handdator

Visa fullständig version : Doggcrapp


pecson
2005-12-12, 20:33
ni som kör doggcrapp här på forumet hur bra resultat har ni fått av det.

styrkeökningar, viktökningar etc

polaren
2005-12-13, 10:05
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=57383

Tror den där killen kör DC och han har ju fått riktigt fina resultat!

Fatcan
2005-12-13, 10:13
Både styrke och massaökningarna var bra. Jag gick från 68kg till 77kg. Kör inte längre eftersom jag tröttnade lite på träningsmetoden men ska börja igen om några månader.

pecson
2005-12-14, 15:16
nice 9 kg!! spelar ingen roll om det är fett. bara så man vet att man kan öka

fonzie
2005-12-14, 20:37
Klart du ska börja med doggcrapp! :thumbup:
Ska själv börja med det efter jul, iaf en hemmagjord variant. Kan inte träna axlar ordentliget pga kassa leder/rotatorcuffar. Men jag jobbar på det. Tror också jag kommer skippa rest paues, static hold och det där. Iaf till en början eftersom jag är nybörjare ännu.

thomast
2005-12-14, 20:49
nice 9 kg!! spelar ingen roll om det är fett. bara så man vet att man kan öka

Jag har ett hemsnickrat kost-och bicepscurlprogram. Jag lovar minst 10 kg:s viktuppgång på tre månader.

alex_ax
2005-12-15, 00:45
Jag har ett hemsnickrat kost-och bicepscurlprogram. Jag lovar minst 10 kg:s viktuppgång på tre månader.

??? :confused:

thomast
2005-12-15, 10:05
??? :confused:

Det var riktat till Herr Pecson som har fått för sig att man går upp i vikt av att styrketräna. Vill man gå upp i vikt (fett/muskler) får man se till att proppa i sig mer energi än vad man förbrukar.

fonzie
2005-12-15, 14:52
Det var riktat till Herr Pecson som har fått för sig att man går upp i vikt av att styrketräna. Vill man gå upp i vikt (fett/muskler) får man se till att proppa i sig mer energi än vad man förbrukar.

Nu var det väl inte riktigt så han menade...sökte väl mer bevis på om det funkat för de som praktiserat det.

keffat_liv
2005-12-15, 15:00