handdator

Visa fullständig version : Ang. Max OT


Honken
2002-07-30, 08:59
Jag tänkte köra efter Max OT programmet. Det står ju på svenska och där är en del övningar jag inte har en aning om vad de är för något. Tex Good mornings?? Det tipset jag fick: www.exrx.net var ju bra, men finns det någon sådan på svenska? Alla övningarna för OT står ju på svenska :cryout:

Nu vänder sig nog nån i graven o tänker IDIOT men då gör jag så här :booty:

:angel:

johan-cr
2002-07-30, 09:01
******* (http://www.*******.se/styrke_traning/ovnings_guide/ovningar_introduktion.asp)

Där finns också en del övningar och beskrivningar på dem..Finns säkert bättre sidor som är på svenska men jag har iaf inte hittat någon :)

Honken
2002-07-30, 11:08
Hmmm den där Max OT gör mig något konfunderad. Först går de igenom vecka 1, med en 5 dagars rutin på träningen. Andra veckan pratar han om hur man värmer upp osv. Nästa vecka får man ännu en 5 dagarsrutin. Men sedan går det några "veckor" innan man får någon ny rutin och då är det en 3 dagarsrutin som börjar på vecka 1??? :smash: Är jag så grymt korkad som trodde att man träningsmässigt skulle följa hans veckoscheman?
Kan någon beskriva (rutinerna på gymmet) för mig. Jag är inte helt med på noterna :bpump: