handdator

Visa fullständig version : fyfan.....


carlsm
2005-12-03, 02:32
:( .....vad allt suger!!! Jag är inte nån norlänging som bara säger att allt suger bara för att jag förväntas säga så. men fy fan vad jag hatar allt som verkar ha med kärlek att göra! jag förstår verkligen varför det finns krig och elände i vår värld. jag skulle, om så fanns en chans, gärna vara soldat i en krigsarmé med enda bekymmer om att dö eller dödas. fy fan, jag har stenhårt kommit underfund med att jag nog är kär (igen) och det är det hemskaste jag vet. och som sagt med det är allt vad det betder är vanligt hederliget leverne historia. jävlar ock! det är satan vad man ska få i detta så kallade liv´.

polle
2005-12-03, 02:36
cheer up m8

Big_Vik
2005-12-03, 02:39
Du kan skatta dig lycklig då din stavning förefaller vara förvånansvärt bra, trots att du är i fyllan! :D

Tomten
2005-12-03, 02:39
när spriten kommer ur systemet så blir nog livet ljusare... eller kanske bara lite mindre dimmigt... :laugh:

ErikJ
2005-12-03, 02:43
"Guys, every morning I want you to stand in front of the mirror and say: FUCK YOU!, fuck your hopes, fuck your dreams, fuck your plans, fuck everything you thought this world was gonna bring ya', now let's get out there and try to make this bitch happy" - Chris Rock

Kärlek, aaaaaaahh... *popcorn*

carlsm
2005-12-03, 02:45
mitt inlägg verkar nog löjligt och infantilt men skitsamma. för att komma mitt i natten när koordinationen inte är den bästa är det det närmsta jag kán komma. jag hatar att vara "så här", det finns´inget värre och jag har histoia nog på det för att avskräcka ett mindre land från att bli kär.
va fan....nu är enda möjligheten till ett normalt liv att träna som satan och jämt ha ont/träningsvärt samt undvika henne hur svårt det än ´är.

carlsm
2005-12-03, 02:48
när spriten kommer ur systemet så blir nog livet ljusare... eller kanske bara lite mindre dimmigt... :laugh:


mindre dimmigt kanske men inte minde verkliget

mangemani
2005-12-03, 02:50
women weakens legs.
nyktra till,lägg ner och koncentrera dej på träningen istället :thumbup:

aliquis
2005-12-03, 02:56
när spriten kommer ur systemet så blir nog livet ljusare... eller kanske bara lite mindre dimmigt... :laugh:något liknande tänkte jag på, det är nog bättre imorrn, men det är ju alkad man säger hur det faktiskt är.

Boink
2005-12-03, 03:01
hur blir man kär?

carlsm
2005-12-03, 03:01
men det är ju alkad man säger hur det faktiskt är.
Exakt och det är det som är det värsta!

*suck* Aja...jag får väl färsöka få mr, Dr. att skriva ut en massa Atarax för jag pallar inte vara "så här" igen! :(

mangemani
2005-12-03, 03:15
hur blir man kär?

man ser en snygg tjej och det börjar hända en massa saker nere i byxan på en.....

Sve
2005-12-03, 03:24
man ser en snygg tjej och det börjar hända en massa saker nere i byxan på en.....

öh nej, då är man KÅT

mangemani
2005-12-03, 03:33
öh nej, då är man KÅT

fan också,glömde ;) smilisen
den behövdes visst

carlsm
2005-12-03, 03:34
fuck this. im out out. u suck.

Fartman
2005-12-03, 03:34
haha, gå ovh lägg dig! du är icket den ända som är i gasen i afton.
alkohol gör en dum. :thumbup:

Ryska_raketen
2005-12-03, 08:52
fuck this. im out out. u suck.


en som har blivit dissad på krogen :(

H.Emanuel
2005-12-03, 10:35
Ringde du henne, smsade? Då på fyllan alltså? Jisses, då kan jag sätta mig in i hur du mår alltså. Stackars krake

carlsm
2005-12-03, 12:01
Så här nyvaknad och bakfull dagen efter står man väl åtminstone distansierat sig ett steg från det hela och påminner sig själv om att det inte är helt nattsvart utan bara "som vanligt", grått, jävligt trist och hyfsat hopplöst.

Fattar bara inte att jag inte fattade innan, då kunde jag hejdat det hela genom att vända ryggen till och ignorera bort det. :(

Och som vanligt på fyllan tjatade man för mycket med fel folk som man jobbar med om fel saker.

Sen var det bara att bli dyngad eller gå hem. Jag valde att bli packad och klarade mig ganska bra trots att det skevade rätt ordentligt i lodet. Fan det var svårt att bara stå still.

carlsm
2005-12-03, 12:03
H.Emanuel>> Nej det gjorde jag inte, men jag har väl varit i samma sits som du...om än med skillnaden att fylle-smsandet och ringandet även koim från hennes håll. Kan vara jobbigt som satan. Bästa är att radera hennes nummer och lägga någonstans, så om du är full kommer du inte åt det och kan inte göra bort dig.

Nina L
2005-12-03, 12:04
Fattar bara inte att jag inte fattade innan, då kunde jag hejdat det hela genom att vända ryggen till och ignorera bort det. :(
Why? :confused:

keffat_liv
2005-12-03, 12:04
öh nej, då är man KÅT

Kär är kåt med ett finare ord.

H.Emanuel
2005-12-03, 12:07
Vi killar tränar en del och vill bli stora och starka och så kommer det en kvinna in i bilden och förvandlar oss till utslagna luffare

andersw
2005-12-03, 12:10
Inse hur många människor som dött för kärlek, det är ingen liten detalj man bara kan välja bort. Är man människa med emotioner kommer man för eller senare uppleva det.

Jag lider med dig, för jag vet hur det känns. Jag vet också hur det känns när det lyckas och därför har jag inte gett upp.. än.

Sluta kämpa emot, låt känslorna komma, du överlever.

carlsm
2005-12-03, 12:16
Why? :confused:


För att det suger. Att bli kär i någon är det värsta jag vet bara för att det aldrig slutar lyckligt. Lär jag känna henne ordentligt blir jag bara killkompisen och så hittar hon någon framför ögonen på mig, ett hot jag aldrig sett. Och det känns skit.
Lär jag inte känna henne så tja...riskerar det inte att bli lika illa helt enkelt.

Nina L
2005-12-03, 12:19
För att det suger. Att bli kär i någon är det värsta jag vet bara för att det aldrig slutar lyckligt. Lär jag känna henne ordentligt blir jag bara killkompisen och så hittar hon någon framför ögonen på mig, ett hot jag aldrig sett. Och det känns skit.
Lär jag inte känna henne så tja...riskerar det inte att bli lika illa helt enkelt.Ja, men där har du ju identifierat problemet. Nu gäller det bara att förstå vad du gör som placerar dig i kompisfacket. Efter att du har klurat ut det så ändrar du ditt beteende, och får andra resultat. Dessutom får du inte tänka att "det slutar aldrig lyckigt". Då förprogrammerar du dig till misslyckande. Se så. Upp med hakan.

H.Emanuel
2005-12-03, 12:21
Ja, men där har du ju identifierat problemet. Nu gäller det bara att förstå vad du gör som placerar dig i kompisfacket. Efter att du har klurat ut det så ändrar du ditt beteende, och får andra resultat. Dessutom får du inte tänka att "det slutar aldrig lyckigt". Då förprogrammerar du dig till misslyckande. Se så. Upp med hakan.
Håller återigen med Nina Lätt. Lyssna till denna kloka kvinna. Vare sig man tror att man kan eller inte kan så får man rätt.

bluelight
2005-12-03, 13:35
Det säger jag med, kärlek är nog bland det värsta som finns! (Kärlek till en annan människa altså, inte till "the iron" :hbang: )

Johan_P
2005-12-03, 13:38
Det ingår i vår natur, att föröka oss, och då måste man bli kär i en först, sen öka sig :)

Big_Vik
2005-12-03, 13:46
Ja, men där har du ju identifierat problemet. Nu gäller det bara att förstå vad du gör som placerar dig i kompisfacket. Efter att du har klurat ut det så ändrar du ditt beteende, och får andra resultat. Dessutom får du inte tänka att "det slutar aldrig lyckigt". Då förprogrammerar du dig till misslyckande. Se så. Upp med hakan.

Visst, men om beteendet behöver och skall ändras radikalt, kan man då inte hävda att den efterkommande uppmuntringsfrasen "du ska bara vara dig själv, så går det bra" inte kan betraktas som något annat än hyckleri? :)

Nina L
2005-12-03, 14:26
Visst, men om beteendet behöver och skall ändras radikalt, kan man då inte hävda att den efterkommande uppmuntringsfrasen "du ska bara vara dig själv, så går det bra" inte kan betraktas som något annat än hyckleri? :)
Det beror på hur man definierar "att vara sig själv". Jag ser på min personlighet som något jag själv skapar och som hela tiden utveklas. Jag behåller de karaktärsdrag som jag gillar, och försöker göra mig av med dem som jag inte gillar. Vissa är av åsikten att "jag är som jag är" och det kan bli ett problem om man inte tycker att livet går som man själv skulle önska. Det är ju mycket lättare att ändra på sig själv än att ändra på omvärlden.

carlsm
2005-12-03, 14:28
Ja, men där har du ju identifierat problemet. Nu gäller det bara att förstå vad du gör som placerar dig i kompisfacket. Efter att du har klurat ut det så ändrar du ditt beteende, och får andra resultat. Dessutom får du inte tänka att "det slutar aldrig lyckigt". Då förprogrammerar du dig till misslyckande. Se så. Upp med hakan.


Hmm jo då det är så sant så...men man är ju rätt skraj att försöka något över huvudet taget efter att åkt på ett antal klockrena däckarsläggor förr. Så min inställning och mina förväntningar är väl ganska låga faktiskt. Jag är rätt bra i allmänhet, inte sämre än andra liksom, men det räcker inte till att bara vara vanlig shysst kille med lite stil. Vara ett svin funkar ju bättre, ialf för sex, men jag är egentligen inte så svinig. Måste lyfta upp mig rejält vilket jag inte vet hur för jag är nog en rätt småsorgsen kille och det är ingen bra egenskap och svår att dölja om man verkligen lär känna någon.
Å andra sidan har jag inte nåt att förlora...förutom att inte kunna gå till jobbet. Fan, jag får försöka börja tänka lite kreativt och inte vara så jävla passiv hela tiden utan mycket mer framåt, men var ska man börja?

H.Emanuel
2005-12-03, 18:33
Hmm jo då det är så sant så...men man är ju rätt skraj att försöka något över huvudet taget efter att åkt på ett antal klockrena däckarsläggor förr. Så min inställning och mina förväntningar är väl ganska låga faktiskt. Jag är rätt bra i allmänhet, inte sämre än andra liksom, men det räcker inte till att bara vara vanlig shysst kille med lite stil. Vara ett svin funkar ju bättre, ialf för sex, men jag är egentligen inte så svinig. Måste lyfta upp mig rejält vilket jag inte vet hur för jag är nog en rätt småsorgsen kille och det är ingen bra egenskap och svår att dölja om man verkligen lär känna någon.
Å andra sidan har jag inte nåt att förlora...förutom att inte kunna gå till jobbet. Fan, jag får försöka börja tänka lite kreativt och inte vara så jävla passiv hela tiden utan mycket mer framåt, men var ska man börja?
När du får nån på hugget ska du tänka "Hon är inte jag och jag är inte hon"

carlsm
2005-12-19, 22:31
...jaha, 16 dagar tog det att skita sig. från och med nu dejtar hon någon annan ivrigt påhejad av sina tjejkompisar när de fixade ihop det ikväll två meter från där jag satt. jag fick upp ögonen för henne precis samma kväll som hon tydligen började jobba för den här dejten. jaja vem har sagt att man ska vara glad till jul liksom? :(

Dissector
2005-12-20, 00:04
Det värsta tycker jag är när man fortfarande är kär i sitt ex som har hittat nån annan. Då har man lite grund och minnen i spelet också. Det är ett sjujävla helvete. Håller nätt och jämnt ta mig ur det nu som tur är :thumbup: