handdator

Visa fullständig version : främmande föremål i maten


_scrotum_
2005-11-16, 11:21
Vad har ni för skräck exempel?

Metallbit i isterband
Hårtuss i ärtsoppan
Grovt (svart) hårstrå i vörtbrödet

*spy* Fyll på.

Überbiffen
2005-11-16, 11:23
En skruv i pizzan.

Kan bara tänka mig att det är ugnen som håller på att trilla sönder på skitstället.

Mental
2005-11-16, 11:30
Shit happends. Orkar oftast inte bry mig. Enda gången jag blivit upprörd är när det var glasbitar i barnmaten, höll på att mata lillasyster och upptäkte det av en slump, usch, vart så arg så jag skakade.

Piranha
2005-11-16, 11:36
En flickväns bröst i glasspaketet.

Metal_boy_
2005-11-16, 12:04
En flickväns bröst i glasspaketet.

:laugh:

Davil
2005-11-16, 12:21
En död liten hårig Mus i tomatsåsen.
Det har hänt mig, efter det är jag skeptisk och granskar alltid nogrant konservburkarnas innehåll.

skillz
2005-11-16, 12:28
En död liten hårig Mus i tomatsåsen.
Det har hänt mig, efter det är jag skeptisk och granskar alltid nogrant konservburkarnas innehåll.

Ah, troligt.

Lallle
2005-11-16, 12:29
Fick något som såg ut som en legobit i skolmaten, var nån sorts skruv.

Liten Men Fet
2005-11-16, 12:35
Ett rakblad i maten som man biter i så det delar en framtand ner till tandköttet, det skulle vara obehagligt tycker jag.

Allt metall i maten såsom skruvar å dylikt går bort. Helst inga levande djur eller råttor i mjölken heller helst, makrillfiléer kryllandes av maggots vore lite nasty åxå. *spy*

Davil
2005-11-16, 12:42
Ah, troligt.
Ja, troligt och sant.
Mitt Ex. har ett foto på härligheten.

Nitrometan
2005-11-16, 12:47
En hund i spenaten. Min egen hund och det var inte i förpackningen direkt.

skaparn
2005-11-16, 12:55
Ja, troligt och sant.
Mitt Ex. har ett foto på härligheten.

Upp med det då!

Davil
2005-11-16, 13:01
Upp med det då!
Nej.

* Jag vill inte ta kontakt med henne.
* kortet är ett "vanligt" på fotopapper.
* Jag har ingen scanner.
* Jag behöver inte/måste inte "bevisa" det. Jag skiter fullständigt i om någon inte tror på mig och känner inte att jag behöver lägga ner tid på bevis.

:)

TrasMannen
2005-11-16, 13:02
Nej.

* Jag vill inte ta kontakt med henne.
* kortet är ett "vanligt" på fotopapper.
* Jag har ingen scanner.
* Jag behöver inte/måste inte "bevisa" det. Jag skiter fullständigt i om någon inte tror på mig och känner inte att jag behöver lägga ner tid på bevis.

:)

Då har det inte hänt!!!! :booty:

skaparn
2005-11-16, 13:14
Då har det inte hänt!!!! :booty:

Exakt! Det är av godo att sätta beviskraven högt vad gäller skönor på internet.

Chopsuey
2005-11-16, 13:17
2 flugor (levandes) i min kebabpizza.. under ett salladsblad.
Dom såg jävligt groggy ut, men dom rörde sig.

Sen åt jag inte kebabpizza på några månader, vilket var bra antar jag. :MrT:

AlexanderYeah
2005-11-16, 13:18
Små bitar av tidningspapper inbakade i pannkakan i skolan. Antar att det var nå elever som var lustiga.

Ett väldigt långt svart hårstrå i hamburgaren.

Löjtnant Blank
2005-11-16, 13:22
En död liten hårig Mus i tomatsåsen.
Tur att den var död! Annars hade det varit riktigt äckligt. Men är det möjligt att du kommer ihåg fel? Det kanske var en råtta i en pizza?

Löjtnant Blank
2005-11-16, 13:26
Ett väldigt långt svart hårstrå i hamburgaren.
Det hände mig också, på McDonald's. Ett långt, brunt, kräkvänligt fjortishårstrå. Tyvärr var det en drive in-beställning, så jag orkade inte åka tillbaka och spela tuff.

Nils.R
2005-11-16, 13:38
Brosk i ärtsoppa på tub och brosk på en pizza,inte så jätteilla kanske men inte så mysigt heller...

skaparn
2005-11-16, 13:53
Jag fick sparris på min pizza köpt på Järntorget i GB. Det var grymt äckligt men fick trots protester inte pengarna tillbaka. De hävdade att det var ingrediens och inte ett misstag.

Genesis
2005-11-16, 14:43
Fick ett plåster i min hamburgare från Max, tuggade t.om på det. *spy*
Fem valfria mål blev kompenseringen.

Davil
2005-11-16, 14:51
Det enda jag fick var ett "förlåtoss-brev" från matbutikskedjans VD (eller om det var butikchefen), och 1000kr att nyttja i samma butikskedja.

Löjtnant Blank
2005-11-16, 15:24
Det enda jag fick var ett "förlåtoss-brev" från matbutikskedjans VD (eller om det var butikchefen), och 1000kr att nyttja i samma butikskedja.
Vad är det för butikskedja? Är det de själva som tillverkar tomatsåsen?

skillz
2005-11-16, 15:33
Nej.

* Jag vill inte ta kontakt med henne.
* kortet är ett "vanligt" på fotopapper.
* Jag har ingen scanner.
* Jag behöver inte/måste inte "bevisa" det. Jag skiter fullständigt i om någon inte tror på mig och känner inte att jag behöver lägga ner tid på bevis.

:)

Fick likmaskar i mitt hårbalsam en gång, det var helt fullt av dom.

:notme:

HookersUnited
2005-11-16, 15:39
Rejäl hårtuss i en skorpa, insektsben i ris.

Inget jag hakar upp mig på direkt. Värre med saker man kan skada sig på.

viktor88
2005-11-16, 15:45
en morgon då jag skulle äta min frukost så hällde jag upp havregrynen och på med mjölk och så började jag äta framför mtv och så när jag tagit några skedar av det så tittar jag ner på det och ser att det är en massa mjölbaggar i maten. *spy*

OggeP
2005-11-16, 15:50
En morgon för många år sedan skulle jag koka mig lite mannagrynsgröt. Det händer ibland att man bränner gröten lite i botten villket leder till att det blir små svarta pricka när man rör runt gröten. Den här morgonen var det väldigt många svarta prickar. Jag funderade inte så mycket på det, men när jag precis var klar med all mat upptäckte jag att de svarta prickarna inte alls var bränd gröt. Det var i själva verket små skalbaggar. Mår fortfarande lite dåligt när jag tänker på det. Dock har jag lyckats fötränga det genom att fokusera på all gratis protein jag fick i mig. *flex*

JustinCredible
2005-11-16, 15:59
skalbaggar i mjöl

scythe
2005-11-16, 17:22
En fluga i människostuvningen. *spy*

*innocent*

s_himself
2005-11-16, 18:35
hårstrå i bröd.. hårstrå i pizzan.. hmm.. larver i mina hallon *spy*

Fartman
2005-11-16, 19:08
Jag fick sparris på min pizza köpt på Järntorget i GB. Det var grymt äckligt men fick trots protester inte pengarna tillbaka. De hävdade att det var ingrediens och inte ett misstag.

Ja det är värst när dom inte erkänner! Jag brukar då och då få svamp på min kebebpizza *spy*

Jense
2005-11-16, 19:30
Aids i blodkorven.



nä men mina egna hårstrå i mcdburgaren på fyllan. man äter halva, planterar dit ett hårstrå och viola så har man en ny och helt burgare :D


BEDRÄGERI, tänker ni kanske.

Kwon
2005-11-16, 19:31
Aids i blodkorven.



nä men mina egna hårstrå i mcdburgaren på fyllan. man äter halva, planterar dit ett hårstrå och viola så har man en ny och helt burgare :D


BEDRÄGERI, tänker ni kanske.

LOL JENSE! :laugh:

Goddaniel
2005-11-16, 20:18
Hörde talas om någon som fick en sån där plomb i sin mat.

Har väl inte råkat ut för nåt allvarligare än ett hårstrå tror jag.
Drack iofs en månad gammal juice direkt ur paketet en gång. Smakade helvete och när jag hällde ut den så var den inte gul utan brungrön. Mår nästan illa när jag tänker på det. *spy*

Kanske blev lite Ot men när jag ändå håller på så måste jag berätta en sak till.
Min kompis letade i skafferiet och hittade glasstrutar. Han åt en halv och kollade på dom. Håriga? Så ska väl inte glasstrutar se ut?
Dom nästan ett år gamla *spy*

^AzAzeL^
2005-11-16, 21:13
3månader gammal plupp schokladmjölk från norr mejerier spydde som en gris
halsade skiten *spy* har lärt mig att titta på datumet på prylar i mitt kylskåp.

Tricklev
2005-11-16, 21:26
:eek: Kommer aldrig mer äta någonting.

hobbitar
2005-11-16, 21:32
En gång åt jag middag hos en kompis (hans föräldrar var lantbrukare). När jag tagit några tuggor i köttet känner jag något hårt, när jag spottar ut det upptäcker jag att det är en tand från en människa. Då utbrister min kompis "Jag tappade en tand när vi slaktade grisarna" *spy*

Jense
2005-11-16, 21:55
du åt en lantbrukare, min vän.

hobbitar
2005-11-16, 21:59
du åt en lantbrukare, min vän.

:laugh: Det har jag faktiskt aldrig tänkt på men det kanske är sant!

Pingen
2005-11-17, 00:11
Centimeterstora träflis i krögarpytten, samt en 4cm lång, blå och hård blodåder modell i kalvsyltan. Inte ätit kalvsylta sen dess.

PowPow
2005-11-17, 00:41
En död liten hårig Mus i tomatsåsen.
Det har hänt mig, efter det är jag skeptisk och granskar alltid nogrant konservburkarnas innehåll.

Det låter inte alls otroligt.
En gammal väns far råkade ut för något liknande för en hel del år sedan. En död mus (musbebis) i sin ölflaska. Bryggeriets förklaring var att musen måste ha ramlat ner där efter det att flaskan rengjorts och lagerhölls i väntan på att bli fylld med öl och få ny ettiket. Inte omöjligt att något liknande hade kunnat hända med en konservburk. De återvinns väl inte, men lagras säkerligen på något ställe efter tilvlerkning i väntan på att tas i bruk.

Han fick fri lunch från restauranten som tillhandahöll honom ölet i ett helt år, bekostat av bryggeriet. Jag hade begärt bra mycket mer än så.

Mikeman
2005-11-17, 01:03
Det äckligaste jag kan komma på var när man gick i skolan för många herrans år sen och skulle äta i matsalen. Tog min mat och ett glas mjölk och satte mig till bords. Ser att något flyter i mjölken och greppar det med tumme och pekfinger, lyfter upp och ser att man håller i en snorloska. Någon hade alltså loskat i mjölkpaketet. *spy*

En annan gång hittade vi döda svartmyror på rödbetorna.

_scrotum_
2005-11-17, 01:51
Det äckligaste jag kan komma på var när man gick i skolan för många herrans år sen och skulle äta i matsalen. Tog min mat och ett glas mjölk och satte mig till bords. Ser att något flyter i mjölken och greppar det med tumme och pekfinger, lyfter upp och ser att man håller i en snorloska. Någon hade alltså loskat i mjölkpaketet. *spy*

En annan gång hittade vi döda svartmyror på rödbetorna.


Juh *spy*

vildängel
2005-11-17, 01:55
Min kompis hittade något som var misstänkt likt en blodådra i pyttipannan i skolan. Ett hyfsat stort segt rör... Så jävla vidrigt, jag är så brutalt lättäcklad när det kommer till saker i maten...

Hittade en jävligt stor senklump eller nåt i leverpastejen en gång också.

Bobo
2005-11-17, 01:57
*spy*


Fyfan vad äckliga saker vissa har upplevt, mår illa av att läsa... Ändå kan jag inte sluta :D

Jag har total hårfobi, hittar jag ett hår i min mat så slänger jag den spelar ingen roll vad det är osv. om det är lätt att peta bort...
Det är så gräsligt äckligt http://smiley.onegreatguy.net/puke2.gif

Har hittat ett grövre könshårsliknande svart hårstår i en pizza en gång, dröjde länge innan jag kunde äta pizza igen och aldrig mer på den pizzerian....

Just nu längtar jag efter att hitta hår i glasspaketet... Det vore guld värt för hyddan... :D

Halib
2005-11-17, 01:57
Plastbitar i risifrutti, hår på pizzor.. svarta djur i kokos... Mkt mer än så har jag inte råkat ut för... Såg en godispåse i en affär i Turkiet för ngn sommar sedan.. oöppnad.. det låg ett stort svart håstrå i påsen... Mkt bra, för nu rör jag aldrig godis utomlands :)

_scrotum_
2005-11-17, 01:58
Polaren skulle baka å knäckte ett ägg med ett utvecklat foster i degen, det var lite otrevligt, men cool som han var så plockade han upp det å näckkte ett nytt ägg å fortsate degen.. Usch smakade ej kakan

Krampus
2005-11-17, 02:12
Glasbit i torsk.
Bet i den dessutom...

Skallbaggar i Oboy. Upptäckte efter jag druckit... *cry*

Dipshit
2005-11-17, 05:49
fan... skulle inte läst tråden.. kan inte med sånt här..

är skiträdd att få ett kycklinghuvud i min orange (fried) chicken :cryout:

TrasMannen
2005-11-17, 09:21
Skalbaggar i protte pulvret (extra protte? ;))
Det äckligaste när vi hittede vita larver i min grekiska sallad (som vi köpt på en pizzeria) Såg ut som likmaskar *spy*