bobos extrabilder som INTE finns på bobo.cum ännu, skickas till högstbjudande :naughty:
Fan Diana du LOVADE ju att inte trycka printscreen *cry*

Bobo
2005-12-25, 01:06
Dom där var som sagt inte horiga.

Jag har däremot ett par horstövlar (enligt mina föräldrar iaf) *rolleyes*

Ska vi starta en ny horskobildtråd? Det vore nåt :D
Jag är på

Sheogorath
2005-12-25, 11:38
Sheogirath har du slutat dansa än? Bytte du lap dancen mot dans runt granen?


Fan Diana du LOVADE ju att inte trycka printscreen *cry*

Sheo har inte fått något dansat på säkert ett dygn nu. Men ikväll drar jag till Kristianstad och ser vad östkusten har att erbjuda för tokstollar i hatt och baggiga byxor :thumbup:.

Jorgen
2005-12-25, 11:44
Sheo har inte fått något dansat på säkert ett dygn nu. Men ikväll drar jag till Kristianstad och ser vad östkusten har att erbjuda för tokstollar i hatt och baggiga byxor :thumbup:.
Oj, vad du kommer att bli besviken.

Jense
2005-12-25, 11:49
Oj, vad du kommer att bli besviken.


inte bara besviken utan också självmordsbenägen.

Kwon
2005-12-25, 11:51
inte bara besviken utan också självmordsbenägen.

Menar du alltså att Kristianstad inte är speciellt party? :D

mini
2005-12-25, 11:52
Menar du alltså att Kristianstad inte är speciellt party? :D
Inte förrän Sheo kommer dit.

Jorgen
2005-12-25, 11:53
Menar du alltså att Kristianstad inte är speciellt party? :D
Inte direkt nej. Förmodligen inte Sheostyle iallafall.

Kwon
2005-12-25, 11:57
Jorgen och mini:

Hur ofta har ni festat i Kristianstad?

Så man kan bocka av den från partylistan menar jag! :)

Vad har Kristianstad att erbjuda?

Jorgen
2005-12-25, 12:01
Jorgen och mini:

Hur ofta har ni festat i Kristianstad?

Så man kan bocka av den från partylistan menar jag! :)

Vad har Kristianstad att erbjuda?
Jag har festat där ganska mycket under min ungdom och mer sporadiskt nu sen jag blev "vuxen". ;)

Som partyställe funkar det inte för mig. Men alla äro olika.

Kwon
2005-12-25, 12:08
Jag har festat där ganska mycket under min ungdom och mer sporadiskt nu sen jag blev "vuxen". ;)

Som partyställe funkar det inte för mig. Men alla äro olika.

Utveckla lite då! Vad är det som inte funkar?

För lite hak? För gammal musik? Folket?

Spelar dom endast Europe's "Final Countdown"? Hur dansar folket där?

Sitter alla i hörnet med en bira och är buttra?

Tillägg: Du säger att det inte funkar för dig, vad är det du söker? Vad funkar för dig?

Metal_boy_
2005-12-25, 12:27
Hårbåts

Jorgen
2005-12-25, 12:34
Utveckla lite då! Vad är det som inte funkar?

För lite hak? För gammal musik? Folket?

Spelar dom endast Europe's "Final Countdown"? Hur dansar folket där?

Sitter alla i hörnet med en bira och är buttra?

Tillägg: Du säger att det inte funkar för dig, vad är det du söker? Vad funkar för dig?
Där finns väl inte så många ställen nej, men Krstd är inte så stort heller.
Jag har lite svårt för "topplistemusiken" som spelas överallt. Och Final countdown hade nog funkat utmärkt där.
Folket är det inget fel på när man varit där några gånger.

Jag söker ett skönt ställe som spelar bra musik (bla house dårå).

Kwon
2005-12-25, 12:35
Ok, dåligt me house-ställen i Kristianstad med andra ord. :)

Jorgen
2005-12-25, 12:36
Ok, dåligt me house-ställen i Kristianstad med andra ord. :)
Om vi säger så här så hade det varit tomt på dansgolvet om man hade spelat house/hiphop/techno/trance där.

Cilia
2005-12-25, 13:07
Fan jag vill DANSA nu! Dans-djävulen drar fortfarande i mina ben! Och nu slutade min playlist på Black Eyed Peas just. Kan det bli mer frustrerande?!
du vet väl att riktiga män dansar inte?

Kwon
2005-12-25, 13:14
du vet väl att riktiga män dansar inte?

Det är det bara killar som inte kan dansa som säger! :thumbup:

Och när jag säger inte kan dansa menar jag inte vill dansa.

Man behöver inte göra någon stor sak av att dansa, bara sväng dina lurviga liksom. Ha kul! :thumbup:

Man behöver ju inte vara Nurejev på dansgolvet.

Cilia
2005-12-25, 13:20
Det är det bara killar som inte kan dansa som säger! :thumbup:

Och när jag säger inte kan dansa menar jag inte vill dansa.

Man behöver inte göra någon stor sak av att dansa, bara sväng dina lurviga liksom. Ha kul! :thumbup:

Man behöver ju inte vara Nurejev på dansgolvet.
eehhhhh
jag ser att du pratar men allt jag hör är bara bla bla bla bla bla

Kwon
2005-12-25, 13:28
eehhhhh
jag ser att du pratar men allt jag hör är bara bla bla bla bla bla

Du menar att du hellre ser att killar inte kan dansa? :)

Sheogorath
2005-12-25, 14:17
du vet väl att riktiga män dansar inte?

Äsch, jag tror inte vi skulle funka så bra ihop, i alla fall ;).

Sheogorath
2005-12-25, 14:19
Om vi säger så här så hade det varit tomt på dansgolvet om man hade spelat house/hiphop/techno/trance där.

Och där var det avgjort. Det blir Malmö istället. Vi kommer bli ett riktigt härligt gäng, så det vore synd om folk blev på dåligt humör för att vi kom till något dåligt ställe...

Jense
2005-12-25, 14:23
Och där var det avgjort. Det blir Malmö istället. Vi kommer bli ett riktigt härligt gäng, så det vore synd om folk blev på dåligt humör för att vi kom till något dåligt ställe...


HEHE.. Vart ska ni?

PowPow
2005-12-25, 14:25
Och där var det avgjort. Det blir Malmö istället. Vi kommer bli ett riktigt härligt gäng, så det vore synd om folk blev på dåligt humör för att vi kom till något dåligt ställe...


Määälmö. Jag säger som jense: var ska ni? Ser jag någon med hatt ute ikväll så ska jag nog hälla en öl på honom :thumbup:

Sheogorath
2005-12-25, 15:04
Jense, PowPow: Om jag får min vilja igenom blir det Buddha. Har alltid varit riktigt fett varje gång jag varit där (två ggr :D).

Pecca
2005-12-25, 15:05
Tänkte bara tillägga att alla coola killar har boots....

Antingen är man med lr emot oss.... :hbang:

Nu har jag inga bilder på mina ormskinnsboots men Jarod o Fairing som har sett dom vet ju att jag återigen bekräftat att jag är coolaste killen i kommun.

:D

*Flash*
2005-12-25, 15:08
Ska vi starta en ny horskobildtråd? Det vore nåt :D
Jag är på
Nej tänk på alla stackars killar :naughty:

Jorgen
2005-12-25, 15:10
Nu har jag inga bilder på mina ormskinnsboots men Jarod o Fairing som har sett dom vet ju att jag återigen bekräftat att jag är coolaste killen i kommun.

:D
Dom är inte dom enda som har sett dom.

Och jo, Pecca lär vara den coolaste killen i komun med dom bootsen

Cilia
2005-12-25, 16:08
Äsch, jag tror inte vi skulle funka så bra ihop, i alla fall ;).
Du skojar?????
jag som har baserat hela min existens på att det ska bli du och jag en dag.
Bara jag blir klar med alla mina operationer och slutligen blir snygg!



Nu har jag inga bilder på mina ormskinnsboots men Jarod o Fairing som har sett dom vet ju att jag återigen bekräftat att jag är coolaste killen i kommun.
inte så svårt i en kommun med så begränsat invånarantal *visslar*

Pecca
2005-12-25, 16:27
Begränsat antal invånare?

Det är ju för att vi inte räknar med våra förorter Stockholm och Göteborg i invånarantalet utan låter dom stackars b-förorterna stå som egna kommuner...

Göteborg-Linköpings västligaste förort....
Stockholm- Linköpings mindre vackra förort...


:cool:

Cilia
2005-12-25, 16:28
Begränsat antal invånare?

Det är ju för att vi inte räknar med våra förorter Stockholm och Göteborg i invånarantalet utan låter dom stackars b-förorterna stå som egna kommuner...

Göteborg-Linköpings västligaste förort....
Stockholm- Linköpings mindre vackra förort...


:cool:
nu får du inte förväxla stockholm med storstockholm
vi räknar inte heller med sumpan, solna, djursholm, ekerö etc

Pecca
2005-12-25, 16:29
nu får du inte förväxla stockholm med storstockholm
vi räknar inte heller med sumpan, solna, djursholm, ekerö etc

Sumpan, Solna, Djursholm mm.... Är det förorter? Jag trodde det var namn på träskmarker och djungler mm.... :confused:

:booty:

Cilia
2005-12-25, 16:30
Sumpan, Solna, Djursholm mm.... Är det förorter? Jag trodde det var namn på träskmarker och djungler mm.... :confused:

:booty:
äntligen har du fattat!!
rätt! *katching* du har nu vunnit första pris
en tur i sumpans våtmarker med Spankeee boy som personlig guide

Pecca
2005-12-25, 16:33
ok. O eftersom jag är en gentleman så bjuder jag på ett tröstpris.

Du har vunnit en lång weekend i Boden där du ska träffa bröderna Saarela....

Cilia
2005-12-25, 16:35
ok. O eftersom jag är en gentleman så bjuder jag på ett tröstpris.

Du har vunnit en lång weekend i Boden där du ska träffa bröderna Saarela....
där en timme känns som två menar du?

PowPow
2005-12-25, 16:45
Jense, PowPow: Om jag får min vilja igenom blir det Buddha. Har alltid varit riktigt fett varje gång jag varit där (två ggr :D).

neeeee.. Buddha är kass. Ikväll är det KB (http://www.kulturbolaget.se) som gäller. Det vet väl alla? ;)

Fidde_Mannen
2005-12-25, 17:02
Fula men igna horboots

Bobo
2005-12-26, 02:24
Hårbåts
:laugh: :laugh: :laugh:

Men jag gillar hårbåts?

Bobo
2005-12-26, 02:24
Fula men igna horboots

Nope hårbåts!