handdator

Visa fullständig version : Sveriges bästa x?


Big_Vik
2005-11-19, 13:32
(nej, inte du Martin)

Inspirerad av teveprogrammet "sveriges värsta...." inom matlagning, bilkörning osv, tänkte jag att vi istället skulle hylla de bästa inom vissa kategorier som vi väljer själva.

Sveriges bäste busschaufför:

Vår skola börjar 8.10 och jag måste då ta 07.15-bussen och får då ofta sitta och vänta över en halvtimme på att skolan ska börja. Ibland är man lite morgontrött och tar den senare 07:45-bussen vilken inte går förbi skolan och leder till en längre promenadsträcka som gör att man missar 5-10 minuter av första lektionen, vilket om man har otur kan göra att vissa lärare lackar på en. Men om Sveriges bäste busschaufför kör morgonskiftet tar han en nätt omväg förbi skolan och man hinner till första lektionen med några minuters marginal. Dessutom är han alltid trevlig,glad och säger god morgon till alla på bussen. :bow:

Yankeee
2005-11-19, 13:34
Jag skulle vilja se något motsvarande i sthlm, vilket jävla liv det skulle bli :D

Big_Vik
2005-11-19, 13:35
Jag skulle vilja se något motsvarande i sthlm, vilket jävla liv det skulle bli :D

Hehe, skulle nog dock inte funka om inte de flesta på bussen var skolbarn.

Yankeee
2005-11-19, 13:50
Hehe, skulle nog dock inte funka om inte de flesta på bussen var skolbarn.

Sant, skolbarn är små, inget problem för busschaffisen att slå ner dem om de börjar tjafsa.

mmartin
2005-11-19, 16:47
(inte du martin)


what!?? he he, JAG är det :D :thumbup:

slobban
2005-11-19, 16:49
Big_Vik: Menar du han som brukar köra upp på park och dropa av en där istället för nere bakom gympasalen?

Kwon
2005-11-19, 16:52
Jag vill se

Sveriges bästa Byggare

Sveriges bästa Kolozzeum-byggare

Sveriges bästa Kolozzeum-postare

Sveriges bästa Bryggare

jakke
2005-11-19, 17:39
Vik.. Han ropar ju även ut hållplatserna manuellt i mik när han är på bra humör etc..
Har dock sett den där chaffören tappa humöret totalt och var 1 mm från att slå en billist på käften..

Mucius
2005-11-19, 21:47
Sveriges bästa gymägare:

Fixar så att ett luciatåg med bara lättklädda fitnesstjejer (och några lättklädda muskelkillar som stjärngossar) kommer till gymmet den 13:e december. Ljuset släcks ner i lokalen, musiken stängs av...sen tränar man till luciatågets luciasånger i mörket...så härligt ;)

När de har sjungit klart så ställer de ner sina ljus å börjar träna biceps...ööhh. Bara något slags dagdrömmande svammel från..

.. / den luciaälskade träningsmusen

Jense
2005-11-20, 00:45
Sveriges värsta blowjobutförare
sveriges värsta kwon
sveriges värsta värsta
sveriges värsta bästa värsta

Angel
2005-11-20, 00:57
jag skulle nog vilja påstå att jag är sveriges bästa älskarinna,,,, *rolleyes*

ErikJ
2005-11-20, 01:07
jag skulle nog vilja påstå att jag är sveriges bästa älskarinna,,,, *rolleyes*

You go girl! *yourock*

Förövrigt anser jag att jag är Sveriges bästa på att hålla mig sjukligt smal.

Kwon
2005-11-20, 01:57
jag skulle nog vilja påstå att jag är sveriges bästa älskarinna,,,, *rolleyes*

Source?

Jense
2005-11-20, 01:58
Source?



Hon är verkligen bra. helt klart

Diana
2005-11-20, 02:11
ahhh vi hade ox¨en sån busschaffis som sa gomorron till alla :love:
och va verkligen genomsnäll, så de va en jäfvla upplevelse att se han
metodiskt stanna, hoppa ur bussen och förvandlas
till en aggressiv galning när folk äggade HANS buss :D
han kanske inte va bra på att ta omvägar för man skulle hinna i tid till skolan.. :MrT:
men jaga snorungar DET kunnde han :hbang: :D

Diana
2005-11-20, 02:11
Sveriges bästa gymägare:

Fixar så att ett luciatåg med bara lättklädda fitnesstjejer (och några lättklädda muskelkillar som stjärngossar) kommer till gymmet den 13:e december. Ljuset släcks ner i lokalen, musiken stängs av...sen tränar man till luciatågets luciasånger i mörket...så härligt

När de har sjungit klart så ställer de ner sina ljus å börjar träna biceps...ööhh. Bara något slags dagdrömmande svammel från..

.. / den luciaälskade träningsmusen
done!! :hbang: :laugh:

Angel
2005-11-20, 08:43
Hon är verkligen bra. helt klart


Haha :)