handdator

Visa fullständig version : Bikt-tråd


H.Emanuel
2005-12-03, 22:41
Har du någon gång gått till angrepp mot en person i en tråd och sedan ångrat dig djupt och känt att det sitter i? Jag tänkte att det kunde vara bra att ha en tråd i vilken man uttrycker detta, som hjälp för att kunna gå vidare.

Tolkia
2005-12-03, 22:57
Baserat på tidigare erfarenhet (den s.k. "tråd-ångesttråden") misstänker jag nästan att du planerar att göra det ... :D

mini
2005-12-03, 22:59
De enda "angrepp" jag ångrar är de som skapat merarbete för moderatorerna. Och en gång då jag inte kunde hålla huvudet kallt och bara blev dum. Det inlägget försvann fort. Inte för att jag tror att den jag var dum emot brydde sig nämnvärt.

H.Emanuel
2005-12-03, 23:00
Baserat på tidigare erfarenhet (den s.k. "tråd-ångesttråden") misstänker jag nästan att du planerar att göra det ... :D
Nej, absolut inte. Jag lovar. Jag är hemskt ledsen om jag förorsakat känslor av negativ karraktär hos någon här, jag är nybörjare

tp_88
2005-12-03, 23:04
Har du någon gång gått till angrepp mot en person i en tråd och sedan ångrat dig djupt och känt att det sitter i?
Haha, nej, så hårt tar jag inte på något som händer här inne. Även om det vore IRL hade jag nog inte ångrat mig, lackar jag finns det en anledning.

BBr
2005-12-03, 23:06
Haha, nej, så hårt tar jag inte på något som händer här inne. Även om det vore IRL hade jag nog inte ångrat mig, lackar jag finns det en anledning.

Då bör man allt akta sig *flex*

Allan
2005-12-03, 23:11
Har du någon gång gått till angrepp mot en person i en tråd


Jajamän!


...och sedan ångrat dig djupt och känt att det sitter i?

Nope.


allan

tp_88
2005-12-03, 23:12
Då bör man allt akta sig *flex*
Va? *screwy*

Tolkia
2005-12-03, 23:24
Har du någon gång gått till angrepp mot en person i en tråd ...
Ja.
... och sedan ångrat dig djupt och känt att det sitter i?