handdator

Visa fullständig version : Gripper!


Nizze_
2005-12-11, 18:25
Köpte mina 2 första grippers nu på fitnessmässan en RB160 och en 210 ..
Men vart nått fel när jag stod där och försökte välja vilken styrka jag skulle välja ..
Ville ha en jag kunde stänga några gr och en att sefram imot att stänga .. Men nu är det så att jag inte stänger någon av dom jag köpt ..
Är en knapp cm från att stänga 160grippern ..
Tror jag bland ihop dom 2märkerna på grippes dom hade där var nån som hette 200nått jag stänge lätt ..

Skall jag köpa en till lättare ? eller bara att köra på tills jag stänger den ?

Sen undrar jag ju om ni som kan detta tycker jag valde rätt märke? Dom käns fina allafall ..

Zakath
2005-12-11, 18:31
Köpte mina 2 första grippers nu på fitnessmässan en RB160 och en 210 ..
Men vart nått fel när jag stod där och försökte välja vilken styrka jag skulle välja ..
Ville ha en jag kunde stänga några gr och en att sefram imot att stänga .. Men nu är det så att jag inte stänger någon av dom jag köpt ..
Är en knapp cm från att stänga 160grippern ..
Tror jag bland ihop dom 2märkerna på grippes dom hade där var nån som hette 200nått jag stänge lätt ..

Skall jag köpa en till lättare ? eller bara att köra på tills jag stänger den ?

Sen undrar jag ju om ni som kan detta tycker jag valde rätt märke? Dom käns fina allafall ..



RB är ett mycket bra märke :thumbup: Du blandade ihop med HG grippers, ett av de sämre märkena på marknaden ;)

Man har ALLTID nytta av en enkel gripper, för teknikträning, kul eller vänner! Förmodligen kommer du stänga din RB 160 inom en månad om du tränar ordentligt, välj själv hur mycket pengar du vill lägga ut.

Nizze_
2005-12-11, 18:38
RB är ett mycket bra märke :thumbup: Du blandade ihop med HG grippers, ett av de sämre märkena på marknaden ;)

Man har ALLTID nytta av en enkel gripper, för teknikträning, kul eller vänner! Förmodligen kommer du stänga din RB 160 inom en månad om du tränar ordentligt, välj själv hur mycket pengar du vill lägga ut.

Okej! Jo dom kändes inte alls lika välgjorda på något vis .. Inte för att jag tror att jag skulle slitaut en sån men endå .. Köper alltid bra grejer när jag väl handlar vilket inte är så ofta..

Testar nog att köra med denna några veckor allafall. Sen kanske det blir att åka och köra en lättare. Alltid kul att ha och klämma på ju =)

Svedberg
2005-12-11, 19:13
äh bara att köra på med RB160

hejhopp
2005-12-11, 19:19
Jag skulle vilja köpa en rb-gripper, vart kan jag göra det? Har skickat pm till Arne men han svarar inte och skulle vilja ha en snarast.

Larsson
2005-12-11, 19:23
Jag skulle vilja köpa en rb-gripper, vart kan jag göra det? Har skickat pm till Arne men han svarar inte och skulle vilja ha en snarast.

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=57546

Budo och Fitness har RB Grippers.

Zakath
2005-12-11, 19:31
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=57546

Budo och Fitness har RB Grippers.



Problemet är väl att Budo o Fitness tar ut överpriser på allt :(

Bra mycket billigare att beställa en CoC från Ironmind (www.ironmind.com)

Nizze_
2005-12-11, 19:38
jag betala .. 220krst för mina ..

Zakath
2005-12-11, 19:42
jag betala .. 220krst för mina ..



Bra pris :thumbup:

Fettecke
2005-12-11, 20:54
Problemet är väl att Budo o Fitness tar ut överpriser på allt :(

Bra mycket billigare att beställa en CoC från Ironmind (www.ironmind.com)

sant sant... jag betalade 284:- för mina RB av Arne, och betalade 266.94 när jag köpte från Ironmind, och då skickas det från utlandet(USA)... billigt som faen!

Zakath
2005-12-11, 22:32
sant sant... jag betalade 284:- för mina RB av Arne, och betalade 266.94 när jag köpte från Ironmind, och då skickas det från utlandet(USA)... billigt som faen!



Mina kostade bara 225kr från Ironmind, ingen tull då jag alltid beställer en i taget ;)

Jense
2005-12-11, 22:37
beställde en coc#2 och en coc#4 från im nyss bara för att ha alla nödvänliga styrkor (fick coc#3 av mart|n i födelsedagstjofräs)

antar att mina grippers kommer imorgon, annars har tullen dom =(


ska genast göra negativa på fyran så jag stänger den nångång inom 50 år också

Zakath
2005-12-11, 22:39
beställde en coc#2 och en coc#4 från im nyss bara för att ha alla nödvänliga styrkor (fick coc#3 av mart|n i födelsedagstjofräs)

antar att mina grippers kommer imorgon, annars har tullen dom =(


ska genast göra negativa på fyran så jag stänger den nångång inom 50 år också



Bättre att beställa en i taget så tjänar du en del på utebliven tull :) Lycka till med 4an, jag har inte ens brytt mig om att köra in min helt ännu :D

Jense
2005-12-11, 22:45
Bättre att beställa en i taget så tjänar du en del på utebliven tull :) Lycka till med 4an, jag har inte ens brytt mig om att köra in min helt ännu :D


tack. ska bli kul att se hur lång tid, om det går alls, att stänga den.

Nizze_
2005-12-11, 23:48
Vad tjänar man på att körain den ? .. blir den något lättare ? eller slutar den bara gnissla som mina gör hehe =)

polaren
2005-12-12, 01:28
Angående Ironmind, hur funkar betalningen där? Måste jag gå och skaffa mig ett Visakort?

Dumleman
2005-12-12, 01:41
Angående Ironmind, hur funkar betalningen där? Måste jag gå och skaffa mig ett Visakort?
Japp.

polaren
2005-12-12, 03:12
OK har ansökt om ett nu, ändå på tiden, har varit i flera situationer där visa kunde ha behövts :P

Sniggel
2005-12-12, 05:09
Vad står siffran för efter RB är det nån enhet eller?
Jag gjorde en test med en mackapär vi hade i skolan, tyckte inte om att jag gled med handflatan men får vara nöjd med resultatet jag fick där (160) Har ingen aning om vad för enhet det var för jag var upptagen med annat just då och glömde att kolla.
Kan det va pound månne?

Nu är säkert 160 väldigt klent :-p

Mart|n
2005-12-12, 09:22
Vad står siffran för efter RB är det nån enhet eller?
Jag gjorde en test med en mackapär vi hade i skolan, tyckte inte om att jag gled med handflatan men får vara nöjd med resultatet jag fick där (160) Har ingen aning om vad för enhet det var för jag var upptagen med annat just då och glömde att kolla.
Kan det va pound månne?

Nu är säkert 160 väldigt klent :-p


http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1210855&postcount=681


Man kan nog inte riktigt jämföra olika utrustningar med varandra.