handdator

Visa fullständig version : Finns det någon på Kolo som är kille eller tjej


Helena B
2005-12-17, 19:00
men utger sig för att vara motsatsen? *popcorn*

Krampus
2005-12-17, 19:00
Im a dog...

Yankeee
2005-12-17, 19:00
hur ska vi veta det?

Cilia
2005-12-17, 19:02
hur ska vi veta det?
hon tänkte väl att den personen skulle skriva det såklart!!!! ddduuhhh

Helena B
2005-12-17, 19:02
hon tänkte väl att den personen skulle skriva det såklart!!!! ddduuhhh

Precis..tack :thumbup:

Diana
2005-12-17, 19:02
men utger sig för att vara motsatsen? *popcorn*
frågan är va nån skulle tjäna på det :confused: :D altså hmm.. ja vad skulle nöjjet vara lixom.. *popcorn*

Anonym
2005-12-17, 19:02
Tror knappast att någon som är det skulle skriva det i tråden, då är det väl ingen mening med att utge sig för att var det?

Ryska_raketen
2005-12-17, 19:03
Im a dog...


dont hate the playah, hate the game

Cilia
2005-12-17, 19:03
Tror knappast att någon som är det skulle skriva det i tråden, då är det väl ingen mening med att utge sig för att var det?
aahhhhaaaa

Grahn
2005-12-17, 19:04
Im a dog...

Är inte alla killar det?

Grahn
2005-12-17, 19:04
Btw denna tråd kommer troligen att dra till sig folk som vill låtsas att de hela tiden låtsats, precis som förra gången ämnet var uppe.

Helena B
2005-12-17, 19:05
frågan är va nån skulle tjäna på det :confused: :D altså hmm.. ja vad skulle nöjjet vara lixom.. *popcorn*

Testa att spela för det andra laget. Jag menar en tjej som utger sig för att vara kille skulle ju så gå hem hos tjejerna.

Krampus
2005-12-17, 19:07
dont hate the playah, hate the game

Kollos samlade moderatorer. :)

Helena B
2005-12-17, 19:07
Btw denna tråd kommer troligen att dra till sig folk som vill låtsas att de hela tiden låtsats, precis som förra gången ämnet var uppe.

Ajdå..har det startats en sådan här tråd förut.. Var det några som avslöjade sig :D

Krampus
2005-12-17, 19:07
Är inte alla killar det?

Some are bitches to.... :)

Grahn
2005-12-17, 19:08
Kollos samlade moderatorer. :)

Med smicker kommer du ingenvart.

Cilia
2005-12-17, 19:11
men det är klart att det är ngn som låtsas spela i fel lag så är det ju överallt.
Sen är ju frågan om man orkar bry sig?
Enda gången det är intressant är väl om man är här för att flirta?

_Robbie_
2005-12-17, 19:11
dont hate the playah, hate the game


Jasså du har kollat på lite tv idag ;)

Ryska_raketen
2005-12-17, 19:11
Kollos samlade moderatorer. :)


Jo, men även våran käre YTS verkar ha smitit in ( mitten längst upp) :D

Ryska_raketen
2005-12-17, 19:12
Jasså du har kollat på lite tv idag ;)


du har rätt, lite tv, närmare bestämt inget alls.

Helena B
2005-12-17, 19:14
men det är klart att det är ngn som låtsas spela i fel lag så är det ju överallt.
Sen är ju frågan om man orkar bry sig?
Enda gången det är intressant är väl om man är här för att flirta?

Fast det kan iofs vara bra att veta om den man flirtar med eller den som flirtar med en spelar i samma lag. Fast jag vet att många killar här inte bryr sig om det är en kille eller tjej. Fast jag bryr mig :D

Diana
2005-12-17, 19:23
Testa att spela för det andra laget. Jag menar en tjej som utger sig för att vara kille skulle ju så gå hem hos tjejerna.
:laugh: men wtf, är otrooligt seg i skallen idag så ja kanske har missuppfattar denna mening :D
men menar du att..? hm nä hur menar du..? :laugh: ( sov bara tre timmar inatt :em:

elan
2005-12-17, 19:24
Jag brukar väl oftast försöka hålla mig neutral, har aldrig påstått att jag är en kille men jag brukar inte heller skylta med att jag är tjej. Det är mycket lugnare så. Vill man ha sin inbox full med pm från folk som vill ha bilder och prata med en på msn så vinner man på att presentera sig som tjej. ;)

Cilia
2005-12-17, 19:24
Fast det kan iofs vara bra att veta om den man flirtar med eller den som flirtar med en spelar i samma lag. Fast jag vet att många killar här inte bryr sig om det är en kille eller tjej. Fast jag bryr mig :D
ett tips är att läsa om mitt inlägg en gång till.

one more try!

Diana
2005-12-17, 19:25
Fast det kan iofs vara bra att veta om den man flirtar med eller den som flirtar med en spelar i samma lag. Fast jag vet att många killar här inte bryr sig om det är en kille eller tjej. Fast jag bryr mig :D
flirta på kolo? vi är här för att lära oss om träning *varning till helena :whipped: :D
*kissass*

Cilia
2005-12-17, 19:25
Jag brukar väl oftast försöka hålla mig neutral, har aldrig påstått att jag är en kille men jag brukar inte heller skylta med att jag är tjej. Det är mycket lugnare så. Vill man ha sin inbox full med pm från folk som vill ha bilder och prata med en på msn så vinner man på att presentera sig som tjej. ;)
jaha?
då måste dom flesta tro att jag är kille men det spelar ingen roll iofs.
men då förstår jag varför dom tycker jag är så svag å andra sidan

Helena B
2005-12-17, 19:26
:laugh: men wtf, är otrooligt seg i skallen idag så ja kanske har missuppfattar denna mening :D
men menar du att..? hm nä hur menar du..? :laugh: ( sov bara tre timmar inatt :em:

Jag är lite flummig tydligen men vad jag menar är att en tjej vet ju oftast vad en tjej vill höra för att falla eller ja. :D

Fatalist
2005-12-17, 19:27
jag är faktiskt tjej och lägger upp bilder/träningsjournal åt min pojkvän ;)

Jorgen
2005-12-17, 19:28
jag är faktiskt tjej och lägger upp bilder/träningsjournal åt min pojkvän ;)
Jo, vi vet.

Diana
2005-12-17, 19:31
Jag brukar väl oftast försöka hålla mig neutral, har aldrig påstått att jag är en kille men jag brukar inte heller skylta med att jag är tjej. Det är mycket lugnare så. Vill man ha sin inbox full med pm från folk som vill ha bilder och prata med en på msn så vinner man på att presentera sig som tjej. ;)
DET är nog den enda fördel ja kan komma på me att ha ett fejk kön :D och/eller att vara neutral :thumbup:
och att en kille skulle kunna vinna på att låtsas va tjej för att våga bejaka sina känsligare sidor, OM han kanske inte vågar stå ut me dem annars dvs.. långsökt? jamenvisst :D nämnde ja att jak er trött

elan
2005-12-17, 19:33
jaha?
då måste dom flesta tro att jag är kille men det spelar ingen roll iofs.
men då förstår jag varför dom tycker jag är så svag å andra sidan

Eller så kanske de blir skraja för din avatar och ditt "sexuellt frustrerad", vad vet jag. ;) Det var bara så att första gången jag faktiskt skrev att jag var tjej så plingade det till i inboxen. Kanske hängde samman med att inlägget handlade om hur full inbox man hade och jag spekulerade i om min skulle bli fullare om jag sa att jag var tjej och postade lite avklädda bilder... *flex*

_Robbie_
2005-12-17, 19:36
du har rätt, lite tv, närmare bestämt inget alls.

Det var nån kille i en reklam som sa "dont hate the playah, hate the game"

Cilia
2005-12-17, 19:36
Eller så kanske de blir skraja för din avatar och ditt "sexuellt frustrerad", vad vet jag. ;) Det var bara så att första gången jag faktiskt skrev att jag var tjej så plingade det till i inboxen. Kanske hängde samman med att inlägget handlade om hur full inbox man hade och jag spekulerade i om min skulle bli fullare om jag sa att jag var tjej och postade lite avklädda bilder... *flex*
nu har jag ju bara haft den här avataren i ngn vecka.
och jag håller med om att den är skrämmande. ska nog byta tillbaka till någon av det gamla istället.
och sexuellt frustrerad ha jag bara varit sedan igår (iaf offciellt) och inte på mitt initiativ.

beckman88
2005-12-17, 19:50
Tror Herkulez e tjej *kissass*

Shadow Warrior
2005-12-18, 09:22
Jag är tecknad... kanske borde nämnt det tidigare? ;)

Herkulez
2005-12-18, 09:27
Tror Herkulez e tjej *kissass*
fan du har kommit på mig :em:

Ryska_raketen
2005-12-18, 09:27
Jag är tecknad... kanske borde nämnt det tidigare? ;)


manga? ;)

Ryska_raketen
2005-12-18, 09:27
fan du har kommit på mig :em:



På tal om att komma på! Va fan är din avatar ? DU är ju torr som fnöse nu!

Shadow Warrior
2005-12-18, 09:29
manga? ;)

Klart jag är animerad i bästa japanska stil. Duh. :D

Herkulez
2005-12-18, 09:30
På tal om att komma på! Va fan är din avatar ? DU är ju torr som fnöse nu!
allan tog bort den för att det var några som tyckte den var osmaklig för att han såg "död" ut i bilden *screwy*

själv tyckte jag det var en bra bild som porträtterade svullos humor på ett riktigt bra sätt.

Krampus
2005-12-18, 09:51
allan tog bort den för att det var några som tyckte den var osmaklig för att han såg "död" ut i bilden *screwy*

själv tyckte jag det var en bra bild som porträtterade svullos humor på ett riktigt bra sätt.

Den här censurmentaliteten kommer att störa kollo och hela samhället i graven på sikt...

Sen kommer Arnold tillbaka från framtiden och alla får ha vilken avatar de vill...
De skylldiga ska skaka av rädsla...

Kwon
2005-12-18, 09:54
HAHA Kanske är dags att avslöja mig nu!

JAG ÄR EGENTLIGEN APOPHIS, OCH JAG KOMMER SLÅ NER 2036!OMGZ!

Jag har i flera år analyserat människorna på planeten Jorden och jag känner at 2036 är det dags för mig! MOahahaha

Herkulez
2005-12-18, 09:54
Den här censurmentaliteten kommer att störa kollo och hela samhället i graven på sikt...

Sen kommer Arnold tillbaka från framtiden och alla får ha vilken avatar de vill...
De skylldiga ska skaka av rädsla...
tänk om chuck norris var mod på kolo :(

Krampus
2005-12-18, 09:55
tänk om chuck norris var mod på kolo :(

:laugh: Hård men rättvis!

skaparn
2005-12-18, 10:00
Den här censurmentaliteten kommer att störa kollo och hela samhället i graven på sikt...

Sen kommer Arnold tillbaka från framtiden och alla får ha vilken avatar de vill...
De skylldiga ska skaka av rädsla...


Det verkar så

Someone once wrote — "There are those who say that freedom is nothing but a dream." They are right. It's the American dream.

Ninjasmurf
2005-12-18, 10:00
jag är faktiskt tjej och lägger upp bilder/träningsjournal åt min pojkvän ;)

är det inte så att du VILL vara tjej och lägger upp bilder/träningsjournal åt din pojkvän??? :D