handdator

Visa fullständig version : heltzonicka tillhanda


Arne Persson
2002-07-26, 18:57
heltzonicka min lille? vän. Jag såg att du berömde min fysik på Maxx. Tack så mycket men smicker biter inte på mig. Hur ser jag ut i verkligheten, jag som domare har själv svårt att bedömma det från ett foto. Är du ute efter en muskulös bedömning så är det ännu svårare speciellt om personen är både opumpad och avslappnad. Men tack ialla fall. Att jag har en viss rondör förnekar jag inte.

[euphoria]
2002-07-26, 20:13
Arne Persson är bäst!
Arne utsrålar genuin styrka!
Hardcore!

:bpump: :thumbup: :kickass:

Arne Persson
2002-07-26, 20:17
Ajabaja! Smicker bet som sagt inte på mig!:mad:

razores
2002-07-26, 20:41
Jag vet att detta har nämnts tidigare men... Vad fan är Maxx för forum? Kollar man ideras inlägg handlar ju allt om vem som tar mest i olika övningar. En del "posts" står det bara:
"Jag körde på 150 kg Marklyft idag. Är sjutton år bara. Är det bra?"
Man vet inte om man ska skratta eller gråta eller bara tycka synd om dem.... Har de inga moderatorer där som kolozzeum? Tacka vet jag Janna, Jarod, Joachim B, Pez, Rob The Man och Tinner!! Det verkar ju som ni ser till att detta forumet håller hög kvalité! Strongt!:thumbup:

Baha
2002-07-26, 20:45
finns bra inlägg på maxx likaväl som det finns här

dock ingen anledning att ta nåt personligt som nån säger över nätet

razores
2002-07-26, 20:55
Arne Persson:

Jag förmodar att det är ditt program som finns med på deras hemsida? Det liknar ju en del Emmzans program..;)
Är det så är du tränar själv? Hur lång tid tar ett pass med så många set?
Man är rätt sugen på att prova det med kanske en del modifikation dvs lite mindre set eftersom jag inte har så många BB år på nacken.
Eller vad säger du?

Arne Persson
2002-07-26, 20:58
Tror det är bättre du mailar mig så kanske vi kan lösa det problemet. Han som har ursprungligen gjort själva hemsidan gick mina kurser för flera år sedan och har skrivit lite ur kompendierna som jag har haft vissa synpunkter på.

Arne Persson
2002-07-26, 22:46
heltzonicka: Du verkar inte speciellt gammal va? Med tanke på dina kommentarer på Maxx så tycks du ha en del att lära.