handdator

Visa fullständig version : Kreatin


Turbo
2002-08-04, 10:42
hej alla hoppas ni :bpump: på.

bara undrar vilket kreatin man ska välja finns ju monohydrat ,citrat , transport m.m tänkte köpa märket star är det bra? :smokin:

Team 666
2002-08-04, 12:35
Har själv aldrig testat stars kreatin, men läst på en del forum att folk som normalt sätt svarar bra på kreatin fått noll respons. Men i och med att det är så billigt kan du ju testa och se. Det kanske funkar finfint på dig.


Fast kreatin är ju billigt överlag, oavsett märke, och det finns ju märken som känns mer förtroendegivande än star.

De flesta som kör kreatin kör väl monohydrat, rätta mig om jag har fel.

Mvh 666

Patte
2002-08-04, 12:37
Säger bara en sak: ASTs Kreatin :hbang:

Redan dem tre första dagarna så gick det grymt (vilket det aldrig gjort med något annat märke) och när jag sedan kombinera det med ALA :bpump:

Pudzianovski
2002-08-04, 12:55
jag kör star...


billigt även om man måste ta mer!


jag har inte testat så många andra...jag vet bara att ju färskare kretinet är desto bättre effekt ger det mig


:)

ryssen
2002-08-04, 21:46
får exakt samma effekt på star som av något annat eller dyrare märke.

Lave
2002-08-04, 22:44
Originally posted by ryssen
får exakt samma effekt på star som av något annat eller dyrare märke.

Men det får inte jag. Kanske varierande kvalité på burkarna därifrån..?

Jarod
2002-08-05, 01:17
Har inte testat Star så jag kan inte uttala mig... Men Eiselts fick jag fet-bra resultat av första gången..:bpump:

Mvh

muskelbyggarn
2002-08-05, 10:10
>Turbo,

Det finns en uppsjö olika kreatinprodukter. Det senaste är väl creatintitrate om jag inte minns fel. Det börjar bli ganska vanligt på andra sidan atlanten så det kommer väl hit så småningom.

Annars tycker jag att citrate är bättre än monohydrat. Kreatinpyruvate var en höjdare också måste jag säga, en bugning för Lasses inovation.

Kreatintransporters + ALA är grymt bra. Det viktiga är att ALA är i kapselform då ALA försörs i luft ganska lätt så även om en kreatintransporter står att den innehåller ALA så finns det sällan något i pga oxidationen i luften.

Kör hårt!


Vänl,,,
Tobbe

Mallan
2002-08-05, 10:41
Kreapyr eller KCG!!

Funkar superbra för mig.
Ingen uppladdnigsfas eller "sötsliskiga transportmedel" behövs.

Ta det som det är och njut av effekten. Prisvärda produkter som funkar ruggigt bra ...i alla fall för mig :D

:hbang:

lappenking
2002-08-05, 12:23
åt ett som heter Micronicsed eller dyl det var ett monohydrat och det var:kickass: som barar den så om du hittar det kan jag med min lila erfarenhet rekomondera detta..

Lappen:muscle:

Pez
2002-08-05, 12:59
Originally posted by lappenking
åt ett som heter Micronicsed eller dyl det var ett monohydrat och det var:kickass: som barar den så om du hittar det kan jag med min lila erfarenhet rekomondera detta..

Lappen:muscle:

Skulle tippa på att det var "Micronized" kreatin du åt, det innebär bara att kreatinet är "finkornigare" - som mjöl ungefär om man jämför med tidigare då kreatin oftast var som socker i konsistens. Det ska innebära bättre upptag, men jag tror de allra flesta tillverkare har mikroniserat kreatin nuförtiden.

/pez