handdator

Visa fullständig version : Varför är alla så jävla tråkiga?


Fatalist
2005-12-12, 21:47
Jag vill äventyra, uppelva saker, prata med folk, vara social, umgås med personer, ha det kul, vara med om minnesvärda grejer.

Varför är folk så jävla tråkiga att de slösar bort sina liv hemma sovandes eller spelandes nåt jävla spel när det finns sååå mycket att göra?!

Jag blir så jävla lesss, tråkiga jäcvla människor!!



Oj vad kul nån tråkig kille komme rha genom att anspela på massa gay-grejer nu

sunkan
2005-12-12, 21:48
I'm with stupid:thumbup:

Scratch89
2005-12-12, 21:48
Du har fått 5434 poster på under ett år. Vem är det som är tråkig egentligen? :D

mela
2005-12-12, 21:49
kom till göteborg å följ med på chalmersfest på lördag :naughty:

XroW
2005-12-12, 21:49
Jag vill äventyra, uppelva saker, prata med folk, vara social, umgås med personer, ha det kul, vara med om minnesvärda grejer.

Varför är folk så jävla tråkiga att de slösar bort sina liv hemma sovandes eller spelandes nåt jävla spel när det finns sååå mycket att göra?!

Jag blir så jävla lesss, tråkiga jäcvla människor!!



Oj vad kul nån tråkig kille komme rha genom att anspela på massa gay-grejer nu


det är därför du sitter på ett Forum ?

Spring ut och gör nått då sitt inte å gnäll över att inget händer :whipped:

:D

Snake
2005-12-12, 21:50
Byt/köp nya vänner? Det är ju dig det är fel på, ska man få nånting gjort får man göra det själv.

Pudzianovski
2005-12-12, 21:51
Det är just såna personer jag vill undvika.

Dumleman
2005-12-12, 21:52
Livet är meningslöst så då är det lika bra att göra något meningslöst.

Kwon
2005-12-12, 21:55
Jag vill äventyra, uppelva saker, prata med folk, vara social, umgås med personer, ha det kul, vara med om minnesvärda grejer.


Varför är ALLA så jävla tråkiga är väl lite å ta i? :D

Castro åkte ju till Asien tex,Prankie åkte till Kina...

Många här på forumet har ju gjort många äventyrliga saker, själv har jag varit på flera platser på jorden och rockat loss, Clash har ju ofta en rolig upplevelse att dela med sig av här på Kolo i samband med olika typer av rekreation tex..

Det låter som att du skulle behöva byta umgängeskrets.

Vad som är äventyr och upplevelser skiljer sig ju från person till person.

Umgås med de personer som delar dina intressen och syn på vad som är värt att göra, vad som är en upplevelse, ett äventyr etc...

Börja hoppa fallskärm och du skall se att de människorna är oftast lite vildare än genomsnittet.

Du hittar dom (jag tror du söker) inte på ett Lan eller Dreamhack etc

Jense
2005-12-12, 21:56
Det är just såna personer jag vill undvika.


im with cupid.

varför ska du ut och ränna? för att uppleva vad? naturen?

har du inga vänner?

personer som måste ut och göra saker hela tiden är så jävla dryga alltid. damp kan va en orsak till deras beteende. för du tror väl inte du är nöjd när du har upplevt lite? du vill bara ha mer o mer och tillsist slutar du som göran kropp

King Grub
2005-12-12, 21:59
vara med om minnesvärda grejer.

Vad är minnesvärt med att sitta framför datorn och klaga på att andra är tråkiga? Ut och gör.

Fartman
2005-12-12, 21:59
Du har fått 5434 poster på under ett år. Vem är det som är tråkig egentligen? :D

Du slår honom fortfarande med ungefär 3 posts per dag så.....

Scratch89
2005-12-12, 22:04
Du slår honom fortfarande med ungefär 3 posts per dag så.....
Blabla. :D

Kwon
2005-12-12, 22:05
Fatalist

Vad är ett äventyr för dig?

Vad är en riktig upplevelse för dig?

skaparn
2005-12-12, 22:08
Varför är ALLA så jävla tråkiga är väl lite å ta i? :D

Castro åkte ju till Asien tex,Prankie åkte till Kina...

Många här på forumet har ju gjort många äventyrliga saker, själv har jag varit på flera platser på jorden och rockat loss, Clash har ju ofta en rolig upplevelse att dela med sig av här på Kolo i samband med olika typer av rekreation tex..


Nästa uppräkning så kräver jag att du tar med att jag besökte åland för en tid sedan. Det var omtumlande med en annan kultur.

Kwon
2005-12-12, 22:09
Skaparn hälsade på Åland och fick vara med om en hel del upplevelser både där och på vägen dit! :thumbup:

joak1m
2005-12-12, 22:10
han kanske skrev ett sista inspirerande inlägg innan han valde att gå ut och vandra runt i världen?

Fatalist
2005-12-12, 22:14
Ni har rätt, de flesta iaf!


Detta är anledningen till att jag åker till USA i ETT ÅR ensam hela trean, det ska bli väldigt väldigt skönt. Jag är på väg ut, anledningen till att jag sditter här är att jag försökt ragga sällskap på msn men alla TRÅKIGA JÄVLAR tänker lägga sig snart eller så är det trötta '

mela betala buss/tågpeng så ska du få se på riktigt jävla bra festsällskap :D



:thumbup:

han kanske skrev ett sista inspirerande inlägg innan han valde att gå ut och vandra runt i världen?


Du är vis, nu drar jag nämligen

backflash
2005-12-12, 22:16
Gör något själv:
hoppa bungee från tredje våningen med vanligt rep.

Du kommer träffa folk som jättegärna vill prata med dig, de kommer fråga dig massor. Du kommer få en häftig åktur ända fram till ett ställe där de kommer springa med dig på en rullande säng tills du får prata med en massa nya människor. Det varar även rätt så länge eftersom du nästa dag antagligen kommer få prata med en massa människor igen och du får också en chans att vara social med de andra på samma ställe som du. Du kanske till och med hamnar i Aftonbladet under rubriken: bungeechock, pojke rasar (nerför byggnad). Definitivt en upplevelse för livet och minnet kommer bli svårt att bli av med. Där finns ju nackdelar med och de är ju bland annat att din nacke kan bli till delar, att du inte kan skriva på kolo på ett tag men vafan morfinet lär väga över! Ett äventyr du aldrig glömmer, nästan som att smyga in på neverland i för små kläder.

Åka utomlands låter väl rätt bra det med ifs. Nåja, your loss!

ante
2005-12-12, 22:30
kom till göteborg å följ med på chalmersfest på lördag :naughty:

Fan vad kul! Sen när du kommer till stockholm så borde du testa någon KTH-fest, du kommer inte ångra dig! :hbang:

Jesper
2005-12-12, 22:43
Jag vill äventyra, uppelva saker, prata med folk, vara social, umgås med personer, ha det kul, vara med om minnesvärda grejer.


haha kunde inte låta bli att tänka på snickeriet när jag läste det där:P

mangemani
2005-12-12, 23:16
Jag vill äventyra, uppelva saker, prata med folk, vara social, umgås med personer, vara med om minnesvärda grejer.



alla är olika.
själv tycker jag att det du nyss skrev lät jäkligt tråkigt,men som sagt,alla är olika. ;)

ErikJ
2005-12-12, 23:30
Ni har rätt, de flesta iaf!


Detta är anledningen till att jag åker till USA i ETT ÅR ensam hela trean, det ska bli väldigt väldigt skönt. Jag är på väg ut, anledningen till att jag sditter här är att jag försökt ragga sällskap på msn men alla TRÅKIGA JÄVLAR tänker lägga sig snart eller så är det trötta '

mela betala buss/tågpeng så ska du få se på riktigt jävla bra festsällskap :D



:thumbup:




Du är vis, nu drar jag nämligen


fatalist I'm with you buddy! Ska ju också till USA nästa år, remeber? Är fett less på allt och alla här hemma...
För tillfället jobbar jag stenhårt med att försöka fixa en ny vänskapskrets för töntarna jag hänger med nu är riktigt jävlula trista. Tack vare dom har det typ inte blivit mycket partande... Har några gamla vänner som är riktigt sköna, men sen jag börja gymnasiet har jag inte träffat någon vettig människa känns det som. Eller jo två, men dom träffa jag på gymmet... Lärde känna en kille när jag börja 1:an men han skaffade en psykopatflickvän som förbytte honom så tji fick jag när jag trodde jag hade hittat en riktigt bra polare... Visst träffa man några partykungar men dom är oftast så intelligensbefriade att man bara vill stoppa huvudet i marken när man är i närheten av dem...

Addar dig på msn så kan vi tjöta lite... Kan ju hända vi ska åka med samma organisation till USA?

Gabriel_
2005-12-13, 00:13
kom till göteborg å följ med på chalmersfest på lördag :naughty:

så man kommer hitta dig där i mängden alltså? :O

vxcv
2005-12-13, 00:13
Nästa uppräkning så kräver jag att du tar med att jag besökte åland för en tid sedan. Det var omtumlande med en annan kultur.
WTF! Hur kommer man på iden att dra till Åland?

Kwon
2005-12-13, 00:16
WTF! Hur kommer man på iden att dra till Åland?

Silja och Viking kanske gav honom idén! :)

Jag var stammis på både Silja o Viking en gång i ti´n! :D

MilkmaN
2005-12-13, 00:18
För att vi är såna gnällrövar, och du med... Det är därför vi är så torra.

blekfet2
2005-12-13, 05:27
Fan vad kul! Sen när du kommer till stockholm så borde du testa någon KTH-fest, du kommer inte ångra dig! :hbang:


är det då man tävlar i vem som kan få bästa bakåtslickade frillan för att sedan fjolla omkring på stureplan?? höhööh :furious:

hangatyr
2005-12-13, 08:15
Usch, Åland!
där kan man inte ens få tag på gamla hederliga räfflade chips. avskyvärt!

derssutom pratar ålänningarna konstigt.

skaparn
2005-12-13, 08:20
Skaparn hälsade på Åland och fick vara med om en hel del upplevelser både där och på vägen dit! :thumbup:


Tack! Ordningen återställd. Cinderella heter båten vi åkte.

En väldigt rolig detalj var att de i Tax-Free-shoppen sålde "Sips". Det smakade visserligen exakt som chips, men var roligare. Vi borde börja ta in dom i svedala

stahlberg
2005-12-13, 19:27
Åland är utanför EU (skattemässigt i alla fall). Förra gången jag åkte till Åland tur-retur (dit med flyg, tillbaka med båt) betalade jag ungefär lika mycket som jag betalade då jag åkte till Barcelona tidigare under året. Vill man handla dyrt kan man åka till Åland. Sedär flera goda skäl att åka till Åland.

När jag (vi) åkte till Åland var det stormigt väder. Vi fick vänta på planet så länge att jag härjade och gick an (det är förstås inget ovanligt) och t.om hotade kapa ett plan (som tur var tror jag inte de tog mig på allvar). Till sist kom planet, och vi kunde stiga ombord på denna SVINDYRA resa. Som tur var satte vi oss mittemot varandra, och bredvid oss satte sig två äldre gentlemen. Den ena råkade vara hotellägare i Mariehamn, vilket visade sig vara tur, för han bjöd oss på gratis hotellrum (det hade jag inte i Barecelona). Eftersom vi råkade "känna" hotellägaren gav vi order om att hotellets simhall skulle öppnas fastän det var mitt i natten. Detta visade sig vara tur, eftersom lyftaren som skulle tävla klarade sin viktklass just och just (vilket han kanske inte skulle gjort utan bastu på morgonen annars). Och tävlingen gick strålande.

En gång när vi skulle tävla i bänkpress på Åland åkte vi (som oftast) dit med båt. Niofaldige världsmästaren Jarmo Virtanen hade avslutat sin karriär, men skulle ändå delta i bänkpress. När vi stigit ut från båten, där Ove Lehto väntade på oss, märkte jag en liten sak, och utbrast : "Var i helsicke är Jarmo?". Det visade sig att Jarmo - som suttit i restaurangen med ett par kompisar - inte märkt att vi var i Mariehamn. Han hade åkt vidare. På morgonen var han och kompisarna tvungna att ta taxiflyg från Stopckholm, vilket kostade dem en hel del. Jarmo dök upp PRECIS i slutet av invägningen, vägde in, tävlade, vann, gick in i en gymnastiksal bredvid tävlingsutrymmet - och slocknade ögonblickligen på golvet. Där låg han orörlig i flera timmar. Det är ett FARLIGT ÄVENTYR att åka till Åland : man kan åka förbi och hamna i Stockholm (eller Åbo/Helsingfors, beroende på var man startat ifrån).

En annan gång, nu i år, råkade min (ungdoms)adept i slagsmål på båten på tillbakaresan. Detta (att han råkar i slagsmål) är iof inget ovanligt. Men nu hamnade han och hans kusin i varsin cell i båten. Vi hade stort besvär att få ut dem därifrån, när vi fick reda på det (men vi lyckades). Faror lurar på Ålandsfärjorna!!

Dessutom har de bra styrkelyftare på Åland, Finnpower och Ove Lehto t.ex. Jag har med jämna mellanrum besökt Åland sedan slutet av 1970-talet och alltid trivts bra där.

DET ÄR EN ALLDELES SPECIELL STÄMNING ATT TÄVLA I STYRKELYFT PÅ ÅLAND. Pröva det!

Fatalist
2005-12-24, 19:41
Sagt och gjort, jag letade upp lite annat folk att umgås med.

Resultat? En rolig, helt galen och omtänksam 4 år äldre tjej"polare", som jag tyvärr inte vet vad jag tycker om. Vi har inte haft sex men gjort allt annat. Detta suger, sitter och gnäller på julafton och allt. Men vafan, det var bättre innan när jag satt i min lilla bubbla utan att veta om vad som väntade utanför. Vad väntade utanför? Samvetskval, känslor, fyllor i överflöd och en jävla massa förväntningar på sig själv.

Nu vet jag inte vad som är upp eller ner, jag kan inte släppa tanken, och det är fan illa. Jag brukar aldrig, läs ALDRIG bry mig annars.

// Lägesrapport efter några 15%-finglöggar (blossa vit årgångsglögg)

Självklart har jag firat jul idag, med en jävla massa olika folk. Mycket julbord osv. Har inte lust att glo på teve med resten bara.

Fatalist
2005-12-24, 19:43
Jävla edit....

Snart lär jag återgå till min myziga (ICKE!!) attityd som låter ungefär såhär;

"gör hon inte som jag vill är hon en bitch och förtjänar inte att bli pratad med"

Kom igen nu, såga mig. Ni är bra på det :D

Detta är min officiella gnälltråd nu.

vato
2005-12-24, 19:51
Låter nästan som att du är den typen som kräver mer uppmärksamhet än att ha ett behov av att uppleva saker och åka på äventyr.

Let it be...

Ryska_raketen
2005-12-24, 19:54
Fan vad torr du är!

Fatalist
2005-12-24, 20:20
Låter nästan som att du är den typen som kräver mer uppmärksamhet än att ha ett behov av att uppleva saker och åka på äventyr.

Let it be...

jag är nog en blandning, nu stämmer nog det dock in att jag är en attention-whore ;)

Fan vad torr du är!

right bitch

Ryska_raketen
2005-12-24, 20:25
jag är nog en blandning, nu stämmer nog det dock in att jag är en attention-whore ;)



right bitch


oj , man kanske får passa sig ?

Laan
2005-12-24, 21:11
tillsist slutar du som göran kropp

Å vilket underbart liv han levde! :thumbup:

En mycket stor förebild för mig *yourock*

Jense
2005-12-25, 01:25
Å vilket underbart liv han levde! :thumbup:

En mycket stor förebild för mig *yourock*


ja hans liv va wunderschön, om man nu gillar sånt

Herkulez
2005-12-25, 09:21
Jävla edit....

Snart lär jag återgå till min myziga (ICKE!!) attityd som låter ungefär såhär;

"gör hon inte som jag vill är hon en bitch och förtjänar inte att bli pratad med"

Kom igen nu, såga mig. Ni är bra på det :D

Detta är min officiella gnälltråd nu.
*väntar på mini* :D

http://brain.mu.nu/archives/images/n%20sawing%20wood.jpg

High1ander
2005-12-25, 10:36
Du har fått 5434 poster på under ett år. Vem är det som är tråkig egentligen? :D
Pwnd!1!1!1!!!!

Fatalist, välkommen till Sverige, vi svenskar är kända för att vara tråkiga. Därför bor jag hos Arnold i USA där alla är spontana... ;)

mini
2005-12-25, 10:42
*väntar på mini* :D

Äsch då, inte kan jag såga en förvirrad pojke med tonårshormoner sprittande i kroppen. Jag sitter mer här och, med ålderns och vishetens rätt, skrockar att han också växer upp en dag och inser att det inte är alla andra det är fel på.

Cilia
2005-12-25, 13:34
Sagt och gjort, jag letade upp lite annat folk att umgås med.

Resultat? En rolig, helt galen och omtänksam 4 år äldre tjej"polare", som jag tyvärr inte vet vad jag tycker om. Vi har inte haft sex men gjort allt annat. Detta suger, sitter och gnäller på julafton och allt. Men vafan, det var bättre innan när jag satt i min lilla bubbla utan att veta om vad som väntade utanför. Vad väntade utanför? Samvetskval, känslor, fyllor i överflöd och en jävla massa förväntningar på sig själv.

Nu vet jag inte vad som är upp eller ner, jag kan inte släppa tanken, och det är fan illa. Jag brukar aldrig, läs ALDRIG bry mig annars.

// Lägesrapport efter några 15%-finglöggar (blossa vit årgångsglögg)

Självklart har jag firat jul idag, med en jävla massa olika folk. Mycket julbord osv. Har inte lust att glo på teve med resten bara.
du menar att du håller på och bli kär?



Äsch då, inte kan jag såga en förvirrad pojke med tonårshormoner sprittande i kroppen. Jag sitter mer här och, med ålderns och vishetens rätt, skrockar att han också växer upp en dag och inser att det inte är alla andra det är fel på.
äsch jag är äldre än dig och jag är fortfarande perfekt
om bara alla andra kunde mäta upp sig till min standard skulle livet vara perfekt.

Garnax
2005-12-25, 13:36
Alla har vi fritid (nästan), det som är viktigt för dig är inte viktigt för andra.

Men det betyder inte att andra är tråkiga..

Slartibartfast
2005-12-25, 13:40
Känns det bättre nu när du varit lite crazy?

Tricklev
2005-12-25, 13:57
Jag tycker du är jävligt tråkig som inte kan njuta av dom små sakerna i livet.

Känns det bra nu när du har varit krazy i 2veckor?

Har du DAMP?
Varför måste du göra något?
Kan du inte hålla hormonerna i styr?

Bronkitkorv
2005-12-25, 14:05
Tycker du att det är äventyr att supa och umgås med folk du aldrig träffat förut så vet du inte mycket om äventyr... Spara pengar och GÅ till treriksröse eller spring rätt in i en jättestorskog och försök gå vilse ett par veckor t.e.x.
Supandet mår man bara dåligt av i längden.

trym
2005-12-25, 14:08
när du kommerhem från usa så har du kvoten fylld för de närmsta 7 åren...tro mig:)

Fatalist
2005-12-25, 14:30
ehehe kul tråd :D

Nej supa är verkligen inte en bra lösning, men det är ett bra alternativ till den gråa vardagen.

Jag är rätt säker på att jag inte har damp ;)

beckman88
2005-12-25, 15:26
ehehe kul tråd :D

Nej supa är verkligen inte en bra lösning, men det är ett bra alternativ till den gråa vardagen.

Jag är rätt säker på att jag inte har damp ;)


..PIP.....PIP.....TENAGER DETECTED........PIP....PIP.....PIP

aliquis
2005-12-25, 15:43
Jag vill äventyra, uppelva saker, prata med folk, vara social, umgås med personer, ha det kul, vara med om minnesvärda grejer.

Varför är folk så jävla tråkiga att de slösar bort sina liv hemma sovandes eller spelandes nåt jävla spel när det finns sååå mycket att göra?!

Jag blir så jävla lesss, tråkiga jäcvla människor!!



Oj vad kul nån tråkig kille komme rha genom att anspela på massa gay-grejer nu
För vi inte vet hur man gör ;D

Men ditt alternativ är fan så mycket bättre o det är vi som kommer ångra oss :)

stahlberg
2005-12-25, 16:24
Först vill du ut på äventyr. Men när du varit "social" ett par veckor, så lider du av samvetskval och trycket av (andras?) förväntningar. Bestäm dig!

Grisen
2005-12-25, 16:25
Jag blir förvirrad av den här tråden, vad vill du fatalist/svantee? (?)

Cilia
2005-12-25, 16:26
Jag blir förvirrad av den här tråden, vad vill du fatalist/svantee? (?)
han vill ha sex med sin 4 år äldre tjej"kompis"
hur svårt var det att fatta?

stahlberg
2005-12-25, 16:33
Cilia : Det kan inte ha varit trådens mening från början? Men om han har en fyra år äldre flickkompis som han vill ha sex med, så är det väl inga problem (om hon inte är frigid förstås). Gör inte sex till något komplicerat nu igen.

Cilia
2005-12-25, 16:34
Cilia : Det kan inte ha varit trådens mening från början? Men om han har en fyra år äldre flickkompis som han vill ha sex med, så är det väl inga problem (om hon inte är frigid förstås). Gör inte sex till något komplicerat nu igen.
hur fick du till den där tolkningen?
problemet för honom är väl att det verkade som om hon inte ville släppa till.

skillz
2005-12-25, 16:46
Jag tycker bara det är så fruktansvärt jobbigt med personer som är så rastlösa att dom inte kan uppskatta något annat än fallskärmshoppning och andra "maxade experiences".

Varför måste man ha max roligt varje minut då?
Vad är det för djävla begär.

Att ta det lugnt med sina polare finns inte i sådana personers tankar, för det är så djävla tråkigt jämfört med massa andra saker man kan göra istället.

Fan, varva ner och njut av det som finns här och nu.

Tricklev
2005-12-25, 16:47
..PIP.....PIP.....TENAGER DETECTED........PIP....PIP.....PIP

Ursäkta, vad sa du beckman88

Herkulez
2005-12-25, 16:48
Ursäkta, vad sa du beckman88
:D

Fatalist
2005-12-25, 17:37
Haha, jag vet i FAN vad jag vill!

Förutom att träna... men gymhelvetet är stängt idag. *slap*

Jag tycker bara det är så fruktansvärt jobbigt med personer som är så rastlösa att dom inte kan uppskatta något annat än fallskärmshoppning och andra "maxade experiences".

Varför måste man ha max roligt varje minut då?
Vad är det för djävla begär.

Att ta det lugnt med sina polare finns inte i sådana personers tankar, för det är så djävla tråkigt jämfört med massa andra saker man kan göra istället.

Fan, varva ner och njut av det som finns här och nu.

Nu drar du förhastade slutsatser här, jag tar det gärna lugnt med några polare och sitter och glor. Men inte hela jävla tiden.

Fatalist
2005-12-25, 17:41
Cilia : Det kan inte ha varit trådens mening från början? Men om han har en fyra år äldre flickkompis som han vill ha sex med, så är det väl inga problem (om hon inte är frigid förstås). Gör inte sex till något komplicerat nu igen.

Vi kan leka med tanken att jag sa nej till sex en sen kväll när jag hypotetiskt sett hade kunnat sova över hemma hos henne, och sedan ångrat det eftersom jag vet att det inte hade förändrat någonting om vi hade smakat lite kaka.

Men sen ska man inte ångra nåt.

Så det är tur att allt är rent hypotetiskt :D

stahlberg
2005-12-25, 18:29
Ring upp henne då, och sov över ikväll. Om det ändå inte ändrar på något om du smakar lite kaka, så kan du ju lugnt göra det? Och så slipper vi det hypotetiska.

Cilia : Det verkar väl som om hon nog tänkte "släppa till" iaf. Och vill hon inte det så kan väl HON bli lite mindre komplicerad ; Fatalist verkar väl inte så otrevlig för en ung flicka att ha sex med.

Kwon
2005-12-25, 18:30
Jag är så tråkig att du skulle tyckt sengångare var riktiga partyprissar jämförelsevis.

Fatalist
2005-12-25, 18:38
Ring upp henne då, och sov över ikväll. Om det ändå inte ändrar på något om du smakar lite kaka, så kan du ju lugnt göra det? Och så slipper vi det hypotetiska.

Cilia : Det verkar väl som om hon nog tänkte "släppa till" iaf. Och vill hon inte det så kan väl HON bli lite mindre komplicerad ; Fatalist verkar väl inte så otrevlig för en ung flicka att ha sex med.

Nu är det så att jag av respekt för en kompis sagt till henne att jag inte tänker ha sex med henne. Detta resulterade ju såklart i ännu mer sexuell spänning mellan oss. Fan, jag försökte till och med låtsas om som om hon var en skitful tjockis förra gången hon var här, och rådissade henne och var alllmänt ointresserad. Det slutade ändå... fel.

Livet är hårt, men det finns gott om fler tjejer där ute, och sen ska jag nu skita i denna. Det är bara slöseri med tid. Kompisar framför tjejer, är det som gäller.

Alltid.

Stöter du på mig? :confused: :laugh:

Jag är så tråkig att du skulle tyckt sengångare var riktiga partyprissar jämförelsevis.

Haha, nej du är skitrolig :D

Kwon
2005-12-25, 18:40
Haha, nej du är skitrolig :D

Tyckte du sa att alla var jävligt tråkiga? Fast du kanske inte menade folket på Kolo?

Fatalist
2005-12-25, 18:47
Tyckte du sa att alla var jävligt tråkiga? Fast du kanske inte menade folket på Kolo?

Ofta man försöker PM'a med någon okänd stackare från kolo ut kl 2 på natten? *slap*

stahlberg
2005-12-25, 18:53
Av respekt för en kompis?.... Nå det angår inte mig. Dessutom stöter jag inte på dig. Men vore jag en ung flicka så kanske jag gjort det.

Kwon
2005-12-25, 19:05
Ofta man försöker PM'a med någon okänd stackare från kolo ut kl 2 på natten? *slap*

Har hänt. :naughty: :laugh:

Lillgrabben
2005-12-25, 20:31
Tack! Ordningen återställd. Cinderella heter båten vi åkte.

En väldigt rolig detalj var att de i Tax-Free-shoppen sålde "Sips". Det smakade visserligen exakt som chips, men var roligare. Vi borde börja ta in dom i svedala


Helt appropå Sips!


http://home.aland.net/m03552/bilder/julfest05/images/middag3.jpg

Jense
2005-12-25, 20:32
Helt appropå Sips!


http://home.aland.net/m03552/bilder/julfest05/images/middag3.jpg


haha ja där sitter kenta och deffar

Kwon
2005-12-25, 20:33
haha ja där sitter kenta och deffar

Han tänker, ska jag äta upp påsen med Sips i ett nafs eller ska jag bjuda polarna lite? :laugh:

Jense
2005-12-25, 20:34
Han tänker, ska jag äta upp påsen med Sips i ett nafs eller ska jag bjuda polarna lite? :laugh:


ser lite ut som han sover middag och sipsen är hans gosedjur.. "jaaa, sips i make er gott som helvete"

Cilia
2005-12-26, 13:54
Cilia : Det verkar väl som om hon nog tänkte "släppa till" iaf. Och vill hon inte det så kan väl HON bli lite mindre komplicerad ; Fatalist verkar väl inte så otrevlig för en ung flicka att ha sex med.
det är ju ren hypotes så det vet vi fortfarande inget om *L*
hur vet du att hon är komplicerad överhuvudtaget nu? För det krävs väl om hon ska kunna bli mindre komplicerad?
Och jag vet inte om han är otrevlig eller inte när det kommer till sex men du kanske kan utveckla det lite eftersom du verkar veta vad du pratar om? *lyfter på ögonbrynen*

christian
2005-12-26, 14:06
det är ju ren hypotes så det vet vi fortfarande inget om *L*
hur vet du att hon är komplicerad överhuvudtaget nu? För det krävs väl om hon ska kunna bli mindre komplicerad?
Och jag vet inte om han är otrevlig eller inte när det kommer till sex men du kanske kan utveckla det lite eftersom du verkar veta vad du pratar om? *lyfter på ögonbrynen*

Ursäkta ett litet gästspel, men är inte komplicerad en del av definitionen av tjej?

Cilia
2005-12-26, 14:18
Ursäkta ett litet gästspel, men är inte komplicerad en del av definitionen av tjej?
hur menar du nu?
vi är ju som öppna böcker!!!! *dduuhh*

Kwon
2005-12-26, 14:19
Jag tror Cillia är ganska vild efter lite prit.