handdator

Visa fullständig version : Är Paris Hilton attraktiv?


Sidor : [1] 2

Perscitus
2005-12-14, 09:55
Jag förstår verkligen inte att alla köper den tillgjorda "snygga stjärnan" Paris Hilton, hon uppfyller ju inga skönhetskriterier alls, särskilt i ansiktet! Tycker det är lite som med kejsarens nya kläder, bara för att hon har massor med pengar och är med i skvallerblaskorna så blundar man för att de flesta kvinnor ser bättre ut än henne! Med lite smink och styling kan man ju få i stort sett vem som helst att bli snyggare än Hilton.

Någon som tycker tvärt emot mig? :)

http://www.amuseyourself.com/celebrity-symmetry/paris-hilton-1-xxx.jpg

Jag har självklart omsorgsfullt valt den bild som framhäver hennes bästa sida. ;)

MasterChief
2005-12-14, 09:56
Hon är en av de fulaste "kändisar" jag sett. Allvarligt.

Dissector
2005-12-14, 10:01
Hon har en sexig look men är på tok för spinkig i förhållande till längden. Men hon är väl elegant på sitt vis, när hon inte försöker krysta fram nån "I Want you"-grimas

OggeP
2005-12-14, 10:02
Nej, inget jag tänder på.

everete
2005-12-14, 10:02
eeeh?
bilden är från "www.amuseyourself.com"

Kollar man på hemsidan står det att bilderna är redigerade. Hur som helst, hon är så jävla jättskithet att det inte finns.

everete
2005-12-14, 10:03
Hon har en sexig look men är på tok för spinkig i förhållande till längden. Men hon är väl elegant på sitt vis, när hon inte försöker krysta fram nån "I Want you"-grimas

Hon borde kanske träna mer ben och äta mer protein eller vadå? eeh

puppas
2005-12-14, 10:04
Jo hon är fin.
Inte på den bilden dock ;)

muddler
2005-12-14, 10:15
tycker inte hon ser speciellt bra ut alls... men det klart... man skulle ju inte banga ;) :D

Grahn
2005-12-14, 10:17
Ja, men inte vackrast i världen. Det är ju inte direkt en antingen eller fråga.

Big_Vik
2005-12-14, 10:18
Hon är jävligt sexig! Lite kombination av barnslighet, snobbighet och bitch-attityd på samma gång, vilket får mej att gå OOH YEA!. :naughty:

Big Lou
2005-12-14, 10:19
Hon är inte mitt skönhetsideal men de som säger att hon inte ens ser bra
ut kan jag inte förstå. Men smaken är som baken....
Man undrar ju hur dessa killars flickvänner ser ut. ;)

MasterChief
2005-12-14, 10:20
Hon är inte mitt skönhetsideal men de som säger att hon inte ens ser bra
ut kan jag inte förstå. Men smaken är som baken....
Man undrar ju hur dessa killars flickvänner ser ut. ;)

Jag gillar inte taniga blondiner som ser totalt pantade ut. Så enkelt är det.

Big_Vik
2005-12-14, 10:22
Hon är inte mitt skönhetsideal men de som säger att hon inte ens ser bra
ut kan jag inte förstå. Men smaken är som baken....
Man undrar ju hur dessa killars flickvänner ser ut. ;)

Hell yeah! Pudding for prez! :D Kanske de ändå ser någon typ av högre skönhet i deras flickvänner som samhället, enligt hyfsat vedertagna normer skulle betrakta som strykfula?

everete
2005-12-14, 10:25
Jag gillar inte taniga blondiner som ser totalt pantade ut. Så enkelt är det.

Va enkelt du gör allt

Nitrometan
2005-12-14, 10:26
Hon är jävligt sexig! Lite kombination av barnslighet, snobbighet och bitch-attityd på samma gång, vilket får mej att gå OOH YEA!. :naughty:
Ord.

Wooch
2005-12-14, 10:29
Det finns folk som är mer attraktiva, helt klart.

Halldin
2005-12-14, 10:34
Ful är att ta i, men jag finner henne inte ett dugg attraktiv. Jag tycker min flickvän är mycket attraktivare (konstigt?) och samhället betraktar inte henne som strykful. Faktum är att ett gäng andra har försökt stöta på henne. ><

Mental
2005-12-14, 10:39
Hon är rik bara det gör henne attraktiv, att hon sedan ser åtminstånde skaplig ut försämrar inte läget.

Metal_boy_
2005-12-14, 11:05
Nä fy fan hon liknar det där fågeln som Kalle Anka kammar mittbena på varje julafton, och sedan ska fota.

Pingu
2005-12-14, 11:06
Nä fy fan hon liknar det där fågeln som Kalle Anka kammar mittbena på varje julafton, och sedan ska fota.


:laugh:

MasterChief
2005-12-14, 11:06
Va enkelt du gör allt

Nej, jag förenklar inte, jag optimerar.

Bite
2005-12-14, 11:11
Hon är så jäkla tunn, Bite no like.

Grahn
2005-12-14, 11:12
Nä fy fan hon liknar det där fågeln som Kalle Anka kammar mittbena på varje julafton, och sedan ska fota.

:laugh: :thumbup:

Snake
2005-12-14, 11:16
Porrig skulle jag vilja kalla henne, inte snygg/söt/vacker. PORRIG.

http://www3.celebsdb.com/Paris_Hilton/photo/a7.jpg

kharon
2005-12-14, 11:22
Hon är en riktigt skabbig slyna, om jag får uttrycka mig så....

Perscitus
2005-12-14, 11:26
Jag gillar inte taniga blondiner som ser totalt pantade ut. Så enkelt är det.

Precis!

http://img192.echo.cx/img192/1111/evangelinelillylostpromo0pt.jpg

Där är en riktig kvinna! :bow:

MasterChief
2005-12-14, 11:30
Precis!

http://img192.echo.cx/img192/1111/evangelinelillylostpromo0pt.jpg

Där är en riktig kvinna! :bow:

Yepp, nu är det kvalitet!

Angel
2005-12-14, 11:31
Hon har den där blåsta naiva looken killar gillar.

Bara man sitter o fnittrar o ser lite dum ut får man en kille hur lätt som helst.

MasterChief
2005-12-14, 11:34
Hon har den där blåsta naiva looken killar gillar.

Bara man sitter o fnittrar o ser lite dum ut får man en kille hur lätt som helst.


Ehhh...nä...du får en dum och blåst kille. ;)

jwzrd
2005-12-14, 11:34
Hon har den där blåsta naiva looken killar gillar.

Bara man sitter o fnittrar o ser lite dum ut får man en kille hur lätt som helst.

Stopp nu. Bara du sitter och fnittrar och ser dum ut så får du vilken fnittrande och dum kille som helst. Asbra sätt att skaffa en kille som kommer att dra över dig som vilken annan slampa som helst. :thumbup:

Angel
2005-12-14, 11:38
Stopp nu. Bara du sitter och fnittrar och ser dum ut så får du vilken fnittrande och dum kille som helst. Asbra sätt att skaffa en kille som kommer att dra över dig som vilken annan slampa som helst. :thumbup:


Inte min teori me mi kompis har tydligen gjort någon stor undersökning i ämnet hur man lättast får ragg på krogen (vem har sagt att hon inte bara vill dra över nån då?) Och det fukar ej att försöka diskutera viktiga ämnen och sånt utan "paris stilen funkar"

Som en vis tjej en gång sa...."där väteperoxidet går in går intelligensen ut"

Zafer
2005-12-14, 11:39
Skulle inte banga! ;)

Grahn
2005-12-14, 11:42
Inte min teori me mi kompis har tydligen gjort någon stor undersökning i ämnet hur man lättast får ragg på krogen (vem har sagt att hon inte bara vill dra över nån då?) Och det fukar ej att försöka diskutera viktiga ämnen och sånt utan "paris stilen funkar"

Som en vis tjej en gång sa...."där väteperoxidet går in går intelligensen ut"

Varför skulle någon ragga tillfälliga förbindelser genom ngn form av IQtest? Är det märkligt att folk väljer målet som ser ut att kunna övertalas lättast eller?

Tycker det säger sig självt.

Nina L
2005-12-14, 11:45
Hon är fotogenisk och ser bättre ut än genomsnittet. Tyvärr gör hennes personlighet henne oattraktiv i mina ögon.

http://img203.imageshack.us/img203/9449/parishilton0437tr.th.jpg (http://img203.imageshack.us/my.php?image=parishilton0437tr.jpg)

petersson
2005-12-14, 11:48
Hon har den där blåsta naiva looken killar gillar.

Bara man sitter o fnittrar o ser lite dum ut får man en kille hur lätt som helst.

Oj, men då har ju du receptet för att bli lika känd som Paris Hilton! Bara att sätta igång om du vill bli rik, Lycka till! :thumbup:

Fredrik_
2005-12-14, 11:48
Nä, för att jag ska bli attraherad på riktigt av någon krävs intelligens, och det har hon definitivt inte. Sen är hon en bortskämd skitunge också som lever på pappas namn och pengar. Inte hennes fel kanske, men jag gillar inte sånt.

jwzrd
2005-12-14, 12:02
Inte min teori me mi kompis har tydligen gjort någon stor undersökning i ämnet hur man lättast får ragg på krogen (vem har sagt att hon inte bara vill dra över nån då?) Och det fukar ej att försöka diskutera viktiga ämnen och sånt utan "paris stilen funkar"

Som en vis tjej en gång sa...."där väteperoxidet går in går intelligensen ut"

JAg vill inte regna mer än nödvändigt på din kompis parad, men en tjej på krogen som försöker "diskutera viktiga ämnen" springer man ifrån. Det är samma tjej som sitter och flashar ögonlocken och fnittrar. Nyckelordet är sen "krogen", tror inte du hittar mannen du vill ha som far till dina barn där direkt (eller kvinnan du vill ska föda era barn).

Angel
2005-12-14, 12:14
Nej jag har redan hittat mannen i mitt liv

stenis
2005-12-14, 12:14
måste hålla med inlägg 2.. paris hilton är nog en av de fulaste kändisar som finns.. jag kan inte hitta en enda attraktiv look på henne, de går inte.

Jennifer aniston där emot, then we are talking! En av de läckraste kändisar som finns.. gahh va snygg hon e :D

Nina L
2005-12-14, 12:57
Jennifer aniston där emot, then we are talking! En av de läckraste kändisar som finns.. gahh va snygg hon e :D
Is you kidding me? Hon ser ju ut precis som vem som helst bara det att hon är smal och har plast på framsidan.

jwzrd
2005-12-14, 12:58
Is you kidding me? Hon ser ju ut precis som vem som helst bara det att hon är smal och har plast på framsidan.

.
Nina Lätt
Jantelagsmotståndare



...

Kvinnospråk för: "vaffan jävla bitch, hur fan kan du vara snyggare än jag är trots att jag också monterat plast på framsidan?!11" ?

MasterChief
2005-12-14, 12:59
Is you kidding me? Hon ser ju ut precis som vem som helst bara det att hon är smal och har plast på framsidan.

Oja, hon ser verkligen ut som vem som helst. Precis som Brad Pitt. Helt alldagliga.

Nitrometan
2005-12-14, 13:00
Is you kidding me? Hon ser ju ut precis som vem som helst bara det att hon är smal och har plast på framsidan.
Ord igen. Dessutom verkar hon ha plast i personligheten också. *rolleyes*

JJ
2005-12-14, 13:02
Ord igen. Dessutom verkar hon ha plast i personligheten också. *rolleyes*

Pratat mycket med henne?

J.Saarela
2005-12-14, 13:04
...

Kvinnospråk för: "vaffan jävla bitch, hur fan kan du vara snyggare än jag är trots att jag också monterat plast på framsidan?!11" ?


Amen to that :bow:



Ja hon är porrig

Slartibartfast
2005-12-14, 13:19
Hon är faktiskt FUL. Inte bara skådis-ful, utan en riktig hagga. *spy*

petersson
2005-12-14, 13:20
...

Kvinnospråk för: "vaffan jävla bitch, hur fan kan du vara snyggare än jag är trots att jag också monterat plast på framsidan?!11" ?

Tänk på att Nina är tjej. Sådär får du inte säga till henne ;)

Nitrometan
2005-12-14, 13:25
Pratat mycket med henne?
In my dreams! *cry*

JJ
2005-12-14, 13:26
In my dreams! *cry*
I mina drömmar har hon en röd boll i munnen :confused:

Slartibartfast
2005-12-14, 13:35
Hon har den där blåsta naiva looken killar gillar.

Bara man sitter o fnittrar o ser lite dum ut får man en kille hur lätt som helst.

Bitter, någon?

Appropå Aniston så är hon kring medel. hade antagligen låtit henne suga på min tunga om jag varit på det humöret, men knappast mer än så.

stenis
2005-12-14, 13:38
...

Kvinnospråk för: "vaffan jävla bitch, hur fan kan du vara snyggare än jag är trots att jag också monterat plast på framsidan?!11" ?

hahahahaha :D

IS should be ARE btw ;)

Jennifer är vacker, otroligt vacker, naturlig och vackert utseende har hon, till skillnad från många andra kändisar.. :)

Nitrometan
2005-12-14, 13:41
I mina drömmar har hon en röd boll i munnen :confused:
Jag är inte förvånad. *slap*

jwzrd
2005-12-14, 13:43
hahahahaha :D

IS should be ARE btw ;)


Ja?

stenis
2005-12-14, 13:44
Ja?

var inte sagt åt dig? var sagt åt nina som skrev "is you kidding me"!

Tricklev
2005-12-14, 13:46
Hon är faktiskt FUL. Inte bara skådis-ful, utan en riktig hagga. *spy*

:thumbup:

Slartibartfast
2005-12-14, 13:50
Det mesta handlar om utstrålning.

Jag gick omkring och var småkär i Laleh efter att jag sett Live Tomorrow. Trots att hon egentligen inte är speciellt het. Men den videon, gaah. Ögon som skogstjärnar och hår som hästtagel.
http://www.editart.se/laleh/laleh_live.mpg

jwzrd
2005-12-14, 13:51
var inte sagt åt dig? var sagt åt nina som skrev "is you kidding me"!

Vilket, till Ninas försvar, förmodligen är en referens till Ali Gs svårt humoristiska sätt att tala... yeah?

stenis
2005-12-14, 13:56
Vilket, till Ninas försvar, förmodligen är en referens till Ali Gs svårt humoristiska sätt att tala... yeah?

Är du totalt jävlar rubbad du eller? La till en smiley för att visa att jag var ironsik, att de inte fanns något allvar (elakt menat) i de jag sa.. Vad fan har du för problem egentligen, sitta o leka tyken på forum, för de är tammefan vad du gör i varje jävla tråd.. tråkigt värre! skärp dig för fan, alla är inte ute efter att jävlas, och absolut inte jag i de fallet med "rättningen", lär dig läsa smileys..

JJ
2005-12-14, 13:59
Är du totalt jävlar rubbad du eller? La till en smiley för att visa att jag var ironsik, att de inte fanns något allvar (elakt menat) i de jag sa.. Vad fan har du för problem egentligen, sitta o leka tyken på forum, för de är tammefan vad du gör i varje jävla tråd.. tråkigt värre! skärp dig för fan, alla är inte ute efter att jävlas, och absolut inte jag i de fallet med "rättningen", lär dig läsa smileys..

Men herregud, slappna av och andas nu stenis ;)

TrasMannen
2005-12-14, 14:00
Är du totalt jävlar rubbad du eller? La till en smiley för att visa att jag var ironsik, att de inte fanns något allvar (elakt menat) i de jag sa.. Vad fan har du för problem egentligen, sitta o leka tyken på forum, för de är tammefan vad du gör i varje jävla tråd.. tråkigt värre! skärp dig för fan, alla är inte ute efter att jävlas, och absolut inte jag i de fallet med "rättningen", lär dig läsa smileys..

:laugh:

TrasMannen
2005-12-14, 14:01
Hon är fotogenisk och ser bättre ut än genomsnittet. Tyvärr gör hennes personlighet henne oattraktiv i mina ögon.


:laugh: x 2

stenis
2005-12-14, 14:01
Men herregud, slappna av och andas nu stenis ;)

jo men jag blir less, jag är inte ensam om att tycka att jwzr ska skapa en massa bråk o skitdebatter på forum, de gör han hela tiden, man lessnar till slut, han utgår jämt ifrån att folk är ute för att jävlas och då snappar han hela tiden, han måste fan lära sig läsa smileys och fatta innebörden av dem! Tråkigt värre när han ska gå runt och vara tyken mot folk som inte förtjänar det.

jwzrd
2005-12-14, 14:03
jo men jag blir less, jag är inte ensam om att tycka att jwzr ska skapa en massa bråk o skitdebatter på forum, de gör han hela tiden, man lessnar till slut, han utgår jämt ifrån att folk är ute för att jävlas och då snappar han hela tiden, han måste fan lära sig läsa smileys och fatta innebörden av dem! Tråkigt värre när han ska gå runt och vara tyken mot folk som inte förtjänar det.

Vill du ha en puss? Man kan vara avslappnad och ironisk utan smileys min gode man.


*rolleyes* <-- din

JJ
2005-12-14, 14:03
jo men jag blir less, jag är inte ensam om att tycka att jwzr ska skapa en massa bråk o skitdebatter på forum, de gör han hela tiden, man lessnar till slut, han utgår jämt ifrån att folk är ute för att jävlas och då snappar han hela tiden, han måste fan lära sig läsa smileys och fatta innebörden av dem! Tråkigt värre när han ska gå runt och vara tyken mot folk som inte förtjänar det.

Han undrade nog bara vad du menade, du kunde nog hittat ett bättre inlägg att lacka ur på. Ironi på ironi är inte alltid så lättolkat.

stenis
2005-12-14, 14:07
Han undrade nog bara vad du menade, du kunde nog hittat ett bättre inlägg att lacka ur på. Ironi på ironi är inte alltid så lättolkat.

givet att jag kunde ha hittat ett värre, de är inte svårt när de gäller jwzr, de är bara att söka så hittar man bra mycket värre saker som han går igång på.. bergis! :P

"man kan vara ironisk och avslappnad utan smileysar", absolut, men lär dig tolka smileys först då, blir så mycket enklare då.. också något jag lovar.. =) att jag rätta "is -> are" var 100% på skämt, inge allvar i de alls, inge illat menat i de alls, och det visade jag även med smiley, behöver därför inte tas allvarligt.. så. :)

J.Saarela
2005-12-14, 14:08
jo men jag blir less, jag är inte ensam om att tycka att jwzr ska skapa en massa bråk o skitdebatter på forum, de gör han hela tiden, man lessnar till slut, han utgår jämt ifrån att folk är ute för att jävlas och då snappar han hela tiden, han måste fan lära sig läsa smileys och fatta innebörden av dem! Tråkigt värre när han ska gå runt och vara tyken mot folk som inte förtjänar det.



Va fan jwzgay är väl inge å störa på han e ok,finns ju fan så jobbigare typer.

Slartibartfast
2005-12-14, 14:09
Vill du ha en puss? Man kan vara avslappnad och ironisk utan smileys min gode man.


*rolleyes* <-- din

Ironi går fram väldigt dåligt i cyberrymden utan smileys om det inte är 100% tydligt att det är fråga om ironi. t.ex. kommentaren "han var ju liten" till en bild av Coleman.---> ingen smiley nödvändig. ;)

Lasse Kongo
2005-12-14, 14:11
Hon är porrig som fan, och därmed attraktiv som fan!

Man skulle ju inte tveka...

jwzrd
2005-12-14, 14:11
Ironi går fram väldigt dåligt i cyberrymden utan smileys om det inte är 100% tydligt att det är fråga om ironi. t.ex. kommentaren "han var ju liten" till en bild av Coleman.---> ingen smiley nödvändig. ;)

Kanske uppskattar vi inte samma ironi du och jag. Jag gillar dödsallvarlig ironi där ingen är helt hundra på vem som skämtar med vem om vad.

Slartibartfast
2005-12-14, 14:13
Kanske uppskattar vi inte samma ironi du och jag. Jag gillar dödsallvarlig ironi där ingen är helt hundra på vem som skämtar med vem om vad.

Jag är helt på din linje, men bara för att vi gillar sådan ironi, så behöver folk inte uppfatta den när vi använder oss av den. Jag använder ogärna smileys. De förstör ironin. Det blir övertydligt. Åtminstone i mitt tycke. Sen kommer nån tönt och tror man menar allvar fast man själv tycker ironin är glasklar. *rolleyes*

Lasse Kongo
2005-12-14, 14:14
men wtf gör hon här :D

jwzrd
2005-12-14, 14:14
Jag är helt på din linje, men bara för att vi gillar sådan ironi, så behöver folk inte uppfatta den när vi använder oss av den. Jag använder ogärna smileys. De förstör ironin. Det blir övertydligt. Åtminstone i mitt tycke. Sen kommer nån tönt och tror man menar allvar fast man själv tycker ironin är glasklar. *rolleyes*

Visst, och det är verkligen nånting som stör mig att stenis missar min ironi. Jag ska göra allt som står i min makt för att omvända honom.

Dumleman
2005-12-14, 14:17
Jo hon ser ut att vara en fin och glad tjej så hon är attraktiv enligt mig :D.

jwzrd
2005-12-14, 14:17
Jo hon ser ut att vara en fin och glad tjej så hon är attraktiv enligt mig :D.

Här, stenman, har du ett exempel på den slutgiltiga ironin.

Dumleman
2005-12-14, 14:19
Här, stenman, har du ett exempel på den slutgiltiga ironin.
Vadå, jag förstår inte? Glömde du smileyn?

stenis
2005-12-14, 14:19
Visst, och det är verkligen nånting som stör mig att stenis missar min ironi. Jag ska göra allt som står i min makt för att omvända honom.

haha okei okei, koka väll över lite väl lätt där kanske.. förlåt..

Jag är en av dem som i princip alltid använder mig av smileys i min ironi, speciellt på forum.. MSN och övrig chatt så brukar jag kunna skippa dem men då har man chansen att på en gång rätta till ett eventuella missförstånd rörande ironin, om den togs fel osv... På forum kan flera stycken hinna snäppa till på en gång åt än när dom missuppfattar ironin.. Så på forum brukar jag villja vara övertydlig :) Får försöka konvertera mig, om jag törs. haha :D

Puss :D :angel:

jwzrd
2005-12-14, 14:20
haha okei okei, koka väll över lite väl lätt där kanske.. förlåt..

Jag är en av dem som i princip alltid använder mig av smileys i min ironi, speciellt på forum.. MSN och övrig chatt så brukar jag kunna skippa dem men då har man chansen att på en gång rätta till ett eventuella missförstånd rörande ironin, om den togs fel osv... På forum kan flera stycken hinna snäppa till på en gång åt än när dom missuppfattar ironin.. Så på forum brukar jag villja vara övertydlig :) Får försöka konvertera mig, om jag törs. haha :D

Puss :D :angel:


Så så, nu gör vi inget mer innan giftemålet.

myggan
2005-12-14, 14:21
hon är för plastig för min smak, och definitivt inte attraktiv heller i mina ögon.

Hon ser lite ut som en barbiedocka som någon 5-åring har eldat på med en tändare i 5-10 min.

MasterChief
2005-12-14, 14:24
Är du totalt jävlar rubbad du eller? La till en smiley för att visa att jag var ironsik, att de inte fanns något allvar (elakt menat) i de jag sa.. Vad fan har du för problem egentligen, sitta o leka tyken på forum, för de är tammefan vad du gör i varje jävla tråd.. tråkigt värre! skärp dig för fan, alla är inte ute efter att jävlas, och absolut inte jag i de fallet med "rättningen", lär dig läsa smileys..


Äsch..Att käfta mot jwzrd har vi alla gjort första gången man stöter på honom. Det är som att spela Nile på en pensionärsträff, eller springa jävligt fort in i en betongmur. Man stöter liksom på motstånd. Man grinar och kväker ur sig massa gnäll om att "jwzrd borde sluta äta taggtråd, skita napalm och stampa på nOObs". Men sen inser man att han innerst inne är rätt gullig, vilket faktiskt bottnar i penisavund efter att han tvålade in Arnes ben efter ett brutalt adduktorpass.

Cilia
2005-12-14, 14:29
Hon har den där blåsta naiva looken killar gillar.

Bara man sitter o fnittrar o ser lite dum ut får man en kille hur lätt som helst.
Stopp nu. Bara du sitter och fnittrar och ser dum ut så får du vilken fnittrande och dum kille som helst. Asbra sätt att skaffa en kille som kommer att dra över dig som vilken annan slampa som helst. :thumbup:
jag måste tyvärr hålla med Angel. Nu är det inte samma sak som att du får vilken kille som helst men om du sätter dig på krogen och studerar folk så går den stilen hem och inte bara med dom blåsta killarna. Kolla bara hur många intelligenta killar som har tjejer där det inte är många kor i ladan.



edit; OT jag tycker hon är snygg vilket inte är samma sak som att jag vill se ut så men visst ser hon bra ut. Sen har jag lite funderingar kring så där smala tjejer som inte lämpar sig att skriva på ett forum med underåriga.

Herkulez
2005-12-14, 14:33
Usch, fy och blä.

Krampus
2005-12-14, 14:35
Usch, fy och blä.

NO UGLY CHIX!!! *yourock* :D

Herkulez
2005-12-14, 14:36
NO UGLY CHIX!!! *yourock* :D
NO UGLY CHIX WITHOUT TITS!!!!!

Ninjasmurf
2005-12-14, 14:42
Hon är väl så snygg man kan köpa sig för 100000 dollar hos en plastikkirurg...

Tycker hon ser rätt alldaglig ut...

Metal_boy_
2005-12-14, 14:43
Jag vägrar att dejta en ful kvinna. Jag vill ju inte ta risken att hon kanske är dum i huvet också.

JustinCredible
2005-12-14, 15:27
Hon var snyggare när hon var yngre. När hon blev äldre så fick hon den där näbbnäsan. Tror det var en misslyckad operation. Kolla på de där mobilbilderna som nån hacker fixade fram. Hennes näsa ser hemsk ut. Stor smal och ful.

Förutom det så har hon en galet sexig röst iaf. Lite hes och divig.

mangemani
2005-12-14, 15:29
south parks avsnitt "super,spoiled whore" förklarar allt.
nuff said.

Big_Vik
2005-12-14, 15:29
Ord.

Haha. Ja alltså det är nåt knepigt det där... Man hatar och stör sig mest på henne i början, sen övergår det hela till att man fortfarande tycker att hon är otroligt fjantig,men lik förbannat vill man ligga med henne. Känner lite samma sak inför GUdrun Schyman. ;)

sissa
2005-12-14, 15:31
nåt måste hon ju ha tycker man, eftersom denna fixering råder. eller kanske inte ändå. kanske kan man skapa ett ideal, en hysteri kring någon om man bara vill.

om hon är snygg eller inte?

jag vet faktiskt inte. varken eller typ.

mangemani
2005-12-14, 15:33
nåt måste hon ju ha tycker man, eftersom denna fixering råder. eller kanske inte ändå. kanske kan man skapa ett ideal, en hysteri kring någon om man bara vill.

om hon är snygg eller inte?

jag vet faktiskt inte. varken eller typ.

south park my friend,south park...watch it.

Tricklev
2005-12-14, 15:35
Jag vägrar att dejta en ful kvinna. Jag vill ju inte ta risken att hon kanske är dum i huvet också.

:laugh: :laugh: :laugh:


Klart som fan hon är ful, som stryk också.

Angel och company, klart som fan du får mer napp om du håller käften och abra ler och nickar på puben, folk går inte dit för att diskutera djurplågeri, utan för att få sig ett knull.

Nina L
2005-12-14, 16:07
Kvinnospråk för: "vaffan jävla bitch, hur fan kan du vara snyggare än jag är trots att jag också monterat plast på framsidan?!11" ?Snyggare än jag? Det har väl ingen påstått?

Men jag har i alla fall aldrig förstått vad vissa killar ser hos henne för utom att hon kan ge intrycket av att vara ett sött & charmigt flickvänsmaterial. Jag kan räkna upp ett otal tjejer som är resor snyggare än jag är. Jennifer är inte en av dem. ;)

Paris är mycket snyggare än Jennifer.

Grisen
2005-12-14, 16:08
She's HOT!

Amerikanen
2005-12-14, 16:10
när hon sväljer, JA!

Slartibartfast
2005-12-14, 16:11
Paris är mycket snyggare än Jennifer.

Nej, för fasen!

Då är jag mycket snyggare än Brad.

mini_Arnold
2005-12-14, 16:15
Jag tycker att hon är ruskigt söt men hennes kropp är motbjudande. :(
(Självklart hade hon fått sitt ändå)

Sve
2005-12-14, 16:18
Snyggare än jag? Det har väl ingen påstått?

Men jag har i alla fall aldrig förstått vad vissa killar ser hos henne för utom att hon kan ge intrycket av att vara ett sött & charmigt flickvänsmaterial. Jag kan räkna upp ett otal tjejer som är resor snyggare än jag är. Jennifer är inte en av dem. ;)

Paris är mycket snyggare än Jennifer.

Och Nina är snyggare än paris :D

Trance
2005-12-14, 16:23
Paris Hilton, nja inte min typ men skulle ju inte kalla henne ful. Sedan om hon är dum eller inte vet jag inte heller, hon tjänar ju hyfsat med bra pengar själv faktiskt och har gjort sitt namn till stort varumärke. Hon är säkert smartare än åtminstone hälften av alla som kallar henne dum här.

Sedan Jennifer Aniston är riktigt fin, sluta bitcha er.

Slutligen så gillar killar naiva och dumma tjejer på krogen eftersom då gör ni er inte till, bättre det än att försöka vara något ni inte är.

clash
2005-12-14, 16:31
Hej o välkomna till "Oskulder Tycker till!"

Ni e så jävla roliga när ni sätter igång o debatterar huruvida en kändis e snygg eller inte.

citat som "ASFUL!!! Jag skulle inte ta i henne med tång!!!!!!!" - Heeeellooo ..du skulle aldrig FÅ ta i henne med tång ens, och ifall du fick skulle du (och med "du åsyftas en generalisering av kolomedlmemmen som här ges en imaginär identitet... något pez förklarar för er senare).

Det måste väl även den trögaste av er här förstå att i dagens utseendefixerade värld så kommer man inte en millimeter om man inte är snygg.

Nu har jag eldat upp mig själv i vrede med det här inlägget så någon billig slyna skall få betala för eran ignorans!!! *grrr*

Big_Vik
2005-12-14, 16:34
Nej, för fasen!

Då är jag mycket snyggare än Brad.

Asså. med all respekt nu då du trots allt med lätthet kvalar in på topp3 bland de snyggaste på forumet. Är du fortfarande tillsammans med den där brunetten med glasögon, om så, vad är det som gör henne så mycket snyggare än Paris/Jennifer? (Ska vara försiktig då jag sett att hon hänger här :D) Min uppfattning är att du inte skulle kunna behålla byxorna på när Aniston väl fått tungan i dig, och du kan omöjligt veta att det inte är så. Handen på hjärtat, nog är hon väl snyggare än många av brudarna som du förut satt och kollade på när du skulle "jobba"? :D Och vem vet hur Jennifer ser ut under kläderna? :)

*Flash*
2005-12-14, 16:34
clash: :laugh: :hbang: :thumbup:

Sve
2005-12-14, 16:36
Hej o välkomna till "Oskulder Tycker till!"

Ni e så jävla roliga när ni sätter igång o debatterar huruvida en kändis e snygg eller inte.

citat som "ASFUL!!! Jag skulle inte ta i henne med tång!!!!!!!" - Heeeellooo ..du skulle aldrig FÅ ta i henne med tång ens, och ifall du fick skulle du (och med "du åsyftas en generalisering av kolomedlmemmen som här ges en imaginär identitet... något pez förklarar för er senare).

Det måste väl även den trögaste av er här förstå att i dagens utseendefixerade värld så kommer man inte en millimeter om man inte är snygg.

Nu har jag eldat upp mig själv i vrede med det här inlägget så någon billig slyna skall få betala för eran ignorans!!! *grrr*

Exakt. haha. De flesta härinne har nog bara runkat till ellos-katalogen.

Grisen
2005-12-14, 16:40
Hej o välkomna till "Oskulder Tycker till!"

Ni e så jävla roliga när ni sätter igång o debatterar huruvida en kändis e snygg eller inte.

citat som "ASFUL!!! Jag skulle inte ta i henne med tång!!!!!!!" - Heeeellooo ..du skulle aldrig FÅ ta i henne med tång ens, och ifall du fick skulle du (och med "du åsyftas en generalisering av kolomedlmemmen som här ges en imaginär identitet... något pez förklarar för er senare).

Det måste väl även den trögaste av er här förstå att i dagens utseendefixerade värld så kommer man inte en millimeter om man inte är snygg.

Nu har jag eldat upp mig själv i vrede med det här inlägget så någon billig slyna skall få betala för eran ignorans!!! *grrr*


Exakt. haha. De flesta härinne har nog bara runkat till ellos-katalogen.


:thumbup:

Tricklev
2005-12-14, 16:41
Trots clash slående generaliseringar (som han kör i varje sådan här tråd) så måste jag säga emot.

Hon är skitsmal, ansiktet ser ut som ett misshandelsfall och hon har inte det minsta till former.

Varför inte lika gärna runka till en lyckstolpe?

Sve
2005-12-14, 16:43
Trots clash slående generaliseringar (som han kör i varje sådan här tråd) så måste jag säga emot.

Hon är skitsmal, ansiktet av ett misshandelsfall och inte det minsta till former.

Varför inte lika gärna runka till en lyckstolpe?

Går bra att sitta på kolo å tracka ner på brudar. Ändå går ni lipande hem för att ni inte ens får med er den fulaste bruden från gymnasie-discot.
så shaddap..

Tricklev
2005-12-14, 16:44
Går bra att sitta på kolo å tracka ner på brudar. Ändå går ni lipande hem för att ni inte ens får med er den fulaste bruden från gymnasie-discot.
så shaddap..

Har redan tjej, och tror inte paris blir lessen över vad jag säger(hon har en bra bit framför sig före hon ens hittar det.)

Jense
2005-12-14, 16:45
Hon är Ful.

Ful som i riktigt jävla ful.

använder hon näsan som flaggstång tro?

Har hon agn?


Nej! paris är riktigt jävla ful, och med sitt sätt att tala blir hon genast lite fulare.

Trance
2005-12-14, 16:46
Går bra att sitta på kolo å tracka ner på brudar. Ändå går ni lipande hem för att ni inte ens får med er den fulaste bruden från gymnasie-discot.
så shaddap..

Hehe, dina och clash förolämpningar är som som högstadieförolämpningar.

NI TYCKER INTE HON ÄR SNYGG, DÅ FÅR NI SÄKERT INTE ******!!!! MEEEESAR!!!! HIHIHI

Skall jag posta en bild på Englands drottning och säga att hon är asnygg och alla som inte tycker så är äckliga pedofiler som drömmer om ellos barnkatalog.

jwzrd
2005-12-14, 16:49
Hehe, dina och clash förolämpningar är som som högstadieförolämpningar.

NI TYCKER INTE HON ÄR SNYGG, DÅ FÅR NI SÄKERT INTE ******!!!! MEEEESAR!!!! HIHIHI

Skall jag posta en bild på Englands drottning och säga att hon är asnygg och alla som inte tycker så är äckliga pedofiler som drömmer om ellos barnkatalog.

Börja inte grina nu Transan, det är en ära att bli sparkad i nötterna av Clash.

Trance
2005-12-14, 16:53
Börja inte grina nu Transan, det är en ära att bli sparkad i nötterna av Clash.

Jag blev ju inte sparkad i nötterna. Jag tycker ju hon ser ok ut och var snäll mot henne så hon inte blir sårad när hon läser detta.

Däremot har nog clash ett dokument som heter kolo.txt mitt på skrivbordet som han har sitt standardsvar som han som nämndes innan postar i varje sådan här tråd. Nu säger jag inte att jag ogillar honom, han är rätt cool faktiskt. Men hans svar stämmer inte alltid dock.

Tomten
2005-12-14, 17:01
Porrig skulle jag vilja kalla henne, inte snygg/söt/vacker. PORRIG.

http://www3.celebsdb.com/Paris_Hilton/photo/a7.jpg

Hårdare retuscherad bild får man söka efter...

Tricklev
2005-12-14, 17:02
Hårdare retuscherad bild får man söka efter...

Håller jag med om, och hon är ändå långt ifrån fin.

Bilden på sida 1 är väll ungefär lika retuscherad.

Sonny
2005-12-14, 17:08
Ful på alla sätt och vis imo.

Tomten
2005-12-14, 17:11
Hon är fotogenisk och ser bättre ut än genomsnittet. Tyvärr gör hennes personlighet henne oattraktiv i mina ögon.

http://img203.imageshack.us/img203/9449/parishilton0437tr.th.jpg (http://img203.imageshack.us/my.php?image=parishilton0437tr.jpg)

Fotogenisk vet jag inte om jag håller med om. Den där bilden är ju också ganska hårt retuscherad. Första bilden i den här tråden verkar inte retuscherad (fast den är ju lågupplöst och i dålig kvalitet) men där tycker jag inte hon ser so "fotogenisk" ut. Vem som helst kan se ut som en model bara man retuscherar bilden nog hårt.

High1ander
2005-12-14, 18:45
Nej, hon är inte snygg.

Jag kan förstå att andra gillar henne.

Men personligen så tycker jag att benstrukturen i anisktet påminner om en mumie. Problemet är att det är för mycket "kontrast" mellan näsa, läppar, ögon på henne, de passar inte in på varandra. Hon saknar kindben.

Råkade se ett tit-shot på henne och det var väldigt psykiskt påfrestande då det var en riktigt avtändande nipple som ploppa fram :(

Tycker inte om kroppen, den är spinkig/tanig.


Men värst med henne är personligheten, den gör henne verkligen ful.

Hon är dock fotogenisk men hon är inte snygg på bild för det.

Herkulez
2005-12-14, 18:47
Hehe, dina och clash förolämpningar är som som högstadieförolämpningar.

NI TYCKER INTE HON ÄR SNYGG, DÅ FÅR NI SÄKERT INTE ******!!!! MEEEESAR!!!! HIHIHI

Skall jag posta en bild på Englands drottning och säga att hon är asnygg och alla som inte tycker så är äckliga pedofiler som drömmer om ellos barnkatalog.
:laugh:

Kwon
2005-12-14, 18:51
Tycker hon ser likadan ut på varje bild, samma uttryck. Ingen variation.

http://img385.imageshack.us/img385/5857/paris8rd.gif

Dumleman
2005-12-14, 18:57
Tycker hon ser likadan ut på varje bild, samma uttryck. Ingen variation.

http://img385.imageshack.us/img385/5857/paris8rd.gif
Å herregud en bild som är mer störande än din avatar, jag får ett äppelepsi snart :D.

Sve
2005-12-14, 19:01
hon har ju stil
att hon ärver hur många miljoner dollar som helst gör ju henne inte mindre snygg direkt ;)

ErikWrestlingFreaket
2005-12-14, 19:07
Hon är ful och inte det minsta attraktiv.

BajareN
2005-12-14, 19:10
Jag tycker att hon är fine.

mini
2005-12-14, 19:11
Inte min teori me mi kompis har tydligen gjort någon stor undersökning i ämnet hur man lättast får ragg på krogen (vem har sagt att hon inte bara vill dra över nån då?) Och det fukar ej att försöka diskutera viktiga ämnen och sånt utan "paris stilen funkar"

Som en vis tjej en gång sa...."där väteperoxidet går in går intelligensen ut"
Intressant, finns det någon länk till denna stora undersökning?

Klart det är lättast att få ragg om man inte är så jävla knepig. Jag skulle inte gärna vilja gå hem till en kille för "en kopp te" om han var för djup och diskussionssugen på krogen då risken finns att jag inte får något annat än just en kopp te och skavsår i öronen. Om jag däremot skulle träffa samma kille på en fikarast i skolan skulle han kanske vara mer intressant. Summa sumarum - var sak har sin tid.

Och det där snacket med väteperoxiden får mig att undra hur blond du egentligen är Angel. Vad har det med något att göra? Kan man inte vara både intresserad av sitt utseende och smart? Jag skulle nog vilja påstå at det finns annat som tyder på bristande intelligens, omdöme och god smak. Att drömma om att vara med i Big Brother exempelvis.

Och för att vara on T: Paris är så snygg som medelmåttiga gener och mycket pengar kan göra henne. Över medel alltså. Snoken skulle jag vilja kalla ett ganska osmickrande jobb.

Endumen
2005-12-14, 19:42
Nej för i helvete (ursäkta, men nu tyckte jag att det var befogat att ta till en svordom). Det finns ingen som är värre än henne. Hon är äcklig, bortskämd och hon tror att hon kan göra vad faan hon vill. Sen att hon har skrivit en bok som heter "how to be a heiress" gör det ju bara mer patetiskt. Jag menar, hur svårt är det att ärva pengar?

Sve
2005-12-14, 19:46
Nej för i helvete (ursäkta, men nu tyckte jag att det var befogat att ta till en svordom). Det finns ingen som är värre än henne. Hon är äcklig, bortskämd och hon tror att hon kan göra vad faan hon vill. Sen att hon har skrivit en bok som heter "how to be a heiress" gör det ju bara mer patetiskt. Jag menar, hur svårt är det att ärva pengar?

Inte svårt men det är ju fortfarande ett faktum att tjejen är/blir snuskigt rik.

Angel
2005-12-14, 19:52
Nu e väl detta lite ot men ja har märkt att många tjejjer (ink mig själv) spelar lite "dumma" inför killar ibland, inte helt blåsta men gärna lite hjälplösa och typ...."

jwzrd
2005-12-14, 20:14
Nu e väl detta lite ot men ja har märkt att många tjejjer (ink mig själv) spelar lite "dumma" inför killar ibland, inte helt blåsta men gärna lite hjälplösa och typ...."

Det är ett roligt rollspel, men du ska inte tro att killar inte fattar det.

clash
2005-12-14, 21:26
Jag blev ju inte sparkad i nötterna. Jag tycker ju hon ser ok ut och var snäll mot henne så hon inte blir sårad när hon läser detta.

Däremot har nog clash ett dokument som heter kolo.txt mitt på skrivbordet som han har sitt standardsvar som han som nämndes innan postar i varje sådan här tråd. Nu säger jag inte att jag ogillar honom, han är rätt cool faktiskt. Men hans svar stämmer inte alltid dock.

Standardsvar för standardfrågor
, jag försöker efterapa Cato den äldre som avslutade varje tal i Roms senat men meningen "För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras" till sist förstörde dom skiten oxå. Upprepar man något tillräckligt många gånger går det in till slut =)

Dessutom skulle även jense stå där o fumla med kondomen (för att till slut skita i det o köra ändå) ifall paris särade för han ;)

Ryska_raketen
2005-12-14, 21:31
En sjukt fräsch kvinna :thumbup:

Kwon
2005-12-14, 21:33
http://pulchritude.nevergirl.com/My%20Pictures/sweetzombiejesus.jpg

Ryska_raketen
2005-12-14, 21:34
såg hårig ut

Kwon
2005-12-14, 21:35
http://pulchritude.nevergirl.com/My%20Pictures/millionaire1bh.jpg
http://pulchritude.nevergirl.com/My%20Pictures/shutoffweb.jpg

nordland
2005-12-14, 22:16
Nej, hon är inte min typ... Föredrar brunetter med lite mer former. Jessica Alba och Jessica Biel står ganska nära mitt kvinnoideal... Men att säga att Paris är ful tycker jag är lite fel.. Inte tror jag att hon hade blivit såpass känd som hon är genom att vara en hilton dotter och tokblåst..

Jorgen
2005-12-14, 22:17
I mitt tycke så nej.

Lodiz2
2005-12-14, 22:25
hon är riktigt snygg

Big_Vik
2005-12-14, 22:31
Än en gång, kan vår fagre finne föklara hur fasiken kan man sitta och sträckglo på porrfilm istället för att göra skäl för sin lön och sedan superbestämt tacka nej när Jennifer erbjuder en utomordentlig chans till the real shit, när det dessutom finns en chans att hon under kläderna kan se ut som en av ens åtråvärda porraktriser? Fasiken i Melish (Mitt nya standarduttryck :D ) vad man måste älska sig själv, sin *** och att dra i den senare om man inte ens behagar att vidare undersöka situationen det minsta. Slarti, du kanske skulle ta och se One Night In Paris- den kunde kanske revolutionera dina tankegångar något? ;)

everete
2005-12-14, 22:35
De som säger att hon inte är snygg vill bara tycka tvärtom för att vara annorlunda.

Perscitus
2005-12-14, 22:42
De som säger att hon inte är snygg vill bara tycka tvärtom för att vara annorlunda.
Eller så har de en åsikt byggd på hur hon faktiskt ser ut och inte hur hon försöker förvilla en att hon ser ut genom styling och (?)operationer.

Kwon
2005-12-14, 22:47
De som säger att hon inte är snygg vill bara tycka tvärtom för att vara annorlunda.

Eller så kanske de har annan smak (dvs vill ha tjejer med lite mer kött på benen och rumpan etc).

Niclaaas
2005-12-14, 22:48
känns som att tråden bytt namn? *host*jarod är inloggad*host*

:D

Lallle
2005-12-14, 22:50
Eller så kanske de har annan smak (dvs vill ha tjejer med lite mer kött på benen och rumpan etc).

Pjesis

Niclaaas
2005-12-14, 22:57
känns som att tråden bytt namn? *host*jarod är inloggad*host*

:D

nu är namnet ändrat tillbaka. säkert bara för att jag ska se dum ut *cry*

Grahn
2005-12-14, 23:26
Vanligen när folk bedömer kändisars utseende ändrar de skalan, helt plötsligt måste de se helt perfekta ut för att ens kvala in i att se bra ut.

Tricklev
2005-12-14, 23:56
Tycker hon ser likadan ut på varje bild, samma uttryck. Ingen variation.


kwon, berätta; har hon booty nog?

Kwon
2005-12-14, 23:58
kwon, berätta; har hon booty nog?

Jag tycker inte det.

Smala ben, fågelben o skranglig.

Inte mycket till booty där, men jag har ju inte samma smak som vissa andra heller.

Tricklev
2005-12-14, 23:58
Vanligen när folk bedömer kändisars utseende ändrar de skalan, helt plötsligt måste de se helt perfekta ut för att ens kvala in i att se bra ut.

True


Fast fakutom kvarstår, Paris är ful ;)

axlpxl
2005-12-15, 01:48
Precis!

http://img192.echo.cx/img192/1111/evangelinelillylostpromo0pt.jpg

Där är en riktig kvinna! :bow:

Hennes karaktär med det utseendetär sjukt påsättbar åtminstone! :devil:

Noodles
2005-12-15, 08:14
Nej, hon är inte det minsta attraktiv. Jag tycker att hon är för smal. Det ser inte hälsosamt ut och då blir hon inte attraktiv. Dessutom tycker jag inte att hennes ansikte ser "bra" ut trots all styling. Att hon helt saknar utstrålning är en annan sak. Det finns andra kändisar som är mer attraktiva.

Klart att kändisars utseende bedöms hårdare. Om man inte vet något om deras personlighet så blir ju kraven på utseendet desto högre. Och innan någon är framme och gnäller, jag tycker min flickvän ser betydligt bättre ut än Paris Hilton.

High1ander
2005-12-15, 08:32
Vanligen när folk bedömer kändisars utseende ändrar de skalan, helt plötsligt måste de se helt perfekta ut för att ens kvala in i att se bra ut.
Ja, alla är väldigt hårda på Brad Pitt, stackare, skulle han fixa anonym användare på kollo och lägga upp bilder så skulle folk säga: Fyfan vilken fysik, du behöver inte äta mer, du ser ju ut som Brad Pitt fast grövre, respekt, när få vi se dig på scen?

Jag personligen är lika hård mot kändisar som vanliga, en par tjejkompisar blev inte glada då jag sa att en tjej var världens fulaste (inte fulaste, men ändå fulast, ful på fast hon borde vara snygg, som Paris Hilton). Jag tyckte också hon var ful, men vet att andra uppfattar nog henne som väldigt snygg. Jag har även sagt till min kompis att hennes roommate är ful och irriterande (den roommaten råkar tycka jag är "hot" vilket inte gör mig glad :/ ). Vad kan jag säga frågar någon mig om X är söt eller så säger jag vad jag tycker. Jag går ju inte fram och säger till X:s ansikte "Du är skitful", och ena tjejen är jävligt trevlig och jag umgås med henne och har spelat in en film med henne, men hon är fortfarande ful, hon är ingen sämre människa för det (jag är dock kanske som tycker så)...

Jag är generellt petig, men när folk hyllar "imperfekta" människor så klagar jag självklart. Jag tror liksom inte att så många skulle ge Paris mer än 6-7 av 10 om de inte visste vem hon var, jag skulle nog ge henne runt 3-4, därför det är något i hennes ansikte och kropp som stör mig...

Det hela ligger ju i beskådarens ögon. Men jag tycker att det finns olika former av "perfekt", precis som det finns perfekta cirklar, perfekta trianglar, perfekta rutor, osv... Dvs, ibland är blondin med stora bröst "perfekt" ibland är brunett med små bröst "perfekt"...

Sen slipper jag gärna bashande, jag tror inte direkt att många här ger undernärda dvärgar en ärlig chans...

skaparn
2005-12-15, 08:53
blablablablabla

Sen slipper jag gärna bashande, jag tror inte direkt att många här ger undernärda dvärgar en ärlig chans...

Ett sätt vore kanske att inte framhäva vilken jöns du är.

High1ander
2005-12-15, 09:06
Ett sätt vore kanske att inte framhäva vilken jöns du är.
Ja, men att dra floskler som "insidan räknas, du är ond, väx upp" är bara drygt och ja sjukt. Alla har olika preferenser, alla är ytliga mer eller mindre, så att hålla på "jag är mindre ytlig än dig och alltså bättre" är bara stört. Jag kan också tycka att tjejer är snygga som andra tycker ser ut som suggor...

skaparn
2005-12-15, 09:11
Ja, men att dra floskler som "insidan räknas, du är ond, väx upp" är bara drygt och ja sjukt. Alla har olika preferenser, alla är ytliga mer eller mindre, så att hålla på "jag är mindre ytlig än dig och alltså bättre" är bara stört. Jag kan också tycka att tjejer är snygga som andra tycker ser ut som suggor...

Ja, det är grymt sjukt.

High1ander
2005-12-15, 09:23
Ja, det är grymt sjukt.
Men lägg av för i helvetet! Hört talas om dubbelmoral, insidan räknas till en viss gräns. Folk väljer ALLTID en snygg före en ful om insidan är likadan. Hoppa av din häst nu från vilken du försöker få mig att se ut som en womanizer. Vi vet ju alla att du och resten av befolkningen först kollar vilken bok en person håller i handen istället för hur stora brösten är för att avgöra hur vacker insidan är.

Det är som sagt sjukt, eller bara obildade, eller människor utan kontakt med samhället som tror att insidan är det viktigaste (det är viktigt, men om du är ringaren i Notre Dame så kommer du aldrig få visa upp dina fina insida).

skaparn
2005-12-15, 09:32
Men lägg av för i helvetet! Hört talas om dubbelmoral, insidan räknas till en viss gräns. Folk väljer ALLTID en snygg före en ful om insidan är likadan. Hoppa av din häst nu från vilken du försöker få mig att se ut som en womanizer. Vi vet ju alla att du och resten av befolkningen först kollar vilken bok en person håller i handen istället för hur stora brösten är för att avgöra hur vacker insidan är.

Det är som sagt sjukt, eller bara obildade, eller människor utan kontakt med samhället som tror att insidan är det viktigaste (det är viktigt, men om du är ringaren i Notre Dame så kommer du aldrig få visa upp dina fina insida).

Ah! Bildning ja, det måste vara förklaringen.

Jag har förövrigt inte försökt att få dig framstå som någonting, det gör du så bra själv. Och om jag har förstätt ordet womanizer rätt så har det ingenting med det här att göra.

High1ander
2005-12-15, 09:43
Ah! Bildning ja, det måste vara förklaringen.

Jag har förövrigt inte försökt att få dig framstå som någonting, det gör du så bra själv. Och om jag har förstätt ordet womanizer rätt så har det ingenting med det här att göra.
Ja för människan är ju utvecklad att uppskata att andra människor för står sig på Aristotle? Mannen enligt de flesta undersökningar prioriterar inte omtänksamhet eller andra egenskaper som skulle kunna tolkas som "fin insida" för att bli direkt attraherad av en kvinna.

Womanizer, jo om man antar att jag bara pratar och bryr mig om snygga tjejer (visst måste ju inte innebära att jag utnyttjar dem)...

Istället för att bara sitta och leka finnurlig så kan du ju säga vad som jag har sagt som är rent "felaktigt" mer än att det inte passar dina värderingar eller åsikter.

skaparn
2005-12-15, 09:48
Ja för människan är ju utvecklad att uppskata att andra människor för står sig på Aristotle? Mannen enligt de flesta undersökningar prioriterar inte omtänksamhet eller andra egenskaper som skulle kunna tolkas som "fin insida" för att bli direkt attraherad av en kvinna.

Womanizer, jo om man antar att jag bara pratar och bryr mig om snygga tjejer (visst måste ju inte innebära att jag utnyttjar dem)...

Istället för att bara sitta och leka finnurlig så kan du ju säga vad som jag har sagt som är rent "felaktigt" mer än att det inte passar dina värderingar eller åsikter.

Jag föredrar sitta och leka finurlig. Varför anstränga sig när du gör jobbet åt mig?

High1ander
2005-12-15, 10:23
Jag föredrar sitta och leka finurlig. Varför anstränga sig när du gör jobbet åt mig?
Du säger inget för att du har inget att säga, ett finurligt svar bevisar inget. "Bwhahaha du gör jobbet åt mig" - Du märker ord istället för själva poängen.

Summa sumarum - Det är inte fel att tycka folk är fula. Det är inte ett bevis på ondska, omognad, okunskap, osv. att påstå någon är ful. Vår kultur sätter knappast ideal som premierar "insidan" och vi är då verkligen inte utvecklade genom evolutionen att premiera "insidan".

mini
2005-12-15, 10:27
Men det är fel "att uppskata att andra människor för står sig på Aristotle?" För människan är inte utvecklad till det?

Grahn
2005-12-15, 10:30
Det är väl iofs rätt att stiga över snygg/ful grejen och se mer till insidan Highlander. Håller du inte med?
Sen att det kanske inte är 100% realistiskt är ju en annan sak, strävanden är ju sällan det.

High1ander
2005-12-15, 10:42
Men det är fel "att uppskata att andra människor för står sig på Aristotle?" För människan är inte utvecklad till det?
Nej. Men är det fel att inte uppskatta Aristoteles?
Det är väl iofs rätt att stiga över snygg/ful grejen och se mer till insidan Highlander. Håller du inte med?
Sen att det kanske inte är 100% realistiskt är ju en annan sak, strävanden är ju sällan det.

Börjar bli ganska tjatigt det här. Låt oss säga att det jag länkar till en artikel om hur barn svälter i Afrika, inte fan frågar någon mig då om jag tycker det är rätt att barn svälter i Afrika. Jag har för i helvetet bara sagt hur saker och ting står till (enligt min cyniska syn), jag la inga värderingar i det från början.

Men för att förklara, visst är det bra att sträva efter att man skall sträva efter en "bra insida". Men vad är en "bra insida"? Varför måste "EQ och IQ" vara mer värt i någons ögon än det yttre? På nått sätt tycker jag det på ett sätt kan vara ytligt att säga att någon är "smart", smarthet är inte ett karaktärsdrag något som måste tillhöra "insidan". För att filosofera vidare, man vill ju bara ha en "fin insida" för att det är skönt för en själv (förhoppningsvis) så det är ju också "egoistiskt" att sträva efter det.

Jag säger inte att något av det ovanstående är fel, utan bara hur jag tycker det "är".

Grahn, förklara gärna nu varför jag borde se mer till insidan om allt jag vill ha är ett snyggt lammkött, alltså finns det något egenvärde i "fin insida".

Personligen så är personlighet och insida jävligt viktig för mig, en bra insida gör en person jävligt mycket snyggare och attraktivare...

Grahn
2005-12-15, 10:53
Börjar bli ganska tjatigt det här. Låt oss säga att det jag länkar till en artikel om hur barn svälter i Afrika, inte fan frågar någon mig då om jag tycker det är rätt att barn svälter i Afrika. Jag har för i helvetet bara sagt hur saker och ting står till (enligt min cyniska syn), jag la inga värderingar i det från början.

Ja men skillnaden ligger ju i inställningen, troligen tycker du inte att det är rätt att barn svälter.

Men för att förklara, visst är det bra att sträva efter att man skall sträva efter en "bra insida". Men vad är en "bra insida"? Varför måste "EQ och IQ" vara mer värt i någons ögon än det yttre? På nått sätt tycker jag det på ett sätt kan vara ytligt att säga att någon är "smart", smarthet är inte ett karaktärsdrag något som måste tillhöra "insidan". För att filosofera vidare, man vill ju bara ha en "fin insida" för att det är skönt för en själv (förhoppningsvis) så det är ju också "egoistiskt" att sträva efter det.

Tja alla kan inte bli snygga men de flesta kan styra sina handlingar? Man kanske borde värdera det lite högre då?

Jag säger inte att något av det ovanstående är fel, utan bara hur jag tycker det "är".

Javisst, säger inte att du har fel min poäng var bara att det finns värden i att inte bara acceptera att det är en ytlig värld och sedan bejaka det. :)

Grahn, förklara gärna nu varför jag borde se mer till insidan om allt jag vill ha är ett snyggt lammkött, alltså finns det något egenvärde i "fin insida".

Nja det spelar ju bara roll om du tänkt dig stå ut med henne någon längre tid.

Personligen så är personlighet och insida jävligt viktig för mig, en bra insida gör en person jävligt mycket snyggare och attraktivare...

Javisst, tror inte det framgick så väl tidigare bara så jag visade lite på värdet i att sträva efter att stiga över det mer basala.

High1ander
2005-12-15, 11:12
Ja men skillnaden ligger ju i inställningen, troligen tycker du inte att det är rätt att barn svälter.



Tja alla kan inte bli snygga men de flesta kan styra sina handlingar? Man kanske borde värdera det lite högre då?



Javisst, säger inte att du har fel min poäng var bara att det finns värden i att inte bara acceptera att det är en ytlig värld och sedan bejaka det. :)



Nja det spelar ju bara roll om du tänkt dig stå ut med henne någon längre tid.



Javisst, tror inte det framgick så väl tidigare bara så jag visade lite på värdet i att sträva efter att stiga över det mer basala.
Grahn säger inte att du har fel, tycker nog som dig och nästan alla andra, men jag tänker dock inte bara köra på det enkla spåret att:
Ytlighet = Fel
Insida = Rätt
För som sagt, vad avgör att insida är ett mer "nobelt" och "bättre" sett att se människor på?

Precis som att fejka sin utsida så kan man fejka sin insida, och det är faktiskt antagligen billigare och lättare för det flesta.

Sen alla kan väl bli snygga, plastikoperationer? Men alla kan inte styra sina handlingar!

Jag vill inte heller ha en människa som "spelar fin insida" och är snäll och allt bara för att det är bra, utan jag vill ha ett genuint (alturism, fast det finns inte) fin insida (men det finns inte).

Ibland då man är ute efter något, så kanske ytlighet passar bäst, ibland så är man ute efter något annat då passar insida bäst kanske...

Om jag vill ha ett ONS så skiter väl jag i om tjejen vet något om andra världskriget.

Grahn
2005-12-15, 11:19
Om jag vill ha ett ONS så skiter väl jag i om tjejen vet något om andra världskriget.

Typ ;)

Hänger dock inte med vad du menar om att ytan kan vara viktigare än insidan, det är väl just vad ytlighet är? Ytlighet == bra?
En annan yta vi visar upp är väl personligheten vi försöker vara istället för den vi är iofs, men så mycket skådespeleri pysslar väl inte gemene man med? Hoppas jag... :)

jwzrd
2005-12-15, 11:23
Highlander, jag kan bara hålla med om det du säger i sak. Utgångsläget måste väl ändå vara att det inte existerar något automatiskt inbördes värdeförhållande mellan "yta" och "insida". Att anta att insida bör vara bättre är snarast att betrakta som en ytlighet i den mån att personen som säger det antagligen vill uppfattas som smart.

Nina L
2005-12-15, 11:45
Shit, vad ni kan krångla till enkla frågor.

Grahn
2005-12-15, 11:46
Shit, vad ni kan krångla till enkla frågor.

Ja eller hur ;)

Vet inte själv hur man halkar in på personlighet i denna frågan, ingen av oss känner väl personen i fråga.

chidde
2005-12-15, 11:48
ärligt talat så tycker jag att hon är skitsnygg
hon har en naturlig kropp och sött ansikte, till skillnad från andra plastiga stjärnor med silikonbröst, läppar, hakar osv

skaparn
2005-12-15, 12:16
Du säger inget för att du har inget att säga, ett finurligt svar bevisar inget. "Bwhahaha du gör jobbet åt mig" - Du märker ord istället för själva poängen.

Summa sumarum - Det är inte fel att tycka folk är fula. Det är inte ett bevis på ondska, omognad, okunskap, osv. att påstå någon är ful. Vår kultur sätter knappast ideal som premierar "insidan" och vi är då verkligen inte utvecklade genom evolutionen att premiera "insidan".

Okej, jag var först inställd på att bara reta dig men suget blev för stort.
Att tycka någon är ful står det givetvis fritt. Men du verkar gått längre än så:
Jag personligen är lika hård mot kändisar som vanliga, en par tjejkompisar blev inte glada då jag sa att en tjej var världens fulaste

Jag har även sagt till min kompis att hennes roommate är ful
Varför detta behov av att uttrycka din åsikt om andras utseende?

Sedan låter du oss veta hur jobbigt du har det som är föremålet för en ful bruds trånande, inte lätt att vara så fräck som du.
(den roommaten råkar tycka jag är "hot" vilket inte gör mig glad :/ )

Dessutom så verkar du är det löjligt hur bråttom du har att ta på dig en roll som förtryckt kontroversiell dissident. Du har insett något som alla vi politiskt korrekta inte fattat och du är här för att upplysa oss.

CoC
2005-12-15, 15:24
Snyggare än jag? Det har väl ingen påstått?

Jag kan räkna upp ett otal tjejer som är resor snyggare än jag är. Jennifer är inte en av dem. ;)

Paris är mycket snyggare än Jennifer.


http://www.puppysites.com/deluxe/dg.jpg

Big_Vik
2005-12-15, 22:38
Än en gång, kan vår fagre finne föklara hur fasiken kan man sitta och sträckglo på porrfilm istället för att göra skäl för sin lön och sedan superbestämt tacka nej när Jennifer erbjuder en utomordentlig chans till the real shit, när det dessutom finns en chans att hon under kläderna kan se ut som en av ens åtråvärda porraktriser? Fasiken i Melish (Mitt nya standarduttryck :D ) vad man måste älska sig själv, sin *** och att dra i den senare om man inte ens behagar att vidare undersöka situationen det minsta. Slarti, du kanske skulle ta och se One Night In Paris- den kunde kanske revolutionera dina tankegångar något? ;)

Är fortfarande lite nyfiken på svaret på denna! Jag vill inte vara otrevlig eller så och det finns säkert en naturlig förklaring bakom. :)

Lillgrabben
2005-12-15, 22:45
Okej, jag var först inställd på att bara reta dig men suget blev för stort.
Att tycka någon är ful står det givetvis fritt. Men du verkar gått längre än så:
Varför detta behov av att uttrycka din åsikt om andras utseende?

Sedan låter du oss veta hur jobbigt du har det som är föremålet för en ful bruds trånande, inte lätt att vara så fräck som du.


Dessutom så verkar du är det löjligt hur bråttom du har att ta på dig en roll som förtryckt kontroversiell dissident. Du har insett något som alla vi politiskt korrekta inte fattat och du är här för att upplysa oss.


Han har dåligt självförtroende & vill hävda sig.

Kanske han inser att han varit lite "otrivsam" då han sitter ensam på långvården i hög ålder, som den sista levande medlemmen i sin släkt. Dessvärre tvivlar jag på att han kommer till insikt.

High1ander
2005-12-16, 05:34
Okej, jag var först inställd på att bara reta dig men suget blev för stort.
Att tycka någon är ful står det givetvis fritt. Men du verkar gått längre än så:
Varför detta behov av att uttrycka din åsikt om andras utseende?Därför kompisarna frågade, jag tänker inte ljuga. Visst om du vill ljuga och/eller inte säga något så får du göra det, men jag tänker inte säga du är ond för det.

Varför är det OK att säga folk är dumma, efterblivna, idioter, osv. men att kommentera utseende är slag under bältet?

Sedan låter du oss veta hur jobbigt du har det som är föremålet för en ful bruds trånande, inte lätt att vara så fräck som du. Därför hon är en vidrig Paris Hilton-kopia, hon vill sälja designerkläder till företag, hon köpte precis Paris Hilton-parfym, hon klär sig som en Paris Hilton (trots hon är ful-fet), hon pratar som Fran i Nanny, hon är allmänt dryg bara (vilket verkligen gör henne ful).

- Precis som snygga tjejer blir äcklad då snuskgubbar dreglar över dem, så blir jag äcklad då gamla fosila tanter drar kommentarer eller dryga Paris Hilton-wannabes.


Dessutom så verkar du är det löjligt hur bråttom du har att ta på dig en roll som förtryckt kontroversiell dissident. Du har insett något som alla vi politiskt korrekta inte fattat och du är här för att upplysa oss.
Du är ju/var för feg för att våga säga något, istället ville du bara märka ord, man försökte provocera och lägga ut "grodor" för att få en debatt, men du verkar visst bara sitta på forum för att citera andra... Liksom säg själv, är Paris snygg? Varför? Är det fel att gå på utseende? Är det rätt att gå på insida? Jag ville debattera det.

Han har dåligt självförtroende & vill hävda sig.

Kanske han inser att han varit lite "otrivsam" då han sitter ensam på långvården i hög ålder, som den sista levande medlemmen i sin släkt. Dessvärre tvivlar jag på att han kommer till insikt.

- "Du har dåligt självförtroende och vill hävda dig"
Lägg av din amatör. Sådan där "argumentation" tillhör knappast den bättre sorten, "den som nämdet klämdet-skiten". Det du gjorde var bara ett utsmyckat personangrepp, jävligt fint, kamma håret och kom igen.

skaparn
2005-12-16, 08:40
Därför kompisarna frågade, jag tänker inte ljuga. Visst om du vill ljuga och/eller inte säga något så får du göra det, men jag tänker inte säga du är ond för det.

Varför är det OK att säga folk är dumma, efterblivna, idioter, osv. men att kommentera utseende är slag under bältet?
Har jag sagt att det är det? Har heller aldrig påstått att utseende inte är något man ska få uppskatta och att jag inte tittar två (eller tre) gånger efter en riktigt snygg tjej.
Därför hon är en vidrig Paris Hilton-kopia, hon vill sälja designerkläder till företag, hon köpte precis Paris Hilton-parfym, hon klär sig som en Paris Hilton (trots hon är ful-fet), hon pratar som Fran i Nanny, hon är allmänt dryg bara (vilket verkligen gör henne ful).

- Precis som snygga tjejer blir äcklad då snuskgubbar dreglar över dem, så blir jag äcklad då gamla fosila tanter drar kommentarer eller dryga Paris Hilton-wannabes.
Du verkar låta begreppet "ful" rymma mer än vad jag gör. Allt det du räknade upp här räcker gott för att man inte ska tycka om en människa, det ger jag dig. Du har dessutom passat på att brodera din första utsaga där du basunerade ut hur "hård" du var även mot icke-kändisar och minsann hade sagt att den och den är ful.
Du är ju/var för feg för att våga säga något, istället ville du bara märka ord, man försökte provocera och lägga ut "grodor" för att få en debatt, men du verkar visst bara sitta på forum för att citera andra... Liksom säg själv, är Paris snygg? Varför? Är det fel att gå på utseende? Är det rätt att gå på insida? Jag ville debattera det.
Erkänner att jag inte alls bidrog till någon konstruktiv debatt. Om du vill ha en debatt om påtvingande av ideal och diskutera din rätt att gå på utseende föreslår jag att du inte inleder på det sätt du gjorde. För mig framstod du bara som en jöns som ville berätta dels hur du vågade kalla folk fula och samtidigt vädra problemet med att du attraherade somliga av dessa.

Principiellt så är det väl egentligen alltid fel att döma ut folk innan man gett dom en ärlig chans. Med det inte sagt att jag lever som jag lär, utan dömer friskt till höger och vänster oftast ganska undermedvetet. Men jag försöker inte som du sitta och förvandla det till en ideologi och bringa sanningen till oss som inte förstått.

High1ander
2005-12-16, 10:44
Principiellt så är det väl egentligen alltid fel att döma ut folk innan man gett dom en ärlig chans. Med det inte sagt att jag lever som jag lär, utan dömer friskt till höger och vänster oftast ganska undermedvetet. Men jag försöker inte som du sitta och förvandla det till en ideologi och bringa sanningen till oss som inte förstått.
Jag tycker också att det principiellt är fel att döma folk från utsidan, men egentligen varför är det fel? Jag tycker knappast att det är fel i den utsträckningen som att jag anser mig själv vara dum genom att nobba personer bara pga. utseendet.

Som sagt, varför är "insidan" så mycket bättre indikator på om man ska tycka om personen eller ej?

Det har nog aldrig hänt mig att jag gått "wow, den här personen som jag tyckte var snygg är egentligen jävligt ful". Men det händer då o då att man "wow, den här personens insida är verkligen inte som jag sett tidigare". Man kan spela smart, snäll, trevlig, osv. men "spela" snygg är svårare.

Det jag menar är lite mer som "komplicerade människor", på nått sätt verkar det som att vara en "komplicerad människa" är bättre än att vara "simpel", ungefär som att det finns ett egenvärde i "komplicerad". Jag undrar bara vad som gör att en insida ska vara värd så mycket (notera att jag inte säger att det är fel).

Jag dömer folk som ful eller snygg, men försöker se till att det inte ger personen andra dåliga attribut. Som sagt, tjejen jag tyckte var jävligt ful har jag umgåtts med mycket ändå, hon är en fin person och trevlig människa, dock ful sådan (och jag vet att andra uppfattar henne som snygg).

Men jag tycker inte att döma någon för utsidan måste vara fel. Jag tycker att man kan döma människor utefter vissa attribut och ge dem andra attribut. Rökare ger äcklig hy, jag ogillar rökare, tycker det är bevis på bristande självdiciplin och lätt att falla för grupptryck om man är rökare (detta är mina generella första fördomar jag skulle lägga på någon utan riktig information, de kan ju ha bästa självdiciplinen och inte alls falla för grupptryck).

Feta, saknar självdiciplin (då inte många feta är feta pga. sjukdom), eller så kanske de är stolta över att vara feta.

Bita på naglar är tecken på nervositet och bristande självdiciplin (jag själv biter på naglarna men skulle inte ge mig de attributen).

Sen som sagt, jag sa en massa "grodor" vilket jag alltid gör för att få mer av debatt som "varför tycker du så" - "Så kan du ju inte säga" så man kan diskutera saken, liksom "break the ice" lite...

Jag försöker inte få en ideologi där man ska döma folk hit och dit, men jag tycker verkligen det är irriterande med moralryttare som minsann inte dömer någon enligt sig själv, men det är bara för att de inte tänker längre än till nästippen...

Eller folk som tycker man är störd i huvudet för man inte skulle "Hit it" på Paris Hilton.

Den enda "ideologin" jag försöker få ut är att ALLA dömer och alla är "svin", men skalan och graden av ens domar är olika.

mini
2005-12-16, 10:54
Som sagt, varför är "insidan" så mycket bättre indikator på om man ska tycka om personen eller ej?

För att insidan är så mycket mer mångfasetterad och större del av någons personlighet än utsidan?
För att ett utseende inte är mer än just det, medan en personlighet ger mer till sin omgivning genom tal och handling?
För att ett utseende kan vara roligt att titta på ett tag, medan en personlighet kan vara rolig hur många år som helst?

(Naturligtvis är det olika urvalsgrunder gällande tillfälliga fysiska förbindelser, men det är väl inte endast det herr Högländare talar om?)

High1ander
2005-12-16, 11:13
För att insidan är så mycket mer mångfasetterad och större del av någons personlighet än utsidan?
För att ett utseende inte är mer än just det, medan en personlighet ger mer till sin omgivning genom tal och handling?
För att ett utseende kan vara roligt att titta på ett tag, medan en personlighet kan vara rolig hur många år som helst?

(Naturligtvis är det olika urvalsgrunder gällande tillfälliga fysiska förbindelser, men det är väl inte endast det herr Högländare talar om?)
Ja, det du säger är väl självklart. Men syftar på att t.ex. "smarthet" har inget med "personlighet" att göra, men dock är det helt OK att kräva "smarthet" från folk, men mindre OK att kräva snygghet. Finns ju gott om smarta människor som är otrevliga.

Jag kan ligga och prata med någon en hel natt (deras insida) men jag kan också ligga och kolla på dem en helt natt (deras utsida) [tjejer då självklart].

Som sagt, jag personligen är ett "insida och utsida"-fan, måste ha båda annars går det inte (jag är också av åsikten skönhet kommer inifrån). Jag menar att det flesta behöver båda, men att utsida är mindre PK att använda för att tycka om en person. Vill folk vara ytliga låt dem vara det utan att döma dem som omogna individer. Tycker inte det finns rena rätt eller fel i ämnet.

petersson
2005-12-16, 11:30
Jag begriper inte vad ni försöker komma fram till! Alla vet väl att det inte går att vara tillsammans med en tjej som är totalt blåst eller som saknar empati? Alla vet väl också att det är trevligare om tjejen ser fin ut?

Kwon
2005-12-16, 11:34
Jag tycker vi har mer attraktiva tjejer här på Kolo-brädan än Paris Hilton.

Och därmed bastu!

skaparn
2005-12-16, 11:38
Sen som sagt, jag sa en massa "grodor" vilket jag alltid gör för att få mer av debatt som "varför tycker du så" - "Så kan du ju inte säga" så man kan diskutera saken, liksom "break the ice" lite...

När du är mer nyanserad får du fram dit budskap lite bättre. Jag har inte förstått tanken med att slänga ur sig en massa "grodor" för att sedan revidera dem som du gjort. Det är inte nödvändigt för att få fram en diskussion och bidrar endast till att folk slutar ta dig på allvar. Visst kan det ge en fråga som "varför säger du så?" men lär bli mest "bashing" som du själv undanbad. Men det är förstås ditt val.

Piranha
2005-12-16, 11:52
Nej hon är en bortskämd anorektiskt skitunge , och slampa.

Juliette
2005-12-16, 11:58
Jag tycker inte att hon är ett dugg snygg.

Såg dessutom ett gammalt kort där hon har sin naturliga ögonfärg, (dvs inga färgade linser) hårfärg och utan allt löshår. Hon var om möjligt ännu fulare då.

Obs detta är min personliga åsikt, inget som alla andra tjejer (eller killar) behöver hålla med om. Dessutom har jag inte sagt att jag själv är snyggare än henne (för att klargöra ev missförstånd :D )

Piranha
2005-12-16, 12:00
Jag tycker inte att hon är ett dugg snygg.

Såg dessutom ett gammalt kort där hon har sin naturliga ögonfärg, (dvs inga färgade linser) hårfärg och utan allt löshår. Hon var om möjligt ännu fulare då.

Obs detta är min personliga åsikt, inget som alla andra tjejer (eller killar) behöver hålla med om. Dessutom har jag inte sagt att jag själv är snyggare än henne (för att klargöra ev missförstånd :D )



Sen är tjejer sällan sena på att dissa andra tjejer ..

*rolleyes*

Juliette
2005-12-16, 12:16
Sen är tjejer sällan sena på att dissa andra tjejer ..

*rolleyes*
Måste säga att jag var relativt sen i det här fallet, inte förrän sidan 13 :D
Finns fö massa tjejer som jag tycker är snygga. I tråden "vilken kändis tycker du är snyggast" tror jag den hette, var det nog jag som listade flest. Men Paris Hilton var ingen av alternativen. :cool:

Kwon
2005-12-16, 12:17
Dessutom har jag inte sagt att jag själv är snyggare än henne (för att klargöra ev missförstånd :D )

Juliettes bröstbild är mer attraktiv än hela Paris Hilton.

Juliette
2005-12-16, 12:18
Juliettes bröstbild är mer attraktiv än hela Paris Hilton.
HAHAHA Tack vad snällt :)

jwzrd
2005-12-16, 12:19
Tjejer/kvinnor tycker aldrig att andra kvinnor dom upplever som billiga/slampiga är snygga. Det handlar inte om utseende när en kvinna säger: Hilton är ful. När killar säger det handlar det i princip alltid om att vinna poäng hos sin favvokvinna på forumet. Bara att läsa tråden för att se den vanliga förövaren göra sitt vanliga ringpussande och slamkrypande.

Kwon
2005-12-16, 12:20
HAHAHA Tack vad snällt :)

Jag har dock inte sagt att DU är snyggare än henne, däremot är din bild snyggare än henne. :laugh:

Juliette
2005-12-16, 12:23
Tjejer/kvinnor tycker aldrig att andra kvinnor dom upplever som billiga/slampiga är snygga. Det handlar inte om utseende när en kvinna säger: Hilton är ful. När killar säger det handlar det i princip alltid om att vinna poäng hos sin favvokvinna på forumet. Bara att läsa tråden för att se den vanliga förövaren göra sitt vanliga ringpussande och slamkrypande.

jag tycker iof att en hel del "billiga/slampiga" tjejer är snygga! Men obs obs, som vanligt är detta min personliga åsikt och talar inte här för all världens kvinnor :D

Tycker faktiskt INTE Paris Hilton ser slampig ut, bara benig och tråkig.

Juliette
2005-12-16, 12:24
Jag har dock inte sagt att DU är snyggare än henne, däremot är din bild snyggare än henne. :laugh:
I know!

Piranha
2005-12-16, 12:25
Måste säga att jag var relativt sen i det här fallet, inte förrän sidan 13 :D
Finns fö massa tjejer som jag tycker är snygga. I tråden "vilken kändis tycker du är snyggast" tror jag den hette, var det nog jag som listade flest. Men Paris Hilton var ingen av alternativen. :cool:


Aiiiiiiiit .. jag köper det *S*

Big_Vik
2005-12-16, 12:26
Tjejer/kvinnor tycker aldrig att andra kvinnor dom upplever som billiga/slampiga är snygga. Det handlar inte om utseende när en kvinna säger: Hilton är ful. När killar säger det handlar det i princip alltid om att vinna poäng hos sin favvokvinna på forumet. Bara att läsa tråden för att se den vanliga förövaren göra sitt vanliga ringpussande och slamkrypande.

Tror du att samma sak omvänt kan tillämpas på killar, som när du t.ex. kallar Brad Pitt för en skinkprins? :D Eller Arnes smeknamn lill-Pitt osv...

Big_Vik
2005-12-16, 12:34
Jag har fortfarande inte trots påstötningar fått svar på min fråga varför jag tycker det är frågan om ett jävla hycklande sätt att glo på porr mer eller mindre hela arbetsdagarna och inte ens det minsta överväga äkta vara. :confused:

Piranha
2005-12-16, 12:35
Tror du att samma sak omvänt kan tillämpas på killar, som när du t.ex. kallar Brad Pitt för en skinkprins? :D Eller Arnes smeknamn lill-Pitt osv...


Det är lite skillnad , Brad var väl modell , sen skådis ( som jag tycker har han dessutom gjort en hel del bra roller )

Paris , vad har hon presterat förrutom att spendera pappas pengar ?

Big_Vik
2005-12-16, 12:38
Det är lite skillnad , Brad var väl modell , sen skådis ( som jag tycker har han dessutom gjort en hel del bra roller )

Paris , vad har hon presterat förrutom att spendera pappas pengar ?

Det är sant, men jag tänkte mer på mannens omedvetna försvar mot de som är snyggare/starkare eller bättre än de själva på något vis: "Han är inte grov" "Han har liten ***" "Jeffla Skinkprins" osv. :D

Piranha
2005-12-16, 12:40
Det är sant, men jag tänkte mer på mannens omedvetna försvar mot de som är snyggare/starkare eller bättre än de själva på något vis: "Han är inte grov" "Han har liten ***" "Jeffla Skinkprins" osv. :D


He he he snart kommer du få PM av varenda Brad wannabe på forumet..

Grahn
2005-12-16, 12:43
Tycker Big_vic har en poäng jag iofs, män gör samma sak.

Iofs oponerade väl sig de felsta när Brad Pitt beskrevs som extremt muskulös vilket är förståerligt iom forumets natur.

Big_Vik
2005-12-16, 12:46
Tycker Big_vic har en poäng jag iofs, män gör samma sak.

Iofs oponerade väl sig de felsta när Brad Pitt beskrevs som extremt muskulös vilket är förståerligt iom forumets natur.

woho :)

Här måste jag hålla med dig också. Groteskt muskulös ute i världen, men en liten skit på Kolozzeum. :D

jwzrd
2005-12-16, 13:30
Tror du att samma sak omvänt kan tillämpas på killar, som när du t.ex. kallar Brad Pitt för en skinkprins? :D Eller Arnes smeknamn lill-Pitt osv...

Ssh :D

Sen är han inte en skinkprins utan en korvryttare.

High1ander
2005-12-16, 19:08
När du är mer nyanserad får du fram dit budskap lite bättre. Jag har inte förstått tanken med att slänga ur sig en massa "grodor" för att sedan revidera dem som du gjort. Det är inte nödvändigt för att få fram en diskussion och bidrar endast till att folk slutar ta dig på allvar. Visst kan det ge en fråga som "varför säger du så?" men lär bli mest "bashing" som du själv undanbad. Men det är förstås ditt val.
Har inte tid att tackla en fråga från alla perspektiv, isf så gör jag det mer oseriöst, är ju trots allt ett forum.

Brad Pitt är attraktivare än Paris Hilton!11!!

pecson
2005-12-16, 19:37
jag tycker att hon är rätt het men för smal. om hon hade en personlig tränare som sa åt henne att 10 gainers om dan gör henne slank och fin så kanske hon blir lite mer bildskön men jag vet inte ;)

datorjaevel
2005-12-17, 12:34
Jag har alltid tyckt att paris hilton är en av de fulaste människor jag sett.

Grahn
2005-12-17, 13:18
Har du inte sett ngt fulare än Paris Hilton så måste du ju förfan bott i en burk och burit svetsmask i hela ditt liv.

*Flash*
2005-12-17, 13:59
Paris Hilton är snygg (och jag kan tillägga att ingen person kan vara snygg 24 timmar om dagen).
Visst hennes kropp är kanske lite benig och så men snälla nån hur många har "perfekt kropp" egentligen.

mini_Arnold
2005-12-17, 14:22
Visst hennes kropp är kanske lite benig och så men snälla nån hur många har "perfekt kropp" egentligen.
Men så kan man ju inte resonera. Man tycker det man tycker.
Det finns många som har "perfekta" kroppar i mina ögon. Paris råkar inte vara en av dom.

*Flash*
2005-12-17, 14:28
Men så kan man ju inte resonera. Man tycker det man tycker.
Det finns många som har "perfekta" kroppar i mina ögon. Paris råkar inte vara en av dom.
Det går alldeles utmärkt att resonera så :D
Alltså jag tycker att hon är snygg trots sin beniga kropp, helhetsintrycket tycker jag är fint.
Sen om man börjar kolla på enskilda kroppsdelar som näsan och dylikt, ja då kan man man nog hitta fel på varenda person.
Däremot kan ju en ful näsa paja helhetsintrycket men då är det ju en annan sak.

Tycker för övrigt oerhört få personer har "perfekta" kroppar.

mini_Arnold
2005-12-17, 14:30
Det går alldeles utmärkt att resonera så :D
Alltså jag tycker att hon är snygg trots sin beniga kropp, helhetsintrycket tycker jag är fint.
Sen om man börjar kolla på enskilda kroppsdelar som näsan och dylikt, ja då kan man man nog hitta fel på varenda person.
Däremot kan ju en ful näsa paja helhetsintrycket men då är det ju en annan sak.

Tycker för övrigt oerhört få personer har "perfekta" kroppar.
Jag har då hitills inte träffat nån med "perfekt" kropp kan jag erkänna.

Jag tycker också att Paris är snygg. (mer gullig/söt) men det ändrar inte min åsikt, hon är alldeles för smal för min smak. Jag klarar knappt av att krama så pass smala tjejer ännu mindre göra nåt mer. Sorry men mina töser får gärna vara lite rundare o goare :hbang:

Nizze_
2005-12-17, 14:34
Ooo hon har najs kropp =) Fast lite mer röv på den flickan hade ju inte skadat =)

[nizz gillar smala små tjejer] haha =)

*Flash*
2005-12-17, 14:34
Jag har då hitills inte träffat nån med "perfekt" kropp kan jag erkänna.

Jag tycker också att Paris är snygg. (mer gullig/söt) men det ändrar inte min åsikt, hon är alldeles för smal för min smak. Jag klarar knappt av att krama så pass smala tjejer ännu mindre göra nåt mer. Sorry men mina töser får gärna vara lite rundare o goare :hbang:
Ja inte skulle jag vilja ha henne som flickvän heller, läskigt att krama beniga personer *screwy*

Dessutom är det en fördel om personen ifråga jag är ihop med råkar ha större lår än mig så jag slipper känna mig så fet :laugh:

Ziso
2005-12-17, 14:50
Paris ser väl rätt bra ut men skulle behöva bulka lite...

Piranha
2005-12-17, 15:07
grogghagga.

Cerberus
2005-12-17, 15:45
Paris behöver muskler, jag gillar smala tjejer men hon är fan nersvält så inni helvete! Liksom planka rakt igenom, inga bröst, ingen röv, inga snygga ben. Jag vill ha en kurvig tjej, visst e Paris snygg i ansiktet(med smink) men annars så hittar jag lätt mkt snyggare brudar typ på vilken krog eller fest som helst.

Roubs
2008-02-28, 01:08
Jag tycker Paris Hilton ser bra ut av dessa anledningar:
1. Hon har nat speciellt som inte sitter helt i det fysiska, karisma, charm eller vad det nu kan vara
2. Hon fixar sig och verkar bry sig om sitt utseende.

Jag tycker att de flesta tjejer ser mycket battre ut om de anstranger sig lite for att gora det, sminkar sig fint, har fina klader, stylat har osv.
Som nan sa (coco chanel?) 'det finns inga fula kvinnor, bara lata'.

Tycker det finns manga kandisar som enligt mig ser battre ut och aven dom som ser samre ut an henne.
Tror det blir extra fuzz kring att fulforklara nan om det ar sa upphypat med hur snygga dom ar. Det ar ett fenomen i sig, en halvdalig film tex som nan pastar ar sjuuukt bra brukar man ofta respondera med motsatt effekt och overdriva sitt ogillande. Jag tror manga, aven de som tycker hon ar ful kan hitta nan som de egentligen tycker ar lika 'ful' men som de aldrig skulle kalla ful, utan bara saga 'hon ar ingen speciell' eller 'inte min typ' om.
Kanske har fel, men jag vet att jag funkar sa i manga fall :)

Sen sa finns det saklart de som genuint tycker att hon ar ful (som stryk tom) eftersom alla har olika smak (no shit sherlock).

Exdiaq
2008-02-28, 01:10
Nej, hon är inte snygg

tobbo
2008-02-28, 01:23
Neej.

adis
2008-02-28, 01:30
Inget speciellt alls.

Tricklev
2008-02-28, 01:32
Paris Hilton har ungefär lika mycket karisma som gårddagens strumpor.

Edit: Ful är hon också.

Klicken
2008-02-28, 01:48
Hon är ful.

tobbo
2008-02-28, 01:52
http://www.fashionfunky.com/2007/06/19/paris_hilton.jpg

That's hot.

Sebbe_H
2008-02-28, 01:58
Ser snyggare tjejer på bussen på morgonen.

Ful som stryk.

tjabon
2008-02-28, 03:54
Jag gillar inte taniga blondiner som ser totalt pantade ut. Så enkelt är det.

?????............................................. .......:D

Angel
2008-02-28, 05:27
Vem drar upp denna tråden?

Durre
2008-02-28, 07:31
Nopp, ser ut som ett barn.

Handcuff
2008-02-28, 07:46
Nej tack *grr*

Rex
2008-02-28, 07:49
Hon är rik, hade nog inte tackat nej.

Snygg är hon inte, långt ifrån.

lectris
2008-02-28, 07:51
Alltså, jag tycker inte att hon är ful, hon ser bara.. lite lustig ut :D Har något med näsan att göra.

Inte världens vackraste men det finns absolut mindre attraktiva personer än henne också.

http://styletraxx.com/paris-hilton-pic.gif

Muskelbyggaren
2008-02-28, 08:03
Får alltjämt kväljningskänslor av henne, och det är nog mer kopplat till att hon verkar ha en rent vedervärdig personlighet. Sen hur det ligger till i verkligheten kan man fråga sig, men jag tvivlar starkt på att man skulle möta en balanserad och respektfull ung dam... Hoppas att intresseklubben antecknar.

Jorgen
2008-02-28, 08:23
Vem drar upp denna tråden?

Det gör Roubs http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=2845997&postcount=211

Dumleman
2008-02-28, 09:40
Hon ser bra ut men det är en hel hög på detta forum som ser minst lika bra ut :).

Greg
2008-02-28, 09:45
http://www.slapyo.com/wp-content/hitit3times.jpg

minikevin
2008-02-28, 09:55
Inget över huvud taget är sexigt eller snyggt med Paris Hilton... inte ens söt

Rahf
2008-02-28, 10:00
Hon är inte ful, men inte heller snygg. Medelmåttig men med dyra frisyrer och mycket smink. Ett minus är hennes slöa ögon.

minikevin
2008-02-28, 10:08
extremt ful enligt min mening...

LadyInsane
2008-02-28, 10:28
Problemet med henne är väl mest att hennes kropp är grymt idealiserad i hela västvärlden, tyvärr. Därför klassar alltförmånga henne som attraktiv helt enkelt.

Animalistic
2008-02-28, 10:31
Attraktiv! dock lite för smal

Pepz
2008-02-28, 10:34
Nej paris hilton är inte attraktiv på något plan

Snafu
2008-02-28, 10:36
She'd get it like.

Alternativt: I'd give her one.

manko
2008-02-28, 10:39
Jag skulle lätt sätta henne... Men då är jag ju en kille och rätt så äcklig. :)

Slartibartfast
2008-02-28, 10:45
extremt ful enligt min mening...

Rent objektivt så är hon knappast extremt ful. Klart bättre än medel, men hennes attityd, bilden som media byggt upp kring henne, och jantelagen, gör att alla tycker hon är en styggelse. Hade hon bott i grannhuset och varit världens justaste och roligaste tjej, hade 99,5% av alla här tyckt hon åtminstone varit riktigt söt.

Men jag tycker inte heller hon är det minsta attraktiv, pga de orsaker som jag räknade upp ovan.

manko
2008-02-28, 10:46
Rent objektivt så är hon knappast extremt ful. Klart bättre än medel, men hennes attityd, bilden som media byggt upp kring henne, och jantelagen, gör att alla tycker hon är en styggelse. Hade hon bott i grannhuset och varit världens justaste och roligaste tjej, hade 99,5% av alla här tyckt hon åtminstone varit riktigt söt.

Men jag tycker inte heller hon är det minsta attraktiv, pga de orsaker som jag räknade upp ovan.

+1 rakt av

minikevin
2008-02-28, 11:20
Rent objektivt så är hon knappast extremt ful. Klart bättre än medel, men hennes attityd, bilden som media byggt upp kring henne, och jantelagen, gör att alla tycker hon är en styggelse. Hade hon bott i grannhuset och varit världens justaste och roligaste tjej, hade 99,5% av alla här tyckt hon åtminstone varit riktigt söt.

Men jag tycker inte heller hon är det minsta attraktiv, pga de orsaker som jag räknade upp ovan.

Det är din åsikt, alla tycker inte som du :smash:
Jag tycker inte hon är det minsta lilla söt. Definitivt inget jag skulle titta på eller vänt mig om för. Inget som attraherar mig, varken söt eller snygg.
Sen att hon är ovanligt korkad är en helt annan sak

Jorgen
2008-02-28, 11:31
Det är din åsikt, alla tycker inte som du :smash:


Och alla tycker inte som du. :smash: :smash: på dig själv

Trance
2008-02-28, 11:37
Problemet med henne är väl mest att hennes kropp är grymt idealiserad i hela västvärlden, tyvärr. Därför klassar alltförmånga henne som attraktiv helt enkelt.

Tyvärr?

Arne Persson
2008-02-28, 11:41
Att man kan tycka att den trashbruden är attraktiv är nog bara ett uttryck för masspsykos.

Animalistic
2008-02-28, 11:41
Att man kan tycka att den trashbruden är attraktiv är nog bara ett uttryck för masspsykos.

*slap* *slap* *slap* *slap* *slap*

jwzrd
2008-02-28, 11:43
Problemet med Paris Hilton är att alla har en åsikt i ämnet.

VasterNorrland
2008-02-28, 11:47
Det är ju allas åsikter som gör diskussionen så färgstark ! =)

Timme
2008-02-28, 11:49
Inte det minsta.

jwzrd
2008-02-28, 11:49
Det är ju allas åsikter som gör diskussionen så färgstark ! =)

Men ärligt talat, hur intressant är det? Hur många fler gånger orkar du höra/säga: Äh, hon är ful/ffs hon är asläcker/aber lol, smal/jävla slampa hon är/kekekek såg du hur full hon var/suger dåligt? Vem i hela helvete bryr sig? Eller ja... ok, alla bryr sig :/










Fan är det med er? Alla som uttrycker sig positivt eller negativt om hennes attraktion, berätta hur er egen är och varför det är intressant för någon.

VasterNorrland
2008-02-28, 11:52
Men ärligt talat, hur intressant är det? Hur många fler gånger orkar du höra/säga: Äh, hon är ful/ffs hon är asläcker/aber lol, smal/jävla slampa hon är/kekekek såg du hur full hon var/suger dåligt? Vem i hela helvete bryr sig? Eller ja... ok, alla bryr sig :/










Fan är det med er? Alla som uttrycker sig positivt eller negativt om hennes attraktion, berätta hur er egen är och varför det är intressant för någon.


Nä, du har faktiskt rätt... Men lämna den här tråden till de som tycker den är intressant då (inte jag) Vi behöver ju inte läsa i den.

L-Sami
2008-02-28, 11:56
Hon utstrålar sexighet med sitt beteende och sin attityd, men i jämförelse med andra kvinnor är hon inte rent utseendemässigt något vidare attraktiv. Personligheten gör mycket för attraktionen. Bara man har silikonpattar och ser bra ut i ansiktet betyder inte per automatik att man är attraktiv.

Snafu
2008-02-28, 11:57
Jag slår vad om att JWRD inte hade legat med Paris om han hade fått tillfälle.