handdator

Visa fullständig version : Billigt gym i Stockholm?


Lindstrom2
2005-12-13, 16:46
Hejsan! Jag skulle vilja ha lite tips om billiga gym i centrala Sthlm helst runt Odenplan/St Eriksplan måste inte vara därm, men helst däromkring.


/Johan

Mandus
2005-12-13, 16:57
Delta och Skip ligger där. Billiga är de väl knappast. Delta är i alla fall ett toppengym, tycker jag. Kostar 450 i månaden, vet ej vad Skip kostar.

Pez
2005-12-13, 16:59
Hejsan! Jag skulle vilja ha lite tips om billiga gym i centrala Sthlm helst runt Odenplan/St Eriksplan måste inte vara därm, men helst däromkring.


/Johan
Sök. Den exakta frågan har besvarats redan.. ett otal gånger.

Kwon
2005-12-13, 17:17
På alla gym du testat Pezen, så har du fastnat för Delta.

Varför? Utveckla!

Allan
2005-12-13, 18:49
Delta och Skip ligger där. Billiga är de väl knappast.....

Vet inte vad du jämför med, men för mig är de definivt inte dyra.


allan

Pez
2005-12-13, 19:02
På alla gym du testat Pezen, så har du fastnat för Delta.

Varför? Utveckla!
Har skrivit det i nån annan tråd troligtvis.. men visst - bra gym (bra utrustning alltså), bra stämning utan att vara varken för familjärt eller distanserat, bra mix med folk även om det ändrats rätt radikalt senaste året sen ombyggnaden/flytten. Läget var tokbra när jag bodde i innerstan (promenadavstånd/en t-banestation) men nu när jag flyttat en liten bit så hänger jag ändå kvar för att det är "hemmagym". Bra öppettider även om de inte är "lysande", sällan stängt pga högtidsdagar/sjukdom osv.. ägandet känns stabilt och ägaren bryr sig om sitt gym vilket borgar för att det fortsätter vara "bra". Helt ok priser, även efter prishöjningen.

Pellefant
2005-12-13, 20:17
Tänk på att om du tecknar dig för tex ett år, så blir månadspriset ofta ca hälften jämfört med månadspris.

ante
2005-12-13, 23:08
Friskis på rådmansgatan är helt ok, förutom att man inte kan köra fria knäböj. Hantlar upp till 37,5kg, dipsställning, bra hacklift samt benpress, samt en helt ok nordicgym-park.

Pez
2005-12-13, 23:26
Friskis på rådmansgatan är helt ok, förutom att man inte kan köra fria knäböj. Hantlar upp till 37,5kg, dipsställning, bra hacklift samt benpress, samt en helt ok nordicgym-park.
Friskis på Sveavägen menar du? I Fitness Centers gamla lokaler precis vid Handels. Däremot så ligger det vid Rådmansgatans T-banestation.

Här finns en diskussion runt samma ämne med genomgång av olika gym i området: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=57069

ante
2005-12-13, 23:54
Friskis på Sveavägen menar du? I Fitness Centers gamla lokaler precis vid Handels. Däremot så ligger det vid Rådmansgatans T-banestation.

Här finns en diskussion runt samma ämne med genomgång av olika gym i området: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=57069

Förlåt. Självklart menar jag det borta vid handels.

GymTT
2005-12-23, 21:19
Lindstrom din jaevla discobyggare, du ska in på Delta, där finns massa byggare som du :)

Cilia
2005-12-23, 21:21
Friskis på Sveavägen menar du? I Fitness Centers gamla lokaler precis vid Handels. Däremot så ligger det vid Rådmansgatans T-banestation.

Här finns en diskussion runt samma ämne med genomgång av olika gym i området: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=57069
jag har aldrig varit där men en kompis tränade där och hon sa att det fanns så få konditionsmaskiner så det var begränsad användning av dom på 10 min per gång. Det skulle inte funka för mig.

Bulldoozer
2005-12-23, 21:29
Fairings gym rekommenderas :bow:

Avesta
2005-12-23, 21:35
Men vaffan, ta tåget och dra hit till Husby, lovar att det inte händer dig nåt.