handdator

Visa fullständig version : Runar Sögaard


H.Emanuel
2005-12-04, 11:57
Enligt aftonbladet går denne pastor omkring och hävdar att han skulle vara andlig coach åt ett flertal Hollywood-stjärnor. När dessa hör detta säger de att de aldrig hört talas om Runar Sögaard. Jag tycker att det är fascinerande och absolut värt en Kolo-tråd

Larsson
2005-12-04, 12:01
Mytomaner finns det överallt.

bigtraps
2005-12-04, 12:05
Men är det inte så att Aftonbadet nästan alltid ljuger i sina repotage ;)

Larsson
2005-12-04, 12:08
Men är det inte så att Aftonbadet nästan alltid ljuger i sina repotage ;)
Det är en hårfin gräns mellan att ljuga och tänja på sanningen.

skaparn
2005-12-04, 12:12
Nog kan det vara sant. Kanske de absolut största fixstjärnorna, men varför skulle det inte finnas skådespelare som är i behov av att någon berättar att Jesus älskar dem? Och säga vad man vill om Runar, men han är säkert ganska duktig på att marknadsföra sig själv.

H.Emanuel
2005-12-04, 12:13
Nog kan det vara sant. Kanske de absolut största fixstjärnorna, men varför skulle det inte finnas skådespelare som är i behov av att någon berättar att Jesus älskar dem? Och säga vad man vill om Runar, men han är säkert ganska duktig på att marknadsföra sig själv.
Jag tolkar det mer som att han är en stor nolla

Arnesson
2005-12-04, 12:16
Han hade väl lyckats få en helt okej omsättning i sitt företag iaf (?), så helt kass är han nog inte.

HenrY
2005-12-04, 12:38
Nej kass på att marknadsföra sig själv och sitt företag är han nog inte.

Men större fjolla hittar man nog inte i Sverige!

Bite
2005-12-04, 13:29
Han hade ju namngett några stycken, enligt AB hade dessa aldrig hört talas om Runar och skulle kontakta honom för en förklaring.....har för mig att det bla var Matt LeBlanc.

nossralj
2005-12-04, 14:27
läste för någon dag sedan bara att Runar hade vart på ett större lågprisvaruhus och hade stoppat upp hela kön när han skulle betala. Varför ? Hans kort var tomt och han hade inga pengar. Runar fick snällt gå tillbaks med alla varor.

Så jag tror att skulle det gå bra för honom visst ser man då till att ha pengar på sitt kontokort eller pengar i plånboken ? Och varför handlar man då på ett lågprisvaruhus ? Man ser ju inte att de "rika och berömda" är ute på Lidl och handlar i.a.f.

skaparn
2005-12-04, 14:37
läste för någon dag sedan bara att Runar hade vart på ett större lågprisvaruhus och hade stoppat upp hela kön när han skulle betala. Varför ? Hans kort var tomt och han hade inga pengar. Runar fick snällt gå tillbaks med alla varor.

Så jag tror att skulle det gå bra för honom visst ser man då till att ha pengar på sitt kontokort eller pengar i plånboken ? Och varför handlar man då på ett lågprisvaruhus ? Man ser ju inte att de "rika och berömda" är ute på Lidl och handlar i.a.f.

Stoppa pressarna!!! Saken är utredd.

Du har alltså läst om detta, i en kvällstidning eller värre gissningsvis. Och drar sedan slutsatsen att han inte framgångsrik. För framgångsrika har aldrig slut pengar på kontokortet, och de handlar inte på lågprisvaruhus.

Right on!

H.Emanuel
2005-12-04, 19:05
Stoppa pressarna!!! Saken är utredd.

Du har alltså läst om detta, i en kvällstidning eller värre gissningsvis. Och drar sedan slutsatsen att han inte framgångsrik. För framgångsrika har aldrig slut pengar på kontokortet, och de handlar inte på lågprisvaruhus.

Right on!
Är man framgångsrik så ser man väl till att andra sköter sånt trams som att handla, städa osv

Solros
2005-12-04, 19:34
Är man framgångsrik så ser man väl till att andra sköter sånt trams som att handla, städa osv

Så du känner dig framgångsrik när du bossar runt lilla mamma?

skaparn
2005-12-04, 21:41
Är man framgångsrik så ser man väl till att andra sköter sånt trams som att handla, städa osv

Ännu en som har fattat. Framgångsrik innebär att man inte längre sysslar med vardagsbestyr.

reinholdsson
2005-12-04, 21:45
Han kan väll vara andlig coach för dem utan att de vet om det :D