handdator

Visa fullständig version : NYA kosttilskott som förändrar världen!


Pudzianovski
2002-08-01, 23:12
kollade precis på lite sidor här o där...muskelpiraten...och teststerone.net eller va fan de heter..

de marknadsför alla säkert 3 produkter var som kommer att förändra världshistorien....!!!!

men!!

FINNS det ngt serisöt och vettigt nytt kosttillskott som verkligen är bra??

eller är det kreatin som gäller i ytterligare 10 år...!?

Ngn som har koll?

:confused:

Petrus
2002-08-02, 07:03
Kör du med kreatin i 10 år till så vet du vad du får, och att det fungerar. Hade uppe detta i en tidigare tråd där Myostin togs upp. Åter igen; Lägg inte pengar på det!
Vänligen,,,
Petrus

The Dwag
2002-08-02, 07:16
Haha !

Jag hitta något helt annat då jag surfa dit !

Gillar verkligen Meningen - Är du med i detta otroliga koncept och blir en av de som bygger upp Sverige!

Sverige kommer knappast att byggas upp av ett sketet kosttillskotts företag!
__________________________________________________ __
Läs på deras unik affärsidé luktar ju Pyramid spels annons långväg... jag vara bara tvungen att klistra in lite av det där!

TAGET FRÅN MUSKELPIRATEN !

BLUFF & BÅG (Muskelpiraten ) (http://www.muskelpiraten.com/mpshop/shop.asp?action=visakategori&kat=21)

Fairing
2002-08-02, 13:13
Tyvärr finns det en hel del företag som arbetar på det sättet som Muskelpiraten beskriver. Se bara på Svenska nätverksföretaget Natures Own som omsätter typ 1/2 Miljard kronor!!!!???

Dom säljer både Kosttillskott och Tvättmedel och dyl.
Annonserar aldrig utan utnyttjar bara dumma Karlstabor (skämt Dwag) och övriga svenskar att säljer hemma till släkt och vänner .

Deras produktinfo får Amerikansk produktinfo att verka seriös om ni förstår vad jag menar.

/Lasse

Patte
2002-08-02, 13:29
Natures Own har de sämsta produkterna på denna gjord till ett överpris som e helt enormt! Har några konstiga burkar jag köpte för att testa en gång (min far blev ÅF eller nätverkare eller vad det heter) så jag kolla på det, sen så skrattade jag åt hur löjliga dem va :D

Pudzianovski
2002-08-02, 17:23
Men jag menar mer seriöst. Forskning är långt gången idag.

Det kan inte vara så svårt att få fram ngt vettigt som verkligen funkar.


eller.....

:confused:

-=RebeL=-
2002-08-02, 18:19
Kanske inte men det blir väl säkert dopingklasst om det funkar för bra :angel:

Petrus
2002-08-03, 12:32
Jag och Jarod har pratat om att ta fram en "Super-ripping-Gel" som säljs som smör i USA.
Vanlig hudlotion med Dymetadrine-Extreme-pulver i...
"Specially designed for helping loose that little bit of fat around your mid-section".
Vi räknar med STOOOOOOOORA feta checkar och inkomster... :D

När den har gjort succe kommer vi även att ta fram en speciell "night-time-formula" med lite tjockare lotion som tränger in i huden under längre tid.

Om inte det fungerar så jag jag även takar på att ta fram en motsvarighet till alla "Thermogenesis-höjare". Fast denna ska sänka kroppstemeraturen och göra så att kroppen bränner färre kcal, och markandsföras till alla hardgainers.
Vänligen,,,
Petrus

Grahn
2002-08-03, 12:47
Tinner: ROFL!

samma som alla vitamin schampon som endast skulle ge effekt om man drack dem typ! :)
Hehehe asbra sarkasm!

-=RebeL=-
2002-08-03, 13:16
Och Tinner glöm då för all del inte dom dära testerna där ni visar en stapel på hur bra erat gel är mot ett vanligt medel:naughty:
Det är ju staplar a´la VP2 som säljer

Johan.S
2002-08-03, 21:47
Är det någon som ens har testat Myostin? Säljs det ens i Sverige än? Tinner: Varför anser du att det är så dåligt?

muskelbyggarn
2002-08-04, 01:22
http://www.*******.com/articles/article.asp?AID=85

Vänl,,,
Tobbe

Petrus
2002-08-04, 10:09
Man behöver inte läsa den artikeln, (se ovan) Det räcker med att höra påståendena om prudukten.
Vänligen,,,
Petrus