handdator

Visa fullständig version : Någon som tränar på samma gym som jag?


Nils.R
2005-11-18, 15:19
Tänkte bara fråga ifall det är någon som tränar på samma gym som mig,ingen aning varför,för skojs skull antar jag :P
Gymmet är iaf Life i kortedala/göteborg

Grahn
2005-11-18, 15:21
Nej ingen tränar här alls, 100% teoretiker. :P

Bra topic!

Three pigs
2005-11-18, 15:21
Nej ingen tränar här alls, 100% teoretiker. :P

Bra topic!
förstod du inte vad han skrev?
han frågade om någon tränade på samma gym som honom.

morte
2005-11-18, 15:22
Nej ingen tränar här alls, 100% teoretiker. :P

Bra topic!

Nu är du allt bra vrång.

Grahn
2005-11-18, 15:22
förstod du inte vad han skrev?
han frågade om någon tränade på samma gym som honom.

Förstod du inte vad jag skrev? Hans tråd har ett kasst namn.

Inzza
2005-11-18, 15:24
Tänkte bara fråga ifall det är någon som tränar på samma gym som mig,ingen aning varför,för skojs skull antar jag :P
Gymmet är iaf Life i kortedala/göteborg

Nej det gör jag inte, emn för tillfälet sitter jag väl nån kilometer därifrån, på kontroet i kviberg :) Tränar förövrigt på Åby fitness i mölndal.

Ryska_raketen
2005-11-18, 15:24
Tänkte bara fråga ifall det är någon som tränar på samma gym som mig,ingen aning varför,för skojs skull antar jag :P
Gymmet är iaf Life i kortedala/göteborg


inte jag just. Men några som gymmade där ja gymmar, har kommit tillbaka till gymmet och säger att life i k-dala är skit :)


så vad egentligen vill du veta =)

Nils.R
2005-11-18, 15:24
Förstod du inte vad jag skrev? Hans tråd har ett kasst namn.

Jag skulle vilja säga att det beror på hur man läser den,men den är helt klart mer lättförståelig nu :D

Grahn
2005-11-18, 15:24
Jag skulle vilja säga att det beror på hur man läser den,men den är helt klart mer lättförståelig nu :D

;)

super_sorken
2005-11-18, 15:25
westcoast fitness i uddevalla :P

Nils.R
2005-11-18, 15:25
inte jag just. Men några som gymmade där ja gymmar, har kommit tillbaka till gymmet och säger att life i k-dala är skit :)


så vad egentligen vill du veta =)


Bara nyfiken ifall man kanske sett lite kolo-folk utan att veta om det.
Mjo det är inte världens bästa gym precis,jag klagar på lite saker rätt ofta så förr eller senare tröttnar de väl på mig o gör ngt åt saken :P
Tränar du på kristinedal eller?

Ryska_raketen
2005-11-18, 15:26
Tränar du på kristinedal eller?


ja :)

Zozza
2005-11-18, 15:27
Topicen vore ju iofs mycket bättre om namnet på gymmet kunde vara med också.. =)

Nils.R
2005-11-18, 15:27
ja :)

Tränade där för några år sen,så jävla dyrt att träna där bara,årskort på life kostade 1500 eller nåt så...

Nils.R
2005-11-18, 15:28
Topicen vore ju iofs mycket bättre om namnet på gymmet kunde vara med också.. =)


Man ska väl kanske undvika att skriva en uppsats i topic ;)

Edit:fast å andra sidan kunde jag sagt ngt i stil med
Någon som tränar på life kortedala?

Ryska_raketen
2005-11-18, 15:29
Tränade där för några år sen,så jävla dyrt att träna där bara,årskort på life kostade 1500 eller nåt så...


ja men det är ju lite så att man får vad man betalar för och.

Kristinedal cirka 3500/år = Stort utrymme, bra med hantlar,stänger och för dom som kör med maskiner ;) dock är det rätt mkt folk mån-ons vid 5

Life = 1500 sa du ? Hört att det är trångt, lite vikter, samt mkt folk =)

Nitrometan
2005-11-18, 15:29
Tänkte bara fråga ifall det är någon som tränar på samma gym som mig,ingen aning varför,för skojs skull antar jag :P
Gymmet är iaf Life i kortedala/göteborg
Nej. Jag bor inte ens i Göteborg.

Zozza
2005-11-18, 15:29
Man ska väl kanske undvika att skriva en uppsats i topic ;)



Mm men eftersom nu Grahn drog igång diskussionen.. "Någon som tränar på samma gym som jag?" är bra mycket sämre än "Tränar du på "Life" i Kortedala/Göteborg?" för att hitta folk som tränar på det gymmet.. som var meningen med tråden.. väl?

Nils.R
2005-11-18, 15:30
ja men det är ju lite så att man får vad man betalar för och.

Kristinedal cirka 3500/år = Stort utrymme, bra med hantlar,stänger och för dom som kör med maskiner ;) dock är det rätt mkt folk mån-ons vid 5

Life = 1500 sa du ? Hört att det är trångt, lite vikter, samt mkt folk =)


lite dåligt med utrymme vid de fria vikterna,mkt folk beror på tiden man går dit,inte så mkt folk vid de fria vikterna så det gör inte så mkt,har bara behövt vänta på en sak en gång hittils.

Nils.R
2005-11-18, 15:31
Mm men eftersom nu Grahn drog igång diskussionen.. "Någon som tränar på samma gym som jag?" är bra mycket sämre än "Tränar du på "Life" i Kortedala/Göteborg?" för att hitta folk som tränar på det gymmet.. som var meningen med tråden.. väl?

Kom oxå på det,editerade därför

morte
2005-11-18, 15:33
har faktiskt sökt jobb som instruktör på det gymmet, men de ville inte ha mig. Förbannat helvete!

Ryska_raketen
2005-11-18, 15:36
Okey okey, men förutom priset vad var det som fick dig att byta ifrån kristinedal ? Och hjur gammal är du =) kanske känner igen dig =)

Nils.R
2005-11-18, 15:38
Okey okey, men förutom priset vad var det som fick dig att byta ifrån kristinedal ? Och hjur gammal är du =) kanske känner igen dig =)


Var rätt många år sen jag tränade på kristinedal,har knappt tränat alls på 2år.
Tränade en del på gerås i bergsjön innan.
Största anledningen att jag började på life var nog att jag kan gå dit på 2minuter och att jag känner en massa folk som tränar där.
Är 22år, 186cm o ca 94kg ifall det skulle hjälpa identifieringen :D