handdator

Visa fullständig version : Hur göra sloow protte optimalt?


Big_Vik
2005-12-15, 22:56
Hur gör ni när ni blandar den optimala sloow-drinken? Hur mycket vätska, vilken typ av vätska, osv?

Arnesson
2005-12-15, 23:03
Hur gör ni när ni blandar den optimala sloow-drinken? Hur mycket vätska, vilken typ av vätska, osv?

Jag slängde mina 2kg. Går inte att få det att smaka okej :D

db
2005-12-15, 23:10
Jag slängde mina 2kg. Går inte att få det att smaka okej :D

hahah :) inte testat å bara blanda med lite mjölk och t.ex. lite hasselnötter å låta det stå i kyl 15 min? blir med mycke fantasi som chokladpudding..

HookersUnited
2005-12-16, 00:44
Jag tycker att det är gott som det är :thumbup:

Rock'nRoll
2005-12-16, 00:48
3,5 dl mjölk, i med pulvret, skaka i 3 sek så att skiten inte blir tjock, andas inte genom näsan och svep!

Verni
2005-12-16, 01:04
Som någon nämde tidigare, 4-5 dl mjölk, skaka, in i kylen i 20-30 min, skaka och den är helt "slät".

mentzer
2005-12-16, 07:33
Jag slängde mina 2kg. Går inte att få det att smaka okej :D
:confused:

Blanda i 3-4dl minimjölk, räcker med ett stort glas och en sked, låt stå 5-10 minuter. Blir grymt gott. Mintchokladpudding.

userfriendly
2005-12-16, 08:05
Jag slängde mina 2kg. Går inte att få det att smaka okej :D

VA?? MEN VAFAN?? perfekta julklappen till mig juu!! det e ju mumsigt! *grr27* *screwy*

TrasMannen
2005-12-16, 08:10
wtf? det är ju görgott!
jag brukar köra 2 skopor med 4-5 dl vatten MOMMS!

DragonOrb
2005-12-16, 15:40
Jag förstår inte hur folk kan slänga ett kosttillskot för det är äckligt, man anväder det inte för det är gott.. Då kan man lika gärna käka en god måltid riktig mat.

HenrY
2005-12-16, 16:37
Jag förstår inte hur folk kan slänga ett kosttillskot för det är äckligt, man anväder det inte för det är gott.. Då kan man lika gärna käka en god måltid riktig mat.

Nej precis! *screwy*

Arnesson
2005-12-16, 16:41
Jag förstår inte hur folk kan slänga ett kosttillskot för det är äckligt, man anväder det inte för det är gott.. Då kan man lika gärna käka en god måltid riktig mat.

Det är smidigt med pulver ibland om man är lat, och det finns ju pulver som är godare än andra.

Jag testade flera olika blandningar, men tyckte det bara smaka skit. Men smaken är väl som baken eller nått :)

Många tycker ju det är gott så :)

nudi
2005-12-16, 16:56
:confused: Har Sloow med jordgubbssmak. Ser inget som helst fel i smaken på den

Markus H
2005-12-16, 18:05
Sloow choklad.
5dl lättmjölk, 50g sloow + Skaka ca 5 sek, dricka ca 20sek = SLUT... HUR SVÅRT KAN DET VARA ???

Markus H
2005-12-16, 18:07
fattar inte varför allt ska vara så jävla gott, är det inte bara att svälja och tänka, desto fortare det är slut.... desto fortare får jag krypa ner mellan lakanen...

Fairing
2005-12-16, 19:50
Jag slängde mina 2kg. Går inte att få det att smaka okej :D

Du kunde ha klagat hos oss och fått pengarna tillbaka för ej öppnade förpackningar.

Vi har sedan en tid en riktig värstingråvara i Sloow och jag misstänker att du har smakat den gamla som inte löste sig lika bra :)

Arnesson
2005-12-16, 19:53
Du kunde ha klagat hos oss och fått pengarna tillbaka för ej öppnade förpackningar.

Vi har sedan en tid en riktig värstingråvara i Sloow och jag misstänker att du har smakat den gamla som inte löste sig lika bra :)

Ingen fara för mig, alla kan ju inte gilla alla smaker :)

Köpte den av dig i Västerås, när det var AF tävlingar. Var det den gamla då eller?

Big_Vik
2005-12-16, 22:30
3,5 dl mjölk, i med pulvret, skaka i 3 sek så att skiten inte blir tjock, andas inte genom näsan och svep!

Tack. Bästa tipset :hbang: men det gäller att dricka snabbt!

fonzie
2005-12-17, 00:16
Sloow protein mintchoklad är den enda drinken ja sveper utan att hålla andan. Godare än oboy imo. Blandar 1dl pulver med 5-6 dl mjölk, skaka. Avnjutes helst under längre stund. :D

Avesta
2005-12-18, 01:07
Slängde 1 kilo sloow med mint chocklad. Det löste sig inte bra, smakade inte bra, det var nåt fel på paketet. Troligen. Men nu har jag fått fobi, tål inte ens lukten av mint chocklad.

Jordgubb däremot är go. Har aldrig provat med mjölk.

Fairing
2005-12-18, 19:30
Ingen fara för mig, alla kan ju inte gilla alla smaker :)

Köpte den av dig i Västerås, när det var AF tävlingar. Var det den gamla då eller?

Jepp , den var den gamla :)

Tomten
2005-12-19, 08:16
Du kunde ha klagat hos oss och fått pengarna tillbaka för ej öppnade förpackningar.

Vi har sedan en tid en riktig värstingråvara i Sloow och jag misstänker att du har smakat den gamla som inte löste sig lika bra :)

Haha, fruktar hur den gamla löste sig med tanke på hur den nya löser sig :laugh:

Fast jag klagar inte, konsistensen är ju passande för ändamålet.

----------------------------------------------------------------------

Om man vill ha lite mindre "grötig" konsisten, så kan man testa dryga ut drycken med lika delar 2 delar mjölk och 3 delar kaffe (för mint-chocklad) eller 2 delar mjölk och 3 delar vatten.

Eller så blandar man bara med vatten, men det smakar ju för gräsligt.

Fairing
2005-12-19, 19:55
Haha, fruktar hur den gamla löste sig med tanke på hur den nya löser sig :laugh:

Fast jag klagar inte, konsistensen är ju passande för ändamålet.

----------------------------------------------------------------------

Om man vill ha lite mindre "grötig" konsisten, så kan man testa dryga ut drycken med lika delar 2 delar mjölk och 3 delar kaffe (för mint-chocklad) eller 2 delar mjölk och 3 delar vatten.

Eller så blandar man bara med vatten, men det smakar ju för gräsligt.

Kolla vilket bäst före datum du har , 092007 som är nya batchen löser sig hur lätt som helst .

Bulldoozer
2005-12-24, 01:16
Kolla vilket bäst före datum du har , 092007 som är nya batchen löser sig hur lätt som helst .

Är det en garanti från dej?
För jag har kört gamla mintchokladen och den var inte löslig för 5öre...
Kändes som att dricka kalaspuffar med mjölk.

Älskar fairings produkter men har avstått från sloow efter den upplevlsen.

Rock'nRoll
2005-12-24, 01:20
Tack. Bästa tipset :hbang: men det gäller att dricka snabbt!

Tar hela proceduren från skakning till ner i magen mer än 10 sek så gör man någonting fel :)

Tomten
2005-12-25, 01:45
Kolla vilket bäst före datum du har , 092007 som är nya batchen löser sig hur lätt som helst .

Hm, nu blir jag fan lite suspekt på en av era återförsäljare. På förpackningen står det "bäst före se baksida" men inte är det nån märkning på baksidan inte... hittar med andra ord inte något bästföredatum.

Fairing
2005-12-27, 12:18
Är det en garanti från dej?
För jag har kört gamla mintchokladen och den var inte löslig för 5öre...
Kändes som att dricka kalaspuffar med mjölk.

Älskar fairings produkter men har avstått från sloow efter den upplevlsen.

Garanterar att den löser sig bra.