handdator

Visa fullständig version : GASP Windbreaker - size?


Henkan
2005-12-13, 15:51
Då GASP är mitt favoritmärke men varierar lite i storlekarna så undrar jag ang jackan. Vill helst slippa skicka tillbaks den ifall storleken är fel.

Det är deras: GASP Windbreaker, för 999:-
Jag funderar på XL eller XXL i storlek.

Vill att den ska sitta bra och ibland är gasp väldigt stora i storlekarna och ibland mer normala.

Jag är 2m lång, 113kg- smal midja men dock bred över axlar och rygg.

Så om någon kan hjälpa mig lite så vore det kanon.

Piranha
2005-12-13, 16:08
Då GASP är mitt favoritmärke men varierar lite i storlekarna så undrar jag ang jackan. Vill helst slippa skicka tillbaks den ifall storleken är fel.

Det är deras: GASP Windbreaker, för 999:-
Jag funderar på XL eller XXL i storlek.

Vill att den ska sitta bra och ibland är gasp väldigt stora i storlekarna och ibland mer normala.

Jag är 2m lång, 113kg- smal midja men dock bred över axlar och rygg.

Så om någon kan hjälpa mig lite så vore det kanon.


Dem är riktigt tilltagna i storleken kan jag säga.

Jag har XXL och den är lite stor faktiskt.

Henkan
2005-12-13, 16:29
Dem är riktigt tilltagna i storleken kan jag säga.

Jag har XXL och den är lite stor faktiskt.

Okej..men hur stor/bred/lång är du så man får ett riktmärke på hur dem ungefär är!

Deadlift
2005-12-13, 16:44
Då GASP är mitt favoritmärke men varierar lite i storlekarna så undrar jag ang jackan. Vill helst slippa skicka tillbaks den ifall storleken är fel.

Det är deras: GASP Windbreaker, för 999:-
Jag funderar på XL eller XXL i storlek.

Vill att den ska sitta bra och ibland är gasp väldigt stora i storlekarna och ibland mer normala.

Jag är 2m lång, 113kg- smal midja men dock bred över axlar och rygg.

Så om någon kan hjälpa mig lite så vore det kanon.

Jag har en XXL och den sitter perfekt över axlar,rygg och armar. Den kunde gärna vara lite längre (ner över arslet dvs).
Jag är 1,90 så en mindre storlek än XXL för dig som är så pass lång är nog bara att glömma.

Henkan
2005-12-13, 21:02
Några mer kommentarer ang denna jackan + storleken??

z_bumbi
2005-12-13, 21:20
En kommentar är att priset ligger ganska högt, går att hitta 100 kr billigare på 5 minuter via google. :)

Piranha
2005-12-13, 21:21
Okej..men hur stor/bred/lång är du så man får ett riktmärke på hur dem ungefär är!


189 cent 125 kg ..