handdator

Visa fullständig version : Inspirerat till knäböj!


H.Emanuel
2005-11-15, 22:16
För inte alls länge sedan var övningen knäböj mig helt obekant. Jag vet att man kanske inte ska läsa sig till tekniken i en övning, men jag gjorde det likt förbannat, innan jag ens vågade ge mig på den. Till saken hör att jag tidgare gick på Friskis & svettis gymanordningar i huvudstaden, och jag tänker inte skriva att de kan sticka och brinna, men några förespråkare för typ tunga basövningar är de då inte, de hade inte ens knäböjsmöjligheter, instruktörerna visade den där varianten i smithmaskin och utfärdade varningar för dess skaderisker. Men, hursomhelst, det gym jag nu går på har knäböjsställningar, chinsmöjligheter, "riktig" bänkpress osv. Häromkvällen kom en tjej som brukar träna där fram till mig och berättade att hon försökt sig på knäböj (och nu handlar inte denna historia om en möjlig in-utgrej bara för att det är en kvinna som kommer fram, hade jag skrivit att det var en mansperson hade ni inte gissat att jag är gay, eller?)
Och till saken hör ockås att jag tidigare försökt få henne att börja med denna fantastiska övning, och jag har själv envist nött den med vingliga spinkiga ben och vill nu inte påstå att jag behärskar den, men jag har fått en annan människa att upptäcka den! är det inte fantastiskt!

bluelight
2005-11-15, 22:18
Det är skitbra! Lär ut kunskapen..

Krampus
2005-11-15, 22:25
Squat ´till you drop! :)
Finns i min mening bara en övning som slaktar cns lika bra och det är marklyft.

Nitrometan
2005-11-16, 08:56
Och till saken hör ockås att jag tidigare försökt få henne att börja med denna fantastiska övning, och jag har själv envist nött den med vingliga spinkiga ben och vill nu inte påstå att jag behärskar den, men jag har fått en annan människa att upptäcka den! är det inte fantastiskt!
Good job! Spread the word!

Sprid kunskapen, det är jättebra. *kissass*

Wooch
2005-11-16, 11:28
Roligt att höra!

pocoloco
2005-11-16, 11:36
Finns en snubbe på gymet med SHUTUP N SQUAT tröja. Hardcore som fan

Mucius
2005-11-16, 13:59
Oh fan. Själv har jag aldrig sett en tjej göra knäböj förutom i Hacksquat utan vikt :S

tinus
2005-11-16, 14:02
Knäböj :love: my true love :D :booty:

Snorkfröken
2005-11-16, 14:23
Oh fan. Själv har jag aldrig sett en tjej göra knäböj förutom i Hacksquat utan vikt :S

Skumt gym du går på *screwy*

H.Emanuel
2005-11-16, 17:44
Oh fan. Själv har jag aldrig sett en tjej göra knäböj förutom i Hacksquat utan vikt :S
Friskis&svettis-gym?