handdator

Visa fullständig version : Vettig kost för mig


Southis
2005-11-30, 14:51
Tjenare!

Jag väger 79 kg och är 179 cm lång.
Jag har nu tränat på gym ordentligt i ca 4-5 månader, och jag kör ca 4 ggr i veckan.
Jag har tränat hockey och fotboll under större delen av mitt liv, men lade av för 2 år sedan, så det har ju blivit en del såsande framför datorn.
Så därför tog jag mig i kragen och började gymma.
Jag kör på whey80 proteintillskott, men skulle behöva ett bra/nyttigt matschema.
Jag vill minska i fett och öka i muskelvolym, såklart.
Skulle även behöva ett bra schema vid deffning, vore ju inte helt fel att få bort några kilo fett till badsäsongen.

Tack på förhand!

Raisedead
2005-11-30, 15:32
Tjenare!

Jag väger 79 kg och är 179 cm lång.
Jag har nu tränat på gym ordentligt i ca 4-5 månader, och jag kör ca 4 ggr i veckan.
Jag har tränat hockey och fotboll under större delen av mitt liv, men lade av för 2 år sedan, så det har ju blivit en del såsande framför datorn.
Så därför tog jag mig i kragen och började gymma.
Jag kör på whey80 proteintillskott, men skulle behöva ett bra/nyttigt matschema.
Jag vill minska i fett och öka i muskelvolym, såklart.
Skulle även behöva ett bra schema vid deffning, vore ju inte helt fel att få bort några kilo fett till badsäsongen.

Tack på förhand!


Läs king grubs deffguide, den kosthållningen fungerar för både viktminskning/vikthållning/viktökning och muskelbyggning.. men att gå ner i fettvikt samtidigt som du bygger muskler blir nog lite svårt att uppnå.