handdator

Visa fullständig version : Idol finalen


Metal_boy_
2005-11-26, 11:18
Fan vad gött att dom rätta gick till final igår då. Agnes har så jäääääävla sexig röst, hon är så jävla sexig hela hon iof, fan det snyggaste jag sett i svensk tv! :kinky: :whipped:

reinholdsson
2005-11-26, 11:25
vem gick mer än agnes?

Ame
2005-11-26, 11:29
Sebastian

ErikJ
2005-11-26, 11:29
fan det snyggaste jag sett i svensk tv! :kinky: :whipped:

Håller med! Hade aldrig tittat på ett enda avsnitt av idol innan (annat än dom fantastiskt underhållande uttagningarna i början)... Men sen såg jag henne i tv-rutan och tro på fan att jag fastna framför den resten av tiden! *popcorn*

MUMS sicken dam!

Lasse Kongo
2005-11-26, 11:35
jag har sett hela idolfinalgänget irl och ja kan säga helt ärligt att Agnes ser ut som SKIT irl, tyvärr är det sant.

Visst ser hon ok ut på tv med allt smink, men irl *spy*

sunkan
2005-11-26, 11:42
jag har sett hela idolfinalgänget irl och ja kan säga helt ärligt att Agnes ser ut som SKIT irl, tyvärr är det sant.

Visst ser hon ok ut på tv med allt smink, men irl *spy*

jo det vet hon nog själv också eftersom hon vägrade visa ansiktet när peter svrtling(?) kom hem till henne utan förvarning. Men snygg som fan i TV är det ingen tvekan om att hon är.

Metal_boy_
2005-11-26, 11:46
jag har sett hela idolfinalgänget irl och ja kan säga helt ärligt att Agnes ser ut som SKIT irl, tyvärr är det sant.

Visst ser hon ok ut på tv med allt smink, men irl *spy*


nä va fan, hon ser ut som en alldaglig tjej som inte spacklar för mycket annars, det gillar jag :naughty:

Davil
2005-11-26, 12:23
Tittade på skiten för första gången igår och jag tyckte Sibel var bättre än Agnes. Agnes "whaelade" (fan vet inte hur det stavas) nästan hela tiden och det blev för mkt tyckte jag.

Det blir väll en kille som vinner än en gång antar jag, även denna gång tyvärr.