handdator

Visa fullständig version : Im coming to get ya boooy...


Sidor : 1 [2] 3 4 5 6 7 8

spinkoo
2002-11-16, 10:08
Michael: Jag lägger till dig i min "läsa-dagbok-lista". Förväntar mig storslagna resultat som tack...:notme:

Max: Du kommer det inte få det lätt på träningen idag efter detta...:devil: :D

Toxy: Självklart inget jag orar mig för, skrev det med glimten i ögat. Men du har givetvis rätt, jag låter allt i mitt så kallade privatliv störa mig träning, jobbar mig ur sånt skit nu...:)

Alla: Jag har gjort mitt biologi arbete färdigt. Jag e så lycklig...inget mer svettande på nätterna p g a det urtrista helvetet det har inneburit. Som en sten på axlarna som slätt, därför ska jag träna axlarna idag...:thumbup:

Mallan
2002-11-16, 13:50
Jag vill se muskler UTAN kläder :insane:

STRIPPA!!!
:angel:

..sorry att det tog ett tag innan jag upptäckte bilderna :smash: ..

spinkoo
2002-11-16, 17:51
Raka puckar mallan. :D Här lämnas inget åt ödet, det är bara det att jag har växt så mycket sen dem förra bilderna att jag inte får av mig tröjan...:( :naughty:

spinkoo
2002-11-16, 17:58
Idag har jag haft ett "dagen-efter-brutal-fylla-pass". Känns som man är lite sliten men det ska nog gå bra. Jag slog faktiskt en del PB, som alltså är PB inte bara efter uppehållet utan även före. Jag är på väg tillbaks gott folk:thumbup:

50,0 kg / 9,6 Militarypress (smith:em: )
11,5 kg / 13,12 Laterial Raise
35,0 kg / 10,10 Drag till hakan
115 kg / 9,7 Skrivstångsshrghs
80 kg / 9,9 Stela marklyft
30 kg / 6,6 Lårcurl

Militärpressen fick bli ganska bra idag. Jäkligt förvånad över den första 9:an där så det var lite gutt. Men sen när det var dags för laterial raise var det dags för det största PB:et! Äntligen klarade jag 12 i andra setet och jag ska köra 14 kilos hantlarna nästa gång:kickass: Jag har aldrig i mitt liv sett nån köra mer än 16 kilo i denna övning, det siktar jag på!!! Drag till hakan stod jag och lekte med, var pisslätt:thumbup: Shrughsen kom en kille fram och sa : "-fan vad vikter"...så jag slog ett PB bara för det. 120 kg here I COME!!!!!. Sen var jag så trött i själen så baksida lår blev mer likt bygga lego än bygga muskler. Har mycket kvar att ge där men var för lat. Kanske kör på 100 kg nästa pass i stela marklyften, och då är jag ju tekniskt sett tillbaka där med. Men det känns bra nu i efterhand iallafall, axlar går fint just nu.

*Hoppas på ett lika bra pass imorn / spinkoo

michael
2002-11-16, 18:55
http://www.click-smilie.de/sammlung/traurig/traurig001.gif jag skulle säkert palla 120kgs shrugs med om det inte vore för handskarna/greppet, tränar med 110kg och trapzen orkar med, inte underarmarna http://www.click-smilie.de/sammlung/traurig/traurig001.gif

spinkoo
2002-11-17, 10:26
Micke: Tja jag fuskar ju med magnesium, vet inte hur mycket det hjälper men jag tycker det maximerar greppet jag har så jag slipper få överaskningar av att stångarna är hala:)


Då sitter man en söndag morgon i stolen och ser fram emot ett knäböjar pass. Ett brutalt ska det bli...jag vill inte kunna gå imorn:thumbup:

Jag tänkte inleda ett litet projekt nu. Projelt "sola-bort-finnar". Mitt största problem blir att bortförklara varför jag solar solarie mitt i vintern, vem lurar jag liksom...:rolleyes: Men det är andras problem inte mitt...

Följande ska alltså ske. Tisdag och Lördag solar jag. Jag använder beta-karoten-baserad fuktkräm. Kör extra fuktkräm i ansiktet och varvar 1-2 gånger i veckan med stioxyl och silikol-gel. Nu är det BORT finnarna ska. :thumbup: Ju mer uttorkad jag blir desto mindre stioxyl använder jag...

En gång för alla...

...men först är det dags att träna ben. Synd att jag är utrustad med disco-träning i DNA:n så jag vill egentligen inte. Men jag ska tvinga mig själv att öka vikterna idag så det kan bara bli bra.:kickass:

SPINKOO - ärkekalven av dagbokskirvarna...

Örjan
2002-11-17, 11:03
Skitsnack Spinkoo! Du solar såklart för att dina Kolozzeum-bilder ska visa definitionen bättre.

Linnet
2002-11-17, 11:31
Spinkoo har du provat Dalacin? Är receptbelagt och hjälpte mig mycket när jag hade min värsta acneperiod!

spinkoo
2002-11-17, 11:34
Örjan: Din buse där...tyst, nån kan höra dig...:p :p

Linnet: Betyder det att jag måste gå till doktorn??:confused:

MVH/spinkoo:D

Linnet
2002-11-17, 11:38
Ta kontakt med din husläkare, du får antagligen gå dit och prata med läkaren men det brukar inte vara något problem.

spinkoo
2002-11-17, 11:43
Jo jag tänkte jag skulle pallra mig bort till läkarn om detta inte hjälper. För efter detta kommer jag ha provat allt från konsums blåvita acnelösning till att kraftigt överdosera uttorkningsmedel. Och öven då solarie, combos osv.

Sen måste jag nog gå över till piller och pulver för att rensa upp bölderna vi kallar finnar...:naughty:

Linnet
2002-11-17, 11:49
Det är den receptbelagda skiten som funkar! Jag har provat det mesta, Stioxyl, basiron, clearasil, ACos produkter, och en hel hög med annan skit det enda som funkar hyfsat är tvätta ansiktet med Lactacyd morgon kväll, Dalacin(får bara tas typ fyra veckor i sträck) använda Basiron mellan Dalacin kurerna och sen gå på Dalacin igen.

Vilken missbrukare man är va!

spinkoo
2002-11-17, 11:58
Missbrukarn:naughty: : Det låter ju farligt om man bara får ta dem 4 veckor i sträck. Får se vad läkaren säger dock, blir kanske att uppsöka honom efter några veckors solning. (sista "rena" vägen)

att gå till doktorn med finnarna känns som att dopa sig, nästan fusk kanske..:rolleyes:

Hur gammal var du när du körde dessa medel?:eek: :confused:

Linnet
2002-11-17, 12:14
Jag började tidigt, har haft ganska svår acne, men började nog med Dalacin när jag var fjorton nu är jag arton och klarar mig på att använda endast Basiron, Dalacin är bra men mycket starkt(är antibiotika) huden blev mycket torr på mig så nu när det värsta är över för min del skippar jag det.

Niclaaas
2002-11-17, 12:47
jag använder också dalacin, fick det utskrivet för några år sen och det är bara att ringa till läkaren så skriver han ut mer hela tiden. har lite finnar kvar på ryggen annars är dom helt bort nu. visste inte att man bara fick använda i 4 veckor i sträck...:confused:
har aldrig märkt av nå biverkningar iaf....det funkar!

har faktiskt rekommenderat det till dig förut spink

:cheers:

goa_killen
2002-11-17, 13:13
Jag hade oxå rätt stora acenproblem för ett par år sedan..

Ja käkade nåt som heter tetralycal, receptbelagda tabletter och så fick jag en kräm som heter skinoren som ja skulle smörja in drabbde områden med..

Funkade skitbra, men man får inte vistas i solen så man bör ta de under vintern!!

Glöm clearasil o all anann skit som säljs, de funkar oftats inte, eftersom acnen kommer inifrån!!!

spinkoo
2002-11-17, 13:16
Japp niclaas det kommer jag ihåg:) Ångrar att jag inte gick till läkaren direct men jag skulle bara prova alla medel samtidigt först. Det funkade inte. Nu ska jag sola bort skiten. Det komemr inte heller funka men om det gör det vet jag det inför framtiden! Sen är det som sagt läkaren som gäller...


Tack allihop för alla tips:kickass:

Linnet
2002-11-17, 14:18
Niclaaas Dalacin är antibiotika och skall bara tas enligt instruktionen, det kan vara mycket som kan gå fel om man inte gör det! Flörstår inte hur läkaren kan ha missat detta, mitt råd är använd Dalacin en perid på några veckor använd sen Basiron under lika lång period innan du använder Dalacin igen(Basiron kan köpas receptfritt)

Angående tetralycal eller hur det nu stavas så fick jag bättre resultat av Dalacin, Tetralycal funkade iofs ganska bra det med.

Niclaaas
2002-11-17, 14:27
Originally posted by Linnet
Niclaaas Dalacin är antibiotika och skall bara tas enligt instruktionen, det kan vara mycket som kan gå fel om man inte gör det! Flörstår inte hur läkaren kan ha missat detta, mitt råd är använd Dalacin en perid på några veckor använd sen Basiron under lika lång period innan du använder Dalacin igen(Basiron kan köpas receptfritt)

Angående tetralycal eller hur det nu stavas så fick jag bättre resultat av Dalacin, Tetralycal funkade iofs ganska bra det med.

han missade det....jaja, har iaf inte fått nå biverkningar. basiron har jag aldrig hört talas om...ska höra mig för. har iofs knappt nå finnar kvar nu

EDIT: sorry för att vi kladdar i din journal spink :oh

spinkoo
2002-11-17, 17:24
Spamma på bara:kickass: Alltid lär jag mig nåt...:thumbup:

Men en sak som orar mig lite, det verkade ta en jäkla tid och många cykler innan ni fick resultat???:confused: :(

Niclaaas
2002-11-17, 17:26
Originally posted by spinkoo
Spamma på bara:kickass: Alltid lär jag mig nåt...:thumbup:

Men en sak som orar mig lite, det verkade ta en jäkla tid och många cykler innan ni fick resultat???:confused: :(


näe lät det så? jag har bara sagt att det är borta nu....särskild lång tid tog det inte. märkte faktiskt resultat riktigt snabbt tycker jag

spinkoo
2002-11-17, 17:32
Dagens rapport, jag har inte missat en rapport ännu så dagboken lever. Idag vart det ben och jag vart ruggigt laddad. Men alla vet ju hur knäböj kan ta musten ur en. Men dagens pass får jag nog ränka som ett av de bättre nånsin faktiskt, har aldrig vilat så lite och kämpat så mycket. Det var SJUK intensitet, och för mig ganska höga vikter. Påminner återigen om att bensparken är bland de segaste på denna jord, den hakade till och med upp sig i ett set så jag gjorde om allt igen...:oh

70 kg / 9+1,10+1,7 Benböj
30 kg / 10,12,10 Benspark
150 kg / 15,12,14,17 Hack-vadresning
5 kg / 15,15 Crunches
"80" kg / 10,7 Cablecrunch

dagens knäböj var lite annurlunda. Jag fokuserade VERKELIGEN på att ha en sjuktusans stark svank, och alla problem med att snurra å knäna, vrida på sig osv var som bortblåsta. Hade det inte varit för att jag är lite lite lite för framåtlutad så hade det varit som hämtat ur insturktions boken. Helt underbar fokus och kontakt, känsla och allt annat som är bra....

Gjorde som ni ser en jälva massa reps idag. Är verkeligen slut i hela kroppen efter detta. 4-6 reps i all ära, men jag har inte förstått vikten av lite fler reps innan. Man tjänar 6-dubbelt på att periodisera!!! Ska dock inte köra sååå här många reps i fortsättningen...

cablecrunchen har jag ingen aning om vad den väger, det är samma som jag kör triicepsnerdrag i. Det står 80 iallafall och det är fullmag:thumbup: Får börja hänga vikter i pinnen, fan vilken status!!! Gissar att den väger 40 kilo..hehe...:)

MVH/spinkoo - som älskar knäböj igen...

goa_killen
2002-11-17, 17:47
Originally posted by Niclaaas



näe lät det så? jag har bara sagt att det är borta nu....särskild lång tid tog det inte. märkte faktiskt resultat riktigt snabbt tycker jag

Beror på hur man definierar snabbt..

De tar MINST 4 veckor innan man kan märka resultat sa dom till mej..

Så man får räkna med nåra veckor...

spinkoo
2002-11-17, 18:05
Hmm...jag ...antar att jag inte har nåt val direct, lika bra att gå på grejerna så man vet att det är borta till sommarn eller nåt iallafall...det är saker man äter eller salvor?! hatar nämligen att ha vidrig salva i ansiktet hela tiden...:(

4 veckor är ju inte sååå lång tid...:)

Niclaaas
2002-11-17, 18:55
för moi tog det då mindre än 4 veckor att märka resultat... och det är ingen salva, rätt vattnig konsistens....

spinkoo
2002-11-17, 18:56
Låter ju bra...minns en jäkla salva, hela ansiktet stelnade och man kunde knappt prata...den var dock efektiv men inget man orkade använda..:notme:

Niclaaas
2002-11-17, 18:58
använde nåt i sjuan.....brände som fan där man hade på det, sen blev man stel och till sist flagna skiten så man såg ut som ett brandkatastrof-offer

spinkoo
2002-11-17, 19:02
Hehe, låter som stioxyl. Den funkar ända tills man har läkt ihop huden igen, och då är finnarna på plats igen...:(

Niclaaas
2002-11-17, 19:38
jävla finnar :insane: http://www.click-smilie.de/sammlung/waffen/waffen017.gif

skönt att den perioden är över som sagt :D

bra att du är påväg tillbaka förresten! :thumbup:

spinkoo
2002-11-18, 19:19
Dagens hemska dag.

Solariet har gått i konkurs, jag har tappat mitt bankkort och gymmet var proppfult:insane:

Som saggt var gymmet snuskigt proppat med folk, det var jobbigt, plus att det var tusen småbarn där som skrek och lekte när man försökte träna...jobbigt...:blah:

7,6 / 65 kg Benkpress
4,x / 60 kg Lutande benkpress
5,x / 55 kg Lutande benkpress (ont i axel)
SEN FICK VI HOPPA ÖVER FLYERS:insane:
8,x / 00 kg Dips
10 / 60 kg Tricpes nerdrag (äckelhandtag favoriten var upptagen)
8,x / 65 kg Tricpes nerdrag (äckelhandtag favoriten var upptagen)
9,9 / 65 kg Tricpes nerdrag (JAAA, fina handtaget)
8,9,15 / 200 kg Stånde vadpress i hack-maskin.

Så jäkla trött på myllrande människor...:sleep:

Pretender
2002-11-18, 20:46
Tjena spinkoo...ser att det går framåt...kör hårt :bpump:

Angående finnar; det finns ett "mirakelmedel", det heter roacutan, och är receptbelagt. Kan ju fråga läkaren om du har stora problem. Testade själv en kur av denna medicin, allt försvann mkt snabbt. Märkte inte av några biverkningar iheller. Enda nackdelen är att man måste ta blodprov varannan vecka.

Vänligen,
Pretender

moore
2002-11-20, 14:13
Om du går på ett gym som du betalar fina slantar för tycker jag du ska gå till ägaren/föreståndaren att kasta ut alla ungar.. På vårat gym så har de en tv och en video för ungarna. Det är inte tillåtet för dem att vara inne o springa vid vikterna eller så..
Dels för att det är jävla störande och dels skulle jag inte vilja tappa 90 knäböj på en unge..

Det borde vara ett lätt problem att fixa..

Om inte detta funkar så skrik som fan på dem ;)..

:smash:

emmzan
2002-11-20, 14:33
Originally posted by moore
Om du går på ett gym som du betalar fina slantar för tycker jag du ska gå till ägaren/föreståndaren att kasta ut alla ungar.. På vårat gym så har de en tv och en video för ungarna. Det är inte tillåtet för dem att vara inne o springa vid vikterna eller så..
Dels för att det är jävla störande och dels skulle jag inte vilja tappa 90 knäböj på en unge..

Det borde vara ett lätt problem att fixa..

Om inte detta funkar så skrik som fan på dem ;)..

:smash:

På mitt gym har vi "problemet" att det då och då befinner sig en jättelik 70-kilos mastiff där som är lite överallt :D

spinkoo
2002-11-20, 15:32
Pretender: thx dude! ska höra med doktorn senare...har faktiskt inte lomat ivåg och solat än...:em:

Men alltså, jag tränar på en atletklubb. Dessa ungar var där och brottades och skrek för att dem är den nya generationen tyngdlyftare...:D :D Sen att dem var 7-9 år gamla och hade på tok för mycket energi i sig är en annan sak...;)

stybb
2002-11-20, 18:45
oj.. jag har visst två users :p..

aha.. såna ungar är inte så lätta att göra något åt.. Trodde det var 5-6 åringar som var med mamma och pappa när de tränade..
:kickass: -> :cryout:

spinkoo
2002-11-20, 19:29
Hehe, svårare att stuva undan alla mammor och pappor som skulle titta på sina tyngdlyftarbarn faktiskt...:D

Jag säger då det, det är inte lätt att vara en hormonstinn tånn-åring. Nu sitter jag mest och deppar över saker, varför kommer det dagar då man inser att livet bara är skit. Varför kan man inte hoppa över dem...:cryout:

Oavsätt om jag deppar eller inte super man på helgen iallafall, så nån trygghet har jag i mitt liv...:thumbup: Hoppas det blir ett bra ryggpass imorrn, mitt psyke behöver det...:(

Imonr är det rugby på gympan. Undra om jag får ut nått personligt nöje i att skada andra, vad tror ni...?:devil:

Pecca
2002-11-20, 20:26
Det är roligt att springa över andra när man kör rugby:devil:

spinkoo
2002-11-21, 14:31
Idag skulle jag rapproterat om ett ryggpass. Får se hur det känns senare men just nu är jag inte så sugen på ett ryggpass. Fick en rejäl smäll (likt många andra) på rugbyn idag och benet smärtar ohämmat. Samtidigt som det är skönt:eek: så är jag inte så sugen på att köra rygg. Var ju nämligen tvingad att springa idag så jag är helt utpumpad...:D

Provade armhävningar för första gången på länge idag...det var jättelätt...puh, tur att vikten inte sabbar det också, vikten har nämligen sabbat min kondis tror jag...eller så är det för att jag aldrig springer...:rolleyes: en combo kanske...

Känner mig som en kärring, har tappat all aptit igen och rent statisk mässit ser det ut som en jävla jojo-bantning. Ok att jag inte är i form direct men jag försöker ju gå upp mer ju:eating: Som det var denna gången orkade jag äta i nån vecka, nu är jag mätt i en vecka framåt. Jaja, så länge jag orkar träna iallafall...:em:

Ont i benet - spinkoo

michael
2002-11-21, 14:51
Smärta blir en högre form av njutning efter man tränat ett tag, lite sadomachosistiskt kanske men så är det väl med alla som går på gym, proppar steroider och piskar sin partner om kvällarna utklädda i läder.. ehrm.. börja ät för fan, köp nu en familjepizza och du får inte lämna bordet förräns hela pizzan är i magen! http://www.amousehole.com/lolhit.gif

spinkoo
2002-11-21, 15:03
Den där smileyn var riktigt söt...;)

Hämtade just gröt ,får ses som dagens prestation...:em:

EDIT: Jag har kollat i min fina bok nu, det är "rectus femoris" som har blivit prickskjuten på benet...

JJ
2002-11-21, 15:50
Skärp dig och pallra dig ned till gymmet!:insane:
Ett ryggpass kommer göra dig gott, själv är jag alltid lycklig efteråt.:smokin:

Valrossen
2002-11-21, 15:59
Precis, ryck upp dig nu för faan!! Tycker det bara har vart en massa gnäll senaste tiden! Livet är inte lätt och kommer aldrig bli.

I all välmening - Jimmy

spinkoo
2002-11-21, 16:00
Det är inte livet som kommer ivägen för ryggpasset...jag är ju trött för fan, jag har sprungit idag...

:laugh: :laugh:

Mallan
2002-11-21, 16:03
Men vá fasen har det tagit at dig Spinkoo!?!?

Jag trodde vi var överrens om att ditt signum skulle bytas ut, men det ser mörkt ut om du fortsätter i den här takten.
Äääät!!

Ibland är det inte fragan om att vara hungrig, utan bara att gapa, tugga & svälja.

PS. Man kan hoppa över tuggandet om det tar för mycket pa krafterna ;)

Kör hart nu!
:kickass:

michael
2002-11-21, 16:13
Trött? TRÖTT?!?!?!?!?! På min tid löpte vi 2mil till skolan varje dag i 2 meter snö och utan skor på fötterna, lika långt fick vi löpa hem och hade vi vart snälla hela dagen fick vi ett mål gröt på kvällen!

Vekt och svagt av dig att inte träna för att du sprungit, jag brukar ju köra gym och wing tsun vissa dar, för att inte tala om löp-passen på idrotten i skolan och sen gymmet! Och jag är inte direkt nån topatlet :P gå till gymmet nu annars vägrar jag prata med dig mer!

spinkoo
2002-11-21, 16:19
Gnäller jag så mycket verkeligen.:notme:

Ska ändra på det förståds men jag "vill" inte just nu, ok?!:) Jag tränar ju inte själv heller så det är ju inte bara att åka och träna...

Maten ordnar sig senare, jag måste tycka om maten jag äter annars skiter jag definitivt i det. Det är ungefär samma situation isåfall som alla som tvångssvälter sig själva, skillnaden blir att jag tvångsäter istället. Nej, tack...;) Jag svälter ju inte för fan, jag äter bara som en vanlig person istället...hehe!!

Dessutom har jag ju mitt häftiga jobb att sköta, så träningen blir alltid så jäkla sen när jag inte tränar efter skolan...:(

Blir lite PB sen, men det är inte direct motiverande att komma från ett tidigare marklyftarpass med kass teknik. Det gör att jag inte kan satsa på ökningar det triggar mig inte direct. Ska sätta tekninken idag iallafall...:thumbup:

Micke: Jag heter spinkoo!?!? vad förväntar du dig egentligen. Klart jag är vek. Dock anser jag inte ett pass motiverat när man är trött/bakis eller nåt annat. Passen ska vara brutala och för det krävs en utvilad kropp. Jag är gjord av glas och kommer fortsätta vara gjord av glas. Du får givetvis racka ner på min kondis hur mycket du vill...

michael
2002-11-21, 16:24
jag vet hur det känns, har lagt wing tsun på hyllan nu ett tag eftersom jobbet slukar så mycket tid, jobbar tis-tors 17-21 det betyder att jag hinner träna på mån ons fre lör sön. inte så många dar, och på onsdagar är det innan jobbet, slutar skolan tidigt som tur är den dagen. Vilka dagar jobbar du och vilka tider?(och som vad? :p )

spinkoo
2002-11-21, 16:25
Jag fick slut på leende gubbar men medelandet var skrivet mestadels med glimten i ögat...:D :D

EDIT: Jag jobbar 18.30 VARJE dag, mitt jobb är att dra in alla kundvagnarna på ICA. Detta sköts ihop med en annan kille, och vi har kommit överens om att hålla tiderna. Det tar 5 minuter så det är inte tidsbrist, bara en tid att passa. Och eftersom klockan redan är halv fem blir till träning vid sju kanske...:)

Valrossen
2002-11-21, 16:31
Originally posted by spinkoo
Jag fick slut på leende gubbar men medelandet var skrivet mestadels med glimten i ögat...:D :D

EDIT: Jag jobbar 18.30 VARJE dag, mitt jobb är att dra in alla kundvagnarna på ICA. Detta sköts ihop med en annan kille, och vi har kommit överens om att hålla tiderna. Det tar 5 minuter så det är inte tidsbrist, bara en tid att passa. Och eftersom klockan redan är halv fem blir till träning vid sju kanske...:)

Varför inte bära vagnarna istället så behöver du inte ha dåligt samvete för att du inte släpade dig till gymmet den dan..:bpump: :D

Pecca
2002-11-21, 16:42
JJ>
Jag har länge länge länge funderat över din signatur.... Borde inte en tung pung ge en starkt rygg istället???

JJ
2002-11-21, 16:54
Pecca min vän, jag vet faktiskt inte då jag har tillfälle att tömma den (och därför har klena ben). Det är mest en teori jag har. Det beror kanske var man har sin fästpunkt? Killen i "Men in black 2" har den under hakan och har kanske en rejält utvecklad rygg/nacke?
Finns det forskning på detta kanske?:confused:

ToXY
2002-11-21, 17:51
Klart det kommer bilder... nångång!:D biff?? jag?? nänä... ja è fortfarande en liten räka men jag :eating: :bpump: :eating: så lite större kanske jag blir...:(


Hur går det för dej nu????

/Martin

spinkoo
2002-11-21, 17:57
Hur det går för mig?!

Ja du, åt helsike om man ska tro personerna som spammat min dagbok nu på eftermiddagen...:p :D

Valrossen: På vintern tvingas vi bära vagnarna för all snö...mindre kul...:( :p

Nu ska jag åka och träna rygg...:eek:

spinkoo
2002-11-21, 21:10
Jaha, inte så mycket att tilllägga, jag skulle stannat hemma idag men blev pressad att fara till gymmet. Ett ganska dåligt pass till följd.

Som jag sa innan så har jag ont i benet. Kände på marklyften, det kändes inte bra alls. Dem fick jag hoppa över alltså...

8,7,7 / 70 kg Sittande rodd
9,9,7 / 60 kg Stående rodd
10,x / 50 kg Good-morning
6,4,x / 00 kg Chins

Sen provade jag bicpes. Det var fruktansvärt och hemst jobbigt. Det lade jag ner snabbt som attan. Skulle köra mage istället, men benet krampade vid det här laget satan så passet avbröts.

Dagens vikt: 74,9:insane:

Nu har jag fruktat ont i benet, blir varken mark eller böj på några dagar...:cryout: :cryout:

Pretender
2002-11-21, 21:28
Varför inte ta en vilovecka...det verkar ju vara läge för det...

Sen kan du återkomma med fulladdade depåer :thumbup:

Bara ett förslag

Vänligen,
Pretender

spinkoo
2002-11-21, 21:32
Hehe, inget dumt förslag alls. Fast jag har nyss haft 4 stycken på rad:D :D :D

Var borta rätt länge, försöker komma tillbaka nu...:)

Pretender
2002-11-21, 21:43
oj, förlåt...var inte riktigt med på noterna där :smash:

Men du kommer igen...:bpump:

Vänligen,
Pretender

ToXY
2002-11-21, 22:00
Ta det lugnt & undvik det du får ont av & kör så det ryker i dom andra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:bpump: :eating:

scythe
2002-11-21, 23:14
hur går det nu då smiskoo?
blir det några fina vikter igen eller?
det är bra att du vilar benet. man ska inte chansa, när det väl händer något är det inte roligt längre. :rolleyes:

ha det gött och kör hårt! :thumbup:

spinkoo
2002-11-22, 10:57
Tänkte jag skulle ge benet lite cirkulation idag. Promenix, åkte till skolan kl 4 idag, fan vad hardcore:hbang:

Kom på att det är ju fan töntigt:mad:

blir det några fina vikter igen eller?

Vissa övningar är jag tillbaka och till och med lite förbi. Andra övningar eller kanske hela muskelgrupper har ja ginte kommit nån stans i:(

Nästa pass e tricpes/baksida ben, får se hur det går, hoippas jag kan böja på söndag...
promenix framåt:kickass:

spinkoo
2002-11-23, 17:06
Idag vände livet igen! Fan vad jag känner mig levande igen. Sånna här pass borde man förtjäna oftare, för idag fanns inget som skulle stoppa mig. Jag var stört och starkast på gymmet, iallafall i mina egna tankar. :angel:

50 kg / 10,9.........Militärpress (smith)
14 kg / 7,5...........Laterial Raise
37,5 kg / 12,10....Drag till hakan (ez-stång)
120 kg / 6,9.........Skivstångsshurghs
90 kg / 10,6.........Stela marklyft
240 kg / 8,9,12....Vadpress i hack-lift

Kände mig urstark efter de strika repsen på militärpressen och helt överlycklig att jag ens kunde rubba laterail raisen. Jobbig viktövergång med 3,5 kilo i varje hand i en sån övning. De första shurghsen var med stopp i översta läget varav mindre reps.. Vaderna kör jag ganska ofta för att det är lätt fortfarande så de tränas inte riktigt. Ska upp i minst 300 kilo de närmsta veckorna.

Thats all for today folks, now its time for good ol chicken...

Igår skrev jag in vad jag åt i hälsovakten. Det blev följande pinsamma resultat.

Fett: 58 gram
Kolh: 396 gram
Protein: 190 gram
Fibrer: 45 gram

Fortsätter att använda HV för att det var ju HUR LÄTT SOM HELST! Känns lite som fusk...:em:

Ska upp till MINST 4000 kcal om dagen igen....Over and out!

EDIT: skriver "dem" lite för ofta...:blah: Nån som kan lära mig när det ska vara de, dem, dom kanske!?:em:

PS: MVG i svenska talar för sig själv verkar det som...:laugh:

michael
2002-11-23, 17:33
Go spinkoo! :kickass:
Kul att se dig tillbaka igen! Körde rygg o biceps idag och fyfan vilket jävla tryck! bästa passet jag haft i veckan ! Tänkte uppdatera min journal nu med detsamma, vad är det dära hälsovakten du pratar om? något kostprogram?

Max
2002-11-23, 21:59
Psst... spinkoo, dom är inget ord och finns ej med i ordlistan...
Akta så jag inte skvallrar för uffe för då rycker MVG:et


GRYMT pass dock :bpump:

spinkoo
2002-11-24, 12:37
Miceal: Thx DUDE! :bpump:

Max: Max ma man...uffe gav mig ju inte MVG, han glömde ju bort vad han hade gett mig för betyg på alla redovisningarna.
"Det bästa han nånsin hört" förvandlades ju till G, remember, 2 gånger...:smash: Jävla gubbe...:insane:

Gårdagens mat då?!

Jo då...

Protein:247
Kolhydrater:459
Fett:55

Synd bara att 100 av kolisarna kom från läsk:notme: ...


Nu har jag varit i affären. Skönt nu har jag protein hemma, tonfisk, mer mjölk, ägg...nu blir det mullra!!!!

Drog en farmers walk med matkassarna hem...
:notme:

goa_killen
2002-11-24, 14:15
Originally posted by michael
Go spinkoo! :kickass:
Kul att se dig tillbaka igen! Körde rygg o biceps idag och fyfan vilket jävla tryck! bästa passet jag haft i veckan ! Tänkte uppdatera min journal nu med detsamma, vad är det dära hälsovakten du pratar om? något kostprogram?

Hälsovakten är ett kostprogram, hur bra som helst!!

Du kan ladda ner en domo version som funkar i 7dagar...

www.halsovakten.se :thumbup: :thumbup:

michael
2002-11-24, 15:51
Originally posted by goa_killen


Hälsovakten är ett kostprogram, hur bra som helst!!

Du kan ladda ner en domo version som funkar i 7dagar...

www.halsovakten.se :thumbup: :thumbup:

jag har redan tjackat hälsovakten ;P kanonprogram, fast jag äter för mycket fett, kolesterol och mättat fett :(

Niclaaas
2002-11-24, 17:26
fick också lov att skaffa det efter att ha läst här....kanonprogram verkligen :thumbup:

spinkoo
2002-11-24, 17:29
Idag har hänt massa saker som rör min träning. Jag har tex tränat...

* Vaknar med 5 timmars sömn i nattmössan.
* Måste gå och handla innan jag kan äta frukost.
* Äter världens störtsa frukost.
* Dricker mig hög på grönt te och kaffe.
* Blir galen
* Går till gymmet ( 40 min)
* Tränar
* Skallar min träningspartner:em: (förlåt igen:cryout: )
* Går hem (40 min)
* Skriver detta...

Har även blivit testo-laddad till max tror jag. För jag kan fan inte stita still en minut, jag ökar vikter kopisöst, och känner mig allmänt manlig och stor. Min hjärna säger till mig att jag e bäst och ur vägen med alla stollar som står i vägen för den stig jag väljer. Nä jag ska sluta vara filosofik nu, titta här istället så fattar ni vad jag pratar om...:thumbup:



http://www.fitnessboard.com/phpBB/viewtopic.php?topic=100010231&forum=7&27>

Passet då?!

80 kg / 10,8,7.......Knäböj
35 kg / 8,9,7.........Benspark
10 kg / 12,12,8.....Crunch
80 kg / 12,8..........Cablecrunch

10 kilos ökning i knäböjen. Idag var det brutalt!!!!!!!!!!:thumbup:

Visst e det skänt när det bara hugger i benen av muskelkontakt!!! I alla setten....arghh!

Jag tänkte börja med 5 gram glutamin morgon och kväll nu!!! Dels för att jag vill ha 300% xtra GH, och så har jag en gammal burk jag lika gjärna kan äta upp. Får akta mig för GH mage bara...:naughty:

Pretender
2002-11-24, 18:02
Spinkoo...din gamle räv :D
Visste inte paradiset fanns på jorden ;)

Bra pass...grym ökning!

//Pretender

spinkoo
2002-11-24, 18:14
Syftar du på länken eller nordmans senaste samlingplatta...:notme: :naughty:

Tackar kompis, ja inte går den av för hackor. Med den länken kan man lägga på 10 kilo i alla övningar i rent testo...:angel: :muscle:

scythe
2002-11-24, 19:23
huh då! testo så det både räcker och blir över! ;)

appropå fitnesstjejer spinkoo, har du sett cori nadine?
"damn!" säger jag bara...:devil:

Niclaaas
2002-11-24, 19:28
blondinen i början...... :love: *in löööv*

michael
2002-11-24, 19:45
Originally posted by squat
huh då! testo så det både räcker och blir över! ;)

appropå fitnesstjejer spinkoo, har du sett cori nadine?
"damn!" säger jag bara...:devil:

det där är inte fitnesstjejer, det är prostituerade :D

scythe
2002-11-24, 19:50
Äsh va fasen! här får du några smakprov spinkoo, bara för att du är så snäll. se det som en present! :D

http://www.absolutepictures.com/display.php?p=/n/nadine_cori&c=149&n=Cori+Nadine&l=232

http://www.absolutepictures.com/display.php?p=/n/nadine_cori&c=147&n=Cori+Nadine&l=232

http://www.absolutepictures.com/display.php?p=/n/nadine_cori&c=167&n=Cori+Nadine&l=232

http://www.absolutepictures.com/display.php?p=/n/nadine_cori&c=187&n=Cori+Nadine&l=232

http://www.absolutepictures.com/display.php?p=/n/nadine_cori&c=193&n=Cori+Nadine&l=232

http://www.absolutepictures.com/display.php?p=/n/nadine_cori&c=194&n=Cori+Nadine&l=232

http://www.absolutepictures.com/display.php?p=/n/nadine_cori&c=205&n=Cori+Nadine&l=232

Håll tillgodo!

spinkoo
2002-11-24, 20:02
Squat: Ojojoj, det där var inga dåliga bilder...herregud:love: :kickass:

Nclaaas: Back off I saw her first...:stick: :notme:

Men frågan är om nån på denna jord kan mäta sig med blondinen först i min gamla post...:bow:

michael
2002-11-24, 20:13
Den blondinen va jävligt fin, och 18$ kosta hon med, synd att man inte bodde i venezuela :D Du spinkoo känner inte för att ta en liten resa nu på vinterlovet kanske? ;)

scythe
2002-11-24, 20:15
"Men frågan är om nån på denna jord kan mäta sig med blondinen först i min gamla post..."

Jodå - min flickvän! :love: :D

btw, hon drar 120 kg i marklyft, knäböjer 110 kg och frivänder ca 70 kg @ en kroppsvikt på 55 kg.

spinkoo
2002-11-24, 21:16
Micke: 18$ !??:eek: för lite...:love: av en riktig :kickass: -brud. Chaise, visserligen är det gratis här hemma...;)

Squat: Det var då en bitig flicka du har hittat. :thumbup:

michael
2002-11-24, 21:24
gratis här hemma? har du en sån fin brud som blondinen kan du härmed kalla mig greger, inget illa menat att du inte skulle kunna få en sån men det finns inte alltför många :) sitter nu med 3 portioner havregrynsgröt+äpplemos, 1 äpple, 2st gainerdrinkar, 4 skivor fullkornsbröd, det är "kvällsnacket" enligt hälsovakten haha fyfan kommer få förstoppning av så mkt mat :D

goa_killen
2002-11-24, 21:42
Spink, har du fullversionen av hälsovakten??

Niclaaas
2002-11-24, 21:59
micke och spinko: sluta snacka om min tjej annars får ni stryk :nono:

squat: det lät riktigt bra för den viktklassen....är det inte? ålder på´na?

spink igen: samma som goa, har du hela versionen?

spinkoo
2002-11-24, 22:18
Micke: Ok jag erkänner. Jag har aldrig sett nån brud av den kalibern här men riktigt så kräsen behöver man ju inte vara...:smokin:

Ska du med till Venezuela då niclaaas så kan du passa på och ge oss stryk när vi ändå e där...:kickass: :smash: :notme:

Alla: Jag har "hela" hälsovakten...:)

goa_killen
2002-11-24, 22:21
spink---> Har du kaaza? msn??

Går de att skicka över på nått sätt?

spinkoo
2002-11-24, 22:22
Vadå e du olaglig eller...:naughty:

Mitt ICQ-nummer står i profilen tror jag...:D

goa_killen
2002-11-24, 22:29
:D :notme: :notme:

scythe
2002-11-25, 12:39
Niclaaaaaaaaaaaaaas: hon e som mig, dvs 18. (84). jodå, det är bra för den vikten, hon hade gjort sig bra i styrkelyft men hon e friidrottare.

goa_killen
2002-11-25, 17:54
Spink, här är ett par starka tuttar till *leeer*

Tuttar (http://www.patrick.fm/boobies/boobies.php?text=Spinkoo)

spinkoo
2002-11-25, 17:58
Men goa_killen då?! Har du tagit bilder på dig själv nu igen, är det årets julkort till mig eller...:naughty: :angel:

By the way har jag snabbt räknat ut att skollunchen idag bestod av 60 gram mättat fett. Fast 130 gram protien också, försåtr inte hur dem lyckas, åt ju bara 10 kasslerbitar och en liten tallrik full med keso:thumbup:

Choklad pudding till maten...:muscle:

goa_killen
2002-11-25, 18:00
Hehhe, va de inte fint?? *leer*

Förstår inte hur du kan få i dej keson aså...

Fast de klart, inte dåligt me protein i dagens mat direkt...

Niclaaas
2002-11-25, 18:06
spink, det stavas "ändå" :rolleyes:

goa_killen
2002-11-25, 18:10
Tror alla dessa proteiner har stigit spink åt brösten :D :D

Niclaaas
2002-11-25, 18:11
:D

michael
2002-11-25, 18:40
haha dagens skollunch täckte 51% av mitt dagliga fettintag, och 130% av mitt kolesterolintag, och då räknar jag inte med mjölken och keson! 8st potatisbullar käkade jag, plus lingonsylt då men den är knappast fettrik :)

Pretender
2002-11-25, 19:34
Spinkoos journal har helt plötsligt förvandlats till softcore-XXX :D

Ang. hälsovakten: hostade du 850 spänn för det eller finns det möjligtvis att ladda ned ngnstans? :angel:

Vänligen,
Pretender

goa_killen
2002-11-25, 19:45
hehehe, kanske ska byta namn till "spaankos hörna" :D :D

Pretender, har du msn eller icq??

Pretender
2002-11-25, 19:55
hehe :D

Jag har icq...ska försöka rota fram nummret på ngn vänster...det borde väl stå ngnstans antar jag...:em:

Vänligen,
Pretender

goa_killen
2002-11-25, 20:02
Pretender---> Numret står på icq´n så att säga..

Högst upp på rutan ser du ditt nummer..

Adda mej så hjälper ja dej

Mitt är 58039712

Max
2002-11-25, 20:34
Tränig imorrn spinkoo! + ruggig fest på onsdag... lovar gott :cheers:

Den där skallningen gjorde väl inget?, inga vitala delar skadade sig ju :D
Tänk om du skulle skadat en arm på mig, så jag inte skulle kunna köra bänk imorrn, då j-vlar skulle du åkt på :smash:

Mest synd är det väl om dig som inte fick upp den missära vikten av 80 pannar :booty:

Nä nu ska jag :eating: lite, så det blir lite Pb imorrn.


///Max

Pain makes me grow. Growing is what i want. Therefore for me pain is pleasure. And so when i experience pain i'm in heaven."
A. SCHWARZENEGGER

spinkoo
2002-11-25, 21:29
Nu har ni skrivt så mycket att jag blir förvirrad. Tar en sak i taget::hbang:

Japp max, snart är det höstens fest på G. Jag har redan börjat firandet med att en polare kom över med en jordgubbslikör ikväll. Den var inte god så jag slutande klunka efter halva...:notme:

OCh så har jag inget att dricka heller, blah, tänker inte dricka whey-80 den kvällen fan:insane: Måste ta tag i detta nu, får ragga alkisar på stan annars, dem gillar mig...:naughty: :love:

Dagens kalorier blev strax under 4000!

Protein:340
Fett: 96
Kolhydrater: 403
Fibrer: 47

Klämt C-vitamin och glutamin lite sproadiskt så blir jag av med en begybnande snuva snabbare.

/spinkoo

goa_killen
2002-11-25, 21:45
Lika många kcal som mig, hamnade på 3950idag..

Vart ser du gramen för proteinfett,kolissar??

Får bara %

michael
2002-11-26, 00:00
3740 kalorier fick jag den idag den 25e, 110% fett 98% kolhydrater o typ 105% protein eller nåt :P

spinkoo
2002-11-26, 15:03
Medans mina vänner leker i hälsovakten så tränar jag, följnade blev resultatet:

67,5 kg / 5,5,4...........Benkpress
55 kg / 9,8.................Incline benkpress
11,5 kg / 6.................Flyers
5 kg / 3......................Tricpes-dips

Efter detta lite triceps push-down som gick rätt åt herrn med horn:devil: Inte alls nöjd efter passet, alla övningar (benkpress) där jag vet vad jag ska göra och hur tungt istället för att lulla omkring gick bra. Synd att antal övningar var 1 istället för 5:cryout:

Dags att ta tag i saker och skaffa ett schema man gillar istället...:thumbup:

AnderssoN
2002-11-26, 15:11
Benkpress... benkpräss... bänkpräss...

:notme:

michael
2002-11-26, 15:33
Jag ligger o gör 4or på 70 i bänken nu och 60 i incline, 55 är imo för lite för dig! :nono: alternera även mellan varje pass bänkpress och hantelpress så får du tankarna av bänkpressen o ändå blir starkare i övningen! :hbang:

goa_killen
2002-11-26, 15:41
Originally posted by spinkoo
Medans mina vänner leker i hälsovakten så tränar jag,

Ska juh faktiskt o iväg o träna snart...ehmm... Bodypump:em: :notme:

Niclaaas
2002-11-26, 15:47
klockan är inte ens fyra och jag ligger redan på 130% av dagsbehovet på mättat fett :em: :notme:





du har ökat i bänken va? :kickass:

Pretender
2002-11-26, 15:51
Originally posted by Niclaaas
klockan är inte ens fyra och jag ligger redan på 130% av dagsbehovet på mättat fett :em: :notme:


Hehe, igår låg proteinerna på 257% av dagsbehovet...förbannat bra program det där :thumbup:

//Pretender

spinkoo
2002-11-26, 15:56
Originally posted by Niclaaas


du har ökat i bänken va? :kickass:

Nja, rent teoretiskt vart det inte tyngst nånsin...men jag har ökat i förhållande till mitt lilla uppehåll. Så här såg det ut för ett par månader sen...

67,5 kg / 6,5,5 Bench-press
60,0 kg / 5,5,x Incline Benchpress

Jag är snart förbi:thumbup: :angel:

Men boys ni får ju ändra protein % ni ska ha i er per dag. SJälv tog jag

20 e% fett (fast här blir det alltid för mycket)
50 e% kolizzar...:notme:
30 e% protein

Och sen när man går i skolan är det ju omöjligt att inte få i sig massa mättat fett...:cryout:

Bodypump e disco, gym form plus e rock n´roll...

Niclaaas
2002-11-26, 16:02
Originally posted by spinkoo
Men boys ni får ju ändra protein % ni ska ha i er per dag. SJälv tog jag

20 e% fett (fast här blir det alltid för mycket)
50 e% kolizzar...:notme:
30 e% protein

Och sen när man går i skolan är det ju omöjligt att inte få i sig massa mättat fett...:cryout:

redan ändrat såklart :smash:
jag tog nåt liknande ditt fast lite mer protein...fast jag äter ju mindre än dig också fetto :rolleyes:

och skollunchen idag förstörde verkligen allt :(

spinkoo
2002-11-26, 16:05
I skolan får man då sin dagsdos fett...min skoldag bestod tex idag av 60 gram fett!!!!!!!!!:eek:

Allt var mättat utom en näve solrosfrön...:thumbup:

Niclaaas
2002-11-26, 16:06
skönt att höra att nån har fetare mat än mig :D

bara att :eating: och låtsas vara nöjd

spinkoo
2002-11-26, 16:40
Vadå fettoo...jag gör bara som min idol:eating: :eating:

http://www.zonecapone.com/bilder/expo09.JPG

Vikingen
2002-11-26, 17:43
ska säga att jag är lika stor som hans vänstra biceps

Pretender
2002-11-26, 20:21
Vem är "idolen" för oss som inte vet:confused:

//Pretender

goa_killen
2002-11-26, 20:38
Undrar oxå :confused:

Niclaaas
2002-11-26, 21:15
hero! tittar ni inte på gladiatorerna?:rolleyes:










(frågade spink tidigare idag:D )

goa_killen
2002-11-26, 21:25
Ahha nu ser ja..

han ser ju inte ut så på tv (tittar på magen)

Niclaaas
2002-11-26, 21:28
jag tror han var gravid på bilden....:notme:

spinkoo
2002-11-26, 21:47
Så går det när man söker runt på bilder...

goa_killen
2002-11-26, 21:59
Har du blivit bildoman nu eller spink??:)

spinkoo
2002-11-29, 13:19
Ahhhh...då var man tillbaka på gymmet igen...

Mina äventyr i onsdags står att läsa lite senare...:angel:

75 kg / 6,5,6...........Sittande rodd
65 kg / 7,5,8...........Stående rodd
00 kg / 5.................Chins
15 kg / 15,15,8.......Crunches
230 kg / 9,9,9.........Stående vadpress

Lite sporadiskt pass idag. Extremt nöjd med crunches, vadpressen blir jag tokig på, får ju så jävla ont i ryggen, kanske var det för att vi körde rygg innan:confused: :p . Ganska klara PB:s i rodden iallafall...vilket bevisar följande...

Att däcka på alkohol innebär nya PB:s. Nu vetenskaligt bevisat! PM:a för den fullständiga studien.

Min träningspartner satt också i fyllecell, det gäller att veta vilka det är lite krut i här i världen...:thumbup:

Max
2002-11-29, 14:12
:em:

Niclaaas
2002-11-29, 16:44
härligt spink! riktigt grymt pass ju....krossar mig totalt i framåtlutad rodd gör du

på väg tillbaka! :bpump: :kickass:

dared
2002-11-29, 16:52
haha, hamnade du i fyllecell spinkoo? :nono:

Örjan
2002-11-29, 17:50
Originally posted by spinkoo
Min träningspartner satt också i fyllecell

Satt OCKSÅ i fyllecell? Jaså, du är en liten Ferdinand på bärsärkagång?

Aftonbladet:
"Bodybuildarduo i tonåren arresterade efter våldsamt(?) uppträdande i samband med intag av anabola preparat i pulverform, inom undergroundkulten kallad 'vassle'. Professor Plast menar att denna s.k. vassle, i kombination med alkoholförtäring, kan frambringa ett slags rus, vilket då kan medföra häftiga aggressioner hos missbrukarna. Dessutom har akne rapporterats som biverkningar, främst i samband med intag i de sena tonåren."

dared
2002-11-29, 17:58
öRJAN: :laugh: :laugh: :laugh: :bow:

goa_killen
2002-11-29, 19:14
:D :D :D

spinkoo
2002-11-29, 19:15
Jag satt inte där så länge...:angel:

Skönt att kunnda träna efter iallafall, bevisar ju att poliserna överreagerar hela tiden. Tss...dem köpte inte ens bortförklaringen:...eeeeuuuuhhhmmmm....:(

Örjan: :laugh: :bow:

dared
2002-11-29, 19:22
Hur fan lyckas man? Är det mycket poliser i Kalmar eller? själv ahr jag varit full så jävla många gånger o däckat osv... aldrig varit där...

:angel:

spinkoo
2002-11-29, 19:24
Med tanke på att rugbyn automatiskt innebär 1500 stupfulla ungdomar kan jag tänka mig att dem sätter in lite extra. Ska jag vara ärligt har jag ingen aning, jag hade vid det laget tappat synen...:naughty:

Men enligt vänner hade jag bara otur att dem kom just då:mad: :oh

spinkoo
2002-11-29, 19:33
Om jag e ronnie coleman på denna bilden så är polisen gunter...

..ungefär så såg det ut, förutom att jag inte var naken, men det var polisen...

:eek:

Pecca
2002-11-29, 22:12
Originally posted by spinkoo
Ska jag vara ärligt har jag ingen aning, jag hade vid det laget tappat synen...:naughty:

Men enligt vänner hade jag bara otur att dem kom just då:mad: :oh

Det var nog "otur" spink. Det verkar som om du inte alls var onykter...:D

spinkoo
2002-11-29, 22:32
Alla barnen söp med måtta utom pecca
han köpte 10 liter öl och fick spinkoo att däcka

Skål på dig kompis:cheers:

michael
2002-11-30, 00:39
vart får du alla bilder ifrån spinkoo!?!??!

Linnet
2002-11-30, 13:55
Spinkoo inte menat som en pik, men du frågade efter skillnaden mellan de och dem

De såg honom inte

Han såg dem

inte

dem såg honom

han såg de

Vet inte hur jag skall förklara skillnaden, varför frågar du inte din lärare/lärarinna i Svenska? Säger det igen inte menat som en pekpinne, men du undrade, i övrigt kul att se marschen tillbaka och att du verkar må bra!

spinkoo
2002-11-30, 13:57
Japp jag frågade och fick ett svar. Inte så uttömmande kanske...:D

Jag har inte ens nån svenska lärare:cryout:

Tack föresten:kickass: :thumbup:

dared
2002-11-30, 14:01
Några svenska lärare måste du ju ha? Går du på en skola med bara utlänska lärare?

Nej nu var jag tråkig, sorrie... Fortsätt med din träning.

Linnet
2002-11-30, 14:06
Om du vil kan jag prata med min lärarinna, vill du att jag gör det?

spinkoo
2002-11-30, 19:20
Linnet: Orkar du det?:D :confused: Men visst:)

Dared::booty:

Dagens axlar/bicpes pass:

52,5 kg / 8,7......Militärpress
14 kg / 9,3.........Laterial Raise
40 kg / 10,8.......Drag till hakan
125 kg / 4,5 ......Skivstångshurgs (exreeeeeeeeeemt långsamma)
16,5 kg / 12,12..Hantelcurl
25 kg / 8,0.........Stol-scott-curl

NÅgra negativa biceps också!!

goa_killen
2002-11-30, 19:32
Spink---> Axlar och biceps på samma dag va nåt nytt..

Hur kommer de sig?

spinkoo
2002-11-30, 19:54
Rygg + bicpes var kasst. Det gjorde bara att jag hoppade över bicpes. Axlar bicpes har funkat kanon innan, även idag!!! Nu är programmet på G att göras om en aning, utesluta vanliga marklyft och lägga in fler stela för korsryggen bl a...

goa_killen
2002-11-30, 20:02
Tycker rygg+biceps är kanon...

stela marklyft va ett bra byte!!!

löve it!!

Va e de för fler förändringar du har på g?

Har själv lagt upp ett förslag på nytt schema för min del..

michael
2002-11-30, 20:51
rygg och biceps funkar för mig :bpump:
gör klart din bicepsträning först bara innan du går på ryggen, koppla även in bicepsen i ryggövningarna för lite extra styrketräning!

goa_killen
2002-11-30, 21:03
Originally posted by michael
rygg och biceps funkar för mig :bpump:
gör klart din bicepsträning först bara innan du går på ryggen, koppla även in bicepsen i ryggövningarna för lite extra styrketräning!

Tycker själv tvärtom, rygg först sen biceps..:D

spinkoo
2002-11-30, 21:14
Rygg först går verkeligen INTE:D :D

Biceps först kanske, då får man hjälp med att hitta kontakten i ryggen, även om den är bra redan...

*kanske lite bicepscurl innan ryggen:smokin:

Vet inte så mycket fler ändringar, har ju en polare att ta hänsyn till med;)

goa_killen
2002-11-30, 21:23
Originally posted by spinkoo
Rygg först går verkeligen INTE:D :D

Ni ä konstiga:)

Pecca
2002-11-30, 21:26
Först en 9:a i hantellyft.... sen en 3:a:confused:

spinkoo
2002-11-30, 21:37
Tänkte att jag skulle köra med lite intensitet. Blev visst för mycket av det goda...:D :D

Alla barnen körde hantellyft utom pecca
han ihop säcka...

:p

Finns mycket som rimmar på pecca:cheers:

EDIT: DU tar det på rätt sätt hoppas jag...:bow:

Pecca
2002-11-30, 21:39
Var god deffiniera betydelsen av ordet rätt!!!:devil:





:D :cheers:

spinkoo
2002-11-30, 21:41
Eeeuhmm....:rolleyes: :em: :notme:


När man kör snabbt:naughty:

spinkoo
2002-12-02, 17:26
Uppdaterar lite snabbt så jag får det överstökat.:em:


80 kg / 8,6...........Kalle-anka-ben-böj
70 kg / 8..............Donald Duck-squat
40 kg / 10,8,8......Benkick

Sen efter det lite blandat vader. Oh, hatar att träna efter skolan utan att jag får hälla i mig en gainer först. Märkte idag att gainern är bra innan träning. Ska inte däcka mer på ett tag nu heller...:notme:

Bllllläääääääääää:insane:

Niclaaas
2002-12-02, 18:02
kom igen nu spink det är bara att pressa på mer! :kickass:
variation i träningen kanske skulle vara roligare som sagt...eller?

michael
2002-12-02, 18:44
börja med BS du också då spink :D träna efter skolan är bara skööönt, fast det va jävla massa folk på måndagar..

goa_killen
2002-12-03, 18:23
spink, ha alltid ett par bananer i tränigsväskan, snabbt o gott att dra inann ett pass..:eating:

tränar oftast efter skolan så först tar man en sväng in te bamba o klunkar mjölk sen te gymmet där man trycker i sig 1-2bananer..

ä ru trött på träningen spink?:eek:

spinkoo
2002-12-03, 20:02
Tjära läsare...just nu är det inte överdrivet kul att träna. Jag skyller på solen, och just nu i "sola-bort-finnar-tider" har solariet gått i konkurs...:insane:

Kommer släpa mig till passen ändån, eftersom vi e så coola max kan vi träna hårt iallfall:) :)

Några BS?!? Jag sparar det tills jag kan knäböja ordentligt...:oh

Nu ska jag ut och springa, med soporna...:em:

Max
2002-12-03, 20:34
Kommer släpa mig till passen ändån, eftersom vi e så coola max kan vi träna hårt iallfall:) :)



Kunde inte sagt det själv:kickass:

Själv är jag dock inte tränings trött, dock hoppar man ju inte av glädje bara för att man ska träna.

Sen är alla jäkla lärare rena glädjedödarna, för att inte tala om praktikanterna...:insane:

Mallan
2002-12-03, 22:21
Later som du drabbats av nagon form av depression :eek:

Kan det vara det eviga mörkret i Sverige tro!??

Kom igen nu Spinkoo, leta upp ett nytt solarium sa du kan "bränna" ordentligt. Sen är det bara att :kickass:

michael
2002-12-04, 16:00
Kanske lite sent men med tanke på att det postades en hel del mjukporr i din tråd kunde jag inte låta bli att visa dig den här, när vi ändå är igång :D

goa_killen
2002-12-04, 16:01
:D :D :D

Pecca
2002-12-04, 17:37
Michael>
Den där bilden fick iaf mig o ramla av stolen pga skratt:D :thumbup: . Hoppas den hjälper spinkoo också.

Spinkoo>
Släpp dina kärleks problem nu och dra o träna hårt för fan!!!:insane: :devil:

spinkoo
2002-12-04, 17:52
Depressioner har jag haft hela hösten. Den är på väg bort men sånt tar tid...:(

Men träna har jag ju lyckats med ändån innan, och tänkte jag skulle göra det i fortsättningen med.

Och nu har ju micke visat hur jag ska undvika att bli så slapp hela tiden...:notme:

Mörker och tjejer, samma sak fast tvärt om. Eller är det för att alla snygga tjejer gömmer sig i mörktet...:confused: nää, vad svumlar jag om nu, jag letar ju efter en särsklid...:em:

Nähä, imorn går jag stan runt och letar upp ett nytt solar.ställe. Borde ju finnas på gymmen, men då måste man ju köpa deras multi-muscle-get-tan-card-for-only-22200-per-month.

Om det inte går få jag väl köpa mig en egen ugn:devil:

spinkoo
2002-12-04, 17:58
Smilisarna tog slut så jag fortsätter här!!

Alla: Tack för att ni bryr er och skriver här...:loveyou:


Som en STÅNDpunkt:notme: till min nya inställning har jag tränat idag...

67,5 kg / 6,6,5..........Bench-press:hbang:
0 kg / 8,9..................Dips*:hbang:
25 kg / 10,8..............Arne Person-tricpesövning*
55 kg / 8,7................Triceps nerdrag*

* = MEGA-MONSTER-STRIKT. Dvs, i full rörelsebana, maximal kontakt, ville bara skriva att kontaken vart bra igen, och så en gång till: vilken kontakt!!

Sjuk jäkla pump, nu utgår jag från detta och glömmer inte att köra snebänk nästa gång. I love triceps...:thumbup:

Nästa gång blir det 70 i bänken, det har jag drömt om länge...

spinkoo
2002-12-04, 18:01
Okay en liten insight så ni ser vart jag ligger...

Muskler jag kommit tillbaka i och dessutom ökat till mer i än innan uppehållet:

*Bröst
*Framsida ben
*Mage
*Axlar
*Rygg

Saker jag inte kommit tillbaks i ännu, av lata själ mest...:smash:

*Baksida ben
*Vader (soleus)
*Biceps
*Triceps (fast jag körde mycket ostriktare innan)
*Korsrygg (har ju inte kört mark:cryout: )

Detta var ju inte så bra...:cryout:

goa_killen
2002-12-04, 18:08
Spink, gött att du e på benen nu!!

Måste bara säga att själv så hade ja oxå en hel del j*vla kärleksproblem förra hösten/vintern..

Finns inget värre ja någonsin upplevt, och inget mer underbart när de löste sig igen :)

Fast vägen ditt känns bara så inihelvete lång ibland.. eller typ jämt..

Efter regn kommer solsken spink!!!;)

goa_killen
2002-12-04, 18:11
hehe, kommer ihåg iallafall för min del när ja kom tebacka efetr mindre uppehåll o hade minskat i vikterna så skylde ja typ altid på att
- jo, men vafan ja kör ju mycket striktare nu!!
Söker bätter kontakt!!

sen körde man likförbanat som man gjorde innan för att ÖKA!!

men men, alla e vi olika!!!

O du spink, hur länge exakt hade du ditt uppehåll ifrån träningen?

michael
2002-12-04, 18:12
Bitches they come and they go , the faithfull barbell always stays in the rack...

spinkoo
2002-12-04, 18:14
Tack för dem orden goa_killen. Det blir bra, skivstångarna är som micke säger bästa terapin...

...och en skivstång är lojal...:insane: :notme:

goa_killen
2002-12-04, 18:19
Spink, när ska du ta dina kort o så föresten??

HAr börjat tänka lite på de nu, vilka poser ska man ta egentligen?
Ska man vara pumpad eller inte?
Iof e man liten ändå men..

michael
2002-12-04, 18:21
dubbelbicepsryggpose helt klart, där ser man armarna axlarna och ryggen. Latsspread är också en självklarhet. Sen nåt i stil med most muscular och kanske nån mage eller frontbiceps pose?

spinkoo
2002-12-04, 18:23
Tja jag kommer gå följande tillväga...

* Be gymägaren vinkla bredspegeln extra mycket...
* Smeta in mig i choklad
* Tvångsvälta en vekca innan, och sen supa dagen före för att driva ut vattnet...
* Träna i tre timmar före för den maximala pumpen...
* Sen kommer jag ta ett kort på min fot.

Allt för att vara så lik en rikgit byggare jag kan...

Näää föresten, allvarligt talat, man får väl ta dem poser man ser störst ut? Men en rygg, en ben och en framsida pose måste vara obligatorisk...:angel:

The Dwag
2002-12-04, 18:46
Jappz !

Nu vill vi se lite resultat av din träning !!!! dvs Kort :smokin:

spinkoo
2002-12-04, 18:51
Dwaggen: :eek: :eek: Visst inte att du läste här...:)

Goa: Jag e likadan när det gäller sen, jag vill bara öka, haha. MEN idag kändes det som om jag kom på nånting som ajg inte gjort innan, tricpes drog ihop sig på ett annat sätt! Går inte att berskriva men efter allt jag läst om triceps i dagarna (tricpes överallt juh) så var utförandet "rätt"...:)

goa_killen
2002-12-04, 18:53
Originally posted by spinkoo
Tja jag kommer gå följande tillväga...

* Be gymägaren vinkla bredspegeln extra mycket...
* Smeta in mig i choklad
* Tvångsvälta en vekca innan, och sen supa dagen före för att driva ut vattnet...
* Träna i tre timmar före för den maximala pumpen...
* Sen kommer jag ta ett kort på min fot.

Allt för att vara så lik en rikgit byggare jag kan...

Näää föresten, allvarligt talat, man får väl ta dem poser man ser störst ut? Men en rygg, en ben och en framsida pose måste vara obligatorisk...:angel:

Ska ru ta korten själv??

usch, benkort:cryout:
Mina små håriga apben e de väl ingen som vill se..

Ska du pumpa innan??

The Dwag
2002-12-04, 18:54
Jag halkade in på din journal... och fick se att du skulle ta kort!

Så då kände jag mig ju manad att uppmuntra dig lite ! ;)

Niclaaas
2002-12-04, 19:21
absolut ta korten med pump....sen säger man att det var två veckor sen senaste passet :notme:

spinkoo
2002-12-04, 19:30
Dwag: Det säger du bara så du kan kommer med en riktigt jävlig kommentar sen, och knäcka mig på mitten...:devil:

I know how it works...;)

Jag slipper förhoppningsvis ta korten själv...och givetvis med nån slags pump.

bara så ni vet ska jag inte träna mer nu tills det är dags att ta korten...:angel: :angel:

Niclaaas
2002-12-04, 20:33
Originally posted by spinkoo
bara så ni vet ska jag inte träna mer nu tills det är dags att ta korten...:angel: :angel:

good boy! :thumbup: :p

Mallan
2002-12-04, 21:52
bara så ni vet ska jag inte träna mer nu tills det är dags att ta korten...

Är du rädd att du blir sa stor att du inte far plats pa kortet!??!
:notme:

michael
2002-12-04, 21:58
det ryktas om att spinkoo kommer ta sitt kort med satellit , enda sättet att få plats på kortet :D

spinkoo
2002-12-05, 17:10
Haha, instressant bild doky såpa här...har fortfarande inte hittat en solarie:mad:

Tränade idag, med shorts, som gjorde en 30 reps på fullmag i crunches...:)

Tränade alltså lite rygg idag...vingarna e brutala

:rolleyes:

75 kg / 6,5,5 .............Seated row
65 kg / 8,8,8..............Standing row*
20 kg / 15,15.............Crunches (fortfarande lätt)
80 kg / 10,9...............Cable crunches
60 kg / 9,9,9,9...........Sittande vadpress**

* (bredare grepp idag, ruggigt skönt, bästa rodden nånsin!)
** ( har kommit på huir man gör fulla reps, har jag aldrig gjort innan, man skulle ju vrida ner en spak fan!!)

Just nu e jag inte glad, varför skulle jag vara det?

Ätit skrammlande ägg idag a la max! Jävligt gott och snabbt att göra, kanske jag orkar äta ägg i fortsätnnigen trots allt.!!!
:cheers:

Ett PB han jag sätta idag...77,3 i vikt, eller så var det 77,2 eller 77,4...tror det var 77,4 faktsikt, näää jag vet föresetn...

Hur i helsike ska man kunna göra crunches med allt det där på bröstet!?!? Fan svårt att hålla upp alla viktplattor (2x10):naughty:

goa_killen
2002-12-05, 18:15
Spink, bra pass
akta så du inte börjar flyga ivägme vingarna nu:thumbup: :thumbup:

scythe
2002-12-05, 18:41
om jag skulle ställa mig på en våg som visar 77,3 kg skulle jag dansa i glädje resten av dagen! :) och dagen efter också för den delen... just nu är jag dock inte i tillstånd att kunna öka i vikt men min tid kommer...
jag är imponerad och lite avis :notme: ;)

nu är det dags för bilder din gamla get! :p

ha det gött!

michael
2002-12-05, 19:21
Originally posted by spinkoo
Hur i helsike ska man kunna göra crunches med allt det där på bröstet!?!? Fan svårt att hålla upp alla viktplattor (2x10):naughty:

hantel?:smash:

spinkoo
2002-12-05, 19:39
Squat din gamle uggla:D Du uppdaterar inte journalen så ofta nu din fegis...går det inte bra:( :confused: När bilderna kommer kommer du inte vara så avis mer;)

Ska prova hantel då...!!!

*I belive I can fly...
:hbang:

Mallan
2002-12-05, 21:56
Originally posted by spinkoo

*I belive I can fly...
:hbang:

Du har väl inte rotat i nagot litet skap och hittat en massar rosa piller nu?!?!
:nono:

Ser att du är pa väg tillbaka!!
:kickass:

scythe
2002-12-05, 23:53
uggla! he he! :p
om det inte går bra?! jag önskar att jag kunde träna och säga att det inte går bra men just nu tränar jag inte ens. magen är rätt kass men det är på väg att bli bra nu tror och hoppas jag.

fast jag gjorde armhävningar och såna där fuskdips (?), det bästa som hänt på länge med tanke på att jag på något sätt fick GRYM pump i brösten som blev stora som meloner eller nåt :D
får alltid grym pump av några set armhävningar :confused: :)
ska uppdatera journalen när jag gör comeback på gymmet, då blir det livat! :cheers:

ha det fint!

Mallan
2002-12-06, 10:21
Originally posted by squat
fick GRYM pump i brösten som blev stora som meloner eller nåt

Jag vill ocksa ha MELONER!!
:angel:
:D

scythe
2002-12-06, 18:07
Originally posted by mallan


Jag vill ocksa ha MELONER!!


Pga pump eller...hmmm...annat? :notme: ;)

spinkoo
2002-12-06, 19:20
Mallan: Nope dem pillrerna var inte rosa...:kickass:

Meloner...:love:

Mallan
2002-12-06, 21:48
Meloner...

Att äta naturligtvis!!
http://www.smiliemania.de/smilie/00000440.gif

:D

spinkoo
2002-12-06, 22:32
För att få nån struktur på elendet jag kallar discko-träning lägger jag ut följande. Rapportera buggarna...

------------------------- MÅNDAG
2 set smithmilitär press
2 set laterial
2 set drag till hak
3 set shurghs
2 set hantelcurl
2 set cablestångcurl

-----------------------TORSDAG
3 set stånde rodd
3 set sittande rodd
2 set rygg
3 set stående vader
3 set sittande vader

-------------------------FREDAG
2 set bänkpress
2 set lutande bänkpress
2 set dips
2 set tricpes extenison
2 set pushdown

----------------------------SÖNDAG
3 set marklyft/benböj
3 set benspark/stela marklyft
2 set goodmornings (ham/kors)
3 set crunch
3 set cable crucnh

Glöm inte att kramas...:love:

michael
2002-12-07, 02:03
OKEJ, skriv aldrig på forumet när ni är fulla.. :cheers:

goa_killen
2002-12-07, 12:16
Spink, varför så många övningar och få set??

Vad betyder rygg på tordag för övning??:confused:
skulle föreslå att de skulle passa bra som chins eller latsdrag få du får fina:angel:

spinkoo
2002-12-07, 12:24
Min träningsplare och jag är slående överens att gå över 3 set på nån övning knappast är pruduktivt (för oss) 2 är prefect, 3 set på en övning får den om den är extra bra.
Latsdrag är på väg in på "rygg":)

goa_killen
2002-12-07, 12:36
aja, alla är vi olika..

Själv så har ja svårt att köra färre set än 4..
Tycker man knappt kommit igång vid 2..
men ja önskar de lycka te spink..

börjar me de nu på måndag då eller?

spinkoo
2002-12-07, 12:45
Nja, det är inget jag direct kommer börja med. Vi har kört liknande hela hösten...

4 set:eek: chaise:(

Mallan
2002-12-07, 12:54
Tjenare Spinkoo!

Har lite funderingar angaende söndagen. Ser att du har lagt in en 2-3 övningar som tar pa nedre delen av ryggen/ländryggen.

3 set marklyft/benböj
3 set benspark/stela marklyft
2 set goodmornings (ham/kors)

Eller hur har du tänkt dig...
*antingen marklyft eller benböj,
*benspark eller stela marklyft...

GO Spinkoo GO!!

http://www.smiliemania.de/smilie/00000341.gif

goa_killen
2002-12-07, 12:54
ahha :smash:

Men ja tycker me ja ha set ett pass me så många övningar innan..

du mennar att schemat ä nytt?

eller e ja helt bakom flötet nu:confused:

spinkoo
2002-12-07, 13:06
Tihi! Det är tänkt så här att varranan vecka kör vi benböj-stelamarklyft och varrran vecka blir det marklyft-benspark. Detta för att ge ben och korsrygg stryk på denna dagen. Båda passsen föjs av goodmornings.

Vilken söt smily:loveyou:

Goa killen, jag gissar att du e helt bakom flötet;)

Jag menar att vi alltid haft många övningar 2-3 set på varje, och att schemat är nytt men väldigt likt det gamla:eek:

goa_killen
2002-12-07, 13:09
Okej spink....

jo ja kollade igeom journalen nu, de va visst rät många övnngar på sina ställen...

Har nog inte riktigt vaknat än

michael
2002-12-07, 13:14
Spinkoos journal, Views:6660

:) nu är jag din 6-slav :P satan !

goa_killen
2002-12-07, 13:16
hehe, jag blev nr 6666 :D :D :D :D

Pudzianovski
2002-12-07, 13:52
damn. jag missade 6660 då. fan oxå. det måste vara ett tecken.

:cryout:

spinkoo
2002-12-07, 14:05
Det kanske betyder att du är snäll pudde...:)

Pudzianovski
2002-12-07, 14:17
:rolleyes:

:angel:

spinkoo
2002-12-09, 12:16
Skriver in lördagens pass det jag kommer ighåg. Fest på kvällen juh:D :D

Passet gick p g a tidsbrist och en extremt störande person i linne åt helvete. Fick plocka lite bland övningarna. Killen i linne hade nog den fulaste kropp jag nånsin sett...höll fan på att spy, hårig blek, lönnfet, och så trodde han att han var bäst io världen när han fick påhej av ett gäng ironiksa tyngdlyftare med ettor i smith-bänkpressen på 80 kg. Kan tillägga att han alltid kör på "mycket" vikt i övningarna, dvs mer än de flesta andra på gymmet så nån styrka har han. Tyvärr för honom har han itne insett att han e lika vek som mig, men det gör han nog nån dag. Mitt pass lyckades han sabba iallfal så nån eloge ska han väl ha:thumbup:

16,5 kg / 9,6,5..........Deeeeeeep!!!!!!Dumbell press (axlar)
Laterial RAisen gick åt helvete... :insane:
40 kg / 10,8..............Drag till hakan
125 kg / 5,2..............Shurhgs.(jag hade orkat men orkade inte)
19,5 kg / 6,6.............Hantelcurl

Sen var jag tvungen att dra...bläääääääää

Jag hatar att träna när det går så här...

spinkoo
2002-12-09, 12:41
Trots pizza, läsk, cider och chips hade jag botten notreing i kcal-nivån igår (söndag) bläää med 3200 kcal:mad:

goa_killen
2002-12-09, 12:43
Ogillar oxå när ens pass går åt helvete..
Oftast för min del så beror de på att ja e stressad, måste skynda mej iväg nånstans eller att de maskinerna ja ska ah e upptagn..

Och de absolut "värsta" är att träfa någon man inte snackar me på länge.. då blir de en lååång dg på gymet med mycket vila mellan setet..

Spink, de tar du igen på nästa pass som blir idag....eller??

spinkoo
2002-12-09, 12:49
Idag blir det ben:devil:
Jag hatar ben:cryout: :notme:

goa_killen
2002-12-09, 12:51
Lider me dej spink

Fast gör man bara 2 övningar med 4-6set så känns benpasset genast roligare

spinkoo
2002-12-09, 12:59
Hehe, så sant. Men det är jobbigt ändån!!:oh

Sitter och laddar med två råa ägg...:cheers: :cheers:

goa_killen
2002-12-09, 13:09
lycka te spink!

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Sundblad
2002-12-09, 13:12
Varför räds du benpassen? Är du rädd för att ta i :nono: . Ehum... ...titta vem som snackar förresten :em:

.: Sundblad :.

scythe
2002-12-09, 13:22
det är ju underbart att köra ben! :love: :D

spinkoo
2002-12-09, 17:47
Varning: Alla som inte vill läsa om discoträning, fly genast:nono:

Gick till gymmet idag, 40 minuter. Skrålande satanisk musik i lurarna och jag försökte skrämma så många tanter jag bara kunde. Kommer till gymmet, sitter utanför gymmet en halvtimme, för att när jag sedan gå in vara stel som en fryst fiskpinne. Tog en stund innan jag blev varm och alla leder värkte. Satta igång med en lång jävla uppvärming, bara massa benböj hela tiden. Efter att halvt ha avlidit på 50 kilo så gick det ganska bra sen.

80 kg / 10,8,12.................Benböj
90 kg / 8,6,5.....................Stela marklyft
21,5 kg / 15,15,11............Crunches

Jahapp gott folk det var allt jag orkade med idag. Passet tog runt 50 minuter på 9 set...:em: Benböjen vart makalöst energilös i idag, dock en positiv sak och det var den helspända ryggen. Stenhård och spikrak, felet var att jag koncentrerade mig så mycket på att hålla den rak att jag glömde ta i med benen. Hehe, men det var positivt iallfall. Sista setet benböj kom gymtomten fram och skule hjälpa till, vad han itne visste var att jag nu lyckades fokusera ryggen och klämma benen så det blev ett ultimat set! Sen att han ville pilla på stången gjorde mig så stark med, han skulle fan inte lyfta den åt mig...;)

Stela marklyft orkade jag mer på egentligen men jag var så slut och jag lade ner vikten så fort ryggen började tappa sin svank. Hamsen är starkare än ryggen så jag låter ryggen jobba ikapp med denna metoden, svanken e viktig! Crunches var brutalt jäkla hardcore, körde med hantel idag och det var underbart!!!

När jag mullrat färdigt gick jag hem igen...40 minuter.

Imorn har jag matte C prov. Jag har inte övat ett skit:kickass:

Pudzianovski
2002-12-09, 19:22
Originally posted by spinkoo

Gick till gymmet idag, 40 minuter. Skrålande satanisk musik i lurarna och jag försökte skrämma så många tanter jag bara kunde.


:bow: :bow: :bow: :bow:

goa_killen
2002-12-09, 20:52
Spink, förstår inte din taktik med att skräma tjejerna:confused:

Gött pass ändå spink, mitt benpass på 10 set plus 6 set mage tog oxå runt 50minuter...

Och bara benpressen säkert 30minuter 6 set..

Lycka till på matteprovet!!

HAde själv matte-c prov för en vecka sen nånting..
Hatar matte

spinkoo
2002-12-09, 20:54
Jag försökte bara vara lite ond och besynnerlig.:em::notme:

Nu har jag gjort historia arbete klart, sista vi böhöver göra iår förhopningsvis...:kickass:

goa_killen
2002-12-09, 21:33
Gjorde oxå ett historiaarbete, fast de va förra veckan iof..

Va skrev du om?

Du, ladda ner Pumping Iron nyss..

Va rätt bra faktiskt, inte kollat hela men endel...

Sicka biffar aså!!

:love: arnold:love:

spinkoo
2002-12-09, 21:34
Du menar: Vad klippte och klistrade du om?

Reformationen i Sverige:smokin:

Jag älskar också arnold, när han ÄGER Luie och lous pappa vid frukosten blir man galen på karln. Fan vilken kung!

Ska titta mer på den filmen...:kickass:

goa_killen
2002-12-09, 21:38
scchh, inte så högt spink :D :D

Okej, tänkte skirva om de oxå men de va upptaget..

De blev Polens storhetstid..
Morsan ä ju därifrån så ;)

Mallan
2002-12-09, 22:19
Oki, här kommer lite utförligare beskrivningar pa hur jag strechade.
Oj, oj, blir lite svart det här. Hoppas att du förstar vad jag menar. Hall varje strechövning i 45-60sek

*Vader, ställ dig pa en trappavsats och sänk helt enkelt ner ena hälen. Känn efter att det sträcker ordentligt. Du kan även utföra detta genom att vinkla upp foten mot en vägg och därigenom sträcka ut vaden/hälsenan.
En variant är att böja knät lite, du kommer da at lite andra muskler och senor.

*En annan variant är att du sätter dig pa knä, "vinklar" upp ena benet, fotsulan har kontakt med golvet, sa att du kan vila armar och överkropp pa det "uppvinklade" benet. Med överkroppen och händerna försöker du att pressa ner knäet mot golvet. Pa sa sätt ska du känna en sträckning i vad och hälsena.

*Räkan. Lägg dig pa rygg, vik över benen över huvudet och hall. Pa detta sätt kommer du at ländryggen och även baksida ben. Variera mellan att ha böjda och raka ben.

*Baksida ben. Ställ dig helt enkelt framför en vägg eller liknande. Flytta bak ena benet och sträck ut.

*Framsida ben. Här finns det en hel del alternativ. Själv har jag lagt mig pa rygg, ena benet rakt och det andra vikt. Tar otroligt bra pa framsidan, men man far passa sig sa att man inte viker upp ryggen/ländryggen, tänk pa att pressa ner höften mot golvet.
Känns den övningen för svar kan du sta upp och med hjälp av ena armen vika upp ena benet och trycka upp foten mot rumpan. Tänk pa att spänna magen och trycka fram bäckenet.
En annan...sta pa kna, sätt fram ena benet i 90° framat, tryck fram höften/bäckenet och känn sträckningen i höftleden/ljumsken.

Nja, vi far väl sen om du kan fa ut ngt av det där. Annars far du väl fraga igen. Försök även att prova lite själv. När du känner att det sträcker och drar i den muskeln som du har problem med, hall i 45-60sek.

OBS! Se till att du är ordentligt uppvärmd innan du börjar ngn av strechövningarna.

:thumbup:

spinkoo
2002-12-10, 10:42
Skrev ett långt tacktal men det blev kidnappat av cyberrymden:cryout: :cryout:

Då får några :loveyou: :loveyou: istället:)

Ska prova lite smått nu...

Pudzianovski
2002-12-10, 14:34
Originally posted by spinkoo
Skrev ett långt tacktal men det blev kidnappat av cyberrymden:cryout: :cryout:

Då får några :loveyou: :loveyou: istället:)

Ska prova lite smått nu..


åh tack!!! snällt av dig!

Mallan
2002-12-10, 22:20
Inga fragor är konstiga fragor....

Om du har tagit en lite längre promenix med högre tempo är jag ganska övertygad om att dina muskler är varma även fast huden känns lite kall.
Känner du dig osäker pa om du är ordentligt uppvärmd kan du alltid ta och "sprinta" pa stället (hemma) i 60sek för att fa igang blodflödet. Lite upphopp, höga knän, "skidsprang" eller andra sorters hopp är ocksa bra. Hoppa pa du bara.

http://mitglied.lycos.de/timbom/Smilies/elefanttanz.gif

spinkoo
2002-12-11, 21:47
Hittade ett solarie idag och solade lite smidigt upp busspengarna. Fick lite cardio alltså eftersom jag fick gå flera mil hem igen:hbang:

Omänskligt skönt, ska det vara så här bra så har jag cancer om en vecka, synd att man inte fick ligga längre:smokin:

Har även för andra dagen i rad "strectchat ala mallan". Går fint och jag känner mig som en efter en rond mot tyson:thumbup:

Idag var det fisk och potatis i skolan. Spelar ingen roll hur mycket man äter, blir jju inga kaloreir ändån, och ingen keso eller solrosfrön idag heller...:stick:

Dagens pinsamma kaloriansammling: 2900:em:

goa_killen
2002-12-11, 22:36
Originally posted by spinkoo
Hittade ett solarie idag och solade lite smidigt upp busspengarna. Fick lite cardio alltså eftersom jag fick gå flera mil hem igen:hbang:

Solarie och cardio..:nono:

Ska du inte ta mitt oxå, o vaxa dej spink??:D :D

spinkoo
2002-12-11, 22:41
Jag kan vaxa moppe-mustachen om du vill:eek:

Näää, jag ska ha skägg på bilderna:p

Vaxa :booty: får du behålla...:smokin:

teehoon
2002-12-11, 23:04
spinkoo:
Såg att du skrev matte c nationella i tisdags.. va för linje går du och vilken årskurs? Går själv natur årskurs 2 och skrev därmed oxå provet i tisdags. Kan säga att gympasset efter det inte gick jättebra:em: .. rejält utpumpad i huvvet efter en sådan tortyr!
btw.. gick det bra?

spinkoo
2002-12-11, 23:09
Jag skrev med i Tisdags. Jag går Natur år 2!!

Det gick nog "bra". Jag satsade kallt på G och inget annat, då våra del prov i skolan är sjukt svåra. Vi fick prova teknik-programmets prov i matte C, där fick jag MVG. Har haft uteslutande G- hela året. IG på ett av dem:oh

Vi hade nog samma prov...:cheers:

Hur gick det själv?

stybb
2002-12-11, 23:52
gjorde också c provet..

hade inte öppnat boken innan :p

men får g tror jag nog.. var fan inte så svårt.. hade ni en sista uppgift som handlade om trianglar.. mkt trigonometri och pythagoras.. isåfall vare samma..

gnatt:hbang: :bpump: :eating: :love:

spinkoo
2002-12-11, 23:54
Japp det var samma!! Så jäkla soft av dem att ha en uppgift om pytagoras sats:naughty: på den stora uppgiften!! va fan liksom, det är ju matte B:D

teehoon
2002-12-12, 00:18
Eller hur.. man hade ju förväntat sig att sista uppgiften skulle vara på derivata eller iaf logaritmer.. men icke!
Alla gör väl samma prov? :confused:
gick hyffsat för mig.. klantade mig lite på endel uppgifter.. men men..:em:

stybb: går du oxå natur?

aja.. ska slagga nu.. :sleep:
:cheers: på er..

goa_killen
2002-12-12, 19:45
fy för matteprov :booty:

spinkoo
2002-12-12, 20:32
Idag var det inte matteprov, men jag har varit extremt duktig idag. Gjort engelska arbetet (skrivit av en vän) och tillverkat ett arbete åt en annan vän i historia (för 70:-, tog 10 min). Jag e bara för snäll...

Idag vart det ishall i skolan. Eftersom jag e så jäkla bra så hade jag jätteont i fötterna med mina lånade skridskor efter typ 5 minuter. Jag höll ut dock men väl i skolan efteråt fick vi nån jäkla B-lunch som inte innehöll mycket KCAL inte...fan jag åt hur mycket som helst och jag var hungrig, trött och bläää...ris var det...vem blir mätt på ris...usch...det är inga kolhydrater i ris, det är bara en myt, orkar inget efter ris...blläää för ris...det är inte gått heller, sånt där torrt ris...

Efter skolan fick jag träna ensam eftersom träningspolarn smygit iväg och tränat själv...det var den mest miserabla historia jag varit med om, skulle värma upp med lite marklyft, 75 kg. Fan vad tungt tänkte jag och sket i det. Värma upp med rodd istället. På med uppvärming, usch vad tungt. Upp med 70 kilo på stången, gjorde en tvåa och tänkte ta livet av mig. Var ensam på gymet och dem spelade gregorian. Jag somnade istället. Tänkte what the hell och stack. Fan man kan inte träna så här.

Väl hemma tryckte jag i min 2000 kcal lite snabbt och var på fötter igen. Degade i soffan, bbärde garderoben lite...sånt vanligt ni vet. Jobbade idag, och efter det så stack jag till gymmet. Jaag var nu hög som ett hur på grönt te och koffein, och jag hade laddat med hög hårdrock. Väl i lurarna var det satanisk bröl i och med fraser som

"you will die"
"fuck the world"
"ennnnergiiiii"
"king in hell"
"hell is hot"

osv...gick det inte annat än att bli laddad till max. JAg kände mig ytters ond och bessynerlig och jag vill mörda nån...så ond och bessynerlig kände jag mig. Började bli så nöjd med min egna upphätsning att jag cyklade som en dåre. Skulle ju ändå inte träna ben...väl på gymmet var det smockfullt och fuck the rest. Så mycket skumma individer så jag blev förvirrad och ond...redan på uppvärmingen kände jag att jag var brutalast där...

70 kg / 7,6,8.........Bent over row
70 kg / 6,6,7.........Seated row
40 kg / 10,10........Latsdrag

Sen vet jag inte vad jag körde på vader, men MINST 10 arbets set stående och massa sittade. Sket i vikter och jagade mjölksyra istället. Bra med variation. Var uppe på 250 i stånde iallfall..körde lite enbens också!!

Vad var brutalt med detta då!? Jo passet tog 35 min, jag vilade inget knappt. Sån jävla intensitet (nu skiter jag i vad ordet betyder, det var intesitet).

Kul när tyngdlyfatana trodde jag skulle köra marklyft först. Jag lyfte min 70 kilos stång som jag skulle ro med som ett marklyft typ. Jag stannade på mitten, gjorde mig röd i ansiktet och grymtade för att peppa mig själv, dem trodde jag skulle maxa i marklyft och fastnade i mitten och skrek och hejade. Dem blev rätt snopna när jag började ro felfritt och brutalt.

Some born to win, some born to looooooose....:devil:

Niclaaas
2002-12-12, 20:37
härligt spink!! bra pass! synd att du ska dra ifrån mig så i rodden bara ;) är du säker på att du inte fortfarande är hög på ditt te? kul läsning iaf....den här går lätt till "best of spinkoo" :D :hbang: :bpump:

goa_killen
2002-12-12, 20:50
Ql läsning spink!!:thumbup: :thumbup:

Går du omkring me en Md i gymmet??
KAn jälv inte ta me mej musik, då man ändå hör den andra musiken...
sen så bad ja dom spela en skiva ja hade brännt en gång med ,rammstein,placebo,in flames etc..


första dagen klagade nästan varenda som gick förbi receptioen sagt de att de var förjävlih musik.
folk som annars knappt säger hel te receptioneisten..
Så de där gör ja inte om..
sen så sprängde han häötalarna en gång tack vare mej:angel:

Va kördu för musik spink?

Har oxå käkar ris de senaste dagarna och fan, käkar mej hur mätt som helst, kommer hem o tänker " hehe, nu ska Hv fan få se va duktig va varit me mina kalorier, nytt rekord idag kanske" o så va de typ knappt nåra kcal.. F*n ta ris aså!!!

Hmm, latsdrag 40kg???

Spink :kickass: :thumbup:

spinkoo
2002-12-12, 21:06
Youre the best boys:kickass: :kickass:

Reaktioner dircet!

Jag har en cykeltur till gymmet som tar en stund. Där laddar jag med satan-musiken som nicke nu fått prov på. Väl på gymmet är det nån slags sunkig radio match sunking skit. Men då är jag förhoppningsvis redan så brutalt laddad att jag blir ond på vikterna!!

Låter inte bra fjäsk det där, först skrämma bort disco-kunderna och sen spränga högtalaran. Men det är coolll:bow:

Latsdragen var lite teknik träning idag. Dammit den är svår.

Våga vägra ris;)

michael
2002-12-12, 22:22
40kgs latsdrag? ehum.. känner jag dig? *skakar på huvudet*
:confused:

spinkoo
2002-12-13, 15:37
Jaha, då var det slut på det roliga. Åt helvet med allt:insane: min armbåge är död och kras...:insane: :insane:

Dagens bröstpass blev inte av med andra ord:smash:

goa_killen
2002-12-13, 16:01
oxå drabbats av knasarmbåde...

Hände juh mej me igår..:(

spinkoo
2002-12-13, 17:49
Hur är din armbåge nu??:confused: Hoppas den ordnar sig, jag vet hur glad jag blir om min fixar sig;)

Nu har jag sprungit. I elva minuter...:smokin:

michael
2002-12-13, 18:36
Vad är det jag läser? Vad har hänt med era armbågar grabbar? förklara i detalj nu!

spinkoo
2002-12-16, 23:05
Detalj: Öhh...ICQ...:D

Ville bara medela att jag inte är död men tar en liten paus med träning. Hoppas vara tillbaka på torsdag, starkare än nånsin:kickass:

goa_killen
2002-12-17, 15:13
Håller hårt på dej spink!!!:thumbup: :thumbup:

Väntar på ett grymt pass på torsdag!!!!!!!!!:kickass:

spinkoo
2002-12-17, 15:34
Tackar, jag lovar att ta i för dig med:angel:

spinkoo
2002-12-19, 21:29
Vilken dag. Avslutning i skolan, den var allmänt hemsk och vedervärdig och jag ville mest gå hem. Tomtegröten dem serverad vad torr och klibbig och gjorde mig mätt som en julgris. En trevlig fika efter skolan och sen hem och ladda för passet. Nöjd med min egna braighet satta jag på dope - die motherfucker die och lyssnade igenom ett gammalt deathstar album med full volym. :hbang: Ät sedan 3 dl musli och en liter lättfil bara för sakens skull och med en mage som en gravis bulldozer åkte jag itll gymmet i en strålande fart. Ju större hängmage, desto mindre väg att ro!!!

Väl vid gymmet tänkte jag gå in och värma mig i sporthallen tills max skulle dyka upp men icke. Ulf Lundell hade bokat hela sjiten och vakterna VÄGRADE släppa in mig. Med övertalningsförsök som:
"- Men kom igen för fan, ser jag ut att gilla Uffe-snuffe"
"- Huuru vakten titta en rosa elefant!!!"

Behöver jag nämna att jag inte blev insläppt. Frusen som en fiskpinne sprang jag runt på gymmet och frustade elakt för mig själv och värmde benen lite. EFter MASSOR med rodd uppvärming och lite arga blickar på disco-folket var det dags att till deras förvåning köra lite stående rodd...

75 kg / 8,7,7..................Stående rodd
75 kg / 12,9,8................Sittande rodd
50 kg / 6,4.....................Latsdrag
40 kg / 6........................Disco i cable-cross
30 kg / 21,21,21............Enbensvadpress i smith

Tröttnade på vader och körde lite posing istället, vi var ju ensamma på gymmet. Max din form e BRUTAL med tanke på att du gått upp 10 kg på några månader. Min egna form lämnar jag obeskriven:notme:

Dagens brutala matchvikt på :76,3 (besviken:em: )

Stående rodd vad riktigt bra med min lutning. Farten kanske kan sänkas lite på reppen men va fan upp med vikt och va tyst tänkte jag för mig själv. De sista repsen går ju sakta iallfall, brutalt när vingarna bara trycker upp vikten. Sitttande rodd var ett sånt brutalt rekord så jag vågar inte tänka på nästa pass. Fullkomligt våldtog 75 kilo som om 75 kilo lade sig på marken och bara skreK:
"Våldta mig snälla spinkoo".

BRUTALT!!!!!!!!!!

Snart blir det kort på min hemska kropp, håll till godo. Kameran står max the max för så när den blir tillgänglig får vi se.

PS. Jag är kär i mina egna ben DS.

/mvh disco-spinkke

Langster
2002-12-19, 21:34
Spinkoo, trots att du skriver att man ska vara snäll i din signatur så är du så elak att du våldtar de stackars vikterna...

spinkoo
2002-12-19, 21:39
Det är ju hål i dem:notme:

Nää jag e snäll men jag har lärt mig att man måste piska upp sig själv annars går mina pass åt "vikt-väktarna" (fyndigt eller vad:D :D )

Satanist musik är min melodi, synd att det var en kille med tinnitus på gymmet idag:cryout:

Niclaaas
2002-12-19, 21:40
spinkoo = biffoo....det är allt jag har att säga :thumbup: