handdator

Visa fullständig version : Star Nutritions TESTOMIN


razores
2002-07-26, 19:33
Är det någon som kan eller vet något om denna produkt. Den är ju en sk Testohöjare och ska vara bra för muskeltillväxten... men är det några bieffekter eller inte? Där står ju inget om det på produktbeskrivningen. men där står ju heller inte att där INTE är några.

Vågar man prova detta nu efter att ha tränat i ca 4 år eller bör man vänta tills man är mer erfarne och kan sin kropp lite bättre. Dvs så att man märkaer förändringarna/effekterna mer?

Tack på förhand!

spinkoo
2002-07-26, 19:45
Det kan omöjligt funka...isåfall dopingklassar dem och lägger staten det på recept illa kvickt. Sen har ju inte Star bästa ryktet och från att ha gillat dem hatar jag dem över allt annat. Inget av etiketterna lät stämma, deras kreatin är åt ¤%#¤#¤% :insane: och allt annat oxo för den delen. Gainern är sååå dålig, kanske gainer i allmänhet men den tar "%#priset...*GRR!

Baha
2002-07-26, 20:58
spinko, hör inte hemma till tråden men ändå


sluta tänk så mkt på tillskott, ät mat som en gris, bra mat och massor avmjölk, använd bara pulver efter träning och väx som ett as, var inte dum och

du är ju skitsmal kör massor av mat istället och öka som fan, innan jul så kommer du vara ett (halv)monster"!

bli inte en fåne som tror att resultaten hänger på domtillskott du använder!

pressa vikterna hårt och var skitstark till nästa år istället för att tänka på tillskott hela tiden!


ÖKA ÖKA ÖKA!!!!!!

bara ett tips, ingen kritik, men tänk på det!

Munter
2002-07-26, 22:19
Visa ord, Baha :thumbup:

spinkoo
2002-07-27, 01:27
Originally posted by Baha
spinko, hör inte hemma till tråden men ändå


sluta tänk så mkt på tillskott, ät mat som en gris, bra mat och massor avmjölk, använd bara pulver efter träning och väx som ett as, var inte dum och

du är ju skitsmal kör massor av mat istället och öka som fan, innan jul så kommer du vara ett (halv)monster"!

bli inte en fåne som tror att resultaten hänger på domtillskott du använder!

pressa vikterna hårt och var skitstark till nästa år istället för att tänka på tillskott hela tiden!


ÖKA ÖKA ÖKA!!!!!!

bara ett tips, ingen kritik, men tänk på det!

Ok, jag är skitsmal. Jag erkänner.

Sluta tänk så mycket på kosttillskott? Jovisst jag kanske tänker för mycket, men jag är inget kosttillskott freak väl?

Gainer efter träningar har jag kört...
Protein efter träningar har jag kört...
Har provat kreatin javisst...
Har smakat glutamin, tja inte länge...

DET ÄR ALLT! FINITO!

Och du skulle bara veta hur mycket mat jag åtminstånde själv tycker att jag äter...alldeles för mycket enliga de flesta.

Jag hänger upp min lite nu, jag tänker inte på kosttillskott hela tiden, vad har ni emot om jag svarar på ett inlägg, känns som detta handlar om det...nåja, får väl ta och bli lite större då så att jag får rätt till en åsikt...

alla skriver hela tiden hur lång tid allting tar, hur mycket tålamod man måste ha. Jag har varit medlem här sen MARS tror jag. Hur stor tror ni jag kan bli egentligen, jag menar alla klagar på att jag aldrig blir stark, men det var oxo "bara" 4månader. Så jäkla fort går det inte, jag har aldrig sagt mig vara någon expert heller som vet hur man får optimala ökningar ,vem vet jag kanske gör general fel rätt igenom på gymmet?

ÖKA, ÖKA, ÖKA? Jo lätt för dig att säga, jag bryter väl varje sena och lem i kroppen då va?

MVH/spinkoo

Baha
2002-07-27, 09:19
Inget illa menat spinko!

skulle ju vara ett positivt inlägg, dock saknade det nog relevans(jag var full)

Frazze
2002-07-27, 11:03
Köp det inte!
Vi har diskuterat detta tidigare, hade jag haft tid och ork hade jag sökt reda på tråden, men jag är hungrig.

Har själv ätit det, kände en jävla placeboeffekt, men den avtog sedan jag började läsa lite mer om kost, träning och tillskott.
Nu har jag en halv burk stående längst in i pulverrummet:)

Så mitt råd, skit i det.



(vidare vill jag tillägga att Stars kreatin funkade bra för mig. Men jag tror ändå inte att jag tycker om Star)

develer
2002-07-28, 15:04
Jag vill inte tala illa om Star. Har mina åsikter men dom håller jag för mig själv.
Vad det gäller Testomin så kan du lika gärna ge mig pengarna... Får någon nytta kommer du inte ha av det!!

Så spara pengarna i stället!