handdator

Visa fullständig version : kneger visar upp sig :D


kneger
2005-12-12, 17:04
Japp, första gången jag lägger upp bilder, lite blyg är jag, tycker det är lite halvpinsamt men för fan, någon gång får va den första! :)

Har tränat seriöst i ca 5 månader
Om mig:
Ålder:16
Vikt: ~53-55kg går lite upp och ner
Längd: 172cm
Tränar: Styrketräning 4 gånger i veckan, Boxning 3 gåner i veckan

Och så till bilderna:
(Jag börjar med de äldsta bilderna först)
Jag någon vecka efter jag börjat träna seriöst:
http://web.telia.com/~u46116799/moppe/skit/skit/bilder/Bild%207.jpg

Mass-Tech
2005-12-12, 17:05
Ser hård ut.

kneger
2005-12-12, 17:05
Jag för ca 2 månader sen:
http://web.telia.com/~u46116799/moppe/skit/skit/bilder/Bild%2056.jpg

http://web.telia.com/~u46116799/moppe/skit/skit/bilder/Bild%2058.jpg

kneger
2005-12-12, 17:06
Jag nu:
http://web.telia.com/~u46116799/moppe/skit/skit/bilder/Bild%2060.jpg

http://web.telia.com/~u46116799/moppe/skit/skit/bilder/Bild%2061.jpg

http://web.telia.com/~u46116799/moppe/skit/skit/bilder/Bild%2062.jpg

Nå vad tycker ni? Tjata inte om att jag är smal, försöker gå upp i vikt, men det är rätt svårt!

mini_Arnold
2005-12-12, 17:15
haha jasså, jaja den har jag sett förut, kuned inte koppla det till det bara.. men ja.. jag har inget akvarium iaf. har aldrig haft heller

vill bara höra andras åsikter, om något behövs tränas mer eller så?
Vill du vara liten men hård så har du nått det målet nu ser det ut som.
Vill du bli köttig tror jag du måste äta mer(mycket mer!!).

Larsson
2005-12-12, 17:16
Av det man kan se på bilderna så får du äta mera och lägga på dig lite massa.

kneger
2005-12-12, 17:19
Av det man kan se på bilderna så får du äta mera och lägga på dig lite massa.

Jag har lite problem med att gå upp i vikt, ja försöker så gott det går men det går väldigt segt.. Väger på mig kvällen och väger då X kg

På morgonen nästa dag väger jag X-1kg ungefär.. sen under dagen äter jag och går upp ett 1kg sen lika dant på morgonen där på, det är jävligt svårt tycker jag att gå upp i vikt.. jag äter en hel del men det ivll sig inte.. får väll försöka äta mer, ska börja med gainers också och äta mycket nötter! =)

Larsson
2005-12-12, 17:22
Jag har lite problem med att gå upp i vikt, ja försöker så gott det går men det går väldigt segt.. Väger på mig kvällen och väger då X kg

På morgonen nästa dag väger jag X-1kg ungefär.. sen under dagen äter jag och går upp ett 1kg sen lika dant på morgonen där på, det är jävligt svårt tycker jag att gå upp i vikt.. jag äter en hel del men det ivll sig inte.. får väll försöka äta mer, ska börja med gainers också och äta mycket nötter! =)

Nötter är bra. Ett tips att du skaffar dig bra matvanor och äter ordentligt innan du börjar med kosttillskott.

Fartman
2005-12-12, 17:53
Biccarna sticker ut och ser lite bättre ut än resten. Det som gäller är att äta ordentligt och träna hårt. (givetvis sköta vilan också)

stenis
2005-12-12, 17:58
går inte att säga vad du ska prioritera med dom bilderna. ta kort med en riktigt digitalkamera samt de obligatoriska poserna så kan nog folk ge dig råd! Men de e ju så att ibörjan ska man inte prioritera någonting, de är för tidigt för dig att prioritera ser de ut som på de bilder du postade, bara fortsätta dunka på med hård träning på alla muskelgrupper samt äta som en häst för du behöver verkligen mer massa.. Var inte rädd för att bli fet, de blir du inte bara sådär så ät som fan ett tag framöver nu och gå upp ett par 7-8kg om inte mer också för du är rejält rippad nu alltså, kom ihåg, du ser större ut om du får lite mer fett på dig också!

Lycka till med allting! :thumbup:

mvh stenis

kneger
2005-12-12, 18:17
går inte att säga vad du ska prioritera med dom bilderna. ta kort med en riktigt digitalkamera samt de obligatoriska poserna så kan nog folk ge dig råd! Men de e ju så att ibörjan ska man inte prioritera någonting, de är för tidigt för dig att prioritera ser de ut som på de bilder du postade, bara fortsätta dunka på med hård träning på alla muskelgrupper samt äta som en häst för du behöver verkligen mer massa.. Var inte rädd för att bli fet, de blir du inte bara sådär så ät som fan ett tag framöver nu och gå upp ett par 7-8kg om inte mer också för du är rejält rippad nu alltså, kom ihåg, du ser större ut om du får lite mer fett på dig också!

Lycka till med allting! :thumbup:

mvh stenis

Jag äter verkligen mycket faktiskt, mina bröder åt också hiskligt mycket men blev inte tjocka föräns nu när de är 25-30 år

Jag är absolut inte rädd för att bli fet, tvärt om, rädd för att bli för smal..
Försöker verkligen gå upp i vikt men det går som sagt väldigt väldigt segt.. men mitt mål är att 17april ska jag väga 65kg.. Det är 10 kg på 5 månader! Svårt men kan gå med lite tur och lite envishet!

Lepras
2005-12-12, 18:56
[QUOTE=kneger]Jag äter verkligen mycket faktiskt, mina bröder åt också hiskligt mycket men blev inte tjocka föräns nu när de är 25-30 år

skriv upp va du käkar på en dag ;)

Kwon
2005-12-12, 19:12
Knegis

Har du satt något mål med fysiken? Jag tänkte om du har sett någon profil vars fysik du tycker tilltalar?

Känner du att du bara vill vara deffad eller kanske har tänkt att det är någon/några speciella muskelgrupper du vill ska vara med utvecklade?

Tex större axlar etc

Alexlindgren
2005-12-12, 19:16
Knegis

Har du satt något mål med fysiken? Jag tänkte om du har sett någon profil vars fysik du tycker tilltalar?

Känner du att du bara vill vara deffad eller kanske har tänkt att det är någon/några speciella muskelgrupper du vill ska vara med utvecklade?

Tex större axlar etc

som mig kanske? ;)

hehe, nä men de e bra, fortsätt käka MYCKET :eating: så ska de gå bra. Jag vet att det är jobbigt i början, men efter ett tag så vänjer man sig vid att äta mkt.

*Flash*
2005-12-12, 19:48
Jag tror inte en sekund på att du äter mycket mat, ta den mängd mat du äter nu och dubbla eller tredubbla den så ska du se att något händer.

10 kg på 5 månader är inte omöjligt, är ju 2 kg/månad vilket blir ~0,5 kg/vecka.

Jorgen
2005-12-12, 19:56
INGET TRAMSANDE I TRÅDEN !



kneger: Vill du få några vettiga kommentarer så får du fixa bättre bilder. Det går inte att komma med någon rättvis kritik baserat på så dåliga bilder.

kneger
2005-12-12, 20:41
INGET TRAMSANDE I TRÅDEN !



kneger: Vill du få några vettiga kommentarer så får du fixa bättre bilder. Det går inte att komma med någon rättvis kritik baserat på så dåliga bilder.

sorry, har ingen digitalkamera, kan låna en polares och fixa bättre bilder!

Kommer kanske bilder lite senare i vecken!

Det jag vill få ut av min träning är att få en snygg kropp, muskulös, smidig och stark såklart! De muskler jag började träna mest va nog Biceps Bröst och mage.. lite senare insåg jag att jag kan inte bara träna de muskler utan hela kroppen för att inte få en "konstig" kropp. Nu tränar jag så gott som alla muskler!

thomast
2005-12-12, 20:45
Nu tränar jag så gott som alla muskler!

Jag antar att du inte tränar benen?

Zafer
2005-12-12, 21:29
Jag antar att du inte tränar benen?


Han har väl redan så grova ben pga boxningen förstår du väl? *whatever* :D

kneger
2005-12-12, 21:33
Han har väl redan så grova ben pga boxningen förstår du väl? *whatever* :D
I boxningen får jag inte jätte grova ben, det är mest uthållighet och kondition.

Benen kör jag också såklart, dock började jag med det för ca 1-2 månader sen.. det är ingen vacker syn! :P

Det börjar forma sig lite granna, men än så länge så är det inget att kolla på.

Jorgen
2005-12-14, 22:12
*uppdate* *uppdate* *uppdate*

Nästa person som skriver något som inte har med tråden att göra (som tex everete precis gjorde) (och jag bestämmer om det har här att göra eller inte) kommer att få en varning.

Förstått?

joak1m
2005-12-14, 22:25
Jag tror inte en sekund på att du äter mycket mat, ta den mängd mat du äter nu och dubbla eller tredubbla den så ska du se att något händer.

10 kg på 5 månader är inte omöjligt, är ju 2 kg/månad vilket blir ~0,5 kg/vecka.

jasså,, så man tar alltså den mängd mat man äter och dubblar eller tripplar den? Varför vet inte mer smala människor om denna hemlighet :confused:

nä, hoppas du tagit åt dig några tips du fått i andra tråden så kommer du se att viktuppgången kommer komma,,, sakta, men säkert

SchiVen
2005-12-14, 23:23
Ajjabajja ;> Hoppas det där är vanligt tusch

Säger som alla andra: Träna på å käka så smäller det på bra snart

larre
2005-12-15, 13:45
Sjysst utgångsläge du har, varje gram muskel som läggs på kommer att synas så jäkla bra.

kneger
2005-12-15, 18:09
joak1m: Jag äter en hel del, finns inte så mycket mer jag kan äta vid varje tillfälle.. ska försöka lägga in lite extra mål, försöka äter lite mer varje gång också och jag har börjat med att äta en del nötter nu! :)
Sakta men säkert går det uppåt iaf.!

SchiVen: menar du tatueringen på armen så är den riktig :) gjorde den när jag va 12 år :P.

Jag tränar på dock har jag lite problem med mina fötter.. är aningen plattfotad och får väldigt ont, speciellt på boxningen :( ska gå till en läkare och se vad som kan göras!

larre: Tackar, det kommer fler bilder, skulle egentligen ta bilder imorse på gymmet men polaren glömde kameran :furious: !!!
Men hoppas det kommer bilder snart

SchiVen
2005-12-15, 19:29
SchiVen: menar du tatueringen på armen så är den riktig :) gjorde den när jag va 12 år :P.


HAHA oskönt :D

kneger
2005-12-15, 21:15
HAHA oskönt :D
hehe vad menar du med det?

jag tycker inte det är oskönt alls! ska göra en till efter julen!

kneger
2005-12-15, 21:23
Tänkte visa ungefär hur en av mina portioner ser ut. Detta är vad jag äter idag efter träningen som kvällsmat: (ursäktar dålig bild)

http://web.telia.com/~u46116799/Bild%2058.jpg


På bilden ser ni:
2 egg
Bönor
Ris
Bacon

Äter i regel 2 portioner, andra portionen oftast lite mindre men iaf. 3/4 av första portionen!

Swordfish
2005-12-15, 21:44
Tänkte visa ungefär hur en av mina portioner ser ut. Detta är vad jag äter idag efter träningen som kvällsmat: (ursäktar dålig bild)

http://web.telia.com/~u46116799/Bild%2058.jpg


På bilden ser ni:
2 egg
Bönor
Ris
Bacon

Äter i regel 2 portioner, andra portionen oftast lite mindre men iaf. 3/4 av första portionen!

Vad äter du resten av dan, t ex till frukost?

kneger
2005-12-15, 21:50
Vad äter du resten av dan, t ex till frukost?

På morgonen äter jag så mycket jag hinner och orkar.

Blir en 4 - 6 mackor med ost och skinka oftast sen kaffe eller juice på det

Efter skolan äter jag också 4-6 mackor med ost och skinka och innan jag lägger mig lika dant!

Resten av mina måltider ser ut ungefär som på bilden, ungefär så mycket per portion och ungefär den blandningen, brukar iofs. va lite mer kött men ja ni förstår säkert! vi får se om 2-3 veckor om jag har gått upp lite grann iaf. då!

Mago
2005-12-15, 22:06
Lite mackor med ost och skinka gör väl ingen grov? :)
Havre-råggröt med massa mjölk och ett par ägg till är grejjer det!

kneger
2005-12-15, 22:25
Lite mackor med ost och skinka gör väl ingen grov? :)
Havre-råggröt med massa mjölk och ett par ägg till är grejjer det!

Gröt är inget jag gillar direkt :P Har aldrig klarat av att äta gröt :/

Ägg äter jag ibland när jag har tid att koka, då blir det 2-3 ägg med kaviar på några mackor!

Jorgen
2005-12-15, 22:27
Kost tar ni i kostdelen.

Detta är medlemsbilder.

SchiVen
2005-12-15, 23:24
hehe vad menar du med det?

jag tycker inte det är oskönt alls! ska göra en till efter julen!

Ironisk vettu ;P Gött... ska lyxa till med en jag med så snart
som möjligt, fast hos en tatuerare då ^

Brenner
2005-12-16, 12:16
DU BEHÖVER :eating: :eating: :eating: :eating: :eating:

JAM
2005-12-18, 18:59
Tjata inte om att jag är smal, försöker gå upp i vikt, men det är rätt svårt!DU BEHÖVER :eating: :eating: :eating: :eating::nono:

kneger: kör på med träningen, läs mycket här, speciellt i Best of. Lycka till.

kneger
2005-12-18, 22:17
:nono:

kneger: kör på med träningen, läs mycket här, speciellt i Best of. Lycka till.

tackar! fler sånna som du behövs! :)

Jag har börjat lära mig en del nu efter allt jag läst här.
Fassan säger att sålänge jag tränar så hårt som jag gör kommer jag inte gå upp i vikt.. det skrämmer mig lite.. men 17 april ska jag väga MINST 60 kg målet är 65kg. får se hur det går

Kommer snart med uppdatering av bilder hoppas det bli innan jul iaf. ska ni få se vader och lår också! ;)

bengdoktor
2005-12-18, 22:21
Du är inte så gammal, din tid kommer! Man kan inte väga 90 pannor å bänka 130 när man är 16, that's it.

Keep up the good work!

starke_adolf
2005-12-23, 12:50
:whipped: Tänkte visa ungefär hur en av mina portioner ser ut. Detta är vad jag äter idag efter träningen som kvällsmat: (ursäktar dålig bild)

http://web.telia.com/~u46116799/Bild%2058.jpg


På bilden ser ni:
2 egg
Bönor
Ris
Bacon

Äter i regel 2 portioner, andra portionen oftast lite mindre men iaf. 3/4 av första portionen!

kneger
2005-12-23, 13:50
:whipped:

Vad menar du med dethär då?

förästen,

Bilder kommer kanske ikväll nångång! ;) hoppas med digitalkamera!!!

_Robbie_
2005-12-23, 14:26
Vad menar du med dethär då?

förästen,

Bilder kommer kanske ikväll nångång! ;) hoppas med digitalkamera!!!


hans rubrik var "ska du upp i vikt får du ju dubbla den dära portionen"
Så det är nog det han försöker säga :)

Jag är i ungefär samma sits som du. Jättesvårt att gå upp i vikt.. Så känn dig inte ensam ;)

kneger
2005-12-23, 15:05
hans rubrik var "ska du upp i vikt får du ju dubbla den dära portionen"
Så det är nog det han försöker säga :)

Jag är i ungefär samma sits som du. Jättesvårt att gå upp i vikt.. Så känn dig inte ensam ;)

Alltså ska jag äta 4 sånna portioner ? Klarar man inte ^^ men jag ska försöka.

Det verkar ändå vara en hel del som har svårt att gå upp i vikt.. Får se nu efter jul hur det bli, ska börja med vassleprotein och såntdära mög *rolleyes* :eating:

nirre
2005-12-23, 17:41
drick extra mkt mjölk och jucie, det var det som fick mig att börja gå upp mkt i vikt. mättar inte så mkt mot andra livsmedel

oowl
2005-12-23, 17:48
Tycker du ser undernärd ut, ät mer


Du kommer inte gå upp i vikt på massa mackor!

kneger
2005-12-23, 19:56
Tycker du ser undernärd ut, ät mer


Du kommer inte gå upp i vikt på massa mackor!

Undernärd är jag väll inte.. men jag är nog inte jätte-långt ifrån.. ska kolla upp det!

Ska tänka på att strunta i mackorna och äta något annat som riktig mat, går nog bra nu under julen med all god julmat :)

Får se om bilderna kommer upp inatt ;)

Bulldoozer
2005-12-23, 20:18
Det handlar inte om mängen du äter utan hur mycket kcal det blir sammanlagt.
Skriv ner under en vanlig träningsdag exakt hur mycket du äter i protein,kolhydrater samt fett.

Deceiver85
2005-12-24, 14:39
Kör på liten-och-hård Kneger, du ser ut att vara seg som den värsta sirapen. Hade en instruktör på Gustavsvik Gymmet som såg ut som dig, fast han var spinkigare. Men jävlar vad seg och stark han var.

God Jul förresten

kneger
2005-12-24, 14:50
Kör på liten-och-hård Kneger, du ser ut att vara seg som den värsta sirapen. Hade en instruktör på Gustavsvik Gymmet som såg ut som dig, fast han var spinkigare. Men jävlar vad seg och stark han var.

God Jul förresten

Vad menar du med seg? :)

Det jag ska göra är att fortsätta träna som jag gör och äta upp mig till ca 65kg. det räcker nog rätt så lagom..

Jag är juh inte speciellt lång, och kommer nog inte bli mycket längre heller.

Förklara gärna vad ni menar med hård också så jag får det klart för mig. :)
God Jul och God fortsättning :)

Deceiver85
2005-12-24, 14:54
Ja, seg-stark :p

oowl
2005-12-25, 16:51
Vad menar du med seg? :)

Det jag ska göra är att fortsätta träna som jag gör och äta upp mig till ca 65kg. det räcker nog rätt så lagom..

Jag är juh inte speciellt lång, och kommer nog inte bli mycket längre heller.

Förklara gärna vad ni menar med hård också så jag får det klart för mig. :)
God Jul och God fortsättning :)



Hård = Väldigt lågt kroppsfett, musklerna syns. Men som sagt käka mer protein! Protein är byggstenar för musklerna.

kneger
2005-12-25, 17:01
Hård = Väldigt lågt kroppsfett, musklerna syns. Men som sagt käka mer protein! Protein är byggstenar för musklerna.

Ska börja med Vassle Protein så fort det kommer på posten! =)