handdator

Visa fullständig version : Gym i Sthlm på julafton?


Rock'nRoll
2005-12-19, 16:50
Finns det något sådant som har öppet?

GymTT
2005-12-19, 16:58
Tänkte precis kolla upp samma sak, jag bangar inte dra igenom ett pass.

Officer
2005-12-19, 17:01
Ska ni visa hur hardcore ni är genom att träna på julafton eller? Ni kommer att klättra upp på väggarna av att det drar i arslet om ni låter bli att träna en endaste dag då eller?

GymTT
2005-12-19, 17:06
Ska ni visa hur hardcore ni är genom att träna på julafton eller? Ni kommer att klättra upp på väggarna av att det drar i arslet om ni låter bli att träna en endaste dag då eller?


Verkligen inte, men skönt att inleda dagen med ett friskt pass?!

:)

Rock'nRoll
2005-12-19, 17:08
Ska ni visa hur hardcore ni är genom att träna på julafton eller? Ni kommer att klättra upp på väggarna av att det drar i arslet om ni låter bli att träna en endaste dag då eller?

Fan vad trött jag blir. Stör det dig mycket om jag vill träna på julafton eller? Eftersom jag inte kommer kunna träna under två veckor efter jul och just har haft en vecka utan träning så skulle det vara väldigt bra med ett pass på lördag.
Jag hade inte direkt räknat med att nån typ som jag aldrig träffat skulle få ett utbrott för den sakens skull!

:furious: :furious: :furious:

Fartman
2005-12-19, 17:09
Ska ni visa hur hardcore ni är genom att träna på julafton eller? Ni kommer att klättra upp på väggarna av att det drar i arslet om ni låter bli att träna en endaste dag då eller?

Julafton före kl 14 är ju ändå bara en enda jävla pärs, en massa stök som ska bli klart osv, då är det skönt att smita iväg en stund.
Själv ska jag åka och bada, det är jultvagning!

Officer
2005-12-19, 17:10
Fan vad trött jag blir. Stör det dig mycket om jag vill träna på julafton eller? Eftersom jag inte kommer kunna träna under två veckor efter jul och just har haft en vecka utan träning så skulle det vara väldigt bra med ett pass på lördag.
Jag hade inte direkt räknat med att nån typ som jag aldrig träffat skulle få ett utbrott för den sakens skull!

:furious: :furious: :furious:


Garv, det stör mig inte direkt att just Du ska träna då, men att folk som du har en sån "inner urge" att vara tvungna att göra något sånt, det är lite oroväckande.

Grahn
2005-12-19, 17:11
AP erkänn nu att du bara försöker mildra din känsla av att du inte är tillräckligt hardcore. :D

Jag ska då fan inte träna på julafton iaf :)

Rock'nRoll
2005-12-19, 17:11
Garv, det stör mig inte direkt att just Du ska träna då, men att folk som du har en sån "inner urge" att vara tvungna att göra något sånt, det är lite oroväckande.

Alla tar inte så hårt på julfirandet att man inte kan gå utanför dörren den 24.

Herkulez
2005-12-19, 17:13
AP erkänn nu att du bara försöker mildra din känsla av att du inte är tillräckligt hardcore. :D

Jag ska då fan inte träna på julafton iaf :)
nä han har bara varit för mycket med myten :D


inte omöjligt att jag heller drar ner och kör lite styrke +kardio då, mina småsyskon brukar vara så jävla uppe i varv så det är skönt att komma ifrån en liten stund.

Officer
2005-12-19, 17:13
AP erkänn nu att du bara försöker mildra din känsla av att du inte är tillräckligt hardcore. :D

Jag ska då fan inte träna på julafton iaf :)


Heh, jag "var" hardcore när jag var 16 bast och nyss börjat träna, och jag känner igen den stilen många har nu i mig då jag var så förut. Har märkt att det inte ger någon som helst fördel med att vara "hardcore", än att vara helt normal :)

Grahn
2005-12-19, 17:14
nä han har bara varit för mycket med myten :D


inte omöjligt att jag heller drar ner och kör lite styrke +kardio då, mina småsyskon brukar vara så jävla uppe i varv så det är skönt att komma ifrån en liten stund.

Åfan är det smittsamt det Myten har? Det verkar inte bra... :D

Grahn
2005-12-19, 17:15
Heh, jag "var" hardcore när jag var 16 bast och nyss börjat träna, och jag känner igen den stilen många har nu i mig då jag var så förut. Har märkt att det inte ger någon som helst fördel med att vara "hardcore", än att vara helt normal :)

Nej jag håller med ett extra pass på julafton ger ju inte en extra centimeter runt biceps direkt.

Jorgen
2005-12-19, 17:16
Jag är nog minst hardcore här och jag skall träna på julafton. Det är tradition för mig.

mini
2005-12-19, 17:28
Suck, hur töntigt är det inte att sätta sig på sina höga hästar och anklaga andra för att vara hardcorewannabes bara för att man själv är traditionsbunden och ser julafton som en helig vilo- och svullardag.

On T: det står inget om att Delta skulle vara stängt iaf. Kommer förmodligen titta ner dit en sväng.

Grahn
2005-12-19, 17:29
Var och en har jul på sitt vis :)

GymTT
2005-12-19, 17:31
Delta öppet? Fiint då blir mördarpasset där.

Pez
2005-12-19, 17:44
Delta stängt julafton och juldagen.

mini_Arnold
2005-12-19, 17:49
Lugi har också stängt julhelgen. Jag blev chockerad och ledsen i ögat men som tur är ska jag vara i malmö då och lokala källargymmet är öppet 365 dagar om året. :thumbup:
Ben på lördag och axlar triceps på söndag :hbang:
HARDCORE!!!!!!!!!!!!

Rock'nRoll
2005-12-19, 17:51
Suck, hur töntigt är det inte att sätta sig på sina höga hästar och anklaga andra för att vara hardcorewannabes bara för att man själv är traditionsbunden och ser julafton som en helig vilo- och svullardag.


Precis vad jag menar :thumbup:

carlsm
2005-12-19, 17:54
Kanske finns nåt hotellgym ni kan hyra rum för att utnyttja?

mini
2005-12-19, 18:01
Hm, nu blev det knepigt här. Får väl kolla in friskisgymmen i stan. Undersökning initierad.