handdator

Visa fullständig version : Gasp - Hjälp med storlekar.


Kaboffastar
2005-12-14, 18:05
Jag har tänkt att köpa dessa och behäver lite hjälp med storlekar om så är möjligt :)

Jag har 98cm i midjemått och 94cm där brallorna sitter ( kan man säga så ? )

Jag antar att alla gasp grallor kör samma storlekssystem.

Några synpunkter i övrigt ? :)

Lasse Kongo
2005-12-14, 18:11
Ja har de flesta Gasp och BBbyxorna, Gasps senaste modeller är grymt sköna att träna i, de där har jag med, gillar inte dem så mkt...

Men men, enda nackdelen med gasps och bbs byxor är att de framhäver paketet så IN I HELVETE :em: jag får gå och dra i byxorna hela tiden för att inte ballen ska stå rakt ut trots att inte generalen saluterar :em:

Jobbigt, både tjejer och killar glor ju som fan när den svänger fram och tillbaka...

Devoid
2005-12-14, 18:15
Om det är samma som jag har (ser så ut) så älskar jag dem :)
Tycker de är så otroligt sköna, jag har väl ca 105-110 i midjemått (där byxorna sitter) och XXL på byxorna och de sitter inte åt direkt.

Men den tyngsta "träningen" jag har utfört i dem är cykling och några patetiska försök till knäböj, så den aspekten kan jag inte säga något om.

Kaboffastar
2005-12-14, 18:16
Ja har de flesta Gasp och BBbyxorna, Gasps senaste modeller är grymt sköna att träna i, de där har jag med, gillar inte dem så mkt...

Men men, enda nackdelen med gasps och bbs byxor är att de framhäver paketet så IN I HELVETE :em: jag får gå och dra i byxorna hela tiden för att inte ballen ska stå rakt ut trots att inte generalen saluterar :em:

Jobbigt, både tjejer och killar glor ju som fan när den svänger fram och tillbaka...

Hmm du råkar inte ha surfat in på gasps hemsida och spanat runt lite ? finns det något par som du rekomenderar ?

Vad gäller genetalierna =P JAG VET hahaha, fan det är ingen lek.. men de löser man ju med ett par sånadär tajta underbyx-grejer som fotbollspelare använder =), jag har tänkt på allt.

fonzie
2005-12-14, 19:11
Ja har de flesta Gasp och BBbyxorna, Gasps senaste modeller är grymt sköna att träna i, de där har jag med, gillar inte dem så mkt...

Men men, enda nackdelen med gasps och bbs byxor är att de framhäver paketet så IN I HELVETE :em: jag får gå och dra i byxorna hela tiden för att inte ballen ska stå rakt ut trots att inte generalen saluterar :em:

Jobbigt, både tjejer och killar glor ju som fan när den svänger fram och tillbaka...

ANVÄND KALSONGER!!!!

^AzAzeL^
2005-12-14, 19:21
Jag har tänkt att köpa dessa och behäver lite hjälp med storlekar om så är möjligt :)

Jag har 98cm i midjemått och 94cm där brallorna sitter ( kan man säga så ? )

Jag antar att alla gasp grallor kör samma storlekssystem.

Några synpunkter i övrigt ? :)

vafalls mina brallor!

själv har man storlek L
fast verkar som materialet skiljer sig åt har små hål överallt på mina byer väldigt tunna andas bra.- :hbang:

Kaboffastar
2005-12-14, 19:22
vafalls mina brallor!

själv har man storlek L
fast verkar som materialet skiljer sig åt har små hål överallt på mina byer väldigt tunna andas bra.- :hbang:

jaja du har L =P men vad har du i midjemått haha :D
Jag söker ju riktlinjer :P

Kaboffastar
2005-12-14, 19:55
kom igen, tveka inte, har du GASP brallor så skriv ditt midjemått och storleken på brallorna =)

^AzAzeL^
2005-12-14, 20:00
jag har 104cm i midje mått där brallorna sitter

z_bumbi
2005-12-14, 20:28
Jag antar att alla gasp grallor kör samma storlekssystem.

Det skiljer en del mellan olika modeller så testa ett par innan du beställer.

Kaboffastar
2005-12-14, 20:31
Det skiljer en del mellan olika modeller så testa ett par innan du beställer.


Hmm borde det inte vara någorlunda uni-fit ändå i och med att det är resår och snörning ?

BajareN
2005-12-14, 20:35
Jag skulle satsa på Medium, möjligtvis Large.

grisbil3n
2005-12-14, 23:07
Dom ser mysiga ut

Kaboffastar
2005-12-14, 23:17
Dom ser mysiga ut

det finns så många mysiga också =) beslutsångest.

Rockhard
2005-12-14, 23:45
Tror jag har exakt dom där byxorna på bilden. Helt jäkla feldimensionerade, alldeles för långa men dom såg sköna ut så jag köpte dom iaf, syrran fick sy upp dom en bit åt mig.

Rockhard
2005-12-14, 23:50
För att svara på frågan då så är byxorna L och jag har 98 cm runtom där dom sitter.

Kaboffastar
2005-12-15, 00:03
För att svara på frågan då så är byxorna L och jag har 98 cm runtom där dom sitter.

Hade du helt enkelt gjort rätt i att köpa ett par mindre istället ?

Rockhard
2005-12-15, 02:32
Hade du helt enkelt gjort rätt i att köpa ett par mindre istället ?

Nej jag provade medium. De var också för långa dessutom var de trånga runt röven, kunde bli problem vid knäböj misstänkte jag.

fonzie
2005-12-15, 13:18
I övrigt tycker jag att de ser bekväma ut. Synd bara det där med godelarna. Min balle är så stor. *cry*