handdator

Visa fullständig version : Dirty Sanchez på MTV, nu!


carlsm
2005-11-17, 23:01
Som topicen lyder...DS @ MTV nu! Bara att byta kanal eller sluta hänga här alltså! They r a'okay! :thumbup:

Larsson
2005-11-17, 23:03
De är inte okej. Det går ju bara in för att göra illla varandra.

slobban
2005-11-17, 23:11
De är inte okej. Det går ju bara in för att göra illla varandra.

Ja, men dirty sanches och kampsport är ju typ samma sak. Och han tipsade säkert om det programmet eftersom kampsport är så populär här på kolo... *screwy*

Tricklev
2005-11-17, 23:14
Ja, men dirty sanches och kampsport är ju typ samma sak.

Är du dum i huvudet?

Kroppsbyggning och onani är ungefär samma sak.

slobban
2005-11-17, 23:15
Är du dum i huvudet?

Kroppsbyggning och onani är ungefär samma sak.

Vad är det för skillnad då doktor rutger?!

Larsson
2005-11-17, 23:15
Ja, men dirty sanches och kampsport är ju typ samma sak. Och han tipsade säkert om det programmet eftersom kampsport är så populär här på kolo... *screwy*

Du kan ju inte jämföra kampsort med Dirty Sanches, visst det är smärta i båda. Men i kampsort eldar det inte på sina könshår, slår varandra i huvudet med metallplåtar. Eller gör diverse obehagliga saker med de intimare delarna.

slobban
2005-11-17, 23:16
Du kan ju inte jämföra kampsort med Dirty Sanches, visst det är smärta i båda. Men i kampsort eldar det inte på sina könshår, slår varandra i huvudet med metallplåtar. Eller gör diverse obehagliga saker med de intimare delarna.

Oj jag måste ha blandat ihop kampsport med krav maga.. sorry grabbz.

Dissector
2005-11-17, 23:20
Det tråkiga med Dirty Sanchez är att det är så otroligt uppgjort. Såg en bakom-scenerna till det en gång. De har tillochmed manus på HUR de ska skratta och varenda liten kommentar är enligt manus. De både visade och berättade själva. När de hade någon form utav kaktuskrig en gång skrek de som stuckna grisar, och skrattade. När regissören sa "cut" blev de genast ganska tysta och började plocka ut kaktusarna med lite smått ojande.

Visst, de gör sina stunts på riktigt, och det kan ju fortfarande vara kul att se, men alla reaktioner och allt är väldigt uppgjort ändå :(

Tricklev
2005-11-17, 23:20
Oj jag måste ha blandat ihop kampsport med krav maga.. sorry grabbz.

När lärde krav maga senast ut att man skulle elda folks könshår?

Det är en jävla skillnad på att träna sin kropp för att kunna hantera den bättre, slå hårdare och sparka snabbare, och att hälla lim på polaren när han sover.

Finns massa skäl varför folk tränar kampsport.
- Må bättre
- Skoj
- Kunna försvara sig
- Personlg uttryckning
Och listan går vidare.

Berätta nu varför kasta tändsticker på kompisens hår är samma sak som kampsport.

Wicked
2005-11-17, 23:23
Slobban, uppenbarligen vet du inte det minsta vad du snackar om just nu så lägg ner det bara.

// Wicked

slobban
2005-11-17, 23:27
Jag måste ha fått det här om bakfoten totalt alltså.. är helt yr nu gubbar, men ni kanske har rätt endå.

(Nu till det seriösa)
Men jag blev faktist lite intresserad av på vilket sätt man tränar upp personlig uttrycnking via kampsort?!

Tricklev
2005-11-17, 23:29
Men jag blev faktist lite intresserad av på vilket sätt man tränar upp personlig uttrycnking via kampsort?!

Det gör man ju i allt iofs, jag gör det för att jag vill, därför uttrycker jag min vilja.

carlsm
2005-11-17, 23:32
Ahaha....har sett kvällens avsnitt massa gånger men alla deras grejer tål att ses igen, igen, igen, och igen haha! :laugh:

hangatyr
2005-11-18, 07:42
Oj jag måste ha blandat ihop kampsport med krav maga.. sorry grabbz. :laugh: