handdator

Visa fullständig version : Julklappsutdelning


wintersnowdrift
2005-12-05, 16:27
Vad vill du ge vilka kolozzeum-användare i julklapp, och varför?

Jag vill börja med att smöra lite *kissass* och ge kolo's eminenta moderatorer en varsin julros för att de sköter sitt jobb så bra. Jorgen har jag fått för mig är sötast i militärregimen och får därför två rosor ;), och Allan ska få en varm mössa också eftersom han jobbar utomhus (och jag har önskat mig en kall vinter).

Ett gäng underhållande debattörer ska få en varsin Aladdinask, så att de kan sitta och mumsa chokladpraliner medan de skriver dräpande inlägg: Trance, mini, stahlberg, Bärs, jwzrd, Tolkia och skaparn. Den sistnämde ska förresten få en säck morötter också, men de är ämnade för Maria Rosa de Santa Ines.

Jax ska få en rejäl vattenflaska så att han dricker ordentligt när han är i Afrika (och inte upprepar misstag från svunna Lidingölopp).

JJ och Gabber (har vi fler nyblivna föräldrar på forumet?) får en årsförbrukning blöjor.

Kwon och alla med liknande humor får glocalnets samlade reklamfilmer i en julig DVD-box, som en påminnelse om att de trots allt inte står längt ner i humorskalan.

LBacker kommer antagligen få min avdankade hårborste, möjligen paketerad som ett hotbrev. Motivering hemligstämplad.

//Kristin

Tricklev
2005-12-05, 16:33
Var det henry som ställde upp i kolos tävling med söndriga kallsonger?

Jag vill ge kalsonger till Henry.

Ryska_raketen
2005-12-05, 16:35
Yankeee kan få lite kanlegifflar av mig *popcorn*
Mysis kan få en idol bild av sin förebild - willow
Cilia kan få tillbaka sin piska :D


återkommer när det lackar mot jul ;)

Catstyle
2005-12-05, 16:37
Känner väl inte någon så bra, men jag vill ge Allan en pyjamas så för hans framtid inom 'pyjamassporter' som han så finurligt uttryckte det. :D

Catstyle
2005-12-05, 16:39
Justja, Kristin din träningsjournal är rolig att läsa, så du får en nallebjörn.

http://smtp.vsfl.se/productimages/prod_teddy.jpg

Jax
2005-12-05, 16:53
Jax ska få en rejäl vattenflaska så att han dricker ordentligt när han är i Afrika (och inte upprepar misstag från svunna Lidingölopp).

Kristin får givetvis ett par snabba IceBug så att han klarar av att stå på benen och inte förstöra mer träningskläder.

Yankeee får en ny dammsugare som tröst för att hans förra lämnade honom.

Helena får en brandsäker julbock.

Allan får ett revolverbälte och en sheriffstjärna.

Jwzrd får en namnlista så att han kan hitta ett nytt användarnamn.

Dumleman
2005-12-05, 16:58
Nina Lätt ska få en ny avatar *spy*.

Spannmål
2005-12-05, 17:13
Justja, Kristin din träningsjournal är rolig att läsa, så du får en nallebjörn.

http://smtp.vsfl.se/productimages/prod_teddy.jpg

Den där björnen såg väldigt bitter ut.

JJ
2005-12-05, 17:37
JJ och Gabber (har vi fler nyblivna föräldrar på forumet?) får en årsförbrukning blöjor.

//Kristin

Jag och Noel får tacka så mycket. De kan komma till nytta då han ökat ca 350 g i veckan hittills :D
Till Kristin ger jag nya löpartights och till Gladiatorerna1 en internetuppkoppling hemifrån.

skaparn
2005-12-05, 17:39
Vi tackar! Morötterna kommer väl till pass.
Wintersnowdrift och Jax får ett par Zipp 404 som ingen triathlet med självaktning kan vara utan. Lättare aerohjul har jag aldrig sett.

http://www.zipp.com/products/wheels/images/404tubi_angle2.jpg

Mini får en överrock så hon ska stå pall mot alla vindar som kan blåsa kallt i kolos stundtals hårda diskussioner. Moderatorerna får en kram, alla de jag tampats med i diverse debatter får också en kram och jag själv får ett styre från ITM, K Sword Carbon. Det är viktigt att inte glömma sig själv och ännu viktigare att inte underskatta värdet av en kram, så att ni inte tror jag är snål.

http://www.itm.it/catalogo/amministra/pieghe/img/K_Sword.jpg

Jax
2005-12-05, 19:36
Vi tackar! Morötterna kommer väl till pass.
Wintersnowdrift och Jax får ett par Zipp 404 som ingen triathlet med självaktning kan vara utan. Lättare aerohjul har jag aldrig sett.

Man tackar, man tackar.
Bara för det måste du få en fin klapp tillbaka. Vad sägs om en guidad tur i Nordkorea för att vidga vyerna?

Kwon
2005-12-05, 19:40
Awww, tack för den fina julklappen Winter!

Jag har en julklapp till dig också! :)

Helena B
2005-12-05, 19:45
Helena får en brandsäker julbock.


Yeah :bow: Tack tack Jax *kissass* Då får du av mig äran att sätta upp den på Slottstorget. Kan bjuda på nybakat oxå :D

Tricklev
2005-12-05, 19:46
Jag har en julklapp till dig också! :)

Av vilket skäl är den hemlig? :laugh:


Jag vill ge Kwon och helena B en mistell!

Sedan vill jag ge min lillebrorsa ett broderligt slag på axeln.

skaparn
2005-12-05, 19:46
Man tackar, man tackar.
Bara för det måste du få en fin klapp tillbaka. Vad sägs om en guidad tur i Nordkorea för att vidga vyerna?

Jaaa! Det verkar så trevligt där av denna turistfilm att döma:
Från nordkoreas officiella hemsida (på riktigt) (http://www.korea-dpr.com/kfa2006/KFADELEGATION05.wmv)

Kwon
2005-12-05, 19:48
Av vilket skäl är den hemlig? :laugh:


Man vill ju inte skryta! :D :laugh:

Jax
2005-12-05, 19:49
Jaaa! Det verkar så trevligt där av denna turistfilm att döma:
Från nordkoreas officiella hemsida (på riktigt) (http://www.korea-dpr.com/kfa2006/KFADELEGATION05.wmv)
Deras officiella? Därför man får "403 Forbidden" :D

Helena: Men den på torget ska väl brinna ner? Annars skulle inte en jäkel veta vad Gävle är. :confused:

hangatyr
2005-12-05, 19:49
ZBumbi ska ha en riktigt gosig present för att han är den mest (enda?) sansade moderatorn.

Allan ska ha en svarv för att han är en old-school betongsosse av den gamla snusande, röstande, kooperativa folkhemstypen.

Mini ska ha ett par riktigt tjusiga högklackade dojjor för att 1: hon behöver komma upp sig lite (hehe) och 2: så att hon även fysiskt kan ge alla karslokar rejäla sparkar på pungen.

JWZRD ska få en sandsäck så han kan slå sig trött: maken till argsint man får man leta efter! :laugh:

Kwon får givetvis Svampbob fyrkantbyxafilmen

Bärs får en flagga från valfritt parti på högerflanken. till samlingen.

Trym får en ny bjj-dräkt. boxhandskar har han nog redan.

Helena B
2005-12-05, 19:49
Av vilket skäl är den hemlig? :laugh:


Jag vill ge Kwon och helena B en mistell!

Sedan vill jag ge min lillebrorsa ett broderligt slag på axeln.

Tror du vi behöver en mistel :D

Tricklev
2005-12-05, 19:50
Tror du vi behöver en mistel :D

:laugh: :laugh:

Vet inte hur långt jag får gå utan att få PM av någon moderator, så jag håller mig till mistel :D

Helena B
2005-12-05, 19:50
Deras officiella? Därför man får "403 Forbidden" :D

Helena: Men den på torget ska väl brinna ner? Annars skulle inte en jäkel veta vad Gävle är. :confused:

Gävle är väl inte bara känt för sin bock, eller!?

skaparn
2005-12-05, 19:51
Deras officiella? Därför man får "403 Forbidden" :D

Helena: Men den på torget ska väl brinna ner? Annars skulle inte en jäkel veta vad Gävle är. :confused:

Det som gör mig lite illa till mods är att länken funkar utmärkt för mig. Hur ska jag tolka det? Som att jag är vän till den demokratiska republiken?

Argh, jag lär hamna på listan över terrorister, NK är ju en skurkstat.

Kwon
2005-12-05, 19:53
Tack! Svampkant Fyrbobsbyxa vill jag verkligen ha!

Hangis får Anton Szandor LaVeys biografi.

skaparn
2005-12-05, 19:53
Allan ska ha en svarv för att han är en old-school betongsosse av den gamla snusande, röstande, kooperativa folkhemstypen.

Tror bestämt han lagt snusdosan på hyllan. Och förresten röstar Bärs på F!.

hangatyr
2005-12-05, 19:53
Tack! Svampkant Fyrbobsbyxa vill jag verkligen ha!

Hangis får Anton Szandor LaVeys biografi.

jättesnällt, ,men ad ska jag med två till? :cool:

hangatyr
2005-12-05, 19:54
Och förresten röstar Bärs på F!.


och jag dyrkar gud...

Kwon
2005-12-05, 19:55
En staty då! :D

http://www.satannet.com/files/lavey_statue_full.jpg

hangatyr
2005-12-05, 19:58
En staty då! :D




gahahahahahahhahhhhh!!!!!!!!!!! :laugh:

fyfan vad ful. den skulel iofs göra sig brdevid min japanska wrestlingmask som står i bokhyllan, hehe.

Kebab-Arne
2005-12-05, 20:13
Wintersnowdrift ska få en bok i att starta PK trådar på forum.

Nej förresten, det behärskar hon ju redan perfekt så...

;)

Ryska_raketen
2005-12-05, 20:35
Till afan : Den är hård och inslagen i hud *flex*

wintersnowdrift
2005-12-05, 20:41
Wintersnowdrift ska få en bok i att starta PK trådar på forum.

Nej förresten, det behärskar hon ju redan perfekt så...

;)

Haha, jag försöker ju bara höja myspys-julstämningen här på kolo - och vad funkar då bättre än en tråd för inbördes beundran i kombination med julklappar? ;)

//PK-ristin

Helena B
2005-12-05, 20:43
Haha, jag försöker ju bara höja myspys-julstämningen här på kolo - och vad funkar då bättre än en tråd för inbördes beundran i kombination med julklappar? ;)

//PK-ristin

Jag tycker det var ett bra initiativ Kristin. Det är så många anti-julare här ;)

wintersnowdrift
2005-12-05, 20:43
Den där björnen såg väldigt bitter ut.

Catstyle: Tack för nallen; jag är en bitter person så den passar mig alldeles utmärkt ;).

//Kristin

Catstyle
2005-12-05, 20:49
You're welcome.
Och den ser verkligen inte bitter ut, den är så glad så. :(

LBacker
2005-12-06, 13:17
LBacker kommer antagligen få min avdankade hårborste, möjligen paketerad som ett hotbrev. Motivering hemligstämplad.

//Kristin


Jag vill ge Intellectual Property Rights på boktiteln "Cracking down LBacker." till Kristin.

Motivering: För att fullt och komplett försäkra mig om att hårborsten verkligen når sin rätta slutadress.

Angel
2005-12-06, 15:44
schysst ja fick nått *grinig*

Grisen
2005-12-06, 15:45
schysst ja fick nått *grinig*


Jag vill ge alla Big Brother avsnitten på dvd till Angel!

Angel
2005-12-06, 22:40
Jag vill ge alla Big Brother avsnitten på dvd till Angel!


Yeeeess....tjoho....(kommer ja alltid vara "tjejjen som sökte till BB"?)

Jense
2005-12-06, 23:01
tack så mycket för alla fina pressenter. Giv far lite avelsro nu, ungar.

mini
2005-12-06, 23:53
Å, julklappar redan!

Lt Blank får en burk koffeintabletter för att orka med sina pokerturneringar plus en fin bok om Nya Zeeland.

Cilia får en ny asterisktangent då hennes torde vara utsliten vid det här laget.

Alla moderatorer får en kram (och vissa smyger jag dit en puss på kinden på också).

Bycurus får brunfärg och ett löfte om hemmagjorda pompoms och hejarklack.

Skaparn får en resa till sydligare länder med lång cykelsäsong.

Kristin får en snömaskin.

Bärs och Jense får varsitt medlemskap i F!

Nina L
2005-12-20, 11:10
clash får ett livstids moderatorkonto.

stahlberg får ett (lyckligt) lyxluder.

mela får en personlig assistent. (Som kan hjälpa henne med ordningen på plaggen.)

Krokodil får ett medlemsskap på playboy.com, så han slipper spontankomma när han läser trådarna här.

Jarod får sin avatartext ändrad till Registered User.

Piranha får Buttmans samlade verk.

Pellefant får en såskastrull.

Jay-Z
2005-12-20, 11:29
Yankeee får en årsförbrukning av kanelgifflar

Cilia får en käpp som hon kan slå folk som går för långsamt.

AFan får dela på årsförbrukningen av gifflar med Yankster.

Bobo får killen i Nike-reklamen. Alternativt JohanP.

OggeP får vara en nia hela 2006. Och en ftp-server med porr.

Melancoolio får en burk Zon och ett vik som gymnasielärare på Östra Real. Ej för simultan användning.

Mysis får inget för han är för grov. Något katabolt kanske...

Runda Grodan får en hel rygg i julklapp av tomten.

Hobbitar får ett par hela och rena kalsonger.

Nina Lätt får en klipptid på Toni & Guy.

Sheo får en omoplata.

elan
2005-12-20, 11:34
Helena B får en pokerbok.

Campushallen i Linköping får en hög nya stänger som kan ersätta alla flashiga maskiner. ;)

tinus
2005-12-20, 11:58
Jorgen - Får en..eller kanske TVÅ nya armbågar

OggeP - Får påfyllning i spritskåpet (torde vara slut där,med tanke på hans festande senaste tiden :D )

Ironbabe- Får en fungerande slipmaskin,så den stackars sonen slipper handslipa väggarna hemma, och så mycket fikabröd hon kan sätta i sig tills lillen kommer ut *kissass*

Jay-Z- Får en ny pippiväska,den han har nu håller på att falla sönder..

Piranha - Får en rumpbild :naughty:

Herkulez - Se ovan

Cilia - Får en stor burk prottepulver,ett träningspass med mig samt en pannlampa för användning till tidiga morgonprommisar i Haga parken.

Jarod - Får ett nytt jobb

Lasse Kongo - Får ett gym,och någon som hjälper honom med det..

Afanatti - Får större armar och en säck kanelgifflar

Cilia
2005-12-20, 20:55
aahhhh Tinitus det där var ju snällt ju!!
Jag som hade bespetsat mig på att du skulle ha varit elak.
Ni känner jag mig elak istället *rodnar*


Tinitus får av mig ett par snöskor så hon kan ta sig fram i snödrivorna utan att försvinna. Sen får hon ett trevligt teaterbesök när hon bestämmer sig för att visitera huvudstaden för att uppleva teaterns magiska värld. Sist så får hon en "dog warner" så hon vet om en analkandes kille är a keeper or not.

Mr Z får en dramaten så han orkar transportera omkring alla saker han behöver utan att trötta ut sina små muskler.


Mini får ett teleskop så hon kan se vad som händer i omvärlden


Spankee boy får ett nytt minne och lite imunförvar från mig så han håller sig frisk


Ironbabe får ett babygym så lillbabe kan börja sin väg mot att bli Champion dag 1.



Moderatorerna (alla) får ett stort tack och mycket medkänsla för att dom orkar med mig och alla mina jobbiga påhitt.
Dom får också en valfri dag var att bestämma när jag inte får vara poå kollo härja så dom kan andas ut lite eller när dom känner att jag är too much.


Rycka-i-raketen får en uppblåsbar donna så han kan få utlopp för sin uppbyggda frustration


Krampus får en ordentlig söndagspromenad med undertecknad i ett friskt tempo


Bobo får ett nytt latexset eftersom hennes nuvarnade är mer än utslitet

Yankeee
2005-12-20, 21:06
Spankee boy får ett nytt minne och lite imunförvar från mig så han håller sig frisk



Jag behöver tydligen båda två :|

emmzan
2005-12-20, 21:07
Jag tänker ge mig själv tillåtelse att slappna av lite över julen och inte oroa mig över allting.

Cilia
2005-12-20, 21:08
Jag behöver tydligen båda två :|
Inte vara så hård mot dig själv
har du ringt?

Yankeee
2005-12-20, 21:08
Inte vara så hård mot dig själv
har du ringt?

Jao, fick be om ursäkt till telefonsvararen :P

Lillgrabben
2005-12-20, 21:09
Yeeeess....tjoho....(kommer ja alltid vara "tjejjen som sökte till BB"?)


Ja

Officer
2005-12-20, 21:11
Sonny får en ny elgitarr
King Grub en hamburgare så att han inte ser så undernärd ut
Kwon får en Kurosawa-box

emmzan
2005-12-20, 21:11
Några julklappsutdelningar

jwzrd ska få en sjungande hamster som sjunger "born to be wild" att ha på skrivbordet bredvid datorn.

Lillgrabben ska få en tid hos klövverkaren för lite klövvård

z_bumbi borde få en ny mobiltelefon då hans gamla blev lite för ren efter tvättmaskinen

Lillgrabben
2005-12-20, 21:18
Några julklappsutdelningar

jwzrd ska få en sjungande hamster som sjunger "born to be wild" att ha på skrivbordet bredvid datorn.

Lillgrabben ska få en tid hos klövverkaren för lite klövvård

z_bumbi borde få en ny mobiltelefon då hans gamla blev lite för ren efter tvättmaskinen


Tackar!


Du kan inte slänga in en 350,5 kgs bänkpress på köpet?! :D

emmzan
2005-12-20, 21:19
Tackar!


Du kan inte slänga in en 350,5 kgs bänkpress på köpet?! :D

Otacksamheten visar sitt fula tryne (hm mule???)... Vad får jag av dig isåfall då? va va va?

z_bumbi
2005-12-20, 21:20
Tackar!


Du kan inte slänga in en 350,5 kgs bänkpress på köpet?! :D

Skit i mobilen jag vill också bänka 350,5 kg. Fixa det emmzan.

Allan
2005-12-20, 21:21
En rejäl halsduk till Wintersnowdrift för att hon önskade sig en redig vinter! Och jag har noterat 350-kgs bänkarna!


allan

emmzan
2005-12-20, 21:23
Skit i mobilen jag vill också bänka 350,5 kg. Fixa det emmzan.

Jag har ju försökt för fan men Finnpower vägrar ju berätta hur man ska göra för att öka 300kg i bänken över en helg.

Ryska_raketen
2005-12-20, 21:23
Nehä, här får man tydligen inget *grr*

emmzan
2005-12-20, 21:23
En rejäl halsduk till Wintersnowdrift för att hon önskade sig en redig vinter! Och jag har noterat 350-kgs bänkarna!


allan

Ah, är det du som är jultomten??? Då vill jag ha ett par vinterfodrade arbetsbyxor som går att tvätta i 60 grader :D

Grahn
2005-12-20, 21:24
Jag har ju försökt för fan men Finnpower vägrar ju berätta hur man ska göra för att öka 300kg i bänken över en helg.

Sjysst att avslöja Z_bumbis max på 50kg i bänk sådär.....

Lillgrabben
2005-12-20, 21:24
Otacksamheten visar sitt fula tryne (hm mule???)... Vad får jag av dig isåfall då? va va va?

Tja, det skulle kunna vara värt ett. . . . hmm . . . . .


150-100-180 resultat, eller en färdig djurläkarexamen samt en månads rejäl semester med z_Björnen!






( alternativt kan jag bjussa på en elljusstake med trasiga lampor som bara står i förrådet *flex* )

emmzan
2005-12-20, 21:25
Sjysst att avslöja Z_bumbis max på 50kg i bänk sådär.....

jag önskade det åt mig själv dåråå, så inte z_bumbi behöver skämmas över hur svag jag är i bänken på tävlingar :D

Bumbi själv ska inte träna - han ska stå vid spisen och laga mat åt mig :D

Allan
2005-12-20, 21:25
Ah, är det du som är jultomten??? Då vill jag ha ett par vinterfodrade arbetsbyxor som går att tvätta i 60 grader :D

http://www.jobman.se/JWdev/final/images/prod/medium/2337-40-9900.jpg


allan

Grahn
2005-12-20, 21:26
jag önskade det åt mig själv dåråå, så inte z_bumbi behöver skämmas över hur svag jag är i bänken på tävlingar :D

Bumbi själv ska inte träna - han ska stå vid spisen och laga mat åt mig :D

Yeeeeeeooowwwww......den burnen kändes genom tangentbordet. :D

emmzan
2005-12-20, 21:26
Tja, det skulle kunna vara värt ett. . . . hmm . . . . .


150-100-180 resultat, eller en färdig djurläkarexamen samt en månads rejäl semester med z_Björnen!



( alternativt kan jag bjussa på en elljusstake med trasiga lampor som bara står i förrådet *flex* )


Detta kräver rejäl överläggning, återkommer! :)

Allan
2005-12-20, 21:28
Bumbi själv ska inte träna - han ska stå vid spisen och laga mat åt mig :D

...och z_bumbi får ett förkläde....


allan

Lillgrabben
2005-12-20, 21:29
Detta kräver rejäl överläggning, återkommer! :)


Jag förstår att elljusstaken lockar?!


De är asgrymma, finns för bil också har jag hört. ( Det sägs att Metal_Bojj har en sådan & 102 nyinförskaffade luktgranar i sin hottade Fårrd.)

emmzan
2005-12-20, 21:29
Får jag mina arbetarbyxor ska allan få en mössa med texten "gullig" på (hemstickad självklart) :D

Dock är bilden på byxorna jobman säger ryktet och dom har jag redan och tvättas i 40 grader.

Grahn
2005-12-20, 21:30
Får jag mina arbetarbyxor ska allan få en mössa med texten "gullig" på (hemstickad självklart) :D

Så han stickar med?

emmzan
2005-12-20, 21:31
Så han stickar med?

Faktiskt inte än, inte hunnit dit i dressyren än. Dock masserar han mina fötter och matar mig med praliner under tiden jag stickar!

z_bumbi
2005-12-20, 21:35
...och z_bumbi får ett förkläde....


allan


Yes :hbang:

HenrY
2005-12-20, 21:56
Var det henry som ställde upp i kolos tävling med söndriga kallsonger?

Jag vill ge kalsonger till Henry.

Nooooope! jag ställde inte upp i förra tävlingen!
:thefinger

Jag vill ge en ansiktslyftning till Jörgen, tycker synd om krasen då han verkligen börjar bli till åren:(

Lucky
2005-12-20, 21:59
Är ganska ny här på forumet så jag känner inte så många. Men King Grub tycker jag ändå borde få ett svenskt-engelskt lexikon så han kan översätta alla fina engelska källor han hämtar information ifrån :)

Grahn
2005-12-20, 22:01
Är ganska ny här på forumet så jag känne rinte så många. Men King Grubtycker jag ändå borde få ett svenskt-engelskt lexikon så han kan översätta alla fina engelska källor han hämtar information ifrån :)

Tror King Grub klarar det utan lexikon, men tydligen har till och med Grubben gränser för hur mycket han orkar med. :)

HenrY
2005-12-20, 22:02
Är ganska ny här på forumet så jag känner inte så många. Men King Grub tycker jag ändå borde få ett svenskt-engelskt lexikon så han kan översätta alla fina engelska källor han hämtar information ifrån :)

haha tror han förstår det han postar på Engelska, det är väl snarare Du som skulle behöva ett lexikon när du inte förstår?:D

Jense
2005-12-20, 22:03
ok

Tricklev ska få lite kudos, även erikWF med tillhörande familj för stöttande av grepp EM, kul att se faktiskt.


Mart|n ska få ett sjuhelvetes pass på fredag för han är en riktigt bra träningskamrat som får mig att ge lite mer.
även Arne ska få samma sak för samma anledning, samt att vi (jag och martin) får träna med hans utrustning på, jag vet inte, skånes hardcoregym nr1.

vill ge en julklapp till henry också som är rolig i stortsätt alltid, och som dessutom skriver i min journal , eller iaf en gång :D


bönne ska få hjälp med flytt av däck och stora järnvikter :D
även wennerberg får denna pressent.

Lucky
2005-12-20, 22:05
haha tror han förstår det han postar på Engelska, det är väl snarare Du som skulle behöva ett lexikon när du inte förstår?:D
Ja, det är klart att HAN förstår. Men med ett lexikon + hans egna eng. kunskaper så skulle han kunna underlätta lite för oss andra också ;)
Alltid skönare med en sida på svenska än på engelska, speciellt när det är någon forskare dom skrivit texten.

Lillgrabben
2005-12-20, 22:07
Ja, det är klart att HAN förstår. Men med ett lexikon + hans egna eng. kunskaper så skulle han kunna underlätta lite för oss andra också ;)


Min julklapp till Lucky:

En omstart i tredje klass, där jag tycks minnas att man började förkovra sig i engelska språket.

Sonny
2005-12-20, 22:09
Stab ger jag ett paket bindor
Arne P ett manligt och fast handslag
AnabolicProtein en Jcm800 topp + låda
För kwon försöker jag återskapa "confuse a cat" sketchen
Hobbes får en Saló DVD

Lucky
2005-12-20, 22:11
Min julklapp till Lucky:

En omstart i tredje klass, där jag tycks minnas att man började förkovra sig i engelska språket.
Tackar så jättemycket! Den kommer behövas :thumbup:

King Grub
2005-12-20, 22:11
Är ganska ny här på forumet så jag känner inte så många. Men King Grub tycker jag ändå borde få ett svenskt-engelskt lexikon så han kan översätta alla fina engelska källor han hämtar information ifrån :)

Tack, men det skulle inte hjälpa. Jag förstår, men jag tänker inte agera språklärare eller lägga timmar på att översätta. Behåll gärna lexikonet och använd det själv.

HenrY
2005-12-20, 22:11
ok

Tricklev ska få lite kudos, även erikWF med tillhörande familj för stöttande av grepp EM, kul att se faktiskt.


Mart|n ska få ett sjuhelvetes pass på fredag för han är en riktigt bra träningskamrat som får mig att ge lite mer.
även Arne ska få samma sak för samma anledning, samt att vi (jag och martin) får träna med hans utrustning på, jag vet inte, skånes hardcoregym nr1.

vill ge en julklapp till henry också som är rolig i stortsätt alltid, och som dessutom skriver i min journal , eller iaf en gång :D


bönne ska få hjälp med flytt av däck och stora järnvikter :D
även wennerberg får denna pressent.

gahahaah, THX MANNEN!:D Min första julklapp! :love:

Lillgrabben
2005-12-20, 22:12
Tackar så jättemycket! Den kommer behövas :thumbup:

Vassego!

Lucky
2005-12-20, 22:12
Tack, men det skulle inte hjälpa. Jag förstår, men jag tänker inte agera språklärare eller lägga timmar på att översätta. Behåll gärna lexikonet och använd det själv.
Det ligger någonting i det du säger. Att tanken aldrig slog mig *screwy*

z_bumbi
2005-12-20, 22:33
Jag förstår,

Men en liten grundläggade kurs i engelska kanske inte skulle skada i alla fall? :D

Den här borde emmzan få http://www.bokus.com/book_pics/917/715/9177155645.jpg


Den här vill jag ge till alla som är mellan 15-55 år http://www.bokus.com/book_pics/915/523/9155232744.jpg

Frantic
2005-12-20, 22:53
Dumleman får en tändsticksask och en bensindunk så att han kan tända eld på bocken i Gävle

Helena B får ett maskingevär så att hon kan försvara bocken

Jense får en gripper från Stadium

Kwon får regissera och spela huvudrollen i en ny film om Turtles

Henry får en dykresa till Thailand

Mini får en hoppjerka

Nina får en TV-möbel i furu

Slarti får ett skivkontrakt

Justin får ett tredagars åkpass på Neverland

Herkulez får min morsas cykel. Kan du göra en wheelie med den så kan du göra det med vad som helst

tossefar
2005-12-20, 22:58
Ett nygräddat pepparkakshjärta till alla moderatorer som tack för väldigt skickligt modererande under hela året.

En uppblåsbar kopia av helena till kwon
En uppblåsbar kopia av kwon till helena

och så smyger jag in en puss till nina som tack för den fina avataren. (Aint I smooth?)

Nina L
2005-12-21, 07:27
Woho! Ny avatar, lyxig klippning, tevemöbel i furu, och en puss. I'm such a winner! :cool:

blasr
2005-12-21, 08:47
Jag och Noel får tacka så mycket. De kan komma till nytta då han ökat ca 350 g i veckan hittills :D

Bara muskler eller?

JJ
2005-12-21, 08:50
Bara muskler eller?

Pure mass. Han har bra underarmar faktiskt :)

Helena B
2005-12-21, 09:01
Helena B får ett maskingevär så att hon kan försvara bocken



Åh vad trevligt, den kommer verkligen komma till användning. Hoppas det inte är ett sådant gevär där man ramlar bakåt när man skjuter.

Tack till elan också, tycker du jag behöver en pokerbok :D

Tossefar, hmm ja det är väl tanken som räknas antar jag.


Mina klappar kommer, 3 dagar kvar :hbang:

Cilia
2005-12-21, 09:07
Nehä, här får man tydligen inget *grr*
du fick ju av mig ju!!!
Läs för tusan *gggrrrr*

Jay-Z
2005-12-21, 09:16
du fick ju av mig ju!!!
Läs för tusan *gggrrrr*

Vad är en dramaten?

Tack, förresten. :)

Kwon
2005-12-21, 11:56
Dumleman får en tändsticksask och en bensindunk så att han kan tända eld på bocken i Gävle

Helena B får ett maskingevär så att hon kan försvara bocken

Jense får en gripper från Stadium

Kwon får regissera och spela huvudrollen i en ny film om Turtles

Henry får en dykresa till Thailand

Mini får en hoppjerka

Nina får en TV-möbel i furu

Slarti får ett skivkontrakt

Justin får ett tredagars åkpass på Neverland

Herkulez får min morsas cykel. Kan du göra en wheelie med den så kan du göra det med vad som helst


JIPPI! Jag vill gärna göra en egen version av Törtles! 60 min action, 10 min dialog. Japp, en sån där entimmatiominuterfilm.

Kwon
2005-12-21, 11:57
Sonny får en ny elgitarr
King Grub en hamburgare så att han inte ser så undernärd ut
Kwon får en Kurosawa-box

Tack! Av mig får du en gitarr!

Är detta rätt märke?

http://www.geocities.com/~ukulele/ukeparts.gif

skaparn
2005-12-21, 11:58
Vad är en dramaten?

Är inte det en sån där väska som gamla tanter och farbröder fraktar maten i? Hjulförsedd, därav namnet; dra maten.

Cilia
2005-12-21, 21:08
Pippirahna får en kurs i att lära sig läsa och en "läsalätt" bok att ha brevid sängen innan han somnar.

Cilia
2005-12-21, 21:10
Vad är en dramaten?

Tack, förresten. :)
en dramaten är en sån där väska som tanter har som är på hjul.
brukade var rutig men finns nu faktiskt även i coola mönster.

dramaten står för "dra maten" dvs en väska man kan dra hem maten i.

tossefar
2005-12-21, 21:48
Tack! Av mig får du en gitarr!

Är detta rätt märke?

http://www.geocities.com/~ukulele/ukeparts.gif

lalalal ukelele is the shit

mini
2005-12-21, 22:03
en dramaten är en sån där väska som tanter har som är på hjul.
brukade var rutig men finns nu faktiskt även i coola mönster.

dramaten står för "dra maten" dvs en väska man kan dra hem maten i.
För att förenkla och spara på serverutrymme hade du kunnat skriva "Se inlägg 96". Då hade du sparat en och en halv mening, och så hade jag inte behövt skriva detta för att gnälla på dig.

Edit: Så Cilia får även en bok i hur man läser vad andra skriver i trådar man är aktiv i.

Jorgen
2005-12-21, 22:06
Alla som har varit snälla nog att ge mig något får en bamsekram, minst.

Ni andra kan dra åt .......... :D