handdator

Visa fullständig version : Det är inte alltid man tjänar på att vara en gentleman på nätet


Metal_boy_
2005-12-20, 23:12
Snackade med en brud på nätet för ett tag sen. Hon gav mig sitt mobnr och ville att jag skulle ringa. Så ville hon ha mitt också, så att hon kunde skicka lite filmer sa hon...ja och hon verkade lite lagom kåt sådär ni vet. Sen bara för att vara en bra kille liksom, så sa jag till henne att hon inte behöver vika ut sig och hålla på, för jag ville lära känna henne som person. Jag är inte en sån kille och allt sånt tjaffs och fjäsk.

Här ska ni få se vad hon svarar då! Hon säger " Du verkar verkligen inte vara min typ av kille, jag vill bli brutalt kn*llad som den h*ra jag är och inget annat. Du kan ju säga till om du har nån kompis."

HAHA FY FAAAAN!! Där sitter man och är trevlig för en jävla gång skull!!! *grr27*

Yankeee
2005-12-20, 23:13
Du är säker på att det inte var en kille?

Catstyle
2005-12-20, 23:13
.. och på andra sidan kabeln satt dina polare och flabbade ihjäl sig?

rememberence
2005-12-20, 23:14
Snackade med en brud på nätet för ett tag sen. Hon gav mig sitt mobnr och ville att jag skulle ringa. Så ville hon ha mitt också, så att hon kunde skicka lite filmer sa hon...ja och hon verkade lite lagom kåt sådär ni vet. Sen bara för att vara en bra kille liksom, så sa jag till henne att hon inte behöver vika ut sig och hålla på, för jag ville lära känna henne som person. Jag är inte en sån kille och allt sånt tjaffs och fjäsk.

Här ska ni få se vad hon svarar då! Hon säger " Du verkar verkligen inte vara min typ av kille, jag vill bli brutalt kn*llad som den h*ra jag är och inget annat. Du kan ju säga till om du har nån kompis."

HAHA FY FAAAAN!! Där sitter man och är trevlig för en jävla gång skull!!! *grr27*
jag tycker synd om dig, varit med om det själv

Sonny
2005-12-20, 23:14
Jesus fucking christ :laugh: :laugh:

Piranha
2005-12-20, 23:14
Snackade med en brud på nätet för ett tag sen. Hon gav mig sitt mobnr och ville att jag skulle ringa. Så ville hon ha mitt också, så att hon kunde skicka lite filmer sa hon...ja och hon verkade lite lagom kåt sådär ni vet. Sen bara för att vara en bra kille liksom, så sa jag till henne att hon inte behöver vika ut sig och hålla på, för jag ville lära känna henne som person. Jag är inte en sån kille och allt sånt tjaffs och fjäsk.

Här ska ni få se vad hon svarar då! Hon säger " Du verkar verkligen inte vara min typ av kille, jag vill bli brutalt kn*llad som den h*ra jag är och inget annat. Du kan ju säga till om du har nån kompis."

HAHA FY FAAAAN!! Där sitter man och är trevlig för en jävla gång skull!!! *grr27*

Osis hörrö , men är de verkligen nåt du vill ge dig på ?

Metal_boy_
2005-12-20, 23:16
Du är säker på att det inte var en kille?

jopp jag vet och är säker hehe..sjukt jag vet :)

Metal_boy_
2005-12-20, 23:17
Osis hörrö , men är de verkligen nåt du vill ge dig på ?

En sån typ av tjej eller vad menade du?

Löjtnant Blank
2005-12-20, 23:17
Du är säker på att det inte var en kille?
Om hon heter ***miss_sexy_string55___* och har lagt ut en bild på sig själv, vad har man då för anledning att tro något annat? Var inte så paranoid.

Catstyle
2005-12-20, 23:18
Kan ju eventuellt vara nån av de oändligt många lettiska glädjekvinnor som kavlar ut sig i webcam för en slant.

Yankeee
2005-12-20, 23:18
Om hon heter ***miss_sexy_string55___* och har lagt ut en bild på sig själv, vad har man då för anledning att tro något annat? Var inte så paranoid.

:D

Herkulez
2005-12-20, 23:18
Mental Kris Offer är gud *yourock*

Piranha
2005-12-20, 23:18
En sån typ av tjej eller vad menade du?


Exakt..

Pudzianovski
2005-12-20, 23:19
Haha.... :D snart är det julafton !

Metal_boy_
2005-12-20, 23:24
Exakt..

jaovars, bara hon är hel och ren. Jag tänker inte binda mig på ett tag nu iaf :)

mangemani
2005-12-20, 23:26
hon blev la sur för att du inte ville "se" henne och trodde då det var nå fel på henne eller liknande och gick då till deffensiven pga att hon blev "sårad"( :rolleyes: ) och skrev det där barnsliga...typiskt beteende hos fjortisar.

JAM
2005-12-20, 23:26
Du är säker på att det inte var en kille?
Det tror jag. Absolut.

Trance
2005-12-20, 23:38
Kille

tigerofsweden
2005-12-20, 23:44
Hon har väll hört om din deff, inte så konstigt hon inte orkar massa tjafs utan hon vill såklart bara :kinky: med hunken :D

Metal_boy_
2005-12-20, 23:50
Nej inte kille har jag redan sagt.

Metal_boy_
2005-12-20, 23:51
Hon har väll hört om din deff, inte så konstigt hon inte orkar massa tjafs utan hon vill såklart bara :kinky: med hunken :D


Mycket möjligt mycket möjligt, sant sant :D :thumbup:

Krokodil
2005-12-21, 00:01
Rune, här kommer råd från en som varit med i svängen... :D
Klicka ffs! (http://bearny.no-ip.org/22tjejer.mpeg)

Loke
2005-12-21, 00:08
Det tror jag. Absolut.

Det kan man inte veta. En kompis var med om nästan exakt det metal boy beskriver, och sedan träffade vi faktiskt tjejen av en slump. Hon var blygare i verkligheten såklart, men det rådde inget tvivel om att det var hon.

Hon blev iofs inte sur när min kompis inte ville ha filmer och sånt, hon verkade mest förvånad.

Toker
2005-12-21, 00:22
haha vars finns hon kan tänka mig ta imot fillm :D

Verni
2005-12-21, 00:22
Hoppas du inte tog det seriöst, såg ditt nick inne på chatten - KvArG_k1lle_BIff!11. Så jag gick ut och in med ett nytt nick - **m1zzbiff^Optimalz__

Och genast började du chatta, hoppas du inte har något emot att jag lägger ut loggen:

[01:05]<KvArG_k1lle_BIff!11> hEj där din proteinbomb!111

[01:06]<**m1zzbiff^Optimalz__> Hij *FniZz vaad gör du?

[01:06]<KvArG_k1lle_BIff!11:> Tenker på dej och käkr kvarg!111

[01:09]<**m1zzbiff^Optimalz__> vad tenker d om mig d?!11

[01:20]<KvArG_k1lle_BIff!11:> jAg tenker att du står och vermer upp i knäböj... jag går fram till dej och börjar smeka din höfter...

[01:21]<**m1zzbiff^Optimalz__> beräta meer.... *optimalkåtEAA!11

[01:30]<KvArG_k1lle_BIff!11:> jg tar henderna högre och högre upp.... början känna latissimussss....... seen för jag henderna framåt och smeker din bröstmuskelatewr.... och viskar i ditt öga: ....d har vel inte glömt att tillföra eaa innan passeet för att eaa inann paset stimulerar prottesyntesen efter passs1 mer en sama intag där!111

[01:35]<**m1zzbiff^Optimalz__> åååh *stöön ta mitt tlfonnummer så kan jg skicka lite filmer..... 0769 696969

[01:40]<KvArG_k1lle_BIff!11:> jag tyccker du verkar som en jäte fin tjej, men jag tyckker inte du behöver vika ut dej så mycket, jg vill mer lera känna dej som person så kanske det blir d o jag nåndag!1111 her är mitt tlfonnummer 0771 717171

[01:41] * <**m1zzbiff^Optimalz__> has quit IRC (Read error: EOF from client)

m0gh
2005-12-21, 00:26
Ring henne och låt som ngn rebell och säg att du hade tagit ngt coolt piller som gjorde att du tappade all koll och trode de var första april så du skämtade om att du var en charmör och att du nu träffa henne omedelbart ;) Haha sen när de väl är dax säger du med en bögig o lite seg röst: Jag skall nuu fööra in den.. jag har nu fört in den.. etc etc.. och böga dig massa :D :booty:

JustinCredible
2005-12-21, 00:43
Jag "träffade" en tjej som höll på sådär. Alldeles för mkt typ "Ååh Justin du är så blablabla kom och sätta på mig" osv, så jag var helt säker på att det var en kille. Varje gång jag frågade efter webcam så sa hon typ "Nää den funkar inte just nu" så då la jag ner. Men sen började hon snacka igen och skickade sin webcam och fan i gatan att det var en tjej. Samma som på kortet. Och hon onanerade och hade sig i cammen :D

Och ja, jag tog print screen :naughty:

Metal_boy_
2005-12-21, 00:45
Hoppas du inte tog det seriöst, såg ditt nick inne på chatten - KvArG_k1lle_BIff!11. Så jag gick ut och in med ett nytt nick - **m1zzbiff^Optimalz__

Och genast började du chatta, hoppas du inte har något emot att jag lägger ut loggen:

[01:05]<KvArG_k1lle_BIff!11> hEj där din proteinbomb!111

[01:06]<**m1zzbiff^Optimalz__> Hij *FniZz vaad gör du?

[01:06]<KvArG_k1lle_BIff!11:> Tenker på dej och käkr kvarg!111

[01:09]<**m1zzbiff^Optimalz__> vad tenker d om mig d?!11

[01:20]<KvArG_k1lle_BIff!11:> jAg tenker att du står och vermer upp i knäböj... jag går fram till dej och börjar smeka din höfter...

[01:21]<**m1zzbiff^Optimalz__> beräta meer.... *optimalkåtEAA!11

[01:30]<KvArG_k1lle_BIff!11:> jg tar henderna högre och högre upp.... början känna latissimussss....... seen för jag henderna framåt och smeker din bröstmuskelatewr.... och viskar i ditt öga: ....d har vel inte glömt att tillföra eaa innan passeet för att eaa inann paset stimulerar prottesyntesen efter passs1 mer en sama intag där!111

[01:35]<**m1zzbiff^Optimalz__> åååh *stöön ta mitt tlfonnummer så kan jg skicka lite filmer..... 0769 696969

[01:40]<KvArG_k1lle_BIff!11:> jag tyccker du verkar som en jäte fin tjej, men jag tyckker inte du behöver vika ut dej så mycket, jg vill mer lera känna dej som person så kanske det blir d o jag nåndag!1111 her är mitt tlfonnummer 0771 717171

[01:41] * <**m1zzbiff^Optimalz__> has quit IRC (Read error: EOF from client)


:laugh:

JustinCredible
2005-12-21, 00:49
text..

:laugh:

Jakelol
2005-12-21, 00:53
Är man trevlig så får man bara dom tråkiga brudrna men snackas det lite snusk så då jävlar.

Helena B
2005-12-21, 00:53
Men seriöst, vad är det för brud som kallar sig själv hora? Och säger det på ett sätt som ska uppfattas tilltalande...

Yankeee
2005-12-21, 00:54
Men seriöst, vad är det för brud som kallar sig själv hora? Och säger det på ett sätt som ska uppfattas tilltalande...

Tro det eller ej, men det finns tjejer som tänder på att bli kallade hora / kalla sig själva för hora.

Helena B
2005-12-21, 00:56
Tro det eller ej, men det finns tjejer som tänder på att bli kallade hora / kalla sig själva för hora.

Så klart att det finns, varför blir jag ens förvånad *rolleyes* Bara jag som inte stöter på dessa tjejer. Mer hur kan man tända på det, någon som har fått en förklaring till det beteendet? Bara allmänt nyfiken.

Krampus
2005-12-21, 00:58
Så klart att det finns, varför blir jag ens förvånad *rolleyes* Bara jag som inte stöter på dessa tjejer. Mer hur kan man tända på det, någon som har fått en förklaring till det beteendet? Bara allmänt nyfiken.


IM RICK JAMES BITCH! Vem tänder inte på det?

Yankeee
2005-12-21, 01:03
Så klart att det finns, varför blir jag ens förvånad *rolleyes* Bara jag som inte stöter på dessa tjejer. Mer hur kan man tända på det, någon som har fått en förklaring till det beteendet? Bara allmänt nyfiken.

Självklart har du inte stött på några sådana tjejer, det är rätt troligt att det inte är något man skryter om att man tänder på. Alla tänder på olika saker, ser inte varför man ska döma folk efter det.

Yankeee
2005-12-21, 01:03
IM RICK JAMES BITCH! Vem tänder inte på det?

:thumbup:

http://www2.msstate.edu/~lal29/rick_james.gif

Helena B
2005-12-21, 01:05
IM RICK JAMES BITCH! Vem tänder inte på det?

Krampus *popcorn*

Krampus
2005-12-21, 01:07
Självklart har du inte stött på några sådana tjejer, det är rätt troligt att det inte är något man skryter om att man tänder på. Alla tänder på olika saker, ser inte varför man ska döma folk efter det.

Världen är ny för Helena.....

Things aint always what they seem! *Dododododododododo* (Läskig muzik).

Krampus
2005-12-21, 01:09
Krampus *popcorn*
SLAMPUS! *slap*
Lista dina 10 största problem och jag ska dela med mig av min berusade visdom! Hur går det med äckelchefen? Kommit fram till ngt efter 12 sidor?

Trance
2005-12-21, 01:09
Så klart att det finns, varför blir jag ens förvånad *rolleyes* Bara jag som inte stöter på dessa tjejer. Mer hur kan man tända på det, någon som har fått en förklaring till det beteendet? Bara allmänt nyfiken.

Trötta på att spela rollen som jungfrun? Så det blir som ett uppror. Alternativt så blir man behandlad som en som blir man en tillslut.

I detta fallet var det dock en kille.

Krampus
2005-12-21, 01:10
:thumbup:

http://www2.msstate.edu/~lal29/rick_james.gif

Sån ska jag bli när jag blir stor. *popcorn*

Helena B
2005-12-21, 01:17
Världen är ny för Helena.....

Things aint always what they seem! *Dododododododododo* (Läskig muzik).

Få reda på mer saker utav att bara hänga här än vad jag får irl. Kan inte hjälpa att jag kommer från landet och inte upplevt allt som ni stadsbor har gjort. Ge mig några år sen kanske jag inte alls blir förvånad av diverse saker.

Slampus hoppas jag får ha dina visdomsord innestående. Har inga fler problem att delge idag.

Krampus
2005-12-21, 01:31
Få reda på mer saker utav att bara hänga här än vad jag får irl. Kan inte hjälpa att jag kommer från landet och inte upplevt allt som ni stadsbor har gjort. Ge mig några år sen kanske jag inte alls blir förvånad av diverse saker.

Slampus hoppas jag får ha dina visdomsord innestående. Har inga fler problem att delge idag.


Kollo ger - Kollo tar.
Det är otugrundligt.
Här finns visdomen.
Här finns sanningen.
Master Kwon är profeten.
Jag ska dra åt helvete och gå och lägga mig.

Kwon
2005-12-21, 03:04
Men seriöst, vad är det för brud som kallar sig själv hora? Och säger det på ett sätt som ska uppfattas tilltalande...

Some like it rough.

Alla är ju inte Helena B! :thumbup:

PowPow
2005-12-21, 03:18
Rune, här kommer råd från en som varit med i svängen... :D
Klicka ffs! (http://bearny.no-ip.org/22tjejer.mpeg)


hahahahaha
vilken härlig kille!

22 tjejer.. det måste ju bli minst en varannat år :D

Tigerkotten
2005-12-21, 04:26
wtf
"så att hon kunde skicka lite filmer sa hon...ja och hon verkade lite lagom kåt sådär ni vet. Sen bara för att vara en bra kille liksom, så sa jag till henne att hon inte behöver vika ut sig och hålla på, för jag ville lära känna henne som person. Jag är inte en sån kille och allt sånt tjaffs och fjäsk."

Tacka o ta emot istället? :) Om hon nu ville ge utan att du ens sa något så vad skulle det vara för problem? *screwy*

Helena B
2005-12-21, 09:15
Some like it rough.

Alla är ju inte Helena B! :thumbup:

Nej hur skulle världen se ut då *rolleyes*

Piranha
2005-12-21, 09:18
Nej hur skulle världen se ut då *rolleyes*


Najjs ..

hahavaffan
2005-12-21, 09:23
Hoppas du inte tog det seriöst, såg ditt nick inne på chatten - KvArG_k1lle_BIff!11. Så jag gick ut och in med ett nytt nick - **m1zzbiff^Optimalz__

Och genast började du chatta, hoppas du inte har något emot att jag lägger ut loggen:

[01:05]<KvArG_k1lle_BIff!11> hEj där din proteinbomb!111

[01:06]<**m1zzbiff^Optimalz__> Hij *FniZz vaad gör du?

[01:06]<KvArG_k1lle_BIff!11:> Tenker på dej och käkr kvarg!111

*chop chop*

[01:41] * <**m1zzbiff^Optimalz__> has quit IRC (Read error: EOF from client)
:laugh: Haha tack för dagens skratt! :laugh:

Nina L
2005-12-21, 09:30
Var inte ledsen. Det var en kille. :)

Helena B
2005-12-21, 09:31
Najjs ..

Elakt...Jag kan vara lika barnslig.

Intresseklubben antecknar :booty:

Fast jag håller iofs med dig, tänk om alla tjejer gick runt och kallade sig horor...what a wonderfull world it would be.

Pingu
2005-12-21, 09:34
Snackade med en brud på nätet för ett tag sen. Hon gav mig sitt mobnr och ville att jag skulle ringa. Så ville hon ha mitt också, så att hon kunde skicka lite filmer sa hon...ja och hon verkade lite lagom kåt sådär ni vet. Sen bara för att vara en bra kille liksom, så sa jag till henne att hon inte behöver vika ut sig och hålla på, för jag ville lära känna henne som person. Jag är inte en sån kille och allt sånt tjaffs och fjäsk.

Här ska ni få se vad hon svarar då! Hon säger " Du verkar verkligen inte vara min typ av kille, jag vill bli brutalt kn*llad som den h*ra jag är och inget annat. Du kan ju säga till om du har nån kompis."

HAHA FY FAAAAN!! Där sitter man och är trevlig för en jävla gång skull!!! *grr27*

Du har det inte lätt du

D Andersson
2005-12-21, 11:08
Elakt...Jag kan vara lika barnslig.

Intresseklubben antecknar :booty:

Fast jag håller iofs med dig, tänk om alla tjejer gick runt och kallade sig horor...what a wonderfull world it would be.

Jag tror du missförstår och att Pirahna menade att världen faktiskt skulle vara "najjs" om alla var som du, han verkar vara en av få med vettiga värderingar i dessa sammanhang.

Och det har ingenting med att komma från landet eller så att göra, utan enbart vilken moral och "syn" på saken man har och vilka ev. principer man lever efter.

Baha
2005-12-21, 11:43
Är den här "Tjejen på nätet" medlem i kolozzeum?

Helena B
2005-12-21, 11:52
Jag tror du missförstår och att Pirahna menade att världen faktiskt skulle vara "najjs" om alla var som du, han verkar vara en av få med vettiga värderingar i dessa sammanhang.

Och det har ingenting med att komma från landet eller så att göra, utan enbart vilken moral och "syn" på saken man har och vilka ev. principer man lever efter.

Hmm jag vet inte, är rätt så van att han skriver elaka saker så jag tog för givet att detta var en sådan sak oxå. Men om det inte var det Pirre för en gång skull så ber jag om ursäkt. Vem vet julen kanske tar fram det bästa ur dig oxå. :)

Jag tror absolut att det har att göra med vad man kommer ifrån, jag märker att jag är ganska insnöad och levt ett rätt så skyddat liv. Om jag hade växt upp i en stad där fler människor cirkulerar så tar man del av fler situationer och för höra mer. Man blir alltså inte lika förvånad av att få höra att tjejer tänder på att bli kallade hora, som för mig är ofattbart eftersom det är ett skällsord.

Grahn
2005-12-21, 11:52
"Nice guys finish last" heter det väl?

Sheogorath
2005-12-21, 11:58
"Nice guys finish last" heter det väl?

Jepp, och "He who hesitates, masturbates!"

Herkulez
2005-12-21, 12:19
Jepp, och "He who hesitates, masturbates!"
:laugh:

Piranha
2005-12-21, 12:30
Elakt...Jag kan vara lika barnslig.

Intresseklubben antecknar :booty:

Fast jag håller iofs med dig, tänk om alla tjejer gick runt och kallade sig horor...what a wonderfull world it would be.


Läs om läs rätt.

Helena B
2005-12-21, 12:32
Läs om läs rätt.

Hmm jag vet inte, är rätt så van att han skriver elaka saker så jag tog för givet att detta var en sådan sak oxå. Men om det inte var det Pirre för en gång skull så ber jag om ursäkt. Vem vet julen kanske tar fram det bästa ur dig oxå.

Gjorde det.....sry :)

Piranha
2005-12-21, 12:33
.

Gjorde det.....sry :)


:)

elan
2005-12-21, 12:53
Jag tror absolut att det har att göra med vad man kommer ifrån, jag märker att jag är ganska insnöad och levt ett rätt så skyddat liv. Om jag hade växt upp i en stad där fler människor cirkulerar så tar man del av fler situationer och för höra mer. Man blir alltså inte lika förvånad av att få höra att tjejer tänder på att bli kallade hora, som för mig är ofattbart eftersom det är ett skällsord.

Jag är också uppväxt i skyddad verkstad ute på landet och det som slår mig när jag läser den här tråden är hur vanligt förekommande det verkar vara att tjejer skickar avklädda bilder och onanerar framför webkameror för folk de inte har en aning om vad det är för några. Vad är det här för brudar liksom? Har de ingen koll på att filmerna/bilderna antagligen kommer finnas kvar för väldigt lång framtid? Jag tror inte att jag skulle komma på tanken att sprida sådant material med mig själv på varken nu eller när jag var yngre. *screwy* Vad som sker i hemmets trygga vrå med en fast partner räknar jag som något helt annat. ;)

Helena B
2005-12-21, 12:58
Jag är också uppväxt i skyddad verkstad ute på landet och det som slår mig när jag läser den här tråden är hur vanligt förekommande det verkar vara att tjejer skickar avklädda bilder och onanerar framför webkameror för folk de inte har en aning om vad det är för några. Vad är det här för brudar liksom? Har de ingen koll på att filmerna/bilderna antagligen kommer finnas kvar för väldigt lång framtid? Jag tror inte att jag skulle komma på tanken att sprida sådant material med mig själv på varken nu eller när jag var yngre. *screwy* Vad som sker i hemmets trygga vrå med en fast partner räknar jag som något helt annat. ;)

Jag håller helt med, förstår inte vad det är för tjejer som göra så. Iofs så vet jag att vissa "manliga" medlemmar här på Kolo gör så framför webkameran men lurar killen i fråga att de är en tjej.

Grahn
2005-12-21, 12:59
Man känner sig gammal. ;)

Nina L
2005-12-21, 13:02
Vad är det här för brudar liksom? Har de ingen koll på att filmerna/bilderna antagligen kommer finnas kvar för väldigt lång framtid?Det heter väl Ung & Kåt? Jag är glad att Internet inte fanns (typ) när jag var fjortis. :D

Krampus
2005-12-21, 13:03
Kollo ger - Kollo tar.
Det är otugrundligt.
Här finns visdomen.
Här finns sanningen.
Master Kwon är profeten.
Jag ska dra åt helvete och gå och lägga mig.


WTF? :confused: Godmorrgon..

elan
2005-12-21, 13:04
Man känner sig gammal. ;)

Aha, det är det känslan betyder. ;) Elan är en gammal moraltant. :D

Kwon
2005-12-21, 13:05
WTF? :confused: Godmorrgon..

LOL! Var du trötter? :D

D Andersson
2005-12-21, 13:08
Elan, Helena: Det har återigen inte med stad-landsbygd att göra, tidigare var det möjligen så, internet och webkameror finns att få tag i på landet också.

Krampus
2005-12-21, 13:08
LOL! Var du trötter? :D

Vet i fan....
Men coolt att du var profeten i kollo-alltet iaf! :D
Kollo-Jesus.

elan
2005-12-21, 13:09
Elan, Helena: Det har återigen inte med stad-landsbygd att göra, internet och webkameror finns att få tag i på landet också.

Nej jag har förstått det nu att det har att göra med att jag är gammal. :D

*Flash*
2005-12-21, 13:10
Vad skulle du med den där tjejen till mental, finns säkert många bättre fiskar i sjön iaf. :thumbup:

D Andersson
2005-12-21, 13:13
Nej jag har förstått det nu att det har att göra med att jag är gammal. :D

Inte så farligt va..? Och det heter mogen :D

Helena B
2005-12-21, 13:16
Nej jag har förstått det nu att det har att göra med att jag är gammal. :D

Du är inte så mycket äldre än jag, fast jag i iofs oxå gammal. *cry*

elan
2005-12-21, 13:18
Du är inte så mycket äldre än jag, fast jag i iofs oxå gammal. *cry*

Vi är mogna och kloka damer. :hbang:

Yankeee
2005-12-21, 13:19
Vi är mogna och kloka damer. :hbang:

Snarare icke-världsvana småstadstanter ;)

Helena B
2005-12-21, 13:22
Snarare icke-världsvana småstadstanter ;)

:thumbup:

Helena B
2005-12-21, 13:27
WTF? :confused: Godmorrgon..

Slampus :D