handdator

Visa fullständig version : Kosttillskottet Lose it!


Helena B
2005-11-30, 19:49
Är det någon som har testat denna nyhet? Jag försöker hitta vad den innehåller står bara att den innehåller sex av de mesta effektiva ämnena man känner till när det gäller att förbränna fett. Är den så bra som den låter eller är det bara marknadsföring när den är som bäst?

Jay-Z
2005-11-30, 20:02
Är den så bra som den låter eller är det bara marknadsföring när den är som bäst?

Ehm. Marknadsföring när den inte är bra imho.

Helena B
2005-11-30, 20:05
Ehm. Marknadsföring när den inte är bra imho.

Va, kom inte min ironi fram där... ;)

mangemani
2005-11-30, 20:14
star nutrition är ett utav dom märken som säger det som stämmer,alltså dom håller det dom skriver på varu pressentationen,tycker jag iaf(iaf i stort sätt),så när den väl kommer ut på marknaden,så kommer iaf jag att testa den,no doubt about it.

Helena B
2005-11-30, 20:29
star nutrition är ett utav dom märken som säger det som stämmer,alltså dom håller det dom skriver på varu pressentationen,tycker jag iaf(iaf i stort sätt),så när den väl kommer ut på marknaden,så kommer iaf jag att testa den,no doubt about it.

Så du vet inte vad den innehåller?

mangemani
2005-11-30, 20:31
Så du vet inte vad den innehåller?


nope.
fick ett reklam blad om denna produkt där det ungefär stog det du skrev.
men misstänker att ALA är en utav ingredienserna.

Angus
2005-11-30, 20:41
Saxat från ett annat forum angående innehållet i lose it:

Innehåll per kapsel:

Grönt te, Bergenin, 7-Keto-DHEA THP, Eter/Dieter, Hordenin, Coleus, Evodiamin

Helena B
2005-11-30, 20:50
Saxat från ett annat forum angående innehållet i lose it:

Innehåll per kapsel:

Grönt te, Bergenin, 7-Keto-DHEA THP, Eter/Dieter, Hordenin, Coleus, Evodiamin

Men det är ju sju ämnen, sex stod det i reklamen. Har inte hört talas om alla heller, får söka lite och läsa.

Tack :thumbup:

julle
2005-11-30, 20:54
Ska innehålla följande: Grönt te, , 7-Keto-DHEA THP, Hordenin, Bergenin,Coleus, Evodiamin,Eter/Dieter :confused:

grönt te = fetförbrännande
7-Keto-DHEA THP = T3
Hordenin = häst doping (vet inte hur det fungerar)
Bergenin ???
Coleus (Livsmedelsverket avråder tills vidare från konsumtion av preparatet)
Evodiamin = värme ökande

Verkar bättre att satsa pengarna på kosten och en bok om näringslära.

mangemani
2005-11-30, 21:32
tycker jag inte...helt klart en produkt jag ska testa på iaf. :thumbup:

Helena B
2005-11-30, 21:34
tycker jag inte...helt klart en produkt jag ska testa på iaf. :thumbup:

Jag undrar när den börjar säljas? På hemsidan har de inte lagt upp den än ;)

mangemani
2005-11-30, 21:36
Jag undrar när den börjar säljas? På hemsidan har de inte lagt upp den än ;)


nu har jag inte reklam bladet här,så jag kan ej kolla,men står det inte där när den kommer ut(om du nu har fått ett reklam blad dvs)?
skulle tippa på att den kommer nu i december eftersom det var med i december reklamen :) :thumbup:

mangemani
2005-11-30, 21:45
nu har jag inte reklam bladet här,så jag kan ej kolla,men står det inte där när den kommer ut(om du nu har fått ett reklam blad dvs)?
skulle tippa på att den kommer nu i december eftersom det var med i december reklamen :) :thumbup:


edit: nu kom den visst,den låter lovande;)

Ant
2005-11-30, 21:56
Jag undrar när den börjar säljas? På hemsidan har de inte lagt upp den än ;)


Jo det har dom... Kolla igen!

julle
2005-11-30, 22:31
Dosering:
Tag 2 kapslar 2 gånger (kvinnor) - 3 gånger (män) per dag i samband med måltid.
Använd Lose It! i 4-8 veckor. Gör därefter ett uppehåll i 4 veckor innan du börjar med Lose It! igen.

399kr 45st tabletter/burken
45 delat 6 = räcker i 7.5 dagar 53kr dagen. Dyrt tycker jag.

fonzie
2005-11-30, 22:35
Fasiken vad trevligt! Tycker Star nutrition är bra och jag litar på dem. Tyckte beskrivningen av produkten verkade lovande också, inga allt för skumma ingredienser.

1. Grönt te
Grönt te (Camellia Sinensis) är bra för hälsan på många sätt. Studier visar att grönt te innehåller antioxidanter, polyfenoler samt en rad vitaminer och mineraler. En speciell grupp av naturligt förekommande kemikalier i grönt te kallas ”katekiner”. En av dessa katekiner är den som är mest intressant för människor som försöker gå ned i vikt. Det gröna te som används i LOSE IT är en mycket speciell och sällsynt typ av grönt te som är koffeinfritt för att hindra användaren från att bli ”orolig eller nervös”. Den innehåller de största mängder av en unik katekin, s.k. epigallocatechin gallate (eller ECGC), som går att köpa idag.
ECGC har visats öka termogenesen (värmeproduktionen) i vissa fettceller och arbetar också synergistiskt tillsammans med andra örter för att förbättra deras lipolytiska (fettförbrännande) effekt.

2. Bergenin
Bergenin tillhör en substansfamilj som kallas kumariner/isokumariner. Dessa speciella substanser kan påträffas i många olika växter i asien. Bergenin påträffas särskilt i Siberian Tea (Bergenia crassifolia) Bergenin har en lång historia både inom indisk och traditionell asiatisk örtmedicin, där den framgångsrikt använts för att behandla fetma. Bergenin har snarlikt EGCG, som finns i grönt te, också visats öka den lipolytiska (fettförbrännande) effekten. Den motverkar även insulinets lipogena (fettbildande) effekt.

3. 7-Keto-DHEA THP Eter/Dieter
7-Keto-DHEA’s främsta uppgift är att minska mängden kortisol i kroppen. Hård träning, en strikt diet och även psykisk stress kan leda till högre kortisolnivåer i kroppen Kortisol är ett muskelnedbrytande stresshormon som även försämrar fettförbränningen.

7-Keto-DHEA minskar andelen kroppsfett utan förändrat mat intag, Intressant är att 7-Keto-DHEA även visat sig öka mängden av s. k. värmeproducerande enzymer, så att kalorierna "går upp i rök" i stället för att lagras, dvs. resultera i en ökad energiförbrukning. Dessutom ökar 7-Keto-DHEA även mängden av en hel del andra enzymer, vilka tillsammans med de värmeproducerande enzymerna bl.a. resulterar i att "mindre kalorier blir tillgängliga för fettcellerna" trots att du INTE äter mindre kalorier!

Under en 8 veckors klinisk testperiod, visade gruppen som tog 7-Keto DHEA en avsevärd reducering av både kroppsvikt och kroppsfett i jämförelse med den placebokontrollerade gruppen. Deltagarna i bägge grupperna motionerade även 3 timmar i veckan och följde en hälsosam diet. Deltagarna som tog 7-Keto DHEA hade 3 gånger högre viktminskning och fettförlust än de personer som var i placebogruppen.

I USA gjordes en undersökning med 7 olika receptbelagda bantningsmedel samt 7-Keto DHEA. Det intressanta med denna undersökning var att 7-keto kom på andra plats av de mest effektiva bantnings preparat i undersökningen.

Med tanke på att 7-Keto DHEA signifikant ökar energiförbrukningen, är det möjligt att detta ämne i framtiden kommer att användas för att förebygga utvecklande av och/eller behandla fetma.

Tar du 7-Keto DHEA i samband med träning så ökar du markant förmågan att bygga upp muskelmassa.

7-Keto-DHEA förekommer naturligt i kroppen.
7-Keto-DHEA påverkar inte testosteron eller östrogen nivåerna i kroppen.

4. Hordenin
Hordenin förekommer naturligt i maltgroddar, korngroddar och i många gräsarter. Det är en nära kemisk kusin till substansen ”tyramin”, en amin som förekommer i människokroppen och i många födoämnen, som till exempel vin och ost. Hordenin påträffas också i vissa kaktusarter i Arizona och Mexico.
Hordenin minskar aptiten kraftigt mellan måltiderna och ger också en känsla av ”tidig mättnad” under en måltid. Vilket innebär en minskning av den mängd föda som intas under en måltid.

5. Coleus
Coleus är en förkortning av den indiska läkemedelsörten Coleus Forskohlii,. Det aktivaste ämnet är roten ”forskolin”. Forskolin ökar cykliskt AMP i fettvävnad. Om de cykliska AMP-nivåerna ökar i fettvävnad aktiverar det i sin tur ett annat enzym som kallas ”hormonkänsligt lipas”, vilket får lagrat fett att brytas ned till fettsyror, som sedan kan frigöras i blodomloppet och användas som en energikälla av levern. Coleus minskar fettupptaget, ökar lypolysen (nedbrytningen av lagrat fett) Därför kan Coleus vara till hjälp vid fettminskningen. En av de undersökta fördelarna med forskolin är dess stimulering av matspjälkningsenzymer, vilka gör att individer smälter och tillgodogör sig födan bättre.

6. Evodiamin
Evodiamin är ett extrakt från växten Evodia rutaecarpa (kallas också “het naturört” i den kinesiska litteraturen). Evodiamin är en vanilloidreceptoragonist med aktiviteter som är jämförbara med capsaicin/stark peppar även om evodiamin inte har någon förnimbar smak, inte ens smaken av stark peppar.
Det som gör evodiamin till en spännande substans för viktminskning och viktkontroll är att den fungerar på minst tre olika sätt för att hjälpa användaren att gå ned i vikt. Evodiamin ökar termogenesen, men till skillnad från traditionella termogena produkter som till exempel efedrin, koffein och synefrin, vidgar evodiamin också blodkärlen. Sålunda orsakar evodiamin värmeförlust genom blodkärlsvidgning och värmeproduktion genom termogenes på samma gång, vilket får energin från födan att minska, vilket i sin tur hindrar fett från att ansamlas runt midja, höfter och lår.
Evodiamin “lurar” också användaren att äta mindre, eftersom man blir snabbare mätt.

mangemani
2005-11-30, 22:45
Dosering:
Tag 2 kapslar 2 gånger (kvinnor) - 3 gånger (män) per dag i samband med måltid.
Använd Lose It! i 4-8 veckor. Gör därefter ett uppehåll i 4 veckor innan du börjar med Lose It! igen.

399kr 45st tabletter/burken
45 delat 6 = räcker i 7.5 dagar 53kr dagen. Dyrt tycker jag.


har man råd så har man.

Angus
2005-11-30, 22:52
det skulle vara intressant att veta % halten EGCG , inte ECGC som gg skriver ;)

För mig låter det som en mycket dyr och tveksam produkt :confused:

julle
2005-11-30, 23:06
Verkar finnas en övertro på nya "under medel" när det finns beprövade produkter som fungerar typ protein, kreatin, ala, omega-3, KCG mm. Vila och ät bra mat, så funkar det. Vill man bli deffad är det bara att äta bättre och gå upp tidigt och ta en morgon promenad.

Helena B
2005-11-30, 23:08
Dosering:
Tag 2 kapslar 2 gånger (kvinnor) - 3 gånger (män) per dag i samband med måltid.
Använd Lose It! i 4-8 veckor. Gör därefter ett uppehåll i 4 veckor innan du börjar med Lose It! igen.

399kr 45st tabletter/burken
45 delat 6 = räcker i 7.5 dagar 53kr dagen. Dyrt tycker jag.

90 kapslar står det i reklambladet.

julle
2005-11-30, 23:11
Hoppsan såg lite fel :em:

Susanne
2005-11-30, 23:12
Någon som har referens till någon av de "kliniska studierna som visar på avsevärd minskning av kroppsfett och kroppsvikt efter 8 veckor".

Helena B
2005-11-30, 23:13
Någon som har referens till någon av de "kliniska studierna som visar på avsevärd minskning av kroppsfett och kroppsvikt efter 8 veckor".

Testa att maila dom

mangemani
2005-12-01, 00:07
Verkar finnas en övertro på nya "under medel" när det finns beprövade produkter som fungerar typ protein, kreatin, ala, omega-3, KCG mm. Vila och ät bra mat, så funkar det. Vill man bli deffad är det bara att äta bättre och gå upp tidigt och ta en morgon promenad.


vi(eller iaf jag) vet det där,men det finns dom som vill prova på nya saker.
vem vet,detta kan visa sej vara en utav produkterna som ger resultat,men då gäller det att man testar och inte bara chansar och drar en massa slutsatser att man är tveksam till produkten.

nu är den bestäld iaf,så man får la se om 8 veckor då :thumbup:

mmmCay
2005-12-01, 00:12
Mer eller mindre resultat ger det ju med största sannolikhet. T.ex. grönt té ses väl som ett ganska väldokumenterat ämne med positiva egenskaper (om än liten effekt). Frågan handlar ju mer om ifall det "lönar" sig. Om man bränner 50kcal extra om dagen med det kan man ju skippa den där moroten eller köra 3 minuter konditionsträning mer, är iaf det alternativ jag skulle välja framför att lägga ut 25kr om dagen för något liknande :)

mangemani
2005-12-01, 00:13
som sagt,har man råd så har man ;) :thumbup:

mmmCay
2005-12-01, 00:15
Prisfråga + att man har ingen aning om vad man får för andra roliga effekter från det hela. En del sådana tillskott blir man ju smått stissig och får svårt att sova på :)

Lasse Kongo
2005-12-01, 06:15
Tror garanterat det är ett bra tillskott, fick se burken och dess innehåll för ngn månad sedan, de som testat den innan den kom på marknaden gjorde ganska bra resultat.

Men, som jag alltid säger, det är bara att prova, ingen annan än ni själva kan ta reda på om det fungerar för er eller ej.

EiseltUK
2005-12-01, 12:00
Fasiken vad trevligt! Tycker Star nutrition är bra och jag litar på dem. Tyckte beskrivningen av produkten verkade lovande också, inga allt för skumma ingredienser......

Skulle inte bli så förvånad om produkten egentligen heter Core och kommer KiloSports. :D

/ Henrik

aliquis
2005-12-01, 14:52
7-keto-dhea verkade ju rätt ok och forskolin har det ju skrivits en del om, jag tro det fungerar, men dyrt som sagt. Nutrivisions Therm-X eller vad den heter innehåller väl också forskolin.

aliquis
2005-12-01, 14:54
.

Skulle inte bli så förvånad om produkten egentligen heter Core och kommer KiloSports. :D

/ HenrikHah, coolt/ägd.

Vill jag ha 90 kapslar för $30 eller 45 st för 399 sek? Svårt val ;)

Får du länka till andra butiker? ;D

Complete
2005-12-01, 15:01
Hah, coolt/ägd.

Vill jag ha 90 kapslar för $30 eller 45 st för 399 sek? Svårt val ;)

Får du länka till andra butiker? ;D

90 kapslar är det väl.. ?
*rolleyes*

Baha
2005-12-01, 15:01
var väl 90 kapslar i den svenska produkten med, stod så iaf på hemsidan.

EiseltUK
2005-12-01, 15:07
Får du länka till andra butiker? ;D

Oj glömde bort det.

/ Henrik

King Grub
2005-12-01, 15:10
Då kan du härmed titulera dig lycklig ägare till ett stycke varning. :thumbup:

OggeP
2005-12-01, 15:39
7-keto-dhea verkade ju rätt ok och forskolin har det ju skrivits en del om, jag tro det fungerar, men dyrt som sagt. Nutrivisions Therm-X eller vad den heter innehåller väl också forskolin.

Yepp, Therm-X har ett liknande innehåll och kostar inte lika mycket.

Toker
2005-12-01, 18:46
nu kör de ju en deal att man får en burk när man köper whey 80 och de gör man ju av med 4kg imånaden av så ska blí spännade prova de här :p

ja menar får man de gratis så är de klart man kommer testa :)

Ant
2005-12-01, 18:56
nu kör de ju en deal att man får en burk när man köper whey 80 och de gör man ju av med 4kg imånaden av så ska blí spännade prova de här :p

ja menar får man de gratis så är de klart man kommer testa :)


Berätta för mig hur du gör av med 4kg protein på en månad... Dricker du 4 drinkar per dag, eller vad?

mangemani
2005-12-01, 19:17
Berätta för mig hur du gör av med 4kg protein på en månad... Dricker du 4 drinkar per dag, eller vad?



4 kg protein är ingenting i stort sätt(whey kanske det inte går åt så fort utav,men kassein)

blekfet2
2005-12-01, 19:27
sådär beställt julklapp 1 nu =D..ska bli kul

Toker
2005-12-01, 19:31
Berätta för mig hur du gör av med 4kg protein på en månad... Dricker du 4 drinkar per dag, eller vad?

klart tror du ja orkar lagamat 8ggr om dagen?

whey billigare än kassin så blivit de nu ett tag,

3lagademål mat sen resten är proteinshakes

mangemani
2005-12-01, 19:34
klart tror du ja orkar lagamat 8ggr om dagen?

whey billigare än kassin så blivit de nu ett tag,

3lagademål mat sen resten är proteinshakes


:thumbup:
klockrent inlägg som jag instämmer helt i

Radiohead
2005-12-01, 19:34
Berätta för mig hur du gör av med 4kg protein på en månad... Dricker du 4 drinkar per dag, eller vad?

Rätta mig om jag har fel men det är väl 147 portioner i en sån. Om man tar 0,75dl/portion. Om man tar 1dl/portion som jag gör (och dom flesta andra gissar jag) så räcker 4 kg till 114 portioner.
114/30 dagar = 3,8 portioner/dag.

Alltså är det fullt möjligt att göra av med 4kg/månad.

RassK
2005-12-01, 19:34
Blev lite rädd för "DHEA"et i "7-keto-dhea" men efter att ha läst om det så lugnade man ner sig... :)

Man får ju hem en burk gratis när man köper Whey-80 så jag har en på väg :D
Ska testa den till sommardeffen <3

fonzie
2005-12-01, 19:55
Blev lite rädd för "DHEA"et i "7-keto-dhea" men efter att ha läst om det så lugnade man ner sig... :)

Man får ju hem en burk gratis när man köper Whey-80 så jag har en på väg :D
Ska testa den till sommardeffen <3

Det får man väl inte alls det.. 600 spänn för Whey80 + loose it?

jean-wim
2005-12-01, 20:05
Det får man väl inte alls det.. 600 spänn för Whey80 + loose it?Nästan va? 30 spänn extra för en burk som ska kosta 400. Dessutom får du ju "Legends of Armwrestling". Bara det! ;)

pecson
2005-12-01, 20:12
med det här kosttillskottet borde det ju gå att både bränna fett och bygga muskler

Helena B
2005-12-01, 20:14
Berätta gärna hur ni tycker kosttillskottet är.

aliquis
2005-12-01, 21:28
90 kapslar är det väl.. ?
*rolleyes*Den som skrev skrev väl 45? Jag har inte kollat sidan.

Julklappserbjudande 1 var ju dock rätt bra om man nu vill ha produkten.


......
paste:
Dosering:
Tag 2 kapslar 2 gånger (kvinnor) - 3 gånger (män) per dag i samband med måltid.
Använd Lose It! i 4-8 veckor. Gör därefter ett uppehåll i 4 veckor innan du börjar med Lose It! igen.

399kr 45st tabletter/burken
45 delat 6 = räcker i 7.5 dagar 53kr dagen. Dyrt tycker jag.

mangemani
2005-12-01, 21:32
Berätta gärna hur ni tycker kosttillskottet är.


lite svårt eftersom det hade världspremiär igår;)
men jag berättar gärna hur det är när man väl har fått det och använt det i typ 1 månad :thumbup:

King Grub
2005-12-01, 21:37
med det här kosttillskottet borde det ju gå att både bränna fett och bygga muskler

Det gör det utan något tillskott alls.

Helena B
2005-12-01, 21:49
lite svårt eftersom det hade världspremiär igår;)
men jag berättar gärna hur det är när man väl har fått det och använt det i typ 1 månad :thumbup:

Jo det var det jag menade :)

elan
2005-12-01, 22:01
Jag är rätt skeptisk till sådana här tillskott. Kommer det med några anvisningar om att man ska käka mindre och motionera mer? :) Eller är tanken att man ska ligga på på lagom energibalans? Eller kan man leva på pizza och gräddtårta och ändå tappa? ;)

The_RobRoy
2005-12-01, 22:23
Dyrt va det, känns lite som dom satt så högt pris för att dom ska kunna säga att alla paket är jätterabatterade där lose it ingår. Precis som när dom skickar med nån risig bag som är värd 499kr.

Cerberus
2005-12-01, 22:23
elan, klart det går att tappa fett genom att leva på pizza och tårta men satan vad du får börja röra på dig! :P

elan
2005-12-01, 22:35
elan, klart det går att tappa fett genom att leva på pizza och tårta men satan vad du får börja röra på dig! :P

Jag tror att du förstod vad jag menade. :D

Tycker man titt som tätt ser reklam för fantastiska mirakelpiller som lovar att man går ner i vikt, om man samtidigt som man äter dem lägger om sin kost och börjar röra på sig. No shit. *flex*

Toker
2005-12-02, 00:24
eyy väskan e ju grym! å inte fan är den risig!! just love it!

aliquis
2005-12-02, 01:26
eyy väskan e ju grym! å inte fan är den risig!! just love it!Om det inte vore för det risiga trycket/broderingen ;)

Toker
2005-12-02, 01:41
hehe okey de du stör dig på? :D

mangemani
2005-12-11, 03:21
jahopp,nån som har fått och börjat använda detta än och kan ge nån liten feedback?
har använt det i snart 1 vecka nu,så jag kan väl inte ge nån större rapport om det än.

HenrY
2005-12-11, 10:53
jahopp,nån som har fått och börjat använda detta än och kan ge nån liten feedback?
har använt det i snart 1 vecka nu,så jag kan väl inte ge nån större rapport om det än.

Ja börjar använda det idag!;)

blekfet2
2005-12-11, 12:41
fick med 90kapslar när jag köpte whey....kört med det i en vecka nu...vad ska man säga efter en sådan kort tid, inte mycket...men jag tror inte det kommer göra så mycket skillnad efter en längre period ändå.. om man nu ska köra med såna här "piller" så finns det bara en kombination av ingredienser som funkar. Dock ej lagligt i det sammanhanget...

Kaboffastar
2005-12-11, 13:35
90 kapslar räcker 15 dagar ?

8 veckor = 56 dagar ?

8 veckor = behövs nästan 4 burkar ( 360 kapslar ) ?

Då har vi ett pris på 1600 spänn ?

Dyrt ?

blekfet2
2005-12-11, 14:59
90 kapslar räcker 15 dagar ?

8 veckor = 56 dagar ?

8 veckor = behövs nästan 4 burkar ( 360 kapslar ) ?

Då har vi ett pris på 1600 spänn ?

Dyrt ?


exakt, då ger det mer (eller något iaf) att promenera 1 timma mer i veckan.

Runda Grodan
2006-01-03, 14:38
Bump!

Hur har det gått för er? Är ni rippade eller har ni krubbat för mycket julmat? :D

Jay-Z
2006-01-03, 14:44
Finns det nåt jämförtbar prepp[TM]som är samma sak som LoseIt fast billigare?

OggeP
2006-01-03, 14:50
Finns det nåt jämförtbar prepp[TM]som är samma sak som LoseIt fast billigare?

Therm-X

Jay-Z
2006-01-03, 14:51
Haha. Östersmurf. =) Fuck, jag kan inte stava till jämförbart.

OggeP
2006-01-03, 14:53
Haha. Östersmurf. =) Fuck, jag kan inte stava till jämförbart.

Haha nej men det kan Östersmurfen :D


Nutrivision Therm-x är som sagt rätt lik Loose It. Har du fått ångest av julmaten knubbis?




Träning ikväll? It´s on! :hbang:

Ishie
2006-01-03, 15:16
Varför hänga upp sig på julmaten, det är en eller max 3 dagar om man gör mkt å får över, som man äter lite extra med fett kött typ =/

I mitt fall iaf =D

Kaboffastar
2006-01-03, 15:28
fråga mig om 15 v jag ska köra det genom hela =)

nudi
2006-01-03, 18:50
Jobbigt att testa själv. Man vet ju inte liksom om man skulle ha bränt lika mycket/lite om man kört utan.

Är ju bara en erfaren deffare som kan säga hurvida det hjälpte ;)

mangemani
2006-01-04, 02:35
tja jag har snart använt det i 1 månad och har inte märkt av ett skvatt av det måste jag erkänna=/.
så jag käkar upp den sista burken och sen lägger iaf jag av med det.

maxz
2006-06-07, 19:46
tja jag har snart använt det i 1 månad och har inte märkt av ett skvatt av det måste jag erkänna=/.
så jag käkar upp den sista burken och sen lägger iaf jag av med det.

fyfan vad dåligt :/

fonzie
2006-06-07, 20:05
Satsa på Lipodrain istället.