handdator

Visa fullständig version : kinky fikus


Nitrometan
2005-12-15, 09:52
Ojdå. Fikus. Kinky.

emmphiil
2005-12-15, 09:54
Var ju lite smårolig den där :D :D

Metal_boy_
2005-12-15, 10:01
och billig dessutom :D

olwe
2005-12-15, 11:34
Hihi, skön humor en sån här dag. Tråk-roligt liksom =).

Herkulez
2005-12-15, 13:09
hahahah

OggeP
2005-12-15, 13:21
Hehehe sjukt kul. :laugh:

Piranha
2005-12-15, 13:26
Jag är klart besviken på Nitrometan och bilden .. jag hadde större förhoppningar när jag läste topicen.

Nitrometan
2005-12-15, 13:45
Jag är klart besviken på Nitrometan och bilden .. jag hadde större förhoppningar när jag läste topicen.
Jag är rätt besviken själv.

Det finns inga droger eller nåt jag kan skylla på heller.

Jag hade otur när jag tänkte helt enkelt. Jag trodde att det skulle bli bra. Kanske kul till och med. Men icke. Det blev bara platt, tråkigt och intetsägande.

Jag blev så besviken att jag inte ens vågade kasta mig in i förolämpningstråden. Som för övrigt var ett lysande initiativ - ett rent genidrag.

Jag får nog inte ens ett utbränt värmeljus i julklapp.

Piranha
2005-12-15, 13:48
Jag är rätt besviken själv.

Det finns inga droger eller nåt jag kan skylla på heller.

Jag hade otur när jag tänkte helt enkelt. Jag trodde att det skulle bli bra. Kanske kul till och med. Men icke. Det blev bara platt, tråkigt och intetsägande.

Jag blev så besviken att jag inte ens vågade kasta mig in i förolämpningstråden. Som för övrigt var ett lysande initiativ - ett rent genidrag.

Jag får nog inte ens ett utbränt värmeljus i julklapp.


Du missuppfattar mig kompis , jag hadde hoppats på att se män och inte blommor :)

Herkulez
2005-12-15, 13:50
Jag är rätt besviken själv.

Det finns inga droger eller nåt jag kan skylla på heller.

Jag hade otur när jag tänkte helt enkelt. Jag trodde att det skulle bli bra. Kanske kul till och med. Men icke. Det blev bara platt, tråkigt och intetsägande.

Jag blev så besviken att jag inte ens vågade kasta mig in i förolämpningstråden. Som för övrigt var ett lysande initiativ - ett rent genidrag.

Jag får nog inte ens ett utbränt värmeljus i julklapp.
haha "otur när jag tänkte" :laugh:

Nitrometan
2005-12-15, 13:54
Du missuppfattar mig kompis , jag hadde hoppats på att se män och inte blommor :)
Jag vet. Men den var ju inte ens rolig. :(

Det hade ju kunnat vara nåt roligt, typ med en clown eller nåt. Men inte ens det...