handdator

Visa fullständig version : Cellblast kreatinet


oowl
2005-11-21, 15:32
Tjena, det här starka dyra cellblast kreatinet!

Vars var det man kunde köpa det! Skulle köpa det förut men det vart aldrig av, tänkte köpa det nu! =)

Men vars?

Davil
2005-11-21, 15:34
Tjena, det här starka dyra cellblast kreatinet!

Vars var det man kunde köpa det! Skulle köpa det förut men det vart aldrig av, tänkte köpa det nu! =)

Men vars?
Vad är det ?

oowl
2005-11-21, 15:38
Vad är det ?



Ett effektivt kreatin

Davil
2005-11-21, 15:44
Ett effektivt kreatin
Jasså ?

Jag tycker det ser ut att vara en onödigt dyr produkt. Kreatin citrat, värdelöst L-glutamin, Taurin och mineraler som zink och magnesium som man betalar onödiga pengar på. Fast det är ju hur jag ser på saken...

oowl
2005-11-21, 15:49
Jasså ?

Jag tycker det ser ut att vara en onödigt dyr produkt. Kreatin citrat, värdelöst L-glutamin, Taurin och mineraler som zink och magnesium som man betalar onödiga pengar på. Fast det är ju hur jag ser på saken...



Om du nu vet vars det finns så tala om det ;)

Runda Grodan
2005-11-21, 16:17
Jasså ?

Jag tycker det ser ut att vara en onödigt dyr produkt. Kreatin citrat, värdelöst L-glutamin, Taurin och mineraler som zink och magnesium som man betalar onödiga pengar på. Fast det är ju hur jag ser på saken...
Vad är kreatin Citrat? Smakar det citron? :confused:

oowl
2005-11-21, 16:37
Vad är kreatin Citrat? Smakar det citron? :confused:


Ja surt som satan!

Pepz
2005-11-21, 17:23
våga använda www.google.se

får inte länka till andra kostillskottsförsäljare.

onödigt dyr produkt. 1000spänn för en månads bruk

Davil
2005-11-21, 20:34
Vad är kreatin Citrat? Smakar det citron? :confused:
http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=27&products_id=67

Beast
2005-11-21, 21:32
Jasså ?

Jag tycker det ser ut att vara en onödigt dyr produkt. Kreatin citrat, värdelöst L-glutamin, Taurin och mineraler som zink och magnesium som man betalar onödiga pengar på. Fast det är ju hur jag ser på saken...

Bara bra grejer, speciellt taurinet. Däremot håller jag med att det är dyrt. Köp vanligt kreatin och använd det ordentligt så funkar det minst lika bra.