handdator

Visa fullständig version : Svår beslutsångest ...---...


Team 666
2002-08-03, 09:03
JAg står i valet och kvalet mellan att välja bort Hi Whey och pröva Self Omninutritions whey protein. Satan vad svårt... Jag vet ju att Eiselts grejer är bra kvalitet. Men som bestraffning för brist på samarbetsvilja (prishöjningen) så funderar jag på att prova nått annat. Och sen för att det är kul att variera sig, är grymt trött på deras sliskigt söta jordgubbssmak.

Fast samtidigt vet jag ju inte nämnvärt om Selfs grejer, mer än vat jag kunnat läsa mig till på deras hemsida + div. forum... Hallon/ jordgubb låter ganska gott... choklad är ju också en favorit ... Men är det nått bra? kvaliten alltså? Jag lider alla helvetes kval. Ska jag ta det säkra före det osäkra???

Nån som kan hjälpa en vilsen Team 666 på 27 vårar? Den som vet nått av värde och som kan hjälpa mig fatta rätt beslut vinner en resa till månen eller vart fan ni vill.

MVH/ 666

Munter
2002-08-03, 09:15
Protein schmotein. Ena märket innehåller säkert någon mer procent mer superfiltrerat och ultramaxat vassle, men vad gör det för skillnad ? Huvudsaken du får i dig nog med protein...sen var det kommer från tycker jag spelar mindre roll.

Team 666
2002-08-03, 16:33
Ja, det kanske stämmer. Jag känner mig redo att pröva mina vingar och tjacka nått annat än gamla hederliga Hi Whey. "Våga, vinn, satsa eller försvinn", som den gamla slagerdänga går. Det får nog bli att pröva selfs Micro Whey. Ska visst va gott som fan i alla fall och på powerboarden pratar de varmt om den. Och det är skönt att de levererar direkt till dörren utan kostnad.

Nåväl...

supremo
2002-08-03, 21:14
Team666>
Jordgubbssmaken på HI-Whey, jämfört med samma i Choklad och vanilj???? God?

Team 666
2002-08-04, 08:18
Supremo. Vad jag vet så finns Hi Whey i endast naturell och jordgubb. Jordgubbsmaken är god men lite sötsliskig, lätt att tröttna på alltså, men alltså, den är definitivt inte äcklig. Jag önskar att fanns i choklad och vanilj.
Nu har jag blivit sugen på att testa optimum nutritions grejer, som visst ska va svingoda. Svåra val det här. Kvalitet, smak, prisvärt...

/666

supremo
2002-08-05, 08:08
Just fan, de skulle ju ta fram vanilj och choklad läste jag.
Provat naturell då?

Mallan
2002-08-05, 10:47
Jag känner mig redo att pröva mina vingar och tjacka nått annat än gamla hederliga Hi Whey. "Våga, vinn, satsa eller försvinn", som den gamla slagerdänga går.

Faring´s Whey Hydro

AST´s VP2

eller som du själv nämde...Optimum

De två förstnämnda är jag själv väldigt nöjd med. Optimum börjar jag med denna vecka...

VÅGA, VINN & SATSA PÅ DU!!:hbang:

Bobbokrull
2002-08-05, 11:52
Jag har själv förbrukat två stycken 5 kg:s burkar av Self Omnis whey protein..smaken var jordgubb/hallon och det var helt okey! Och med tanke på att jag inte siktar på Mr O 2003 så dög det gott åt mig. Priset är ju som sagt hyfast, kvaliten för någon annan bedöma ..

Team 666
2002-08-05, 19:53
Ja, jag har faktiskt prövat naturell. Det ledde till den absolut vidrigaste proteindrink jag någonsin druckit - jag blandade med mjölk och fun lights smak "pink grape", och det var nästan så att jag hällde ut sörjan. Och då är jag inte ett smack kinkig med varesig smak eller konsistens.

Jag skulle ha den till att spä ut en gainer så jag gjorde inga fler experiment.

Satan vad gott chokladmint låter, eller hallon/jordgubb.

MVH/666

[euphoria]
2002-08-06, 10:28
Jag bryr mig inte speciellt mycket om smaken, konsistensen är viktigare..

Star Nutritions Whey-100 protein är jävligt god! SKummar inte mycket, klumpar sig knappt alls, billigt som fan.. Ja, det är mitt val :thumbup: