handdator

Visa fullständig version : Vem är killen till höger?


HookersUnited
2005-12-17, 15:35
http://www.schwarzenegger.it/mro/bannout/sb227.jpg

Krampus
2005-12-17, 15:39
Mike Mentzer.

Piranha
2005-12-17, 15:39
http://www.schwarzenegger.it/mro/bannout/sb227.jpg


Steve Michaelik eller vad han nu hette.

Det var ett 4 sidigt reportage om honom i B&K för en massa år sen om han otroliga preppande.
Han har nåt inoficiellt rekord eller nåt hur mycke man kan stoppa i sig och överleva.



Han gjorde även reklam på TV shop för nåra år sen.

Piranha
2005-12-17, 15:42
steve michalik

http://www.classicbodybuilders.com/bodybuilder/stevemichalik/stevemichalik1.jpg

http://www.classicbodybuilders.com/bodybuilder/stevemichalik/stevemichalik8.jpg

Krampus
2005-12-17, 15:42
Steve Michaelik eller vad han nu hette.

Det var ett 4 sidigt reportage om honom i B&K för en massa år sen om han otroliga preppande.
Han har nåt inoficiellt rekord eller nåt hur mycke man kan stoppa i sig och överleva.



Han gjorde även reklam på TV shop för nåra år sen.

Du har nog rätt...Steve Michalik.

Sonny
2005-12-17, 15:45
Mike Mentzer.För liten mustasch :D

HookersUnited
2005-12-17, 15:48
Mike Mentzer.
OMG n00b! :D

Steve Michaelik eller vad han nu hette.

Det var ett 4 sidigt reportage om honom i B&K för en massa år sen om han otroliga preppande.
Han har nåt inoficiellt rekord eller nåt hur mycke man kan stoppa i sig och överleva.
Det är det reportaget jag var ute efter. Men hittar inget på BKs sida.

Krampus
2005-12-17, 15:49
För liten mustasch :D
Jupps.
Men både Ed Corney, Mentzer och Michalik är rätt lika..
Nu ska jag aldrig skriva igen om jag inte vet...
Ville bara var duktig... :(

Krampus
2005-12-17, 15:50
OMG C00L! :D


Det är det reportaget jag var ute efter. Men hittar inget på BKs sida.

Jaja...

HookersUnited
2005-12-17, 15:52
Jupps.
Men både Ed Corney, Mentzer och Michalik är rätt lika..
Nu ska jag aldrig skriva igen om jag inte vet...
Ville bara var duktig... :(
Vi tycker om dig ändå :love:

Krokodil
2005-12-17, 15:53
Steve Michaelik eller vad han nu hette.

Det var ett 4 sidigt reportage om honom i B&K för en massa år sen om han otroliga preppande.
Han har nåt inoficiellt rekord eller nåt hur mycke man kan stoppa i sig och överleva.



Han gjorde även reklam på TV shop för nåra år sen.
Var det han som påstod att han satt i bastun ett par timmar och när han kom ut hade han drivit ut alla gifter ur kroppen och var frisk som en nötkärna. (Detta efter att hans lever gett upp).

Piranha
2005-12-17, 15:54
Var det han som påstod att han satt i bastun ett par timmar och när han kom ut hade han drivit ut alla gifter ur kroppen och var frisk som en nötkärna. (Detta efter att hans lever gett upp).


Ja ett bevis på att man inte skall tro på allt som skrivs i pressen.

Nismo
2005-12-17, 15:55
Var det han som påstod att han satt i bastun ett par timmar och när han kom ut hade han drivit ut alla gifter ur kroppen och var frisk som en nötkärna. (Detta efter att hans lever gett upp).Nej, du tänker på Kwon.

HookersUnited
2005-12-17, 15:55
Var det han som påstod att han satt i bastun ett par timmar och när han kom ut hade han drivit ut alla gifter ur kroppen och var frisk som en nötkärna. (Detta efter att hans lever gett upp).
Inte i det reportaget vad jag minns. Han verkade vara ganska medveten om vad han utsatte sin kropp för eftersom han ville dö på scenen.

Krokodil
2005-12-17, 15:58
Inte i det reportaget vad jag minns. Han verkade vara ganska medveten om vad han utsatte sin kropp för eftersom han ville dö på scenen.
Jag kan ha läst det någon annanstans... eller blandat ihop honom med nån annan. :D

Har för mig att han höll på att dränka (!) en junior i någon roidrage på venice beach.

HookersUnited
2005-12-17, 16:10
Jag kan ha läst det någon annanstans... eller blandat ihop honom med nån annan. :D

Har för mig att han höll på att dränka (!) en junior i någon roidrage på venice beach.
Det var en kille som kom till honom och sa något i stil med "Jag vill bli lika bra som dig! Hjälp mig dit!"
Dom stämde träff på Venice beach följande morgon, när Steve kom dit drog han ner den stackars killen i vattnet, tryckte ner honom under ytan, drog upp honom, lät honom knapt ta ett andetag och upprepade sedan proceduren ett par gånger tills han nästan dränkt stackarn. Då drog han upp honom på stranden och sa "När du vill ha det lika mycket som du ville ha det sista andetaget, först då kommer du och ber mig om hjälp."

Krokodil
2005-12-17, 16:13
Det var en kille som kom till honom och sa något i stil med "Jag vill bli lika bra som dig! Hjälp mig dit!"
Dom stämde träff på Venice beach följande morgon, när Steve kom dit drog han ner den stackars killen i vattnet, tryckte ner honom under ytan, drog upp honom, lät honom knapt ta ett andetag och upprepade sedan proceduren ett par gånger tills han nästan dränkt stackarn. Då drog han upp honom på stranden och sa "När du vill ha det lika mycket som du ville ha det sista andetaget, först då kommer du och ber mig om hjälp."
Just det, så var det. Trevlig kille... :D

heltzonicka
2005-12-17, 17:00
Det var en kille som kom till honom och sa något i stil med "Jag vill bli lika bra som dig! Hjälp mig dit!"
Dom stämde träff på Venice beach följande morgon, när Steve kom dit drog han ner den stackars killen i vattnet, tryckte ner honom under ytan, drog upp honom, lät honom knapt ta ett andetag och upprepade sedan proceduren ett par gånger tills han nästan dränkt stackarn. Då drog han upp honom på stranden och sa "När du vill ha det lika mycket som du ville ha det sista andetaget, först då kommer du och ber mig om hjälp."


Låter ju lite hardcorepåhittat.

Nitrometan
2005-12-17, 17:03
Sån var Steve. När han tryckte. Läs John Defendis artiklar om när han tränade med Steve. Har även läst nån annan byggare som träffade honom under hans aktiva år. Lite otrevlig sådär...

Allan
2005-12-17, 17:04
Låter ju lite hardcorepåhittat.

Den storyn finns redan på trettiotalet dessutom.


allan

Jay-Z
2005-12-17, 17:06
Den storyn finns redan på trettiotalet dessutom.


Ja, Allan utsatte sina adepter för sånt redan på den tiden. ;)

Allan
2005-12-17, 17:29
Ja, Allan utsatte sina adepter för sånt redan på den tiden. ;)

Yep. Det har funnits en allan för alla tider....


allan

HenrY
2005-12-17, 17:33
Yep. Det har funnits en allan för alla tider....


allan

Det har bara funnits en Allan genom alla tider! Nämligen DU!:D *innocent*

Fartman
2005-12-17, 17:55
Sån var Steve. När han tryckte. Läs John Defendis artiklar om när han tränade med Steve. Har även läst nån annan byggare som träffade honom under hans aktiva år. Lite otrevlig sådär...

Det finns endel från John Defendis om steve här (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=54252&highlight=John+Defendis) .

Piranha
2005-12-17, 19:40
Jag kan ha läst det någon annanstans... eller blandat ihop honom med nån annan. :D

Har för mig att han höll på att dränka (!) en junior i någon roidrage på venice beach.


Låter som Kwon det med..