handdator

Visa fullständig version : Gjorde slut med tjejen idag.


Kaboffastar
2005-12-03, 13:17
För att fortsätta på kärlekstemat som råder.

Efter typ 2 år bortsett från ett avbrott eller 2 gjorde jag idag slut, tog tjuren vid hornen som man så fint brukar säga.

( Ja Kwon och co, jag snackar om samma tjej som jag såg med mina egna ögon hångla med en annan kille för några månader sen, jag gjorde inte slut då, trode jag var nog stark att klara mig igenom det. )

SÅ jävla mycket har vi varit med om, så jävla starka band, min första tjej.
Hon var nåt speciellt, hon ville ha mig även då jag vägde 106 och var de fulaste som skådats ( se avatar ).

Hur fan går man vidare ? har du några heta jägartipps mental boy ?

En liten notis: Jag är helt jävla förstörd...

Johan_P
2005-12-03, 13:23
Aj fan. Du gjorde rätt, om hon nu gjorde så mot dig. Vet att du inte vill höra det, men det finns x antal andra tjejer som väntar ;)

Två är är rätt länge ändå, och när någon gör så mot en blir man säkerligen helt sabbad.

Var mycket med polare och familj, musik hjälper också (för mig iaf).

Var stark - livet går vidare, peace.

Tricklev
2005-12-03, 13:26
Livet går vidare, bara att kasta dig ut på marknaden :thumbup:

gladiatorerna1
2005-12-03, 13:26
Ohh, vad hemskt!!!! Jag beklagar sorgen!

Bobo
2005-12-03, 13:30
Usch då, vad tråkigt, men det var nog ett klokt beslut!!
Låt det sjunka in och det är inte fel att ligga lågt på tjejfronten ett tag...

Slartibartfast
2005-12-03, 13:30
SÅ jävla mycket har vi varit med om, så jävla starka band, min första tjej.
Hon var nåt speciellt, hon ville ha mig även då jag vägde 106 och var de fulaste som skådats ( se avatar ).


Grattis att du äntligen fick lite balls! starkt gjort mannen! :thumbup:

Hon var inte speciell. Hon var ett luder. Inget att lipa över. Att hon ville vara med dig för att du var ful och fet säger inget om hennes karaktär. Att hon hånglar med nån annan säger desto mera.

scythe
2005-12-03, 13:31
Bara att bita ihop. Förr eller senare går det över, även om det inte känns så nu.

Piranha
2005-12-03, 13:51
Lämna det här bakom dig nu , lägg tankarna på gymmet, träningen polarna , dina övriga mål.

Bit sen ihop och jobba målmedvetet emot dem.

Sen när du minst anar det så dyker det upp en BRA tjej som gör dig lycklig.

mela
2005-12-03, 13:54
Det kommer att kännas hemskt.. ett tag.. men det gäller att inte gräva ner sig. Det går över.

Tänk på att du är en snygg hunk nu ;) Ut och ragga med dig. :naughty:

mangemani
2005-12-03, 14:08
bästa botemedlet är= träningen,vänerna,roliga saker osv.
sämsta botemedlet är= sitta och lyssna på en massa "broken heart" sånger typ som "im all out of love",ta kontakt med henne,tänka på henne osv.

Griip
2005-12-03, 14:12
Alltid svårare att bryta upp än att hålla ihop, men in the long run kan det vara ett måste.

Själv tycker jag bästa botemedlet är just att gå ner i ett jävla depressivt träsk å få skiten avklarad så man kan gå vidare, förstår mig inte på hur man ska försöka ignorera problemet.. då försvinner det aldrig.

Som vanligt, kommer en ny dag imorrn, då mår du bättre.

Slartibartfast
2005-12-03, 14:13
Absolut bästa medicinen är att strula runt lite med en tjej som du vet att det inte blir nåt mera med ändå. Det lindrar nåt oerhört! Jag var som förkrossad efter att mitt förra förhållande gick i kras, men ett par månader efteråt började jag chilla med en tjej som gjorde att jag helt glömde bort mitt ex för en tid. Det var väldigt uppfriskande i nån vecka. OBS! Det bör alltså inte bli nåt mera än lite mys-strul. Inte nödvändigtvis nåt könsumgänge heller, men bara nån att krama lite och prata med. :thumbup:

Arnesson
2005-12-03, 14:15
Stark!

Det känns skit i början, men efter en tid blir allt bra igen :)

mike_brur
2005-12-03, 14:16
tycker du gjorde helt rätt mannen!

Nina L
2005-12-03, 14:20
Absolut bästa medicinen är att strula runt lite med en tjej som du vet att det inte blir nåt mera med ändå. Det lindrar nåt oerhört! Jag var som förkrossad efter att mitt förra förhållande gick i kras, men ett par månader efteråt började jag chilla med en tjej som gjorde att jag helt glömde bort mitt ex för en tid. Det var väldigt uppfriskande i nån vecka. OBS! Det bör alltså inte bli nåt mera än lite mys-strul. Inte nödvändigtvis nåt könsumgänge heller, men bara nån att krama lite och prata med. :thumbup:
Ett trevligt alternativ. :thumbup: (Mycket trevligare än Griips depressiva träsk...)

Catstyle
2005-12-03, 14:21
Ett trevligt alternativ. :thumbup: (Mycket trevligare än Griips depressiva träsk...)
Låter som någon är frivillig. :D

Metal_boy_
2005-12-03, 14:22
Tillåt dig själv att vara ledsen, det är bara bra. Jag antar att du gjorde detta för att hon var otrogen och du inte kände nån tillit längre? I och med att hon gjort en sån svinig sak mot dig, så kommer det att underlätta för dig att komma över henne. Tillåt dig att tycka att du är värd bättre än henne. Kärleken ska du ge till nån som kan vara dig lojal och trogen, och det finns massor med puddingar som alldeles säkert väntar på en kille som du :thumbup:

tigerofsweden
2005-12-03, 14:24
Ett trevligt alternativ. :thumbup: (Mycket trevligare än Griips depressiva träsk...)

Jo eller hur? Följer man Slartis råd kan man lika bra få massa ångest efteråt och när det väl är färdigstrulat så är man tillbaka på ruta ett igen.
Tror man behöver tid att deppa och tänka över situationen utan att gulla runt o doppa den i massa andra damer.

Fettecke
2005-12-03, 14:24
Pirre, jag vet inte hur djupt du menade med att lägga tankarna på gymmet...
du kanske har hört ordspråket "träna för att leva, inte leva för att träna"...

det är lätt att det blir "inte leva för att träna" biten om man är deppad... att gå till gymmet och glömma livet i övrigt är det sämsta man kan göra i en sån situation tycker jag...

visst finns det dom som lever för träningen, av RÄTT orsak så att säga...

Kaboffastar... jag tycker du gjorde helt rätt... hon kan dra åt helv*te när hon behandlar dig på det viset, genom att hångla med en annan person är bland det lägsta som kan hända i ett förhållande... det är ett tydligt tecken på vad personen tycker och tänker.... hon är inte värd att ha kvar om hon håller på sådär

nu har du hela livet framför dig, snyggare kropp, bättre psyke, och det viktigaste är att du har fått lärdom av det du har varit med om, du har utvecklats så otroligt mycket via henne under de 2 åren (troligen?), ta vara på det och tänk positivt...

Det finns alltid något positivt i det negativa.!

mangemani
2005-12-03, 14:30
man behöver inte deppa i över huvud taget,bara jobbigt,tar upp en massa tid,presterar sämre på gymmet och man känner en massa ångest känslor.
det gäller att aktivera sej själv,träna på gymmet,prata med vänerna osv,gör man det så tar man sej igenom det hela utan problem och bekymmer :thumbup:

Nina L
2005-12-03, 14:34
Jo eller hur? Följer man Slartis råd kan man lika bra få massa ångest efteråt och när det väl är färdigstrulat så är man tillbaka på ruta ett igen.
Tror man behöver tid att deppa och tänka över situationen utan att gulla runt o doppa den i massa andra damer.Det beror väl på vilken personlighet man är. :)

bladhet
2005-12-03, 14:37
Bearbeta det på ditt sätt.

För mig funkar det att tänka på personen dygnet runt i några dagar och prata jätte mycket om personen med vänner osv,, till slut orkar du inte tänka på personen nå mera och då är det hela över.

Funkade fint för mig. Förutom att jag vart halvt hotad igår kväll av hennes bror, då blir man verkligen påmind om vad det var för dåre man hade att göra med.

Honn
2005-12-03, 14:38
Beklagar sorgen. Det är tungt att bryta upp.
Oavsett om du väljer Griips eller Slartis sätt att hantera situationen, så se till att få ut skiten ur systemet. Att hålla det inne gör det bara värre. Jag hoppas du har bra polare du kan umgås ofta med den närmsta tiden. Bara att vara i närheten av folk gör det lite lättare, även om man inte alltid snackar om vad som hänt.

DTH
2005-12-03, 14:40
Sorry man :-(

Rockhard
2005-12-03, 14:42
Pirre, jag vet inte hur djupt du menade med att lägga tankarna på gymmet...
du kanske har hört ordspråket "träna för att leva, inte leva för att träna"...

det är lätt att det blir "inte leva för att träna" biten om man är deppad... att gå till gymmet och glömma livet i övrigt är det sämsta man kan göra i en sån situation tycker jag...

visst finns det dom som lever för träningen, av RÄTT orsak så att säga...


Nåt ska man ju leva för. Annars kan man ju lika gärna vara död. Så varför inte träning? Leva för nån brud som ändå bara kommer svika verkar inte som en bra idé.

Griip
2005-12-03, 15:09
Grejen är den att man när man mår riktigt kasst vill känna att livet fortfarande har nån mening, man vill känna att man kommer nånstans förutom 1 dag närmre pension och döden. Det är på det viset träning är bra, man känner att man kommer nånstans i livet, även om det bara är en så liten grej som träning. Att träna för att sluta tänka och liknande är enbart destruktivt, även om man kan utnyttja det till något positivt tror jag det är ytterst få som klarar av det.

mangemani
2005-12-03, 15:15
Att träna för att sluta tänka och liknande är enbart destruktivt, även om man kan utnyttja det till något positivt tror jag det är ytterst få som klarar av det.


jag är 1 utav dom få isf :thumbup:

Griip
2005-12-03, 15:18
jag är 1 utav dom få isf :thumbup:


Stort grattis till dig då.

Men för att komma från en som säger "man behöver inte deppa i över huvud taget,bara jobbigt,tar upp en massa tid,presterar sämre på gymmet och man känner en massa ångest känslor." så vet jag inte riktigt om jag ska tro ifall du verkligen klarar av det i en sån situation kaboffa är i, tex.

Herkulez
2005-12-03, 16:03
vara säga sorry?

grattis kaboffastar, du är värd bättre tjejer än ett luder som inte respekterar dig :thumbup:

Tricklev
2005-12-03, 16:08
Nåt ska man ju leva för. Annars kan man ju lika gärna vara död. Så varför inte träning? Leva för nån brud som ändå bara kommer svika verkar inte som en bra idé.

Alla ser det inte som att man måste ha en "mening" med livet.

Ryska_raketen
2005-12-03, 16:46
varför säger alla sorry ? Ja säger grattis! Se det som en tjej i mängden ;) det kommer fler :thumbup:

Fettecke
2005-12-03, 16:48
varför säger alla sorry ? Ja säger grattis! Se det som en tjej i mängden ;) det kommer fler :thumbup:

klart det finns 2 sidor av de hela... men det är inte kul i början. men sen är de ett stort daemn grattis när han kommit över de hela!

Ryska_raketen
2005-12-03, 16:50
klart det finns 2 sidor av de hela... men det är inte kul i början. men sen är de ett stort daemn grattis när han kommit över de hela!


jo, men han tog ju steget eller ? Det var väl han som gjorde slut ? Och ja, han kommer komma över det hela, träna, ät, var med polarna, rulla lite skinn, det löser sig :thumbup:

kimonque
2005-12-03, 16:51
grattis :cheers:

hultman
2005-12-03, 16:53
Släck lampan, stäng fönstret, och spela sedan upp (i ordning):
Ks - guld och blå
Intense - I remember
Jagged Edge - All out of love
Jagged Edge - All out of love
Jeff Buckley - Hallelujah
Jeff Buckley - Hallelujah (igen, ja)
Terence Jay - One blood
The tough alliance - cocacola veins
Anel - Skåneresan
50 cent - P.I.M.P (hatar den låten, fast den är storhets)
Rammstein - Ich will

Sedan kollar du på en random fightfilm, exempelvis från UFC, eller den där filmen som florerade på internet med de där utlänningarna som spöade två svenskar som sa åt dem att inte pissa i blommorna. Jag har för mig att de sa 'hajjaru', 'abuuu' och 'kommentar brushan' ett antal gånger i den sistnämnda.

Sedan tänker du på vilken hora slynjäveln är. Hon var otrogen mot dig, även om hon säkerligen varit snäll många gånger. Tänk dig sedan att du är snygg nu, och att du får en bättre tjej än henne, för det kommer du att få.

Lycka till.

Denna teknik kan inte misslyckas.

erks
2005-12-03, 17:03
Släck lampan, stäng fönstret, och spela sedan upp (i ordning):
Ks - guld och blå
Intense - I remember
Jagged Edge - All out of love
Jagged Edge - All out of love
Jeff Buckley - Hallelujah
Jeff Buckley - Hallelujah (igen, ja)
Terence Jay - One blood
The tough alliance - cocacola veins
Anel - Skåneresan
50 cent - P.I.M.P (hatar den låten, fast den är storhets)
Rammstein - Ich will

Sedan kollar du på en random fightfilm, exempelvis från UFC, eller den där filmen som florerade på internet med de där utlänningarna som spöade två svenskar som sa åt dem att inte pissa i blommorna. Jag har för mig att de sa 'hajjaru', 'abuuu' och 'kommentar brushan' ett antal gånger i den sistnämnda.

Sedan tänker du på vilken hora slynjäveln är. Hon var otrogen mot dig, även om hon säkerligen varit snäll många gånger. Tänk dig sedan att du är snygg nu, och att du får en bättre tjej än henne, för det kommer du att få.

Lycka till.

Denna teknik kan inte misslyckas.

haha n1.

Kwon
2005-12-03, 18:10
Du gjorde rätt Kaboffen!

Du kommer hitta en mycket bättre tjej så småningom! Lycka till!

Enda problemet nu är att Hultman kommer kalla dig dum tills dess! :thumbup:

Metal_boy_
2005-12-03, 18:32
Det finns fler som luktar fisk i sjön, eller hur var det man sa??

Rockhard
2005-12-03, 18:42
Alla ser det inte som att man måste ha en "mening" med livet.

Det har jag väl inte sagt heller. Det finns ingen mening med livet. Men om man nu ska genomleva(lida?) det så ska man väl ha något att göra? Och varför inte då styrketräning.

hampaN
2005-12-03, 19:20
Enda problemet nu är att Hultman kommer kalla dig dum tills dess! :thumbup:

hahahaha :laugh:

Kaboffastar
2005-12-04, 01:54
Tack för allt eller hur man nu säger...

testade slartis alternativ lite ikväll.. hmm ja vet inte om de gjorde gott eller ont.

Pingu
2005-12-04, 09:09
Kaboff : Med lite tid så ordnarsig allt, försök att aktivera dig så du inte bara sitter och tänker.

Kevin
2005-12-04, 19:09
tja beklagar eller va man ska säjja. vem var bruden nån man känner?

hultman
2005-12-04, 19:10
hahahaha :laugh:

Ge mig dålig, fjantig humor. Jag vill ha lika roligt som dig.

stenis
2005-12-04, 19:19
First of all, du gjorde helt rätt.. Man ska inte ha så dåligt självbild så att man stannar med en tjej som strulat med någon annan!

Vet precis hur du känner i att vara nysingel, jag är där nu jag oxo.. Det var ett gemensamt beslut mellan tjejen och mig, på så vis är det kanske svårare för dig, vi gjorde inte slut av någon sådann anledning som otrohet utan de var andra saker som inte fungerade.. Var lite över en månad sedan vi bröt upp.

Som sagt, de kommer vara en tuff tid framöver, inget snack om saken, men de blir bättre ska du se.. för mig har de inte gått över än, de kommer dröjja, säkert kommer det ta lång tid för dig oxo, men kom ihåg det att de finnns fler tjejer där ute asso, passa på att vara ung och ha kul i ditt liv nu alltså för det ska man ha som ung, jag försöker tänka och leva så, ibland gåre bra, ibland sämmre, men som sagt, tjejer finns det fler av och rätt vad de är så har du en ny tjej att dela dina dagar med!

Krya på dig och lycka till nu! =)

mvh // stenis

Allan
2005-12-04, 19:34
allan

hultman
2005-12-04, 19:37
Hahahha.

mini_Arnold
2005-12-04, 19:39
( Ja Kwon och co, jag snackar om samma tjej som jag såg med mina egna ögon hångla med en annan kille för några månader sen, jag gjorde inte slut då, trode jag var nog stark att klara mig igenom det. )
Synd att du inte gjorde slut redan då. Hoppas att du inte gör om det misstaget nästa gång det händer. Om det händer.

Tips: Hitta nya som du leker med. En tur per skalle sen vidare till nästa. Slipper du bli kör i onödan så här i början när du är så sårbar och desperat kanske.
Gråt om du vill men tro inte att det hjälper bara för att andra säger att det hjälper för dom. Men du får prova på det så vet du. :)

Stort grattis och lycka till med nästa!

Metal_boy_
2005-12-05, 08:08
allan


AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA AAAAA!!!