handdator

Visa fullständig version : Diesel parfym


gladiatorerna1
2005-12-03, 10:36
Någon som vet om man kan köpa sådan parfym nu för tiden?

(jag frågade detta i tråden "Parfymer", men jag är rädd att det inte "syns" tillräckligt)

andeN.
2005-12-03, 11:04
Här borde du hitta lite.
http://www.parfym.se/

gladiatorerna1
2005-12-03, 11:11
Här borde du hitta lite.
http://www.parfym.se/

Jag kommer inte in på några hemsidor!

gladiatorerna1
2005-12-03, 11:11
Jag kommer inte in på några hemsidor!

Kan du hjälpa mig att kolla?

andeN.
2005-12-03, 11:11
Diesel store i Stockholm borde sälja parfym.

3st manliga diesel parfymer på hemsidan

gladiatorerna1
2005-12-03, 11:12
Diesel store i Stockholm borde sälja parfym.

Är det den där klädaffären på kungsgatan? I så fall har jag redan varit där.

andeN.
2005-12-03, 11:14
Det stämmer.

gladiatorerna1
2005-12-03, 11:15
Det stämmer.

De hade inte några parfymer där.

andeN.
2005-12-03, 11:19
Då är det väl endast internetsidor kvar :(. Möjligtvis NK?

gladiatorerna1
2005-12-03, 11:24
Då är det väl endast internetsidor kvar :(. Möjligtvis NK?

Jag var även på NK, men de hade inget. Jag har tyvärrr inte tillgång till interner, dessutom är jag dålig på datorer.

kharon
2005-12-03, 11:26
Jag söker en parfym som inte finns i norden, Alfred Dunhill Desire, känner någon till webshoppar på kontinenten som levererar upp hit?

Frantic
2005-12-03, 11:38
Jag kommer inte in på några hemsidor!

Du borde skriva det i din signatur så slipper du påpeka det i tråd efter tråd

gladiatorerna1
2005-12-03, 11:39
Du borde skriva det i din signatur så slipper du påpeka det i tråd efter tråd

Eller så borde vissa komma ihåg detta vid det här laget.

XroW
2005-12-03, 11:51
Jag kommer inte in på några hemsidor!

Men vad är kolozzeum ?!
:confused:

Frazze
2005-12-03, 11:52
Eller så borde vissa komma ihåg detta vid det här laget.
Jag tror inte att alla läser allt alla andra skriver i alla trådar tyvärr.

gladiatorerna1
2005-12-03, 11:55
Jag tror inte att alla läser allt alla andra skriver i alla trådar tyvärr.

Vad bra , då slipper man att behöva läsa att jag ej kommer in på några sidor gång på gång!

Cilia
2005-12-03, 12:56
men om hon nu inte kommer in på några internetsidor så kan hon ju ändå inte köpa ngt över internet så det spelar ju ingen roll var dom säljer det över nätet!

Sen om du inte har tillgång till nätet så kanske du ska koncenterara dig på att hitta information på det klassiska sättet istället för att använda alla andra som sökmotorer. Alt kan du ju gå till ett bibliotek och surfa för att hitta det du söker. Ingen här kommer att kunna ge dig all info som du kan hitta själv iaf.

gladiatorerna1
2005-12-03, 13:03
men om hon nu inte kommer in på några internetsidor så kan hon ju ändå inte köpa ngt över internet så det spelar ju ingen roll var dom säljer det över nätet!

Sen om du inte har tillgång till nätet så kanske du ska koncenterara dig på att hitta information på det klassiska sättet istället för att använda alla andra som sökmotorer. Alt kan du ju gå till ett bibliotek och surfa för att hitta det du söker. Ingen här kommer att kunna ge dig all info som du kan hitta själv iaf.

Det är ditt sätt att se på saker och ting!! Frustrerande vill jag säga!! Om någon kan ange internetsidor där de vet att man kan köpa så kan jag se till att gå till bibban (som om jag nu inte visste det). Vissa människor är snälla och kan ställa upp för andra, men det verkar inte existera i din väld!

p.s. Till king grub: jag vill bara försvara mig!

Cilia
2005-12-03, 13:12
Det är ditt sätt att se på saker och ting!! Frustrerande vill jag säga!! Om någon kan ange internetsidor där de vet att man kan köpa så kan jag se till att gå till bibban (som om jag nu inte visste det). Vissa människor är snälla och kan ställa upp för andra, men det verkar inte existera i din väld!

p.s. Till king grub: jag vill bara försvara mig!
visst är det mitt sätt att se på det och jag har aldrig hävdat att det var någon annans eller allas åsikt. Varför skulle jag göra det.

Sen tycker jag att du verkar ha väldigt kort minne.
Mig veterligen så försökte jag hjälpa dig i morse med den info du ville ha om Brasilien.
Sen är det en sak att hjälpa andra och en annan sak att utnyttja personer.
Om din strategi är att få all info över nätet men inte ha tillgång till nätet utan använda kollo som din sökmotor så kanske det känns som du utnyttjar andra.

Men det är väl ditt sätt att se på hur en generös person är antar jag.

obs, det är min åsikt.

gladiatorerna1
2005-12-03, 13:17
visst är det mitt sätt att se på det och jag har aldrig hävdat att det var någon annans eller allas åsikt. Varför skulle jag göra det.

Sen tycker jag att du verkar ha väldigt kort minne.
Mig veterligen så försökte jag hjälpa dig i morse med den info du ville ha om Brasilien.
Sen är det en sak att hjälpa andra och en annan sak att utnyttja personer.
Om din strategi är att få all info över nätet men inte ha tillgång till nätet utan använda kollo som din sökmotor så kanske det känns som du utnyttjar andra.

Men det är väl ditt sätt att se på hur en generös person är antar jag.

obs, det är min åsikt.

Tror du att jag kommer att respekter dig för att du ena stunden svarar på min tråd (vilket viserligen är snällt) men sedan skriver ett respektlöst inlägg om att jag är en utnyttjare???!!!! Jag ska nog inte säga vad jag tror att du är för människa!! Har du härdaneftér negativa saker att skriva om mig så kan du göra det via pm!

bigtraps
2005-12-03, 13:22
har du gått ut grundskolan?

Bonnie
2005-12-03, 13:23
Du borde fixa din dator /internet uppkoppling för skall du inte komma in på några hemsidor så borde inte kollo funka heller.

gladiatorerna1
2005-12-03, 13:25
Du borde fixa din dator /internet uppkoppling för skall du inte komma in på några hemsidor så borde inte kollo funka heller.

Det är inte min dator. Det är tack vare detta som jag ka´n vara aktiv här.

Bonnie
2005-12-03, 13:26
Vad är det då?
Är det din privata dator, hemma?
Är det på en skola?

Det är inte min dator. Det är tack vare detta som jag ka´n vara aktiv här.

Bobo
2005-12-03, 13:27
Tror du att jag kommer att respekter dig för att du ena stunden svarar på min tråd (vilket viserligen är snällt) men sedan skriver ett respektlöst inlägg om att jag är en utnyttjare???!!!! Jag ska nog inte säga vad jag tror att du är för människa!! Har du härdaneftér negativa saker att skriva om mig så kan du göra det via pm!
:eek:
Men tagga ner lite människa! Vad skrev cilia i sitt inlägg:
men om hon nu inte kommer in på några internetsidor så kan hon ju ändå inte köpa ngt över internet så det spelar ju ingen roll var dom säljer det över nätet!

Sen om du inte har tillgång till nätet så kanske du ska koncenterara dig på att hitta information på det klassiska sättet istället för att använda alla andra som sökmotorer. Alt kan du ju gå till ett bibliotek och surfa för att hitta det du söker. Ingen här kommer att kunna ge dig all info som du kan hitta själv iaf.
som fick dej att gå till angrepp med "Vissa människor är snälla och kan ställa upp för andra, men det verkar inte existera i din väld!"


Helt otroligt.

On topic så kanske åhlens har parfymen??

gladiatorerna1
2005-12-03, 13:28
:eek:
Men tagga ner lite människa! Vad skrev cilia i sitt inlägg:

som fick dej att gå till angrepp med "Vissa människor är snälla och kan ställa upp för andra, men det verkar inte existera i din väld!"


Helt otroligt.

On topic så kanske åhlens har parfymen??

Du tog ju inte ens med häften av vad hon skrev!! hon kallade mig utnyttjare!!

Frazze
2005-12-03, 13:30
Du tog ju inte ens med häften av vad hon skrev!! hon kallade mig utnyttjare!!
det gjorde hon efter att du skrev så.

gladiatorerna1
2005-12-03, 13:33
det gjorde hon efter att du skrev så.


Vad var det jag skrev?? Jag behandlar folk med respekt, såvida de inte kränkr mig förstås!! Är ingen människa som ger mig på andra utan anledning!!

Bobo
2005-12-03, 13:33
Du tog ju inte ens med häften av vad hon skrev!! hon kallade mig utnyttjare!!

hmmmmmmm joo det jag quotade är exakt vad cilia skrev i sitt första inlägg och det som jag kommenterade. I mina ögon skrev inte cilia något som rättfärdigade ditt påhopp.


Det jag editerade var "on topic grejen" med parfymen :)

bigtraps
2005-12-03, 13:34
Får man inte lära sig att använda datorer i skolan nuförtiden???????

Frazze
2005-12-03, 13:35
Vad var det jag skrev?? Jag behandlar folk med respekt, såvida de inte kränkr mig förstås!! Är ingen människa som ger mig på andra utan anledning!!
Okej. Då vet jag, tänkte inte på det, my bad.

gladiatorerna1
2005-12-03, 13:35
hmmmmmmm joo det jag quotade är exakt vad cilia skrev i sitt första inlägg och det som jag kommenterade. I mina ögon skrev inte cilia något som rättfärdigade ditt påhopp.


Det jag editerade var "on topic grejen" med parfymen :)

Du tog med mitt inlägg som jag skrev EFTER att hon hade skrivit sitt andra inlägg som var kränkande! Jag orkar inte tjafsa mer!

Jay-Z
2005-12-03, 13:37
Jag har tyvärrr inte tillgång till interner..

Du kanske är en rentav? :D

Bobo
2005-12-03, 13:38
Du tog med mitt inlägg som jag skrev EFTER att hon hade skrivit sitt andra inlägg som var kränkande! Jag orkar inte tjafsa mer!

Men det gör jag ;)

Näe, ett tips är att du bläddrar tillbaka i tråden bland inläggen och ser vad du svarat på och hur.
Skitsamma hoppas att du hittar din parfym.

Spannmål
2005-12-03, 15:06
ska samla på mig ett par nya citat till min signatur här...

mr ruhl
2005-12-03, 19:22
haha rolig tråd det här! nån pojke som kallar sig bigtraps tjatar om skolor, när han inte fick nån med sig nån i hans första dumma fråga så fick han omformulera sig lite men inte heller där fick han med sig nån i sitt försök att vara lustig.. :laugh:


sen har vi en snubbe aliquis som föröker samla så många poster som möjligt i en och samma tråd :D

bladhet
2005-12-03, 19:40
På närmaste mack..

Jag vet, den var dålig

Allan
2005-12-03, 19:48
Gladiatorerna sitter vid en dator som har begränsad access till Internetsiter. Hon kommer helt enkelt inte in överallt. Respektera det och ge fan i att tjafsa i tråden. Dessutom skulle trådskaparen må bra av att vara lite mindre stingslig!

allan

Tigerkotten
2005-12-04, 02:22
gah seg på ändra tebax, men iaf

http://www.fragrancenet.com/f/net/search_results.html?id=4afetxNz

www.parfym.se hade också.

http://www.beautybay.com/Search.aspx?sSearch=diesel

Sedan, kan du lika gärna lägga in i din signatur att du ej kan se på sidor på normal lugn nivå, inte så att alla läser dina inlägg.

Cilia
2005-12-04, 15:36
nu får ni snabba er på om hon ska hinna få med sig alla länkar!!

*hurry* *hurry* *hurry*

slobban
2005-12-04, 15:38
Är det här ett skämt?

Edit: Om du inte kommer inte på några andra hemsidor än kolo och du ska "sluta" här, får jag köpa din dator billigt då eller?

nemd
2005-12-04, 17:32
Hahaha va skön tråd!!!! :laugh: