handdator

Visa fullständig version : Julledighet


Perscitus
2005-12-19, 11:23
Nu är allt för det här året avklarat och jag har inga laster framför mig, bara ledighet. Fick arbeta som ett djur till 1:30 igår natt, upp 5:30 igen för att fortsätta med några sista saker, göra prov i morse och sen är allt klart! Den där underbara känslan av att kunna dra sig tillbaka lite under julen och slappna av infinner sig perfekt. :sleep:

Nu tänkte jag inte bara glänsa med mina bravader utan också fråga om ni andra också känner igen känslan? Har ni gjort något ni är stolta över och som känns skönt innan julen? Har ni saker kvar att göra?

capoje
2005-12-19, 11:35
Sa upp mig från mitt första jobb förra veckan så jag är jävligt glad : )

Ska bli så skönt och bara slöa över julen samt dra igång träningen seriösare och käka som en gris.




Sa upp mig som telefonförsäljare för den som undrar....

Lodiz2
2005-12-19, 12:32
Sa upp mig från mitt första jobb förra veckan så jag är jävligt glad : )

Ska bli så skönt och bara slöa över julen samt dra igång träningen seriösare och käka som en gris.




Sa upp mig som telefonförsäljare för den som undrar....

jobbar som det nu .... vart jobbade du?

jakke
2005-12-19, 13:01
Skrev tenta 3 av 3 idag och allt annat är klart för denna termin! Ledigt tills 19/1 nu.. Känns underbart!!!

wintersnowdrift
2005-12-19, 16:06
Idag har jag stått i två och en halv timme och rullat + stekt köttbullar av 1,3 kg köttfärs. Jag lovade i ett svagt ögonblick att hjälpa min mamma (som åkt på en rejäl förkylning) med julstöket, så nu känner jag mig som julängeln herself. Men scheisse, vilket jobb det är att steka köttbullar! Jag är helt slut både fysiskt och psykiskt (den jävla färsen växte snarare än minskade ju mer jag rullade, kändes det som ;)). Nåja, nu vet jag iaf att jag får njuta av vääärlden godaste köttbullar på julafton (kunde ju inte låta bli att provsmaka "några stycken", och de var :thumbup: ).

//Kristin

hahavaffan
2005-12-19, 16:20
Jag är ledig TVÅ dagar från denna veckan tills veckan efter nyår. Om man då inte räknar med helgerna. Så jäkla äckligt! Har dock tagit två dagar extra ledigt... men 4 jävla dagar, när man är van vad typ 3½ när man gick i skolan förra året.

Prankie
2005-12-19, 16:33
Jag har mer träning och skit än nånsin. Dra ut 8 på morgon och kommer hem runt 9 på kvällen, gahhh.