handdator

Visa fullständig version : Bikt-tråd


H.Emanuel
2005-12-03, 22:41
Har du någon gång gått till angrepp mot en person i en tråd och sedan ångrat dig djupt och känt att det sitter i? Jag tänkte att det kunde vara bra att ha en tråd i vilken man uttrycker detta, som hjälp för att kunna gå vidare.

Tolkia
2005-12-03, 22:57
Baserat på tidigare erfarenhet (den s.k. "tråd-ångesttråden") misstänker jag nästan att du planerar att göra det ... :D

mini
2005-12-03, 22:59
De enda "angrepp" jag ångrar är de som skapat merarbete för moderatorerna. Och en gång då jag inte kunde hålla huvudet kallt och bara blev dum. Det inlägget försvann fort. Inte för att jag tror att den jag var dum emot brydde sig nämnvärt.

H.Emanuel
2005-12-03, 23:00
Baserat på tidigare erfarenhet (den s.k. "tråd-ångesttråden") misstänker jag nästan att du planerar att göra det ... :D
Nej, absolut inte. Jag lovar. Jag är hemskt ledsen om jag förorsakat känslor av negativ karraktär hos någon här, jag är nybörjare

tp_88
2005-12-03, 23:04
Har du någon gång gått till angrepp mot en person i en tråd och sedan ångrat dig djupt och känt att det sitter i?
Haha, nej, så hårt tar jag inte på något som händer här inne. Även om det vore IRL hade jag nog inte ångrat mig, lackar jag finns det en anledning.

BBr
2005-12-03, 23:06
Haha, nej, så hårt tar jag inte på något som händer här inne. Även om det vore IRL hade jag nog inte ångrat mig, lackar jag finns det en anledning.

Då bör man allt akta sig *flex*

Allan
2005-12-03, 23:11
Har du någon gång gått till angrepp mot en person i en tråd


Jajamän!


...och sedan ångrat dig djupt och känt att det sitter i?

Nope.


allan

tp_88
2005-12-03, 23:12
Då bör man allt akta sig *flex*
Va? *screwy*

Tolkia
2005-12-03, 23:24
Har du någon gång gått till angrepp mot en person i en tråd ...
Ja.
... och sedan ångrat dig djupt och känt att det sitter i?
Egentligen inte (jag är inte tillräckligt snärtig i repliken helt enkelt ... jobbar dock på det). Dock var det en som lade ett av mina mindre mindre artiga yttranden i sin signatur ett tag, och det var väl på sätt och vis halvpinsamt att påminnas om sina mer grottmänniskoaktiga drag varje gång man läste något skrivet av honom ... :D Även om jag har en känsla av att jag borde ha tyckt att det var pinsammare än jag tyckte att det var.

H.Emanuel
2005-12-03, 23:28
Okej. Tolkia ångrar sig. Bra. Tråden tycks ha ett syfte

H.Emanuel
2005-12-03, 23:32
Jag ångrar att jag kallade Mini för näbbgädda.

Sheogorath
2005-12-03, 23:32
Jag var onödigt dryg och omogen gentemot (det är ett svårt ord att stava och det blev nog fel igen) mini en gång. Det var dumt och det ångrar jag.

Tolkia
2005-12-04, 00:31
Hoppas någon har kommit hem lagom påstruken under natten och hittat tråden när jag slår på datorn imorgon ... :D

mangemani
2005-12-04, 00:42
hmm,kan faktiskt inte säga att jag har gjort det,kanske när jag var yngre,men inte vad jag kan minnas.

mini
2005-12-04, 10:21
H.Emanuel - sådant rinner av mig som vatten på en... en... gädda.
Sheo - jag minns inte ens att jag har kännt mig hårt ansatt av dig, så det är förmodligen inget du behöver ångra. Det är inget jag har gråtit över iaf.

(Men jag är rörd.)

skaparn
2005-12-04, 10:52
De enda "angrepp" jag ångrar är de som skapat merarbete för moderatorerna. Och en gång då jag inte kunde hålla huvudet kallt och bara blev dum. Det inlägget försvann fort. Inte för att jag tror att den jag var dum emot brydde sig nämnvärt.

Va!? Jag har fortfarande inte hämtat mig sen du tog Nirvana i beskydd.

Ärren kommer aldrig blekna...

skaparn
2005-12-04, 10:55
Har du någon gång gått till angrepp mot en person i en tråd och sedan ångrat dig djupt och känt att det sitter i? Jag tänkte att det kunde vara bra att ha en tråd i vilken man uttrycker detta, som hjälp för att kunna gå vidare.

För att återgå till trådens ämne. Nja, jag känner inte att jag sårat någon men kanske att jag inte lyckats behärska mig och accelererat en sänking av debattnivån. Kommer inte ihåg nåt exempel dock, vilket är en naturlig del i hjärnans arbete att skydda bilden av mig själv som fulländad.

Jorgen
2005-12-04, 11:13
Har du någon gång gått till angrepp mot en person i en tråd
Ja.
och sedan ångrat dig djupt och känt att det sitter i?
Nej.

Cilia
2005-12-04, 12:53
Har du någon gång gått till angrepp mot en person i en tråd
Ja
sedan ångrat dig djupt och känt att det sitter i?
Inte något jag har sagt bara det jag inte har sagt.

aliquis
2005-12-04, 13:00
Nej aldrig jag är perfekt.