handdator

Visa fullständig version : Hej, Stackers?


rptr
2005-12-21, 01:45
Hejsan, jag har tagit stackers ett tag och har som inte tänkt på dom är lagliga inom träning, fören idag när jag blev tvungen att doping testa mig,
och då undrar jag natuligt vis om dom är klassade som doping? nån som vet var vänlig och skriv isf

MVH jimmy

Frazze
2005-12-21, 04:32
Ajdå. Ger nog utslag som effedrin i ett test ja.

Tom BAK
2005-12-21, 05:19
Får väl ha dom på träning, men ej tävling...

Alexlindgren
2005-12-21, 12:26
vad är stackers?

aliquis
2005-12-21, 12:37
vad är stackers?Blandningar utav diverse ämnen som är tänkte att öka fettförbränningen. (tror det bara gäller fettförbränning iaf, kanske kan gälla vad som helst bara det att det är fettförbränning det brukar vara)

Fartman
2005-12-21, 12:53
Du kan nog räkna med några frågor iaf.

rptr
2005-12-21, 14:35
Hejsan, jag har tagit stackers ett tag och har som inte tänkt på dom är lagliga inom träning, fören idag när jag blev tvungen att doping testa mig,
och då undrar jag natuligt vis om dom är klassade som doping? nån som vet var vänlig och skriv isf

MVH jimmy
Så det är ingen som vet säkert???

Nismo
2005-12-21, 14:45
Om det är ett enkelt test tror jag det kan ge utslag att du tagit amfetamin. Om din stackers innehåller ephedra vill säga.

King Grub
2005-12-21, 14:53
Innehåller preparatet ephedra eller efedrin är det läkemedelsklassat och dopningsklassat.

När det gäller dopning och tillhörande prestationshöjande kemiska preparat är diskussioner om användande och försäljning av dessa förbjudet.

Ur forumreglerna:

"När det gäller dopning och tillhörande prestationshöjande kemiska preparat är diskussioner om användande och försäljning av dessa förbjudet."

Eftersom det är ett dopningsklassat preparat får du vara beredd på att det ger utslag i ett eventuellt test om du fortfarande har substansen i kroppen.