handdator

Visa fullständig version : Gasp:s "NFL" tröja? Snabbt svar!


Henkan
2005-11-27, 20:23
Någon som har köpt Gasps NFL-tröja? Den svarta som säljs bla på *************.com.

Kostar 474:-

Undrar lite om storleken eftersom jag ska beställa en massa grejor ikväll.

Jag är 193cm och väger 105kg i fin form och tänkte köpa en XL....räcker det?+ eller hur är dem i storlekarna??

Skrivk gärna här så snabbt som möjligt.

Lillgrabben
2005-11-27, 20:52
Någon som har köpt Gasps NFL-tröja? Den svarta som säljs bla på *************.com.

Kostar 474:-

Undrar lite om storleken eftersom jag ska beställa en massa grejor ikväll.

Jag är 193cm och väger 105kg i fin form och tänkte köpa en XL....räcker det?+ eller hur är dem i storlekarna??

Skrivk gärna här så snabbt som möjligt.


Nu har ju jag inte provat tröjan ifråga, men däremot har jag provat deras "vindoverall". Overallen jag provade var i stl XXL, men jag tyckte den satt som en våtdräkt - riktig jäkla sugpassning ( en smula överdrivet kanske). Iofs väger jag dryga 130 & är 183 lång.

Det fick bli en sån iallafall, det ska bli nya klubboveraller var det tänkt.

Lasse Kongo
2005-11-27, 21:15
Ja det räcker, Gasp är stora i storlekarna, en large hos dem är som en XXXXL på typ MQ...

raZmus
2005-11-27, 21:32
De är inte bara stora i storlekarna, de är olika också. Jag har två par windpants inhandlade vid samma tillfälle med samma storlek.... som är i olika storlek.

z_bumbi
2005-11-27, 21:53
Henkan: Vilka storlekar drar du i vanliga fall?

Henkan
2005-11-27, 22:11
Henkan: Vilka storlekar drar du i vanliga fall?

Mellan XL och XXL...absolut INTE mindre än XL. (I vanliga kläder alltså) Hurså?? :)

z_bumbi
2005-11-27, 22:16
Mellan XL och XXL...absolut INTE mindre än XL. (I vanliga kläder alltså) Hurså?? :)

Lättare att gissa vilken storlek du bör välja från GASP om man vet vad du i vanliga fall använder, jag tror att xl bör räcka men jag har inte riktigt kommit underfund med hur deras storlekar funkar då vissa plagg är normalstora och vissa är ganska rejält tilltagna.

The_dude
2005-11-27, 22:53
men köp en L det gjorde jag och jag är troligen ungefär samma storlek som du
den satt fint på min mage