handdator

Visa fullständig version : spänst träning


gustav23
2005-12-15, 14:18
hej jag skulle vilja öka min spänst kanske öka den med 15 cm till sommaren heller nått, jag är hyffsat fet jag kan säkert gå ner en 15 kilo i bara fett, jag ska deffa ner mig till sommaren, jag tränar på gym 4-5 gånger i veckan varav 1 gång av det tränar jag ben! och vaderna kör jag 2 gånger i veckan plus att jag lirar basket 2 gånger i veckan. jag ska köpa vikter som man spänner fast runt smalbenen.

men nu till frågan är det möjligt att öka min spänst med 15 cm om jag går ner typ 15 kilo och inte tappar några muskler??

är det bra om jag ALLTID har på mig vikterna runt smalbenen heller ska jag bara ha på dom när jag spelar basket??

Dav0d
2005-12-15, 15:43
men nu till frågan är det möjligt att öka min spänst med 15 cm om jag går ner typ 15 kilo och inte tappar några muskler??

Du lär öka mycket mer än 15 cm. 15 KG är jäkla mycket vikt.


är det bra om jag ALLTID har på mig vikterna runt smalbenen heller ska jag bara ha på dom när jag spelar basket??

Lite onödigt och jobbigt att ha på dem hela tiden. När du spelar basket lär räcka.

Finns massa tips och övningar när det gäller spänst (en av de mest frågade ämnena på detta forum är spänst och ökningar i det). Du kan hitta dem via sök funktionen.